ramos Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) Witam , kupiłem używanego boxa. Po włączeniu program wyświetla się przez ok 5 minut po czym robi się pauza i czarny ekran. Mial ktoś podobny problem? Edytowane 11 Grudnia 2021 przez ramos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodarek1 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Ja teraz na tablecie uruchomiłem sklep Google Play i po wpisaniu canal plus box wyskakuje mi tylko aplikacja canal plus online. Mam ją zainstalowaną na tablecie i smartfonie. Ale jak tą aplikacją zaktualizować Dekoder satelitarny? Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 14 minut temu, ramos napisał: Witam , kupiłem używanego boxa. Po włączeniu program wyświetla się przez ok 5 minut po czym robi się pauza i czarny ekran. Mial ktoś podobny problem? Zobacz stronę wcześniej, o tym problemie pisali też inni. Osobiście też opisałem co należy zrobić, aby ową niegodność "ominąć". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramos Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 W dniu 10.12.2021 o 16:26, Jack777 napisał: U mnie jak narazie działa na tym nowym sofcie bez przerw co ok. 11 min., oby tak zostało. U mnie też śmiga , może faktycznie to wina łączy , przepustowości i może miejsca w Polsce . Na światłowodzie w Wielkopolsce działa dobrze i nie ma ( na tą chwilę ) żadnych przerw . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 15 minut temu, sp3ps napisał: może faktycznie to wina łączy , przepustowości i może miejsca w Polsce . Na światłowodzie w Wielkopolsce działa dobrze i nie ma ( na tą chwilę ) żadnych przerw . Ciekawe, że ja i sąsiad (ten sam blok, ten sam światłowód, ten sam dostawca internetu) mamy tego samego Boxa od C+ i u niego aplikacja Canal+ Box śmiga jak należy, a u mnie przy oglądaniu czegokolwiek ... przerywa co ok. 11 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zamieńcie na chwilę te box-sy, taki ciekawy eksperyment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 to nie tyle co kwestia łacza co tras operatora do c+, i punkty styku obydwu sieci tez nie są z gumy, są to punkty wielostykowe które tez muszą się z czegoś utrzymywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 12 godzin temu, Jack777 napisał: Zamieńcie na chwilę te box-sy, taki ciekawy eksperyment. Zrobiliśmy to z rana. Ciągle bez zmian - u kumpla na Boxie, który podłączyłem u mnie wszystko leci płynnie (tak jak należy). Na moim Boxie u kumpla co ok. 11 minut zatrzymywane są transmisje LIVE i filmy/seriale. Na pewno nie jest to problem związany z łączami, przepustowością itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 no może to kwestia boxa, podobno są identyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 (edytowane) Czy miałeś ostatnio aktualizację?U mnie po aktualizacji jest wszystko ok.Sprawdź jaki masz numer aplikacji.U mnie po aktualizacji 2.5.1. Edytowane 14 Grudnia 2021 przez TaTo46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek123x Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 (edytowane) Witam Jestem nowym użytkownikiem dekodera Canal+ BOX 4k. Chciałem się z Wami podzielić swoim ogromnym rozczarowaniem wynikającym z użytkowania tego dekodera i usługi Canal+ online. Dekoder zakupiłem stacjonarnie w jednym ze sklepów z elektroniką 2 dni temu w niedzielę. W pakiecie z dekoderem był Canal+ online na 2 miesiące. Dekoder zainstalowałem w domu, aktywowałem usługę C+ online i rozpocząłem korzystanie. Nie spodziewałem się, że będzie to początek piekła z użytkowaniem, ale po kolei. Pierwszy problem jaki napotkałem to opisywany już tutaj szeroko błąd z przerywaniem działania programów Canal+ na żywo po ok 10 minutach oglądania. Polega on na tym, że dowolny program z paczki Canal+ po uruchomieniu działa przez ok 10 minut, a następnie transmisja staje, pojawia się czarny ekran, zanika dźwięk i jedynym rozwiązaniem jest cofnięcie się do menu wyboru programów i ponowne uruchomienie danego kanału. Problem jest cykliczny tzn. po kolejnym uruchomieniu ponownie po minięciu ok 10 minut znowu wszystko zostaje przerwane. Problem zgłosiłem obsłudze. Jeden konsultant doradził mi zmianę hasła do konta z Canal+ online, bo to miało niby zresetować urządzenie czy coś takiego. Nie wierzyłem, że coś to da, ale oczywiście spróbowałem i efekt żaden, problem dalej występował. Następny konsultant doradził mi całkowite zresetowanie urządzenia. Uczyniłem to więc, spowodowało to ponowne ustawianie wszystkiego, logowanie do konta google, konta C+ itd. Znowu pojawił się kod aktywacji BOX, który trzeba było wpisać na stronie internetowej, żeby uruchomić usługę. Tutaj pojawił się problem, na stronie internetowej wyświetliło się coś w rodzaju, że nie mogę aktywować drugiego urządzenia BOX, ale na samym dekoderze plansza z kodem zniknęła i pojawiło się menu użytkownika. Wchodzę zatem w programy live, wybieram sobie któryś Canal+, uruchamiam i okazuje się, że zamiast załadowania kanału pojawia się plansza z komunikatem, że przekroczono jakiś limit urządzeń - błąd DRM-5 czy coś takiego. Loguję się zatem na stronę C+ przez laptopa, żeby znowu połączyć się z konsultantem i zgłosić problem, i przy okazji sprawdzam czy poprzez przeglądarkę występuje podobny błąd. Owszem błąd również wystąpił, ale był opisany szerzej, że - w ciągu ostatnich trzech dni przekroczyłem limit 10 urządzeń i że dostaję blokadę 3 dni na kanały live. Kompletnie mnie to zakoczyło, jakie 10 urządzeń się pytam sam siebie. Korzystam z C+ online dopiero od kilku godzin i tylko na tym dekoderze BOX, na żadnym innym urządzeniu (przez przeglądarkę na laptopie dopiero po raz pierwszy uruchomiłem któryś z kanałów C+ kiedy już błąd wystąpił na BOXie). Nie wiem skąd się wzięło te 10 urządzeń. Błąd zgłosiłem, konsultant przekazał to do pomocy technicznej, dał mi numer zgłoszenia i miałem czekać, aż na mail przyjdzie informacja z pomocy technicznej. Zostałem zupełnie bez możliwości oglądania Canal+ online, nic nie działało, nic się nie uruchamiało. Wczoraj w poniedziałek o dziwo wieczorem błąd drm-5 zniknął i kanały zaczęły się uruchamiać (gdzieś po ok 24 godzinach), na mailu nie miałem nic od C+, więc nie wiem czy oni coś naprawili czy za przeproszeniem samo się naprawiło. Sprawdziłem zaraz czy nadal programy padają po 10 minutach oglądania, oczywiście błąd nadal występował, nic się nie zmieniło. W wielkich bólach obejrzałem wieczorem mecz piłkarski wznawiając transmisję chyba z 10 razy w trakcie całego meczu, ale kolejna niespodzianka miała dopiero nadejść. Otóż wieczorem po 23 zobaczyłem, że na kanale Canal+ Film rozpoczął się jakiś horror. Nie chciałem go oglądać, bo co to za wygoda wznawiać transmisję co 10 minut, ale kliknąłem sobie, żeby zobaczyć początek co to za film. Po uruchomieniu kanału normalnie ręce mi opadły. Zamiast uruchomienia Canal+ Film moim oczom ukazała się czarna plansza z czerwonym kluczykiem i informacją, że treść została zablokowana z powodu szkodliwości dla nieletnich. To są normalnie jakieś jaja. Wszedłem w ustawienia dekodera, myślałem że znajdę tam odpowiednią opcję, którą to zmienię, ale nic z tych rzeczy. Nie ma tam żadnych opcji ustawień treści dla dorosłych. Wszedłem do internetu i wyczytałem, że okazuje się, iż Canal+ online odbierany poprzez aplikację czy to na BOXie czy telefonie blokuje treści dla dorosłych i nie można nic z tym zrobić. Nieważne, że ma się pełny pakiet Canal+, część treści jest blokowana i nie idzie tego zmienić. Niby przez przeglądarkę internetową działa i można oglądac, ale ja po to kupiłem BOX, żeby oglądać C+ na telewizorze, a nie w przeglądarce na laptopie. Dzisiaj udało mi się trafić na to forum i dzięki użytkownikowi grreg2084 i jego poradom rozwiązałem problem z tym przeywaniem działania programów po 10 minutach oglądania. Korzystam teraz z aplikacji C+ o nr 5.2.1 i problem przestał występować, C+ nie przerywa działania, także dziękuję za tę poradę. To jednak nie zmienia mojego odbioru usługi. To rozwiązanie zastępcze jest mniej wygodne i tak naprawdę nie w taki sposób to powinno działać, ale skoro nie można inaczej to niech tak już będzie. Najchętniej cały ten dekoder i usługę oddałbym i odzyskał pieniądze. To najgorszy zakup z elektroniki jaki dokonałem w życiu. Nigdy nie miałem takich problemów i tylu naraz z jednym urządzeniem. Nie wiem czy w ogóle mogę zwrócić ten dekoder do sklepu, bo po pierwsze kupiłem go stacjonarnie, a nie przez internet, więc nie obowiązuje mnie ten zwrot 14-dniowy. Po drugie sam dekoder jako sprzęt działa dobrze, to oprogramowanie i sama usługa Canal+ online jest wadliwa. To nie wina dekodera, a usługi, że programy przerywają się po 10 minutach, że jest blokada na treści dla dorosłych itp. Także nie wiem na jakiej podstawie mógłbym zwrócić ten dekoder i komu mam go reklamować, czy sklepowi czy samemu Canal+. Będę wdzięczny za informację, jeżeli ktoś się na tym zna i wie co można zrobić. Jeżeli nic nie można zrobić to prawdopodobnie zostanę z tym dekoderem do końca trwania subskrypcji, a potem spróbuję się go pozbyć, bo na ten moment nie zamierzam po zakończeniu aktualnej subskrypcji Canal+ kupować przedłużenia. Jestem zrażony i nie chcę tego widzieć na oczy. Nie tego się spodziewałem, bo nawet jeżeli teraz C+ działa na tej starszej apce to i tak mam blokadę na część treści, bo są szkodliwe. Dla mnie to kpina. Jest jeszcze jedna rzecz o której zapomniałem napisać. Otóż w dekoderze jest domyślnie ustawiona rozdzielność z odświeżaniem 60 Hz. U mnie powoduje to, że treści Canal+ strasznie tną i nie idzie tego oglądać. Pomaga przestawienie ustawień na 50 Hz i wtedy wszystko działa płynnie. Szkoda tylko, że dekoder pamięta to ustawienie na czas trwania danej sesji działania, a po wyłączeniu dekodera i telewizora ustawienia się resetują i po ponownym uruchomieniu znowu domyślnie mam ustawione 60 Hz i muszę to zmieniać. Nie mówię tutaj o wyłączaniu telewizora i dekodera z zasilania, tylko o zwykłym wyłączeniu sprzętów pilotem, wprowadzania ich w stan czuwania. Kolejna uciążliwa rzecz. Szczerze odradzam zakup tego dekodera i usługi Canal+ online. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów. Edytowane 14 Grudnia 2021 przez bartek123x 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 (edytowane) U mnie jest troszkę inaczej.Na tym urządzeniu wszystko chodzi dobrze ale na Google Chromecast 4.0 podczas oglądania kanałów live (ale tylko z Canal+) co parę minut kręci kółeczka jak by nie miał neta. Edytowane 14 Grudnia 2021 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 2 godziny temu, bartek123x napisał: Problem zgłosiłem obsłudze. Jeden konsultant doradził mi zmianę hasła do konta z Canal+ online, bo to miało niby zresetować urządzenie czy coś takiego. Nie wierzyłem, że coś to da, ale oczywiście spróbowałem i efekt żaden, problem dalej występował. Ten konsultant chyba "uczył" się w tej samej szkole co Ci "eksperci", którzy próbowali zwalić problem na łącza, światłowód, miejsce zamieszkania itd. Śmiechu warte Po prostu na części Boxów w oprogramowaniu Canal+ Box jest jakiś "byk", który powoduje u niektórych problemy typu, że co 10-11 minut staje obraz. A pomoc techniczna w C+ tak naprawdę nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Patrząc np. na temat blokady treści "dla dorosłych", ktory nie został rozwiązany od 1.5 roku (i jest to kompletnie niezrozumiałe) to ten błąd z przerywaniem streamu to mimo wszystko dość świeża rzecz, dzieje się tak to "tylko" od miesiąca ;). I rzeczywiscie może to wystepować np. ze względu na problematyczne proxy/CDN (to samo miał Polsat ze swoją usługą IPTV/OTT na hostach w Orange), no ale tego nie zweryfikuje się zmianą hasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 jak c+ zacznie płacić za generowanie ruchu i stawiać backupy to będą routować przez sowje sieci, po drugie operatorzy maja swoje iptv (kabel) nie chętnie wpuszczają konkurencje albo robią jej pod górkę. z tymi problemami to jest raczej na koncie abonenta coś nie tak, niektórym CDN ustawiali do konta lepsze aby działało w zalezności od lącza lub położenia geograficznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Starczy, że postawiliby to np. w LIMie i wpieli się do różnych IXów i mieliby po problemie z 3/4 operatorów. Tak jak robi to WP, Allegro itd. Ale to wymaga sporych inwestycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 ale jaki ruch generuje allegro a jaki c+ i jaki port duzy masz iti.thinx.pl tam https://www.atman.pl/lista-wszystkich-uczestnikow-thinx-ix/ netia właśnie tam jest wpięta i nie mam najmniejszych problemów ze stremingiem c+ Polsat idzie przez własną netię i ma dobre wejścia. c+ musi jakiegoś operatora podkupić i dostać dostęp do jego infrastruktury i przy okazji cały routing. Play korzysta z vectry a zaraz kupią UPC Polska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 (edytowane) Allegro ma prawie 30 mln userów miesięcznie i 75% zasięgu w necie, więc pewnie generuje o wiele większy ruch niż serwisik C+ z milionem, czasami półtora RU ;). Serwis WP (VOD + Pilot) ma natomiast 5 mln użytkowników. W PLIX i innych punktach wymiany ruchu można dzielić go ze wszystkimi dużymi operatorami, można mieć dowolną ilość portów 10 czy 100 Gbps w razie potrzeby. Ale tak jak napisałem to kosztuje. Teraz Canal+ tak samo jak to było kilka lat temu za czasów Playera w zupełnie innej rzeczywistości jedzie na Atmanie, który dawno jest cieniem samego siebie plus ma jakieś pojedyncze CDNy np. w Orange. A jak nie chce się mieć własnej infrastruktury to tak jak Viaplay - trzeba iść np. w AWS. No ale to abonament musiałby urosnąć 2-3 krotnie. Edytowane 14 Grudnia 2021 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp3ps Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Niezależnie co i ja ale muszą coś z tym problemem zrobić bo teraz sprzedają tych boxów przed świętami na potęgę i jak tak będzie działać ich usługa to po nowym roku polegną z ręką w nocniku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Oni mają na to "wyłożone". Przecież tam od roku nic się nie dzieje tak naprawdę. Box ma Androida 3 wersje do tyłu. Sprzedadzą to co zalega i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 O jejku siaomi, box playa i T-Mobile też ma tę samą wersję androd tv. Czyli wszyscy sprzedają to co zalega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Box T-mobile nawet ma ósemkę androida. BTW są na rynku jakieś boxy z wyższą wersją niż 9 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Chromecast 4.0 ma 10 i dostanie aktualizację do 12. Ma też nowy interfejs Google TV. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, ma możliwość instalowania aplikacji (a nie tylko przesyłania obrazu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 17 minutes ago, Dr.STech said: O jejku siaomi, box playa i T-Mobile też ma tę samą wersję androd tv. Czyli wszyscy sprzedają to co zalega? No i to wszystko są stare sprzęty. Z tym, że po pierwsze nie tak zabugowane, a po drugie aktualizacje bezpieczeństwa też mają trochę częściej (C+ Box w ogóle jakąś dostał?). @Pawel Z tych tanich chociażby MECOOL KM2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.