Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wodnik Szuwarek
24 minuty temu, mingo napisał(a):

W C+ klatkowanie jeśli jest to praktycznie niezauważalne, podobnie w PBG po przesiadce na ATV12.

W Viaplay też coś się ostatnio zmieniło bo po dłuższym oglądaniu obraz się normuje ale trzeba odczekać dobre kilka minut. Pal licho jeśli transmisja byłaby stabilna ale ostatnio w trakcie meczu stream ze 4 razy zawiesił się na ułamek sekundy i wtedy trzeba od nowa odczekać kilka minut aż sytuacja się ustabilizuje. 

Jest zauważalne, tylko teraz rzadziej występuje. Jak się porówna z Tizenem, to jest przepaść na korzyść systemu Samsunga. Tutaj nic nie trzeba ustawiać czy przestawiać. To po prostu działa out of the box.

21 minut temu, Emilio1985 napisał(a):

a co rozumiesz pod pojęciem "gubi klatki"

Te szarpnięcia, które na Google TV 12 są już mniejsze i rzadsze, to właśnie tak wygląda.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wodnik Szuwarek Na C+ Online w zeszłym roku obejrzałem ponad 300 spotkań premier league i żadnego gubienia klatek nie zauważyłem na C+ Box z Wolf Launcher i ręcznie dograną aplikacją C+ Online.

 

Obecnie jestem na etapie testowania Chromecasta i muszę się dokładnie przyjrzeć tematowi.

 

Viaplay na Kodi też działa dobrze. Lekkie przycięcie występuje może raz na kilka minut i jest to widoczne tylko w konkretnych sytuacjach.

 

Co do PBG się nie wypowiadam bo nigdy nie miałem.

 

Samsungi to ogólnie fajne sprzęty, tylko niestety producent szybko porzuca wsparcie i może się okazać, że np w przyszłym roku wyjdzie nowa wersja Tizena, a za 2 lata dojdzie do fuzji Polsatu z C+, lub C+ z Viaplay, powstanie nowa aplikacja, która niestety, ale na Twój obecny system nie będzie już dostępna.

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
10 minut temu, mingo napisał(a):

Ok, to w takim razie Viaplay niech też ogarnie aplikację tak, aby występowało to jak w C+ czy PBG. 

W sumie to zdarzają się transmisje w ogóle bez szarpnięć we wszystkich 3 aplikacjach, ale wystarczy włączyć tą samą transmisję od nowa i już szarpnięcia występują.

9 minut temu, Emilio1985 napisał(a):

Samsungi to ogólnie fajne sprzęty, tylko niestety producent szybko porzuca wsparcie i może się okazać, że np w przyszłym roku wyjdzie nowa wersja Tizena, a za 2 lata dojdzie do fuzji Polsatu z C+, lub C+ z Viaplay, powstanie nowa aplikacja, która niestety, ale na Twój obecny system nie będzie już dostępna.

Aktualizacji systemu w ogóle nie ma, więc po jakimś czasie system wygląda na nieświeży. Natomiast są małe aktualizacje naprawiające usterki. Powinny być obowiązkowe aktualizacje systemu przez 5 lat i chyba UE ma się tym zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

wystarczy włączyć tą samą transmisję od nowa i już szarpnięcia występują.

To jeszcze raz.  Nawet jeśli te szarpnięcia są na C+ Online to rzadkie i minimalne. Korzystam z C+ Online na Chromecast dość często i ogląda się komfortowo, tak jak tradycyjną TV.

Co stoi na przeszkodzie, żeby aplikacja Viaplay działała podobnie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Aktualizacji systemu w ogóle nie ma, więc po jakimś czasie system wygląda na nieświeży. Natomiast są małe aktualizacje naprawiające usterki. Powinny być obowiązkowe aktualizacje systemu przez 5 lat i chyba UE ma się tym zająć.

Z tego co się orientuję, to C+ Online jest dostępne w modelach Samsunga z 2018 roku z systemem Tizen 4.0 i nowszych. Ktoś kto jeszcze na początku 2018 roku kupił tv jeszcze z poprzedniego roku, po zaledwie dwóch latach dowiedział się że nowa usługa C+ Online nie będzie dostępna na jego model telewizora.

 

W dodatku, jeśli UE ma się zająć wsparciem 5-letnim, to teoretycznie niedługo modele z 2018 roku z Tizen 4.0 będzie można już odstrzelić w kwestii dostępu do C+ Online i innych aplikacji. Kwestia czy i kiedy się UE tym zajmie, bo są teraz inne problemy. Obecnie w każdej chwili nawet obok 4.0 będzie można odstrzelić 5.0 z 2019 roku.

 

Tak kiedyś odstrzeliwano telewizory z poprzednim systemem Orsay w kwestii dostępu do YT. Ostatnie modele weszły do sprzedaży bodaj w 2015, a 30 czerwca 2017 r użytkownicy stracili dostęp do YT.

13 minut temu, mingo napisał(a):

Co stoi na przeszkodzie, żeby aplikacja Viaplay działała podobnie? 

Kompetencje deweloperów 🤣

 

@Wodnik Szuwarek przypomniała mi się jeszcze historia kolegi, który do swojego Samsunga dokupił dedykowaną kamerke za 300 zł, która działała tylko z dedykowaną samsungową aplikacją. Trzy tygodnie później Samsung zakończył wsparcie dla kamerki i aplikacje automatycznie usunął z telewizora :)

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
7 minut temu, mingo napisał(a):

To jeszcze raz.  Nawet jeśli te szarpnięcia są na C+ Online to rzadkie i minimalne. Korzystam z C+ Online na Chromecast dość często i ogląda się komfortowo, tak jak tradycyjną TV.

Co stoi na przeszkodzie, żeby aplikacja Viaplay działała podobnie? 

Ostatnio na Viaplay na ATV 12 szarpnięcia są tylko na początku, a dalej jest już OK. Tak jakby po jakimś czasie aktywowała się ta nowa systemowa funkcja, ale to raczej nie ona, bo od razu by działała :-D

12 minut temu, Emilio1985 napisał(a):

Kompetencje deweloperów 🤣

No właśnie. C+ ma najgorszych, bo źle działa na tvOS, a spaprać aplikację na ten system, to już trzeba chcieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Widać, że coś kombinują, bo to się stało po ostatniej lub przedostatniej aktualizacji aplikacji. Jak już ktoś ma ATV 12, to dobrze by było żeby wszystkie aplikacje korzystały z nowego systemowego ficzera, a nie tylko Viaplay.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, dvbx napisał(a):

Wszystkie 4 kanały TV (3x Viasat i Epic) ponownie dostępne!

Aż zajrzałam by sprawdzić i faktycznie są. Czyli jednak awaria, a nie usunięcie kanałów. Przy okazji rzuciłam okiem na ostatnio dodane rzeczy i kilka oczywiście wpadło bez polskiego audio, czy napisów. 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Dodali też kafelki na Android TV, bo nie było.

22 godziny temu, mingo napisał(a):

No tak, ale po wyłączeniu streama i ponownym włączeniu trzeba znowu odczekać dobre kilka minut, żeby szarpnięcia zniknęły. Czyli jak włączę to już muszę dany stream oglądać cały czas, o przełączaniu na coś innego i wracaniu nie ma mowy. Nie jest to wygodne. 

To trwa około pół minuty, a dalej jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągle nie działa mi aplikacja viaplay od c+( kanał nr 90).Wyskakuje kod błedu s-6008, przez co mogę obejrzeć nic na tej apce. Natomiast aplikacja viaplay na androidzie działa normalnie. Wyskakuje równiez napis na górze ekranu: brak licencji DRM do odgrywania. Kanały nr 981 i dalej (gdzie puszczane sa mecze premier league tez nie działają-wyskakuje tylko ten drugi komunikat). Wiecie może co nalezy zrobic aby ta aplikacja działała prawidłowo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...