Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i masz babo placek..

Chwaliłem Viaplay, a tymczasem po ostatniej aktualizacji znowu mnie wylogowało z Android TV.

Dużo wskazuje na to, że dopadł mnie problem z wylogowaniem się,  o którym już pisało tu kilka osób.

Mecz Francja-Dania. Dobrze, że tu nie eksperymentują z 1080p. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam notoryczne na Android tv. Wcześniej tez miałem te kody często gęsto ale teraz od jakiegoś czasu spokój. Edit teraz dla sprawdzenia wchodze w apke i znowu czarny ekran standardowo Exit na tv i dopiero pojawiły sie transmisje niekiedy wchodzi na transmisje z poprzedniego dnia na której zakończyłem ogladanie.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, czerstwy napisał(a):

Ta bardzo ciekawe🤣Bo mam jedna i druga w sumie bardzo bogata oferta sportowa w cenie niewiele większej niz niedługo bedzie kosztował Viaplay

PBG na Google TV wyświetla puste kwadraty na ekranie głównym. Poza tym kosztuje 70zł a wcale nie oferuje zbyt wiele, jak na tą cenę. Działanie aplikacji na Apple TV to dno i wodorosty (zapętlający się obraz, nienadający się do oglądania). W Canal+ na ATV szarpanie obrazu od ponad roku. Na Google TV jest nienajgorzej, ale ma dużo bugów (przełączanie kanałów plus minus nie działa poprawnie na TV Sony, buforuje dłużej niż inne serwisy niekiedy zatrzymując się). Na obu serwisach 4k to raczkująca ciekawostka.

 

Dla porównania, Francuski Molotov.tv to zupełnie inna klasa. Podstawowy pakiet kosztuje 5 euro i ma nawet nagrywarkę w chmurze. Przełączanie kanałów plus minus działa normalnie, jak powinno (w Player, PBG i Canal+ nie działa, w UPC pierwsze przyciśnięcie P+ powoduje wyświetlenie belki informacyjne, dopiero drugie przełączenie)

 

Podsumowując. Z Polskich aplikacji najbliżej ideału jest UPC TV Go. Canal+ to taka trója z minusem (na Androidzie bo mając ATV zrezygnowałem z umowy z tego powodu, jak na nim działało). Reszta nie łapie się u mnie na ocenę pozytywną.

 

Aplikacje tj. Disney+, Netflix, Prime czy ATV+ oceniam bardzo pozytywnie na obu platformach. Działają bez zarzutu. Natomiast problem jest z Polskimi aplikacjami. Na ATV duży, na Androidzie/Google TV mniejszy ale również występuje MASA niedociągnięć.

 

A na Viaplay oglądam teraz trzeci sezon Surviviora i poza przeciętną jakością, działa dobrze. KSW też kiedyś oglądałem i nie zacięło ani razu.

Edytowane przez regedit32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. upflix.pl baza filmów i seriali liczy obecnie ponad tysiąc pozycji, część bez polskiego tłumaczenia no i ciągle nie są gotowi na udostępnienie swoich oryginalnych produkcji w 4K. Ciekawe, czy zacznie się dorzucanie pakietu filmowego za free albo za groszową opłatą do ofert kablówek i operatorów jak to czynią w Skandynawii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest też grupa ludzi którą skutecznie zniechęcają jakością swoich usług i ja się do niej zaliczam. Poza tym dla mnie nie mają nic specjalnego jeśli chodzi o prawa sportowe może poza Premier League gdzie czasami obejrzę max. jeden mecz w weekend. Seriale i filmy mnie nie interesują - strata czasu na bzdury. Podsumowując nie widzę powodu żeby im płacić za ten serwis w takiej jakości nie wspominając o 4k co już dawno powinno być standardem ale chyba długo jeszcze nie będzie szczególnie u operatorów takich jak ten gdzie nawet porządnego HD niestety nie ma.

 

 

 

Edytowane przez opensource
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Jeśli jakaś usługa mi nie pasuje, to po prostu z niej nie korzystam.

 

Gdyby taka przykładowa liga angielska była jednocześnie w Viaplay, C+, Eleven i ludzie oglądaliby w Viaplay i narzekali to Twoja logika miałaby jakiś sens. Obecnie nie ma żadnego. 

 

Viaplay jest jedynym miejscem w Polsce, gdzie mogę obejrzeć PL, Bundeligę czy F1 z polską oprawą, komentarzem.

Wykupuję ale chyba mam prawo wyrazić swoje zdanie nt. jakości usługi? Czy nie wolno? Jak już im płacę to nie mogę ocenić usługi którą dostaję? To chyba zaprzeczenie jakiegokolwiek sensu ;)

Edytowane przez mingo
  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

@mingomusicie się w końcu zdecydować, bo jedni krytycy Viaplay twierdzą, że są alternatywy i z nich korzystają oraz polecają, a inni krytycy twierdzą, że nie ma alternatyw, bo to, bo tamto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternatywa jest dla pasjonatów. Ja piszę z perspektywy szarego Kowalskiego, który chce włączyć sobie mecz wieczorem czy w weekend. Bez vpn, zakładania zeza itp. 

 

No i tak jak pisał @czerstwy, większość widzów musi mieć polski komentarz. Dla takiego nie ma alternatywy choćby stanął na głowie. 

 

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Nawet zakładając, że tych alternatyw nie ma, to pragnę przypomnieć iż oglądanie Viaplay nie jest przymusem. Jeśli komuś nie odpowiada, to wystarczy, że przestanie korzystać z tego serwisu. Tak właśnie zrobiła część krytykantów Viaplay, czyli postąpili właściwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mingo napisał(a):

Alternatywa jest dla pasjonatów. Ja piszę z perspektywy szarego Kowalskiego, który chce włączyć sobie mecz wieczorem czy w weekend. Bez vpn, zakładania zeza itp. 

 

No i tak jak pisał @czerstwy, większość widzów musi mieć polski komentarz. Dla takiego nie ma alternatywy choćby stanął na głowie. 

 

Fakt, ja patrzę na to z perspektywy osoby mającej fiksum na punkcie technologii (wliczając w to treści video). Oprócz tego dobrze znam angielski, bo potrzebuję go na codzień w pracy i uczę się Francuskiego i Niemieckiego. Ale tutaj pełna zgoda, że to po prostu moje hobby (które polecam, bo poza możliwością oglądania zagranicznych serwisów może przynieść nieoczekiwane, bardzo dobre oferty pracy i dobre pieniądze na zakup… kolejnych subskrypcji ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jakiś czas temu przy niektórych transmisjach wyskakiwala informacja o tym że nie znajduje się ona w danym pakiecie. Restart pomagał, ale było wiadomo że Viaplay kombinuje z wprowadzeniem pakietow u nas. Dla mnie to nic niezwykłego i nawet spodziewałem się że taki właśnie podział będzie (F1, PL czy KSW w najwyższym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już zdecydowałem.Nie wykupie Viaplay za te pieniądze.Wybieram F1 TV Pro.Po pierwsze tylko F1 oglądam,a po drugie F1 TV jest tańsze od Viaplay i pewnie jak co roku będzie zniżka na abonament roczny(F1 TV) pewnie pojawi się przed testami.Cóż obejrzę po angielsku trudno.Tam jest 1080p i dobry bitrate.

Edytowane przez filip932
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, filip932 napisał(a):

Ja już zdecydowałem.Nie wykupie Viaplay za te pieniądze.Wybieram F1 TV Pro.Po pierwsze tylko F1 oglądam,a po drugie F1 TV jest tańsze od Viaplay 

Ostatnim razem Subskrypcja F1 TV Pro (na rok) była za 171,99zł Polska lub czas obecny z VPN F1 TV Pro około 136 zł za rok (Turcja)

 

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arkon z tą jakością to jest różnie. Już wolę to co było wczoraj w meczu ( Francja- Dania) w jakości 720p ..niż to co odstawił niedawno Eleven z niby jakością natywną 4K. Tamto było niestrawne.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Arkon napisał(a):

Ja rozumiem fanów Premier League lub Bundesligi czy F1- niespecjalnie mają wybór,

Obstawiam że ci co tak bronią to akurat niespecjalnie są fanami wymienionych przez Ciebie sportów. Czemu tak zaciekle bronią Viaplay? Chyba więdza to tylko oni sami. 

 

Dziwna to sytuacja kiedy na choćby pojedyncze słowo krytyki od razu zjawia się któryś ze "strażników" i wybiela skandynawską usługę. 

  • Popieram 4
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Wyniki finansowe za Q4 2022 będą 14 lutego :D

https://www.viaplaygroup.com/investors/financial-calendar

W dniu 29.01.2023 o 12:01, bgmnt napisał(a):

"Od 1 marca 2023 roku zacznie obowiązywać nowy regulamin Viaplay. Jest to związane z wejściem w życie dyrektywy Unii Europejskiej.  W dokumencie pojawił się m.in. punkt o „błędach w ramach serwisu”. Viaplay sugeruje w nim, że wiele problemów może pojawić się z urządzeniami i łączami internetowymi użytkowników."

 

"- W zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wpływ na dostęp do serwisu może mieć m.in odmowa dostępu przez sieć internetową lub przez inną sieć, inne problemy lub błędy sieciowe, lub problemy lub błędy dotyczące dostawcy sieci, problemy lub błędy o charakterze elektronicznym, komputerowym lub telekomunikacyjnym, oraz że nie ponosimy odpowiedzialności za ograniczenia w korzystaniu z serwisu spowodowane przeciążeniem lub tego rodzaju problemami lub błędami"

 

https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/podwyzka-viaplay-bledy-regulamin-problemy-techniczne-jak-zglosic

 

Nieaktualne. Teraz to wysyłają:

25 stycznia br. wysłaliśmy do Ciebie wiadomość o zmianie regulaminu z możliwością rezygnacji. Chcemy poinformować, że e-mail został wysłany omyłkowo. Oznacza to, że obowiązujący dotychczas regulamin obecnie nie ulega zmianie, a wiadomość jaką otrzymałeś/aś, nie powinna zostać wysłana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...