stanley840 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Ale tu nie chodzi o to kto ile ma klientów tylko ze sprzęt Appel jest wydajniejszy mając dobre procesory oraz ich oprogramowanie tworzy idealny sprzęcik, w przeciwieństwie do androidowych urządzeń co maja dużo gorsze podzespoły oraz dużo systemów operacyjnych dlatego to tak słabo wyglada na Androida 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 1 minutę temu, Toma441 napisał: Z tego co obserwuję po ilości, choćby wywiadów z właścicielami organizacji na YouTube, to przejście KSW do Viaplay było dla nich strzałem w 10. Nakręcili znowu koniunkturę na siebie. przez lata kupowałem gale ksw bo był tam borek janisz i jurkowski co naprawdę dawało klimat po odejściu Borka i przez covid zaczęło się to sypać ostatnich gal już nie kupowałem ale jeśli mam mieć PL i ksw w jednym pakiecie to why not Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katowicer Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Chodzą plotki, że dla KSW to był ostatni moment. Wystraszyli się utraty widzów i zrobili krok do przodu. Wg innego forum i komentarzy zrobili to w ostatniej chwili. Sama akcja mega dla nich na plus ( wątek finansowy ). Kto lubi [beep]icie będzie zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TimesSquare Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Gdzie można sprawdzić urządzenia przypisane do konta? Jest w ogóle opcja usunięcia przypisanego urządzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 5 minut temu, TimesSquare napisał: Gdzie można sprawdzić urządzenia przypisane do konta? Nie ma takiej możliwości. "Możesz przypisać do swojego konta maksymalnie pięć urządzeń, takich jak: komputer, smartfon, tablet, konsola lub Smart TV. Gdy osiągniesz limit, otrzymasz odpowiednie powiadomienie. Jeżeli zobaczysz taki komunikat, będziesz mógł kontynuować oglądanie na jednym z zarejestrowanych urządzeń" "Użytkownik ma prawo do zarejestrowania Serwisu i korzystania z niego na maksymalnie pięciu (5) urządzeniach. Użytkownik nie może wymienić więcej niż jednego (1) zarejestrowanego urządzenia na inne, w okresie dziewięćdziesięciu (90) dni kalendarzowych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TimesSquare Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 1 minutę temu, kingofsouth napisał: Nie ma takiej możliwości. Co w przypadku, gdy przekroczy się liczbę urządzeń? Jak dodać nowe urządzenie za stare? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 @TimesSquare : "Użytkownik ma prawo do zarejestrowania Serwisu i korzystania z niego na maksymalnie pięciu (5) urządzeniach. Użytkownik nie może wymienić więcej niż jednego (1) zarejestrowanego urządzenia na inne, w okresie dziewięćdziesięciu (90) dni kalendarzowych"" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) W Viaplay przydałaby się taka funkcja choćby ze względu na restrykcyjne zapisy w regulaminie przytoczone wyżej. Edytowane 24 Listopada 2021 przez Anita Kaźmierska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) A Netflix to ma, bo nie zauważyłem? Edytowane 24 Listopada 2021 przez Anita Kaźmierska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) A ma takie zapisy jak Viaplay "Użytkownik nie może wymienić więcej niż jednego (1) zarejestrowanego urządzenia na inne, w okresie dziewięćdziesięciu (90) dni kalendarzowych"? Przynajmniej podgląd by zrobili. Zresztą, ja pamiętam, kobiety mają większą pamieć do szczegółów, drobnostek, ale @TimesSquare i inni mogą nie chcieć sobie zagracać pamięci takimi pierdołami i chcą mieć podgląd urządzeń Edytowane 24 Listopada 2021 przez Anita Kaźmierska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Można zwrócić uwagę supportowi na ten problem Sprawa robi się poważna w chwili, kiedy klient X loguje się na każdym możliwym dostępnym mu urządzeniu. Może właśnie chodzi o to, żeby takie sytuacje ograniczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Sprawa robi się poważna w chwili, kiedy klient X loguje się na każdym możliwym dostępnym mu urządzeniu. Może właśnie chodzi o to, żeby takie sytuacje ograniczyć. Ja jestem zalogowany w domu PS5 Xbox Series Play Now Box TV Mi Box S Tizen Smartfon, laptop Jak ktoś się nie dzieli kontem na lewo i prawo , to nie ma z tym problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 A jest w ogóle dostępna ogólna informacja, z ilu urządzeń dotychczas się korzystało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Nie ma viaplay na ps5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 A jest w ogóle dostępna ogólna informacja, z ilu urządzeń dotychczas się korzystało?Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Nie ma viaplay na ps5 Naprawdę nie ma ? Chyba u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 3 minuty temu, kingofsouth napisał: Jak ktoś się nie dzieli kontem , to nie ma z tym problemu Pewnie współdzielenie ma swoje znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) 45 minut temu, kingofsouth napisał: Jak ktoś się nie dzieli kontem na lewo i prawo , to nie ma z tym problemu Viaplay jest po prostu zacofane moim zdaniem pod tym względem. 51 minut temu, Toma441 napisał: Można zwrócić uwagę supportowi na ten problem Jak nie ma w wersjach skandynawskich, to w polskiej też nie będzie, bo i po co. Rozwiązania mają dość jednolite. Edytowane 24 Listopada 2021 przez Kirk Trzymaj się tematu wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 1 minutę temu, Zuzia napisał: Viaplay jest po prostu zacofane pod tym względem. Po prostu tego nie stosują, trzeba ich zapytać dlaczego. Gdyby to był standard, stosowaliby to wszyscy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picassopawel Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 6 godzin temu, all999 napisał: Promocja na Viaplay dla kibiców Legii Warszawa. 4 miesiące za pół ceny.https://satkurier.pl/news/210958/promocja-na-viaplay-dla-kibicow-legii-warszawa.html Promocja z kodem LEGIA2021 cały czas działa, ja dzisiaj skorzystałem jak zobaczyłem, że Viaplay usunął darmowe 30dni. Dotąd tworzyłem konto i podpinałem Revoluta i miałem miesiąc za 0. Wiem, że to januszostwo, ale wg mnie za samą Bundesligę 34zł, którą oglądam to przesada. Hokej oglądam, ale dopiero finały NHL. Promocja działa, liczy 4 miesiące za 17zł. Odnośnie ścinek na przystawkach Android potwierdzam. Ja mam LGwebos i obraz bajka, bez przycięć. U małego miałem JVC z przystawką xiaomi mi box s 4K, były zauważalne przycięcia. Wiecej, kupiłem adapter USB-Ethernet i pociągnąłem net do xiaomi przez kabel. Coś to dało, przycięć nie mam, ale obraz i tak na LGwebos lepszy i każdemu kto kupuje tv, to polecę LG do Viapaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) 8 minut temu, Toma441 napisał: Po prostu tego nie stosują, trzeba ich zapytać dlaczego. Gdyby to był standard, stosowaliby to wszyscy. Po co pytać, są zacofani po prostu, stąd brak rożnych ficzerów przydatnych dla użytkowników. Trzymają się jednolitego API więc jak będzie w wersji skandynawskiej pojawi się i u nas. Rozumiem, że 720p, bo tną koszty, ale zarządzanie urządzeniami mogą zrobić mając pod ręką kilkuset deweloperów pracujących dla nich. Edytowane 24 Listopada 2021 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Dla mnie to kolejny problem "z niczego" . Korzystam z płatnych abonamentów na przestrzeni 5 lat, u różnych dostawców na różnych urządzeniach, nigdy nie miałem problemów z blokadą jakiegokolwiek urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Teraz, Toma441 napisał: Dla mnie to kolejny problem "z niczego" . Zdanie z wczoraj podtrzymuje. Absurd , goni absurd. Jutro będzie znów powrót do "fatalnej jakości" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Naprawdę nie ma ? Chyba u ciebie.Na polskim nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 (edytowane) 31 minut temu, Toma441 napisał: Dla mnie to kolejny problem "z niczego" . Korzystam z płatnych abonamentów na przestrzeni 5 lat, u różnych dostawców na różnych urządzeniach, nigdy nie miałem problemów z blokadą jakiegokolwiek urządzenia. O zwykły podgląd chodzi, a nie o wydumane blokady. Przestańcie ich bronić za wszelką cenę, bo robi się to już groteskowe Nie mają takiej funkcji, trudno, ale uzasadniać, że jest nikomu niepotrzebna? Moim zdaniem przydaje się. I nie tylko moim. Konkurent, DAZN dorobił się takiej funkcji na najwyższym poziomie. Viaplay przez lata nie wdrożył podobnej funkcji w żadnej ze skandynawskich wersji więc i w polskiej brak. Edytowane 24 Listopada 2021 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.