pietrek1 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 (edytowane) To nie działa tak, ze jak się trafi jakąś sztukę, to nie jest loteria, ja kupując sprzęt nie gram w lotto. To nie jest prawda co napisałeś, możesz go kupić wszędzie , nie tylko u operatora, sprzęt został wycofany bo nie spełniał minimalnych wymagań technicznych. Rękojmie sklep napisał mi, że rozwiąże pozytywnie i odda kasę, więc nie rozumiem twojego problemu Ja zrezygnowałem z rękojmi bo producent mi między czasie napisał, że zna problemy, a jak nie zrobi softu to odbiorę zwrot kasy od sprzedawcy z tytułu rękojmi, czekam na soft, a jak nie będzie to kupię sprzęt konkurencji. Gdyby było ok to sprzęt byłby na półkach sklepowych dalej, został zdjęty z półek.. Chyba ty nie czytaleś ze zrozumieniem np. "Użytkownik ma możliwość zmiany uszeregowania usług lub stworzenia własnej listy", "korzystania z teletekstu", "wymaga się, aby pilot odbiornika posiadał przycisk do wyboru ścieżki dźwiękowej lub inny mechanizm umożliwiający w łatwy sposób wybór tej ścieżki", "wyboru napisów (teletekstowe lub DVB) w formacie UTF-8". Mój nie odbiera czeskich mimo ustawień fabrycznych, brak opcji skanowania manualnego w takim przypadku jest problemem.. Edytowane 14 Kwietnia 2022 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 chlopcze, chcesz ogladac, czy pisac reklamacje? masz podane konkretne, bardzo proste rozwiazania na swoje problemy. czeskie mozesz ogladac juz teraz. to nie lotto, tylko albo wykonujesz i ogladasz albo nie wykonujesz i nie ogladasz polskie wymagania nie obejmuja ogladania kanalow czeskich, wiec najwyzej cie wysmieja. robisz, czy dalej bijesz piane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 (edytowane) Chłopczyku to, że masz problem to jest twój problem a nie nasz, najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem i pisać po polsku m.in. zdania zaczynają się z dużej litery i mają też polskie znaki (moderatora tutaj chyba nie ma ). Pisałem, że po przywróceniu ustawień nadal mi nie odbiera czeskich kanałów i nie wyszukuje, antenę mam dobrą bo na innym dekoderze działa, więc twoje teorie są tylko teoriami. Sprzęt ma wady i jeżeli ich nie poprawią to mają bana na półkach sklepowych, ja tego bana im nie zrobiłem, takie jest prawo, a ja sobie z rękojmią poradzę, czekam bo liczę, że poprawią to na poziomie programowym, może zależy im jeszcze na Klientach. To oni biją pianę w robieniu poprawek softu, a ty im pomagasz w tym wszystkim bez konstruktywnych uwag. Powodzenia. "w dekoderach satelitarnych nie ma wyszukiwania fta, nie ma zabaw listami" - tutaj także się mylisz, np. w moim dekoderze od Polsatu mogę skanować dowolny transponder ręcznie (dodawać ręcznie kanały fta) i układać dowolnie listę kanałów z pilota, nie każdy operator ogranicza konsumenta. Edytowane 14 Kwietnia 2022 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 gdzie to niby pisales? klamiesz teraz bezczelnie. wykonac natychmiast reset, wyszukac kanaly od nowa i przyznac sie do bledu jak dorosly facet. sprzet nie ma wad. wady ma moze oprogramowanie, a to roznica. to co ty twierdzisz, ze to wady, to faktycznie z tego wadami jest moze 5% a reszta to twoja prywatna lista zyczen i rozne wymysly z ksiezyca, ktore, jak recznego wyszukiwania nie ma w wymogach i nie ma zadnego obowiazku, zeby tuner to mial. i tyle w temacie. zglaszajac milion rzeczy, w tym wiekszosc z tego w ogole nie bedacych w wymogach to faktycznie w koncu po prostu ten tuner spisza na straty, bo jak im przysle paru klientow po 100 punktow do zrobienia, z tego polowa bez sensu, to taniej bedzie wrzucic pod walec to jest wlasnie niekonstruktywne. dekodery polsatu nikogo w canal+ nie obchodza. jak chcesz dekodery polsatu, idz do polsatu, tam jest dekoder z naziemna. akurat wlasnie wylaczyli tuner w oprogramowaniu okazalo sie ze taniej jest wylaczyc tuner niz poprawiac soft wiec wydziwiaj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 (edytowane) Mój nie odbiera czeskich mimo ustawień fabrycznych - daj sobie ctrl+f i wyszukaj To nie boli tak samo jak używanie dużych liter i pisanie po polsku Dla konsumenta wada programowa to wada i tyle, a sprzęt bez przyczyny nie został zdjęty z półek sklepowych Ja mam jedną i drugą platformę to nie znaczy , że mam pisać tylko o jednej, w wolnym kraju możesz pisać i tu i tu i tam i tam Więc troluj dalej Jeżeli pójdą po taniości to wtedy dokończę rękojmie i kupię inny sprzęt, moim zdaniem warto poprawić soft. Edytowane 14 Kwietnia 2022 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Czy ktoś z Was miał problem z tym dekoderem w kwestii dźwięku? Chodzi o to że nie mam dźwięku z tego dekodera na TV. Co może być tego przyczyną? Wykluczam możliwość uszkodzonego gniazda HDMI bo inny sprzęt na tym gniazdku daje dzwięk.Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 (edytowane) Wczoraj uzyskałem informacje z canal+ że nie zostały wycofane ze sprzedaży, sprzedawane są nadal ale tylko w salonach c+ I tylko na umowe Edytowane 15 Kwietnia 2022 przez Bunio Bunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Niektórzy sprzedają te boxy ale niema słowa naziemnej, niema i już Wyłączą DVB-T2 fabrycznie i spełnią wymogi, może któraś aktualizacją coś wniesie w tej kwestii i apka osobna do głowicy t2. apka i jej wady to co innego niż wadliwy hardware hardware, to tak jakby nvidia shield albo xiaomi gwarantowało wymianę boxa jeśli c+ zbaboli apke, śmiech. wystarczy sprawdzić prime albo hbo max czy też netflixa aby stwierdzić czy box ma wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Trzeba by poszukać na stronach chińskich jakiś kompatybilnych aplikacji apk do tego boxa, aby naziemna miała więcej funkcji, próbowałem podmienić z innych boxów, ale nie chcą się zainstalować i jest błąd instalacji, chyba trzeba by było go zrootować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Ważny jest chip głowicy i procesor boxa jak i jego architektura, chińskie rockchipy nie mają certów, jadą na adroidach tabletowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Taz Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 (edytowane) Czy ktoś się uporał ze zmianą obrazu na zielony? Szukam od kilku dni bezskutecznie na forach. Na Mi Boxie szło zmienić na RGB...tutaj nie mogę i nie mam pomysłu jak z tym się uporać. Nikt nie opisał problemu tak dosadnie jak w Mi Boxie. Canal+ udaje, że pierwszy raz słyszy o problemie a na pewno już był zgłaszany bo czytałem na tym forum. Edytowane 15 Kwietnia 2022 przez Diabeł Taz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, pietrek1 napisał: Trzeba by poszukać na stronach chińskich jakiś kompatybilnych aplikacji apk do tego boxa, aby naziemna miała więcej funkcji, próbowałem podmienić z innych boxów, ale nie chcą się zainstalować i jest błąd instalacji, chyba trzeba by było go zrootować.. Czyli jednak przeprosiłeś się ze sprzętem i wady już nie przeszkadzają Kup Kaona. On ma więcej funkcji jeśli chodzi o naziemną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Niema co narzekać na dvbt w tym boxie bo wyszukuje wszystkie kanały a w planow 2 to dopiero tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logos2000 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Może ktoś wrzucić apk z działającym pełnym EPG, link już wygasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZibiZJ Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 11 godzin temu, amstat napisał: Niema co narzekać na dvbt w tym boxie bo wyszukuje wszystkie kanały a w planow 2 to dopiero tragedia. .... Testowałem, to prawda. Nie jest w stanie wyszukać wszystkich dostępnych kanałów dvb-t2 hevc. Co prawda są one w aplikacji HDTV, ale głęboko ukryte. Dodatkowo live Chanel żyje tam własnym życiem Canal box przy nim to technologiczny demon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 (edytowane) 13 godzin temu, amstat napisał: Niema co narzekać na dvbt w tym boxie bo wyszukuje wszystkie kanały a w planow 2 to dopiero tragedia. Dzisiaj dwa razy resetowałem i nie aktywowałem go, ale nadal nie widzi mi czeskich, zmarnowałem czas, nie wiem co jest z moją sztuką, na tej samej antenie podłączam inny box i czeskie są.. Pościągałem inne wersje aplikacji apk do telewizji, ale większość nie można zainstalować, a pozostałe nie działają, więc zostanie live channels.. W dniu 15.04.2022 o 16:54, wally79 napisał: Czy ktoś z Was miał problem z tym dekoderem w kwestii dźwięku? Chodzi o to że nie mam dźwięku z tego dekodera na TV. Co może być tego przyczyną? Wykluczam możliwość uszkodzonego gniazda HDMI bo inny sprzęt na tym gniazdku daje dzwięk. Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka Pierwszy raz słyszę, dźwięk i obraz zawsze OK, może u ciebie sprawa kabli, wymień kabel, tam do dźwięku też ma trochę ustawień w ustawieniach zaawansowanych. Obraz i dźwięk jest OK. Edytowane 16 Kwietnia 2022 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaestroMaciej Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 (edytowane) W dniu 15.04.2022 o 20:48, Diabeł Taz napisał: Czy ktoś się uporał ze zmianą obrazu na zielony? Szukam od kilku dni bezskutecznie na forach. Na Mi Boxie szło zmienić na RGB...tutaj nie mogę i nie mam pomysłu jak z tym się uporać. Nikt nie opisał problemu tak dosadnie jak w Mi Boxie. Canal+ udaje, że pierwszy raz słyszy o problemie a na pewno już był zgłaszany bo czytałem na tym forum. Witam serdecznie, jestem nowy na forum. Rowniez mialem problem z zielonym ekranen na starszym tv sony. Temat byl poruszony na forum, lecz dosc lakonicznie. Postaram sie opisac dokladniej co trzeba zrobic. W google wpisujemy Activity Manager, sciagamy plik apk i instalujemy w boxie z pendrive za pomoca np xplore. Nastepnie w xplore otwieramy zainstalowana apke, przechodzimy w dol szukajac pozycji ustawienia. W ustawieniach nalezy przejsc do jednej z opcji display i tam przestawic schemat wyswietlanych kolorow na RGB. Activity Manager pozwala takze zmieniac inne ustawienia androida, ktore domyslnie w tym boxie sa ukryte. Opisuje z pamieci, gdyz wyjechalem na swieta, w razie czego po powrocie moge jeszcze bardziej pomoc. Mysle, ze uzycie Activity Manager moze pomoc takze w zmianie potrzebnych ustawien androida takze w innych sprzetach, ktore czesc ustawien maja ukryte. W moim poprzednim chinskim boxie takze nie bylo mozliwosci zmienic schematu kolorow w samym systemie. Pozdrawiam Edytowane 17 Kwietnia 2022 przez MaestroMaciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 @MaestroMaciej zastosowałem się do instrukcji jednak po uruchomieniu Trybu kolorów obrazu - użyj sRGB o ile mogę zmienić to ustawienie o tyle ta zmiana nie zapisuje się trwale w ustawieniach dekodera. Dlaczego?EDIT:udało się. Okazało się że w złym miejscu próbowałem zmienić te ustawienia.Wchodzimy w:1. Opcje zaawansowane2. Szukamy ustawienia o nazwie "Opcje zaawansowane .display.outputmode.ColorAttributeActivity "3. Klikamy i otwiera się nam okno "Ustawienia przestrzeni kolorów" do wyboru mamy YCbCr444, YCbCr422 oraz RGB4. Klikamy w RBG i wychodzimyCzy ktoś z Was miał problem z tym dekoderem w kwestii dźwięku? Chodzi o to że nie mam dźwięku z tego dekodera na TV. Co może być tego przyczyną? Wykluczam możliwość uszkodzonego gniazda HDMI bo inny sprzęt na tym gniazdku daje dzwięk.Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu TapatalkaTutaj też znalazłem rozwiązanie. Wchodzimy w:1. Ustawienia2. Opcje zaawansowane3. Wyjście dźwięku4. Format dźwięku cyfrowego i tam zaznaczyłem: Passthrough. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaestroMaciej Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 @wally79dziekuje za uscislenie procedury wlaczenia trybu RGB. Tak jak pisalem, jestem poza domem, wiec procedure odtwarzalem z pamieci. W kwestii dzwieku bylo juz w tym watku poruszane, ze wystarczy wlaczyc tryb inny niz auto i dzwiek pojawia sie, szczegolnie potrzebne przy uzytkowaniu np. Kodi'ego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Taz Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 5 godzin temu, MaestroMaciej napisał: Witam serdecznie, jestem nowy na forum. Rowniez mialem problem z zielonym ekranen na starszym tv sony. Temat byl poruszony na forum, lecz dosc lakonicznie. Postaram sie opisac dokladniej co trzeba zrobic. W google wpisujemy Activity Manager, sciagamy plik apk i instalujemy w boxie z pendrive za pomoca np xplore. Nastepnie w xplore otwieramy zainstalowana apke, przechodzimy w dol szukajac pozycji ustawienia. W ustawieniach nalezy przejsc do jednej z opcji display i tam przestawic schemat wyswietlanych kolorow na RGB. Activity Manager pozwala takze zmieniac inne ustawienia androida, ktore domyslnie w tym boxie sa ukryte. Opisuje z pamieci, gdyz wyjechalem na swieta, w razie czego po powrocie moge jeszcze bardziej pomoc. Mysle, ze uzycie Activity Manager moze pomoc takze w zmianie potrzebnych ustawien androida takze w innych sprzetach, ktore czesc ustawien maja ukryte. W moim poprzednim chinskim boxie takze nie bylo mozliwosci zmienic schematu kolorow w samym systemie. Pozdrawiam Dziękuję za pomoc. Udało się bez problemu. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego z okazji Świąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemot7 Opublikowano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2022 W dniu 1.03.2022 o 23:59, maryn3 napisał: Mam podłączony taki zwykły konwerter za parę złotych i działa pięknie Cześć, Wracam do starego tematu, ponieważ po zakupie konwertera DAC Mozos DAC-N3 (niby lepszy, bez opóźnień itp.) nijak nie mogę uzyskać dźwięku na wyjściu RCA (oraz minijack). Po kilku testach z innymi urządzeniami, mogę napisać w skrócie, że ten konwerter działa jedynie, gdy na wejście optyczne (lub coaxial) podam sygnał ze źródłem stereofonicznym. Żadne DD nie są konwertowane (np. z telewizora, po ustawieniu na TVN ścieżki DD jest cisza). Próbowałem również zrobić downsampling z 5.1 do 2.0 (mój odtwarzacz multimedialny na to pozwala, ale też z konwertera miałem głuchą ciszę - mimo, że amplituner (podłączony do testów) jasno wskazywał, że dźwięk nie jest już wielokanałowy). Moje pytanie, głównie do 2 osób, u których najprostszy konwerter działał, czy ustawialiście coś specyficznego w C+ Box dla dźwięku? Ja nie mogę sobie z tym poradzić. A może ktoś jest w stanie podać mi konkretny model jaki warto zakupić? Może ten "lepszy" DAC Mozos po prostu nie działa c C+ Box? Z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektor Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam. Forumowicze, czy podpowiecie jak w tym Boxie sprawdzic ilość 'przepracowanych' godzin. Serwis odesłał mi wymienionego Boxa z naprawy gwarancyjnej i odnoszę wrażenie że to jakiś refubrished. Z góry dziękuję Pozdrawiam Elektor Edytowane 26 Kwietnia 2022 przez elektor Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys33 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Co było z Twoim boksem nie tak że dałeś go naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektor Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2022 (edytowane) 8 godzin temu, marys33 napisał: Co było z Twoim boksem Audio po optyku szwankowało. Raz działało a raz nie. Edytowane 26 Kwietnia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys33 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2022 To u mnie padło całkowicie hdmi i tez dostałem nowy, choć resztę dali mi moją czyli pilota i kabel zasilający/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.