PawelTSW Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 Odnośnie braku uprawnień odezwij się do sprzedawcy bo nie jest to twój sprzęt i nie masz uprawnień do korzystania z niego. Nie jesteś abonentem c+ lecz jakiś sprzedawca wcisnął Ci moduł. To już pretensje do niego. Być może nie zapłacili stąd masz brak uprawnień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 (edytowane) @piotrek93 Chciałeś w domu dobry telewizor, czy markę, ktorej świetności lata temu minęły? Tak jak kolega @PawelTSW napisał. Odezwij się do właściciela modułu. Najlepiej było podpisać umowę na siebie w APS. Edytowane 18 Maja 2021 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 17 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2021 (edytowane) Jestem cały czas w kontakcie, ale to nie jest raczej kwestia braku doładowania karty bo w menu modułu cam w informacjach o karcie widnieje adnotacja że ważność karty jest do 14.07.2021. Czy miał ktoś podobny problem? @ircios Trochę siedze w temacie TV i się tym interesuje. Poza beznadziejnie napisnym softwarem, który ma liczne błedy i jest nie intuicyjny. To Sony KD65XH9096 to naprawdę fajny sprzęt(kupiłem na promocji za 3800zł). 65 cali TV ma 4K@120Hz, HDR, HDR 10+, HLG, Dolby Vision... z kodeków dźwięku poprawnie odbiera nawet AC4 na TVP Kultura Kolory są ładne, czerń też w porzadku, płynność na fajnym poziomie. Android TV sprawia że mamy dużo aplikacji np. Canal+Online i możliwość odbioru Canal+4K w perspektywie myślę kilku miesiecy to udostępnią. Dodatkowo mamy Tidala z dźwiękiem Dolby Atmos. Poza oprogramowaniem do obsługi TV satelitarnej to naprawde nie ma do czego się przyczepić. Edytowane 17 Maja 2021 przez piotrek93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Nie interrsuje nas twój telewizor, zachwalać go możesz gdzie indziej. Uprawnień nie masz. Nie zapłacili to nie masz. Proste. Nie wierz im. Znani są z wielu niedomówień. Dlaczego nie weźmiesz modułu w salonie na siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 (edytowane) 5 godzin temu, piotrek93 napisał: Jestem cały czas w kontakcie, ale to nie jest raczej kwestia braku doładowania karty bo w menu modułu cam w informacjach o karcie widnieje adnotacja że ważność karty jest do 14.07.2021. Czy miał ktoś podobny problem? @ircios Trochę siedze w temacie TV i się tym interesuje. To co wyświetla menu jakiegoś tam telewizora z "ładnymi kolorami" to jedno, a to co faktycznie jest na karcie jeśli chodzi o uprawnienia, to drugie. O uprawnieniach nie decyduje tylko jedna data. Chcesz nie mieć podobnych problemów, to kupuj u źródła, a nie przez pośredników, bo tak to się właśnie kończy. Nie masz teraz wglądu do niczego i nawet nie wiesz czy karta jest opłacona i kombinujesz jak koń pod górę, bo ktoś Cię wkręca. Edytowane 18 Maja 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 (edytowane) 8 godzin temu, piotrek93 napisał: Cześć, przejrzałem dokładnie ostanie 100 kart tego wątku i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu... Zakupiłem na początku roku moduł Platformy Canal+ CAM CI+ z ECP oraz doładowałem pakietem Start+/Eleven/Canal+/4K. Moduł zakupiłem w sklepie: https://cardsplitter.pl/ Włożyłem moduł do telewizora Samsung 49KU6400 wszystko działało ok, moduł raz na jakiś czas gubił uprawnienia ale potem włączałem na TVP 1 HD i moduł odzyskiwał uprawnienia. Moduł pracował OK miał wszystkie uprawnienia. Po zakupie do nowego TV (Sony KD65XH9096) przełożyłem do tego telewizora moduł pracował bez zarzutu, po tygodniu stracił uprawnienia i do teraz nie może ich odzyskać. Próbowałem już dosłownie wszystkiego - zaktualizowałem telewizor, zaktualizowałem moduł na kanale TV PULS HD, przywróciłem ustawienia fabryczne modułu, przywróciłem ustawienia fabryczne TV, Kilka dni był uruchomiony kanał TVP 1 HD w celu odzyskania uprawnień, zostało również wysłane żądanie ponowienia uprawnień i cały czas mam błąd: Kanał niedostępny [204] Nie wiem czy ma to znaczenie ale w moim mieszkaniu jest instalacja zbiorcza dla całego apartamentowca i w tej instalacji jednym kablem jest zsumowana naziemna+13E+19,2E. P.S. Kolejnym problemem Sonego jest ręczne wyszukiwanie kanałów satelitarnych: mianowicie chcąc ułożyć własną listę kanałów z ogólnego satelity mam problem, przy układaniu kanałów usunięcie jednego kanału powoduje usunięcie go na zawsze i ponowne dodanie kanału jest nie możliwe bez roz[beep]a listy kanałów. Jest to mega irytujące jeśli ręcznie chcemy wyszukać kanały potem skasować duble kanały SD i inne do których nie mamy uprawnień i wtedy wystarczy 1 pomyłka i musimy robić reset listy kanałów. Ja korzystam do układania listy programów ten: Sony Channel Editor Ver.1.2.0 przemyć styki karty i modułu w ustawieniach modułu sprawdzić datę uprawnień karty Edytowane 18 Maja 2021 przez zabek1441758178 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 (edytowane) 18 godzin temu, piotrek93 napisał: Cześć, Zakupiłem na początku roku moduł Platformy Canal+ CAM CI+ z ECP oraz doładowałem pakietem Start+/Eleven/Canal+/4K. Moduł zakupiłem w sklepie: https://cardsplitter.pl/ To wszystko wyjaśnia. Problem znany nie od dziś. Dzwonić do nich i niech zapłacą operatorowi Canal+. To uprawnienia operator wyśle i obraz u ciebie powróci jak ci ponowią uprawnienia. Bo zestaw nie jest na Ciebie. W prepaid nigdy nie było - nie ma C+ 4K. Edytowane 18 Maja 2021 przez tweed77 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorg1980 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 (edytowane) 11 minut temu, tweed77 napisał: To wszystko wyjaśnia. Problem znany nie od dziś. Dzwonić do nich i niech zapłacą operatorowi Canal+. To uprawnienia operator wyśle i obraz u ciebie powróci jak ci ponowią uprawnienia. Bo zestaw nie jest na Ciebie. W prepaid nigdy nie było - nie ma C+ 4K. Było. Jak się kupiło zestaw na kartę to przez miesiąc była pełna oferta Canal+ nawet 4K, a potem trzeba było albo przejść na umowę albo dostać przy telewizji na kartę. Jakieś 2 lata temu były takie zestawy jeszcze z niebieskim modułem NC+ Edytowane 18 Maja 2021 przez Jorg1980 korekta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 (edytowane) @Jorg1980 przeczytaj dobrze co napisałem i co napisał przedmówca którego zacytowałem. W prepaid na doładowanie nie ma / nie było C+ 4K oprócz miesiące startowego z nowego zestawu który kupujesz na własność. Edytowane 18 Maja 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 No to nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale przez ostatnie 4 miesiące miałem canal+4k... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorg1980 Opublikowano 19 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 W dniu 16.05.2021 o 14:20, meckbar napisał: Przestanie działać. Karta jeszcze nie złapała deaktywacji, ale to kwestia czasu. No na razie dwa tygodnie po wymianie modułu i nadal na jednym abonamencie działają dwie karty i dwa moduły. Niezły bajzel mają tam w tym CANAL+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 19 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 uprawnienia są przecież przecież 2 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Co miesiąc aktualizacja na 2 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) 11 godzin temu, PawelTSW napisał: uprawnienia są przecież przecież 2 miesiące Co ma do tego jak długo są uprawnienia skoro w normalnym przypadku powinien dostać dezaktywację po aktywacji nowego zestawu? Edytowane 20 Maja 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 @tail# mógłby blokować kartę i działaby do 2 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Witam czy można do dekodera 4k dobrać moduł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 36 minut temu, PawelTSW napisał: @tail# mógłby blokować kartę i działaby do 2 miesięcy Nie wiem czy ty nie czytasz tego co on pisze czy udajesz ale napisał wyraźnie że działają oba moduły więc niby jakby miał blokować? To kompletnie nie ma sensu co piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 To, że w niedługim czasie mu padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 1 godzinę temu, PawelTSW napisał: mógłby blokować kartę i działaby do 2 miesięcy Tylko jak tego dokonać w module operatora? @tail# jak ktoś ma silną potrzebę pisania to żadne blokady (nawet ECP) nie są go w stanie powstrzymać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 w module operatora tego nie zrobi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 2 godziny temu, lukasz431 napisał: Witam czy można do dekodera 4k dobrać moduł?? Nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jorg1980 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) 12 godzin temu, tail# napisał: Co ma do tego jak długo są uprawnienia skoro w normalnym przypadku powinien dostać dezaktywację po aktywacji nowego zestawu? Właśnie ciekawe bo jak odbierałem nowy moduł CAM to pani w salonie się śmiała, że właśnie w tej chwili jak ktoś ogląda w domu tv to przestanie działać. Po przyjeździe do domu z salonu się zdziwiłem bo jednak działał. No i działa do dziś na dwóch zestawach. W systemie jak się zaloguję do strefy C+ to widnieje jednak już nr tej nowej karty. Edytowane 20 Maja 2021 przez Jorg1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Stara zgaśnie, nie martw się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anzet21 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 Witam wszystkich forumowiczów i chciałem Was przestrzec /tych, którzy korzystają z modułu CI+ z ECP w dekoderach Vu+ 4K/ przed próbami nagrywania i odtwarzania programów z nowym oprogramowaniem modułu/ końcówka wersji to 02 / gdyż takiej możliwości już nie ma. Canal plus zablokował przed tą funkcją wszystkie kanały kodowane. To nie ma nic wspólnego z ECP.! Pozdrawiam. Dekoder wszystkie kanały odbiera normalnie, włącznie z 4K i nie ma z tym problemu, ale nie nagrywa i nie odtwarza kanałów kodowanych, jedynie FTA. Dzwoniłem w tej sprawie do Canal+- odpowiedzieli, że nic się nie da zrobić i powrót do poprzedniego oprogramowania nie jest możliwy/tego z końcówką 20/. Prawdopodobnie żaden z dekoderów nie będących od Canal plus już nie ma tej funkcji.Posiadam Ultimo 4k i dotąd z nagrywaniem nie było problemów / mam zaistalowane VTI w wersji 15.0/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 Ta...na telewizorach co nie było możliwości nagrywania, nagrywanie ruszyło, a u Ciebie w tunerze nagle problem....chyba tylko u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.