Skocz do zawartości

Gry - wątek ogólny


Rekomendowane odpowiedzi

edCvnbc.jpg

Jako fan serii nie mogłem udpuścić. Do mnie dziś dotarła wersja pudełkowa(jestem fanem pudełek) za 155zł

Mam nadzieję, że kampania nie będzie krótka (gra waży zaledwie 22GB) i nie będzie tak wielkim rozczarowaniem jak DLC HoD. Żałuję wydania tych 50zł. Grafika średnia, mapa nudna, nudne schematy i słabo rozbudowane misje. Nawet nie zauważyłem jak przeszedłem całe na 100%.  

Edytowane przez nieczęstygość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieopłacalna decyzja dla nich. Seria stała się  schematyczna jak FIFA,  gracze za to ją polubili (lekkie zmiany, schemat ten sam, tylko nowe lokalizacje) i opłaca im się wypuszczać co 2-3lata nową odsłonę, bo i tak się wyprzeda.

Z tym ND trochę ich poniosło, bo już po bodajże 11msc (wolałbym dopłacić i poczekać kilka msc, żeby mapa była większa) od premiery FC5 wypuścili ten spin-off(przynajmniej cena przystępna :zapowiadana była 189.99 na konsole a okazała się około 150, to i tak lepsze  niż 270 za FC5 w dniu premiery) , a sama przepustką sezonowa  zawaliła graczy dość nagle. (za dużo na raz) No i jeszcze ten remaster FC3 na konsole. (Po przejściu piątki) Jako fan marki kupiłbym go, gdyby nie fakt, że trójkę przechodziłem na PC, więc dużo bym nie zyskał.  Nie kupiłem tylko Primal, z obawy, że znudzi mi się  (oglądałem gameplaye) (bardzo inny  klimat i styl )

Jeśli kolejna odsłona (biorąc pod uwagę, że czas fabuły ciągle przesuwa się do przodu) ma być w klimacie "Cyberpunk"...to niech sobie opuszczą(DLC Blood Dragon  do FC3 nie bierzemy pod uwagę, bo to jakaś porażka ) W tym klimacie mogą zrobić Watchdogs 3 ewentualnie. 

Odpuścić mogliby  na dobre z AC, bo za dużo już tych części. 

 

Wracając do samego FC ND, to podoba mi się crafting, czyli nie ma po prostu sklepów z bronią , trzeba zbierać złom i budować (nie doskonałą) broń oraz MadMax-owe nawiązania - walka o paliwoi dziwaczne  charakterystyczne pojazdy, szkoda, że niektóre takie cukierkowe) 

No i na "+"  charakterystyczne miejscówki z HP, ktore przetrwały (w pewnym sensie) apokalipsę. 

Na "-" to: mała mapa i  wytrzymałość wrogów (na średnim poziomie trudności), nie zalatwimy już całego posterunku jednym łukiem...a przynajmniej jest ciężko ;) oraz dziecinne animacje zbijania  health pointów wrogów.  Nie tędy droga... Nie róbmy z dobrej gry... FORTNITE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że bardzo opłacalna decyzja. Wielu graczy też tego się domaga. Już po piątce było widać, że to jest takie duże standalone DLC do czwórki. Niby cztery lata, ale dałbym im nawet 6 lat odstępu, bez spin-offów. Niech skupią się na czymś innym. Niech wrócą do efektu wow z jedynki, ciekawych rozwiązań z dwójki, klimatu trójki. A spokojnie się zarobią na takim Rainbox Six Siege, które jest od początku regularnie rozwijane, ulepszane, rozszerzane. Assassin's Creed po Origins nieźle się zmienił. Ogólnie mieli przyjąć nowy plan wydawniczy, czyli raz na dwa lata. Oczywiście te gry nie powstają w kilka miesięcy, jakby to ktoś mógł pomyśleć. W tej chwili w studiach Ubisoftu są już rozwijane przynajmniej dwie kolejne odsłony, na 2020 r. oraz 2022 r. (jeśli nic się nie zmieni). A że teraz wyszedł Odyssey, to już tłumaczono, że niby im się produkcja rozpędziła tak, że byli gotowi na 2018 r. Ale to też można tłumaczyć, mniej oficjalnie, w drugą stronę. Nowa generacja, która pojawi się jesienią 2020 r. musi mieć po prostu nową i cross-genową odsłonę na start. A w tym zamiast nowej gry, będą remastery dwóch sprzed lat. No i może WATCH_DOGS 3 w końcu się pojawi, bo trochę czasu minęło od ostatniej części.

 

Do FIFY nawet Ty tego nie porównuj. FIFA to już od dawna nie jest normalna gra, a przede wszystkim usługa do FUT-a, skrzynek i wyciągania kasy od mamy na nowe karty czy co to tam jest. No i sama gra jest przede wszystkim dla casuali, którzy są skłonni kupować konsole tylko pod to i nic innego. Jakby tak wrzucić kilku graczy FIFY do PES-a, to oni tam by przerżnęli większość meczów. Ale w odwrotną stronę, to pesowicze wciągną nosem fifiarzy. FIFA już od lat powinna być sprzedawana na zasadzie płatnych corocznych aktualizacji z pomniejszymi co jakiś czas. Tak jak to właśnie Rainbow Six Siege czy FOR HONOR są rozwijane. Jedna gra i ciągły, regularny update. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty abonamentowe na marzec dla PS4 oraz Xboksa.

 

Instant Game Collection w PlayStation Plus na marzec (od 5 marca):

Call of Duty®: Modern Warfare® Remastered

The Witness

 

Games with Gold w Xbox Live Gold na marzec:

STAR WARS™ Republic Commando™ (Xbox, 1-15 marca)

METAL GEAR RISING: REVENGEANCE (Xbox 360, 16-31 marca)

Adventure Time: Pirates of the Enchiridion (Xbox One, 1–31 marca)

Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 (Xbox One, 16 marca–15 kwietnia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze nowości i jeden powrót w marcu w ofercie Xbox Game Pass.

 

70jbZBj.gif

 

Just Cause 4 | dostępne od wczoraj | HDR 10 / Xbox One X Enhanced | SQUARE ENIX / Avalanche Studios | 4/12/2018

LEGO® Batman™ 2: DC Super Heroes | dostępne od wczoraj | Warner Bros. Interactive Entertainment / TT Games | 22/06/2012

F1® 2018 | od 14 marca | 4K Ultra HD / HDR10 / Xbox One X Enhanced | Codemasters | 24/08/2018

Fallout 4 | od 14 marca (powrót) | 4K Ultra HD / Xbox One X Enhanced | Bethesda Softworks / Bethesda Game Studios | 10/11/2015

 

Więcej informacji o Game Passie ma zostać ujawnionych podczas nowego odcinka Inside Xbox, który odbędzie się już 12 marca. Obok tego, mamy poznać też kolejne informację związane z Halo: The Master Chief Collection, Age of EmpiresState of Decay 2, DayZ czy One Piece World Seeker.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sieci pojawiają się pierwsze "portalowe plotki" na temat nowej konsoli Microsoftu, rzekomo  nowa  "lekka" konsola XBOX ma nie posiadać ODD Blu-ray. Oznacza to poddanie się naciskom twórców gier, którzy walczą (nieskutecznie) ze sprzedażą gier w wersji pudełkowej na rynku wtórnym. 

Patrząc na to jak rozwija się branża gier...obstawiam, że wraz z premierą PS5 lub chwile po niej Sony także zaprezentuje wersję  konsoli bez napędu optycznego.

Osobiście rozumiem rozgoryczenie twórców/ wydawców gier, którzy  są ciągle atakowani przez piratów na PC i tracą w ten sposób kasę , a sprzedaż gier na rynku wtórnym to także kolejna strata kasy dla nich i wiedziałem, że w końcu do tego dojdzie. (no i jeszcze cięcie kosztów  związanych z produkcją nośników fizycznych).

Jednak nie sądzę, żeby takie konsole szybko wyparły klasyczne wersje z rynku, z uwagi na to, że nie wszyscy jeszcze mają dostęp do szybkiego łącza, a gry ważą z każda odsłoną coraz więcej i więcej...że nawet nie mieszczą się na jednym blu-ray-u (RDR2).

A co wy o tym sądzicie?

Edytowane przez nieczęstygość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie "rzekomo", tylko nowa konsola będzie bez napędu. Mówimy oczywiście o nowym XONE.

Czy to dobre rozwiązanie? Ja wole kupować wersje elektroniczne, głównie na promocjach, których jest mnóstwo, a część ludzi woli w pudełkach. Dla każdego coś miłego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 marca Google podczas GDC przedstawi oficjalnie swoją wizję przyszłości gamingu! W październiku odbywały się w USA beta testy ich usługi, dzięki której można pograć Assassin's Creed® Odyssey bezpośrednio w Google Chrome. Microsoft będzie musiał spiąć pośladki, bo Project Stream wygląda na bezpośredniego konkurenta dla planowanego również Project xCloud.

 

 

 

 

W dniu 9.03.2019 o 19:30, nieczęstygość napisał:

W sieci pojawiają się pierwsze "portalowe plotki" na temat nowej konsoli Microsoftu, rzekomo  nowa  "lekka" konsola XBOX ma nie posiadać ODD Blu-ray.

Taki miałby być najtańszym rozwiązaniem dla graczy niedzielnych, okazjonalnych, casualowych lub takich, których nie kręci ogrywanie na bieżąco wysokobudżetowych gier w dniu lub okolicach premiery. Dobra wydajnościowo konsola, tania w stosunku do tego co oferuje, Xbox Game Pass plus ewentualnie rozszerzenie abonamentowej sprzedaży konsol w ramach Xbox All Access poza Stany Zjednoczone może być czymś interesującym dla klientów.

 

Dlatego też Microsoft celuje w dwa urządzenia - tańsze oraz droższe, będące pełnoprawną konsolą, która stałaby obok nowego PlayStation. Natomiast póki co to są jedynie plotki z jednego źródełka, więc nakręcałbym się ostatecznie na to, że Lockhart będzie bez napędu.

 

W dniu 9.03.2019 o 22:26, Pawop napisał:

Nie "rzekomo", tylko nowa konsola będzie bez napędu. Mówimy oczywiście o nowym XONE.

Czy to dobre rozwiązanie? Ja wole kupować wersje elektroniczne, głównie na promocjach, których jest mnóstwo, a część ludzi woli w pudełkach. Dla każdego coś miłego.

Właśnie rzekomo, bo mowa była o Xboksie nowej generacji, a nie jeszcze tej obecnej. To, że pojawi się One S bez napędu to jest już praktycznie pewniak.

 

Jednak to wciąż pewnie będzie na zasadzie badania rynku. Osób korzystających z gier tylko przez w ramach dystrybucji cyfrowej nie brakuje, a ich liczba się powiększa. Nie sądzę też, aby to miało wpływ na to czy Lockhart będzie bez napędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podczas marcowego odcinka Inside Xbox zapowiedziano i potwierdzono coś co krążyło już od wielu miesięcy. Po pierwsze… Halo: Reach, czyli prequel pierwszej odsłony legendarnej marki, będzie częścią Halo: The Master Chief Collection (MCC). Po drugie… Cała kolekcja będzie dostępna na PC poprzez Microsoft Store oraz Steam.To właśnie ta druga platforma najbardziej zaskoczyła, bo pojawienie się MCC na Windows 10 PC było oczywistą oczywistością od dłuższego czasu,tym bardziej, że to jest czołowa marka Xboksa.

 

RDFxIDl.png

 

Master Chief na PC będzie pojawiać się w etapach, w których każda gra będzie wydawana jedna po drugiej w pewnych odstępach czasowych, tak aby dać deweloperom pewność, że każda jest przygotowana poprawnie oraz dając graczom możliwość szybszego zagrania, niż aby mieli czekać dłużej aż cały zestaw zostanie ukończony. Jako pierwsze zostanie wydane Halo: Reach, czyli prequel do całej serii, a pozostałe w kolejności chronologicznej. Halo: Reach, Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST (Campaign) oraz Halo 4 będą dostępne w sprzedaży indywidualnie w ramach MCC, oczywiście wtedy jak się pojawią. Warto dodać, że Steam będzie wymagał połączonego konta z Xbox LiveHalo: The Master Chief Collection na Steamie: klik.

 

Halo: Reach będzie odpowiednio przygotowane dla Xboksa One, tak aby gra działa maksymalnie w 4K z HDR oraz bardzo płynnymi 60 fps. Jednocześnie cały kontent multiplayer, zawierający Forge oraz Theater, będzie dostępny automatycznie dla każdego posiadacza Halo: The Master Chief Collection. Natomiast kampania oraz Firefight będą dostępne w cyfrowym rozszerzeniu sprzedawanym osobno. Posiadacze Xbox Game Pass będą mieli dostęp do całego Halo: Reach w ramach subskrypcji.

 

Partnerami 343 Industries w przygotowaniu całej kolekcji są Splash Damage (obecnie: Gears Tactics, poprzednio: multiplayer w Gears of War: Ultimate Edition i Gears of War 4) oraz Ruffian Games (lub Elbow Rocket) (Halo 3, Halo 3: ODST, Halo 4 w ramach MCC, Crackdown 3: Wrecking Zone, Crackdown 2).

 

 

 

Podczas Inside Xbox zapowiedziano również, że 4 kwietnia w ofercie Xbox Game Pass pojawi się… Minecraft, którego Microsoft przejął w 2014 r. za jedyne 2,5 mld dolarów ?

 

oUbgz9e.jpg

 

 

 

W dniu 12.03.2019 o 18:52, Pawop napisał:

Czytaj ze zrozumieniem. Przecież wyraźnie pisałem, że XONE pojawi się bez napędu optycznego. Nie wspominałem o nowej generacji.

A ja odniosłem jednocześnie do tego i tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 marca Google, podczas GDC w San Francisco po wielu miesiącach plotek oraz oczekiwań, przedstawiło własną platformę gamingową – Stadia, która wykorzystuje tylko i wyłącznie rozwiązania w chmurze. Spekulowało się czy przy okazji nie będzie to także własna skrzynka do streamingu, bądź nawet własna domowa konsola. Nic z tego się nie sprawdziło.

 

Google-Stadia-Header-02.jpg

 

Stadia będzie dostępna z naszego konta Google, czyli odpalimy ją na każdym urządzeniu z dostępem do ich usług – telefony, tablety, laptopy, pecety, telewizory czy przystawki Chromecast. Project Stream, czyli wersja beta usługi dostępna tylko w USA parę miesięcy temu, było dostępne w rozdzielczości do 1080p przy 60 fps. Stadia na start ma zaoferować obraz do 4K również przy 60 fps z HDR oraz dźwiękiem przestrzennym (nie sprecyzowano technologii, więc można stwierdzić, że Microsoft ma niejaką wyłączność na Dolby Atmos). W dalszej, a może nawet i dalekiej przyszłości Google chce zaoferować nawet rozdzielczość do 8K przy 120 fps.

 

Cała moc obliczeniowa będzie zasysana prosto z ich własnych serwerów. Google pochwaliło się, że całość ma moc 10.7 teraflopów, gdzie PS4 Pro oraz Xbox One X to odpowiednio 4.2 oraz 6 TFLOPS. Do tego wykorzystano dedykowane układy od… AMD! Suprise!

 

• GPU: 10.7 TFLOPS mocy, 56 jednostek obliczeniowych, pamięć HBM2

• CPU: modyfikowany procesor x84 taktowany zegarem 2.7 GHz ze wsparciem hyperthreadingu oraz AVX 2

• Pamięć: 16 GM RAM, prędkość do 484 GB/s transferu, L2+L3 Cache z 9.5 MB

• Całość ma działać na platformie Linuksa z API Vulkan.

 

Jedyny hardware od Google'a w tym przypadku to własny dedykowany Stadia Controller, który ma się charakteryzować przyciskiem Capture do umieszczania klipów na YouTube'ie oraz drugi dla Asystenta Google, którego można wykorzystać np. szukając poradnika do gry, jeśli utkniemy na jakimś etapie. Mimo to, będzie można korzystać ze wszystkich innych kontrolerów dostępnych na rynku, np. od Xbox One.

 

Podczas prezentacji pokazano działanie Stadii na przykładzie Assassin's Creed Odyssey. Przykładowo oglądając zwiastun tej gry na YouTube'ie, pod koniec pojawia się przycisk „Play Now”, po którego wciśnięciu natychmiastowo przenosimy się do gry. Całość ma trwać do 5 sekund, czym Google również się chwali. Pokazano również to jak szybko możemy się przenosić pomiędzy urządzeniami. Ma to trwać również natychmiast i jeśli przeniesiemy się z laptopa na telefon, to gra ma się nam włączyć od razu w tym samym miejscu na którym ją zakończyliśmy na poprzednim urządzeniu.

 

Mimo wszystko nie wiadomo jak to będzie działało w praktyce. Google podało wczoraj, że minimalną prędkość do grania przy 1080p60 będzie 25 Mbps. Prędkość to nie wszystko. Należy też dodać ping od operatora, jakość samego łącza, opóźnienie pomiędzy urządzeniem a usługą czy odległością od najbliższej serwerowni. Nie będzie to usługa dla każdego i wszędzie. To na pewno. Digital Foundry miało okazję już przetestować Stadię i latencja jest porównywalna z Xboksem One X. Do czego też należy nanieść poprawkę, gdyż odbywało się to w ramach łącza od Google'a. Do tego sama jakość obrazu przy dynamicznych scenach traciła, pojawiały się rozmycia oraz artefakty. Przykład takowego laga poniżej.

 

 

 

Stadia ma być obecna wszędzie, np. w Google Play, na Facebooku, Twitterze, Discordzie czy reddicie. Obok partnerów zewnętrznych, którymi się chwali Google, Stadia zamierza oferować ekskluzywny kontent. W tym celu założono Stadia Games and Entertainment - studio first-party, któremu przewodzi bardzo doświadczona już w branży Jade Raymond (poprzednio EA czy Ubisoft). Mimo wszystko, wciąż nie wiemy jakie konkretnie gry będą dostępne w usłudze i w jakiej formie będą one dostępne - czy do kupienia indywidualnie czy na zasadzie katalogu gier w ramach jednej miesięcznej subskrypcji. Na scenie potwierdzono współpracę z Ubisoftem oczywiście, również z id Software od którego DOOM Eternal będzie dostępny w ofercie, czy też z Tequila Works (twórcy interesującego RiME), 2K Games (a przynajmniej 2K Sports) czy Crystal Dynamics.

 

Start jest przewidziany jeszcze na 2019 r. i w dniu premiery Stadia ma być dostępna w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii oraz większości Europy. Co może sugerować, także po samej stronie internetowej, że usługa nie będzie obecna na start w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

 

Wciąż jest wiele pytań bez odpowiedzi… Na zapowiedź nowej usługi Google'a miał też odpowiednio zareagować Phil Spencer, Head of Xbox, w wewnętrznym mailu rozesłanym do pracowników.


Cytat

 

Nasz zespół na GDC właśnie skończył oglądać prezentację Stadii. Pokaz konkurencji jest potwierdzeniem słuszności kierunku, jaki sami obraliśmy dwa lata temu.

 

Nowy rywal z obszaru tech wszedł do rywalizacji o rynek gier. Jego prezentacja przebiegła bez zaskoczeń, ale i tak jestem pod wrażeniem wykorzystania YouTube’a, Asystenta Google oraz kontrolera WiFi.

 

Wracając jednak do nas – ciężka praca sprawiła, że aktywnie bierzemy udział w rywalizacji o 2 miliardy graczy rozsianych na całej planecie. Dzisiejszy dzień należał do Google. Ale za kilka miesięcy będzie nasz dzień. Podczas E3 będziemy wielcy.

 

Musimy kontynuować pracę nad usługą, z użytkownikiem zawsze znajdującym się w jej centrum. Mamy zawartość, mamy społeczność, mamy chmurę i mamy strategię. Jak zawsze powtarzam: wszystko zależy od poziomu realizacji. Dzisiaj realizacja jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.

 

 

 

 

Jeśli chodzi o Microsoft. Korporacja z Redmond nie zamierza rezygnować z domowych konsol, a ich własna usługa do grania w chmurze Project xCloud będzie jedynie dodatkiem, uzupełnieniem, lecz jednocześnie ważnym elementem w ekosystemie całego Xboksa.

 

Zapowiedziano nowe gry w ramach Xbox Game Pass! Od dzisiaj do 1 kwietnia katalog zostanie wzbogacony o 6 nowych tytułów.

 

D2GnmTeVAAUDAvg.jpg

 

• Deus Ex: Mankind Divided™ | od 21 marca | HDR 10 | SQUARE ENIX / Eidos Montréal | 23/08/2016

• What Remains of Edith Finch |  od 21 marca | Annapurna Interactive / Giant Sparrow | 19/07/2017

• The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries | od 28 marca | Telltale Games | 23/02/2016

Vampyr | od 28 marca | Xbox One X Enhanced | Focus Home Interactive / DONTИOD Entertainment | 5/06/2018

• Operencia: The Stolen Sun | od 29 marca | 4K Ultra HD / Xbox One X Enhanced / Xbox Play Anywhere | Zen Studios | 29/03/2019

• MARVEL VS. CAPCOM: INFINITE |  od 1 kwietnia | Xbox One X Enhanced / Xbox Play Anywhere | Capcom | 19/09/2017

 

 

 

20 marca odbyło się wiosenne Nindies Showcase, które - jak sama nazwa wskazuje - prezentuje nadchodzące gry od niezależnych studiów dla Nintendo Switch. Zapowiedziano łącznie 19 gier, ale jedna ucieszyła większość posiadaczy konsoli najbardziej. O tym również plotkowało się od jakiegoś czasu. 14 kwietnia na Nintendo Switch pojawi się genialny oraz piękny w swojej ręcznie rysowanej stylistyce Cuphead!

 

 

Nie byłoby w tym też nic zaskakującego, gdyby nie to że gra miała być tytułem ze stałą konsolową wyłącznością dla Xbox One. Podczas samej prezentacji Nintendo podziękowało Microsoftowi za pomoc w przeniesieniu tej gry na ich platformę! Jeszcze do niedawna taka sytuacja byłaby nierealna.

 

Cytat

No, you're not dreaming. Cuphead is coming to the Nintendo Switch system. You can thank Studio MDHR for making their award-winning game so special and our friends at Microsoft for helping us bring Cuphead to even more players.

 

Sprawę skomentował również Damon Baker, Head of Portfolio at Xbox, a poprzednio 12 lat w Nintendo of America jako Head of Partner Management.

 

 

Na Switchu gra będzie działać w 60 fps przy 720p w trybie przenośnym oraz 1080p w docku. Sam Cuphead dostanie kilka nowości, w tym nowe wersje językowe (również polską, natomiast alfabet japoński, chiński oraz koreański będzie utrzymany w ręcznej kaligrafii!), nowe animacje, intro, szybsze czasy ładowania, w pełni animowane cutscenki, i wiele więcej! Pojawi się również długo oczekiwane wydanie fizyczne, które ma być dostępne, wraz ze wszystkim aktualizacjami, po wydaniu DLC. Póki co nie ma żadnej wstępnej daty.

 

To by też tłumaczyło dlaczego podczas E3 2018 przy zapowiedzi The Delicious Last Course widniał podpis Console Launch Exclusive. Co ciekawe, Cuphead zaoferuje wsparcie dla Xbox Live od Microsoftu. Oznacza to, że będzie można odblokowywać Achievementy dla naszego xboksowego konta. Opcja ta będzie dodatkowa i pojawi się jakiś czas po premierze na Switchu. To już druga taka gra, ponieważ wcześniej z Xbox Live na Switchu pojawił się Minecraft po cross-play'owej aktualizacji.

 

Microsoft niedawno też oficjalnie zapowiedział, że Xbox Live dostanie dedykowane SDK dla Androida oraz iOS'a. Dla Switcha o dziwo nic takiego nie będzie, ale podczas sesji na GDC powiedziano, że Switch dostanie więcej gier jak Cuphead z Xbox Live. Osobiście obstawiam, że kolejną będzie Hellblade: Senua's Sacrifice od Ninja Theory, które zostało przejęte przez Microsoft.

 

 

 

Jeśli już mowa o wychodzeniu na konkurencyjne platformy… Wczoraj również doszło do zapowiedzi, której właściwie nikt by się nie spodziewał. Epic Games zapowiedziało, że trzy gry od francuskiego Quantic Dream – Heavy RainBEYOND: Two Souls oraz zeszłoroczne Detroit: Become Human pojawią się po raz pierwszy na PC! A te jak wiadomo są wciąż obecne na wyłączność dla PS3 i PS4. Natomiast Sony nigdy nie wypuszczało swoich dużych czy głośnych marek poza ekosystem PlayStation. Jak już, to bywały to mniejsze gry, pokroju Journey (również trafi do EGS) czy Helldivers. Co najciekawsze, Sony jest właśnie właścicielem IP do BEYOND: Two Souls oraz Detroit: Become Human. A z drugiej strony, David Cage może celowo chciał ugrać Sony na nosie. Nie od dziś wiadomo, że on sam ma dość mieszaną opinię w środowisku. Nie wiadomo wciąż czy te gry będą wydane spod znaku Sony czy raczej będą self-published.

 

Epic Games Store, który wystartował ledwo 3 miesiące temu, prowadzi dość agresywne i kontrowersyjne działania w stosunku do gromadzonych produkcji dla swojej oferty. Według szefa firmy, nie ma niczego złego w podkupywaniu sobie wyłączności (najczęściej czasowej, rocznej) i uważa to za prokonsumenckie działanie mające na celu do zachęcenia do swojej platformy. Z dużych gier jakie dały się namówić na porzucenie na rok Steama to Metro Exodus czy Tom Clancy's The Division® 2, a także wiele gier niezależnych, jak Ashen. W przypadku świeżo wydanej produkcji Ubisoftu wygląda to tak, że gra jest dostępna w Epic Games Store, Uplay oraz nigdzie indziej na PC. Zablokowano również sprzedaż kluczy do gry z różnych sklepów. Ogłoszono także, że sklep zostanie rozszerzony o inne gry od Ubisoftu, które zostaną zaoferowane za darmo.

 

Wczoraj zapowiedziano także kolejne gry dla Epic Games Store. Będą to między innymi:

Afterparty | na wyłączność | wkrótce | Night School Studio

Ancestors: The Humankind Odyssey | na wyłączność | wkrótce | Panache Digital Games / Private Division

CONTROL | na wyłączność (nieokreślona) | lato 2019 | Remedy Entertainment / 505 Games

Journey To The Savage Planet | na wyłączność | początek 2020 | Typhoon Studios

Phoenix Point | na wyłączność | czerwiec 2019 | Snapshot Games

Satisfactory | na wyłączność | już dostępne | Coffee Stain Studios / Coffee Stain Publishing

The Outer Worlds | również w Microsoft Store, po roku inne platformy | 2019 | Obsidian / Private Division

• The Sinking City | na wyłączność | przedsprzedaż / 27 czerwca 2019 | Frogwares / Bigben Interactive

 

 

 

Ciekawie to wszystko podsumował jeden z analityków rynkowych i nie trudno się z nim nie zgodzić. Mamy dopiero marzec, a tyle się zdążyło już wydarzyć. Po drodze będziemy mieli E3 oraz kilka innych eventów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Emil.1603 Szczerze mówiąc, to nie wierzę, że ta nowa platforma od Google nie będzie miała wyraźnego input laga, nawet w najlepszych warunkach testowych. Nie wyobrażam sobie grać z opóźnieniem, szczególnie w gry multiplayer. Na streaming jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie, nie wiadomo nawet, czy nowe konsole od Sony i Microsoftu (które zostaną zapowiedziane już niedługo) będą go obsługiwały. Nic nigdy nie zastąpi możliwości odpalenia gry na własnym hardwarze. 

Edytowane przez Xentic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Streaming nie jest czymś nowym, bo już 10 lat temu, również na GDC, pokazano OnLive, które również chwaliło się nie wiadomo czym. Z tym że do tego można było dokupić dodatkową skrzynkę od nich. Wtedy to można było śmiało powiedzieć, że było na to za wcześnie. Konkurencją było także Gaikai. Rynku nie zwojowali. A jak skończyli? Sony przejęło Gaikai za 380 milionów dolarów w 2012 r. Natomiast w 2015 r. Sony przejęło patenty od OnLive. Oba serwisy zamknięto i na ich bazie stworzono PlayStation Now, które również przedstawiono na GDC w 2014 r. i również nie osiągnęło jakiegoś spektakularnego sukcesu. Po tylu latach Google wchodzi do gry, Microsoft planuje swoją usługę. Czy wciąż nie jest na to jeszcze za wcześnie? Zobaczymy… Wdrożenie 5G może to jakoś dodatkowo napędzić i zaoferować lepszą jakość. Granie natywnie, lokalne na fizycznym sprzęcie jeszcze długo nie zostanie zastąpione przez chmurę, pomimo kolejnych wizjonerskich pomysłów Phila Harrisona, który poprzednio pracował w Sony oraz Microsofcie.

 

Jak Stadia będzie miała jakiś free trial, to przetestuję. Najbliższe do mnie data center od Google'a to bodajże Europe West 2 i znajduje się w Londynie, czyli bardzo blisko. Do tego ono samo jest podzielone jakoś na trzy strefy czy regiony, więc tym bardziej nie powinienem mieć z tym problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Apropopo Game Passa Zapowiedziano kolejne bardzo dobre gry, które dołączą do katalogu.

 

D3yxOawUcAAs4k8.jpg

 

Prey | od 11 kwietnia | Xbox One X Enhanced | Bethesda Softworks / Arkane Studios | 5/05/2017

The Golf Club 2™ | od 11 kwietnia | Maximum Games / HB Studios | 30/06/2017

MONSTER HUNTER: WORLD™ | od 18 kwietnia | HDR10 / Xbox One X Enhanced | CAPCOM | 26/01/2018

The Walking Dead: A New Frontier | od 18 kwietnia | Telltale Games | 20/12/2016 – 30/05/2017

Life is Strange 2 — Episode 2 | od 24 kwietnia | Xbox One X Enhanced | SQUARE ENIX / DONTИOD Entertainment | 24/01/2019

RESIDENT EVIL 5 | od 25 kwietnia | CAPCOM | 28/06/2016

 

 

 

Jednocześnie trwa obecnie promocja na zakup subskrypcji. Na Amazonie, w GAME oraz Smyths Toys można kupić 3 miesiące + dodatkowe 3 miesiące ZA DARMO za jedyne £23.99 (ok. 120 zł). Kody są wysyłane na maila i nie powinno być problemów ze zrealizowaniem ich w Polsce.

 

Do tego Microsoft również ma zaoferować swoją promocję, w ramach której 3 miesiące Game Passa kupimy za $1. Nie wiadomo jednak czy to będzie oferta dla wszystkich czy dla użytkowników z zakończoną i nieaktywną subskrypcją.

 

Cytat

3 Months for $1: Promotional discounts not available in Quebec or Russia. Offer cannot be combined with any other offer. Limit 1 offer per account. Offer valid from 11/04/2019 9:00 PM PDT until 12/05/2019 11:59 PDT. After promotional period, subscription continues to be charged at the then-current regular quarterly price (subject to change), unless cancelled. Plus applicable taxes. Credit card required.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inside Xbox już zapowiedziany. Ma się skupiać trochę na E3, Xbox FanFest, Sea of Thieves, RAGE 2, Mortal Kombat 11, ale także Xbox Game Pass.

 

Tom Warren, dziennikarz The Verge, powiedział, że można spodziewać się właśnie zapowiedzi beznapędowego One S oraz Game Pass Ultimate. Dla przypomnienia, nowy One S miałby być w sklepach już 7 maja.

 

Wszystko się okaże za tydzień we wtorek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...