Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Aktualizowałem soft tylko przez WiFi i menu TV: Ustawienie - Ustawienia urządzenia - Informacje - Aktualizacja oprogramowania systemowego. Odpowiedź TV była, że oprogramowanie jest aktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 A co z tym sygnałem przy wyszukiwaniu? U mnie płyta główna była wymieniana z właśnie niedziałającym modułem CAM. Objawy identyczne jak u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @mikoko Sygnał SAT przy wyszukiwaniu jest raczej OK: - jakość 87% - poziom 99% Mam nadzieję, że o to pytałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Nie o to. Wejdź w wyszukiwanie kanałów i włącz skanowanie czy masz pasek postępu. U mnie nie było. Tuner sat padł i wymienili płytę główną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXtinction Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 10 godzin temu, ww6 napisał: @eXtinction Jakiego dysku używasz? Mój Technistar nie widzi Verbatim-a 53023 1TB. Ja mam WD 2TB (FAT32). Jaki masz na swoim dysku system plików? Często jest tak(w przypadku starszych tunerów), że dysk musi mieć system plików FAT32, jak masz inny to sformatuj, powinno pomóc. Daj znać czy dysk ruszył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 @mikoko nie mogę włączyć wyszukiwania kanałów przez moduł CI+ ECP, bo wszystko zatrzymuje się na etapie gdy pojawia się ekran z "weryfikacją urządzenia" (czyli modułu). Po kolei wygląda to tak: - wkładam moduł do TV. Pojawia się komunikat "moduł włożony" - zaraz po tym pojawia się ekran weryfikacji urządzenia z napisami "Moduł Canal+, weryfikacja urządzenia, proszę czekać" oraz pasek postępu tej weryfikacji, który w ogóle nie rusza z miejsca (ciągle pokazuje 0%) - gdy mimo wszystko wchodzę w wyszukiwanie kanałów dla nc+/C+ to dostaję oczywiście komunikat że nic nie znaleziono - po wejściu do menu modułu CAM widać jednak dane modułu (np. nr seryjny i inne) ale widać danych karty (tam, gdzie powinny być dane karty jest N/A) Karta Cayman była wymieniona na nową dwa razy (za każdym razem parowana z modułem), moduł też wymieniłem (nowy moduł został sparowany z nową kartą). ICA potwierdza, że nr karty jest poprawny, że jest sparowany z modułem i że karta ma właściwe uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Wiem o czym piszesz, bo miałem identycznie. Też wymieniałem moduł na nowy dla pewności. Sprawdziłem na innym TV i spokojnie tam chodził. Coś podejrzewam, że siadł tuner sat. Ale weryfikację urządzenia możesz przerwać klawiszem "back" na pilocie. Jaką masz wersję oprogramowania ? Walczyłem ze swoim TV ponad tydzień. Bez skutku. Nie chcę ci psuć humoru na weekend, ale bez serwisu się nie obejdzie. U mnie też to się stało zaraz po aktualizacji softu. Z tym, że była wtedy burza i może też przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Mam dokładnie takie same ekrany i komunikaty. Wersja oprogramowania to Android 9 Pie. Nie znalazłem innego opisu wersji programowania (są jeszcze dane nt. jądra i kompilacją systemu). Już się pogodziłem z myślą o serwisie, ale jeszcze powalczę z Sony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Ja z kolei mam inny problem, moduł ruszył w czasie 2 minut, i było wszystko w porządku, ale jak zmieniłem kanał po 2 godzinach, to pojawił się komunikat brak karty i czarny ekran, po poruszenie kartą obraz wrócił. Czy moźe tak być, źe jak się moduł podgrzeje, to się minimalne odkształca i traci łączność z kartą. Kiedyś czytałem o takim problemie i wystarczyło pod kartę w module wysunąć pasek plastiku i było wszystko w porządku. Czy ktoś miał coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Mam dokładnie takie same ekrany i komunikaty. Wersja oprogramowania to Android 9 Pie. Nie znalazłem innego opisu wersji programowania (są jeszcze dane nt. jądra i kompilacją systemu). Już się pogodziłem z myślą o serwisie, ale jeszcze powalczę z Sony.Wersja zabezpieczeń to z którego miesiąca i roku ? U mnie nie chodził z grudnia 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 (edytowane) Żeby nastąpiła poprawna inicjalizacja modułu ,zarówno w dekoderze jak i w TV , musi byc uruchomiony jakis kanał z oferty PC+, np TVP1. Moduł nie zainicjalizuje gdy nie przeprowadzi sie wczesniej skanowania i wyboru kanalu. Jesli nie jest mozliwe przeprowadzenie wyszukiwania kanalow z wlozonym modulem, trzeba to zrobic po jego wyjeciu . Nie wiem jak to jest w telewizorach z androidem , ale w Samsungach z systemem Tizen , jest mozliwosc skanowania konkretnych transponderow , wiec nie trzeba skanowac calego satelity. Po za tym nie nalezy sie sugerowac wypowiedziami typu , ,,ten modul nie jest kompatybilny z telewizorem'' bo to kompletna bzdura. Jesli telewizor posiada wejscie CI+, ALE NIE ZWYKŁE CI , to modul bedzie w nim dzialal. Niekompatybilnosc moze odnosic sie tylko do starszych telewizorow , ktore nie wspieraja systemu zabezpieczen ECP . Ale po pierwsze , ECP ma byc stosowane tylko na kanalach 4K , i to na wybranych pozycjach programowych , a po drugie tak do konca nie wiadomo od kiedy bedzie to stosowane Przed chwila sprawdzilem jak to wyglada na Samsungu UE49KS8000. Inicjalizacja modulu to doslownie kilka sekund , zreszta tak samo jak na dekoderze DM920, w ktorym tego modulu docelowo uzywam. Wiec jesli przeprowadzacie ten proces prawidlowo , to problem musi byc w telewizorach z Androidem Edytowane 4 Lipca 2020 przez Barti Usunięto puste cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Dlatego tak nalegałem by kolega sprawdził skanowanie satelity. Po opisie usterki mam niemal pewność ze tv jest uszkodzony. Miałem dokładne tak samo. Zapytałem się jaka jest na pokładzie wersja softu. Wiem ze takie cyrki dzieją się po wgraniu pewnego softu z sieci o wersji 6.4758 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Prawdopodobnie to zatem wina softu. Nie posiadam niestety telewizora z androidem żeby to sprawdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 (edytowane) Mam 4 letniego Sharpa 42 cale zwykły HD najtańszy bez bajerów i bez Androida z wbudowanym tunerem sat i wejściem CI+. Moduł NC+/PC+ CI+ z ECP działa bez problemów. Zainicjował się prawidłowo włożony do gniazda w TV. Podgląd uprawnień - przechodzą uprawnienia. Dekoduje co ma dekodować czyli dostęp do kanałów HD z oferty bez kanału C+ 4K. Na Ultimo 4K moduł NC+/PC+ CI+ z ECP działa poprawnie dekoduje C+ 4K. Brak podglądu ustawień modułu i uprawnień. Edytowane 4 Lipca 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 (edytowane) Na Ultimo 4k nie masz dostepu do ustawien i menu modulu? Na DM 920 nie ma z tym problemu . Odpowiada za to wtyczka Autopin , dzieki ktorej oprocz dostepowi do menu modulu , mozna miedzy innymi przypisywac konkretne kanaly do modulow , a ma to znaczenie gdy na przyklad w drugim zlaczu uzywa sie modulu od CP. Edytowane 4 Lipca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 (edytowane) @kedar1 nie mam dostępu do menu modułu czyli nie sprawdzę uprawnień - numeru karty - numeru modułu - wersji softu jak działa włożony do Vu+ Ultimo 4K. Do zadań modułu czyli przypisania kanałów które mają być dekodowane przez moduł mam. To działa bez problemu na VU+ Ultimo 4K. Na Vu+ Ulitmo 4K ( także inne dekodery VU+ na sofcie VTi ) tak to działa to są dwie osobne opcje w ustawieniach Edytowane 4 Lipca 2020 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 OK . Nigdy jak dotad nie używałem sprzetu od VU+ , wiec stad to pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 17 godzin temu, Barti napisał: Moduł CAM CI+ ECP, a także ten poprzedni CI+ (bez ECP) od Platformy CANAL+, w przeciwieństwie np. do modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu, nie posiada tzw. trybu "Legacy", co sprawia, że do jego działania wymagany jest odbiornik wspierający "natywnie" standard CI+. Odbiorniki obsługujące jedynie starszy standard CI nie będą w ogóle współpracować z modułem CAM CI+ Platformy CANAL+. Nie wiem, czy Twój post był do mnie ale rozróżniam które moduły są stricte CI+ a które Legacy ale dzięki za chęć wyjaśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AORUS46 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Witam jako nowy tutaj i czy VTI 14.06 na VU+DUO 2 zadziała z modułem? https://hollex.pl/nc-telewizja-na-karte-modul-ci-p-817.html . Pytam, bo ktoś pisał że tylko na VTi 9. A kończę z Cameleonem i umową, a szkoda mi kilku programów i moduł byłby OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 @mikoko wersja zabezpieczeń u mnie to 01 grudzień 2019. Wersja oprogramowania PKG6.4758.0610EUA. To potwierdza Twoją diagnozę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 No właśnie. Miałem dokładnie taką wersję softu jak mi TV padł. Podejrzewam, że chodzi o stare zabezpieczenia. Teraz mam styczeń 2020. Zapytam jeszcze, skąd masz tę wersję? Była taka z fabryki, czy sam aktualizowałeś? Przyznaj się , bo tej wersji Sony nigdy nie wypuścił jako aktualizację. Mogła być tylko wgrana w fabryce dla modeli np. XG9505 w dacie produkcji 5/2020. Niestety czeka cię wymiana płyty głównej lub wgranie softu z wersji H 6.4770, bo musi być nowsza numerowo niż ta, którą masz. Ale ty masz chyba OLED-a? Musisz poczytać na forum avsforum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 @mikoko to jest wersja fabryczna oprogramowania, z taką odebrałem ten TV. Próbowałem aktualizować go przez WiFi, ale dostałem komunikat, że istniejące oprogramowanie (czyli 6.4758) jest aktualne. Data produkcji mojego 65AG9 to właśnie 05/2020. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 To niedziałający moduł cam w tv miałeś od początku czy stało się to w trakcie użytkowania? Może burza była jak u mnie ? Pytam bo już się boje jak przyjdzie aktualizacja do wersji 6.4578 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy1 Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Zaraz po zakupie TV, przez kilka dni miałem w nim stary moduł Aston CI z kartą Cameleon. Wszystko było OK. Po wymianie na CI+ ECP i Caymana - nie działa. Chyba nie ma też nowszego softu do mojego TV. Sprawdziłem to na jednym z forów niemieckich - produkcja 05/2020 oznacza "fabryczny" soft 6.4758. Pogrzebię teraz na avsforum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 5 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 To masz o tyle luz ze Sony zrobi ci tv na gwarancji. Wychodzi ze w tym 6.4758 jest skopana obsługa modułu lub stare zabezpieczenia. Teraz zostaje ci czekanie na nowszy soft niż obecnie posiadany bądź wgranie 6.4770. Lub po prostu kontakt z Sony o zwrot z wymiana bądź naprawa gwarancyjna. Bo nie rozumiem jak można wypuścić w nowszym sofcie starsze zabezpieczenia. Soft 6.3626 > luty 2020 | 6.4758 > grudzień 2019Teraz jestem niemal pewny ze chodzi właśnie o te zabezpieczenia. Moduł c+ z EPC to dość wymagający sprzęt. I zapewne sprawdza te zabezpieczenia. Tak mnie jeszcze naszło. Sprawdź w Google play czy nie ma jakiś aktualizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.