Skocz do zawartości

Apple TV HD/4K


tyrla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bez sensu są aktualizację na tej przystawce. 

Jedna uwsteczniła dobrze działającą apkę czyli Prime Video, a druga nie rozwiązuje problemu z przycięciami na Canal+.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście Prime Video oglądam na HZN 4K, a Canal+ na Android 7 TV. Za to np jakość  Netflixa czy HBO GO jest lepsza na Apple TV i pewnie z tymi byłoby podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie zauważyłem, że o ile po kliknięciu w kafelek z sekcji "live tv" np. *Canal+ kuchnia* kanał załącza się automatycznie, bez problemu, to już po wciśnięciu "wstecz" na pilocie obraz się "blokuje" i nie da się swobodnie wyjść do "live tv" np. na "wszystkie kanały". Nie wiem czy to wina aktualizacji czy wcześniej tego nie zauważyłem, albo nie działo się to w taki sposób jak dziś. Miał ktoś w ogóle taki problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, swordfish napisał:

Czy to znaczy, że mamy 100% pewność, że na przystawce Apple'a tylko Apple TV+ będzie działać prawidłowo i z najwyższą jakością? Wszystkie pozostałe mogą stracić certyfikację? Czyli należy się zabezpieczyć i mieć dwie przystawki - jedną z Android/Google TV, a drugą z iOS.

Tzn. na jakiej podstawie to pytanie? Ogólnie rzecz biorąc to na każdej przystawce i telewizorze producent może się wycofać ze swoją aplikacją - patrz ostatnie ruchy HBO GO.

Mam większość dostępnych VOD w Polsce i kilka zagranicznych - aplikacja Canal+ to dno. Ciągle jakieś błędy, ciągle coś nie tak. Do tej pory nie rozwiązany problem z treściami 18+. Ja korzystam na ATV, drugi użytkownik na MiBox - u niego jeszcze gorzej to się sprawuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem, że może już ktoś kontaktował się w tej sprawie z supportem?

Brak HDR jest sprawą globalną na tej przystawce w  aplikacji?

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednia aktualizacja PV była w sierpniu. Mam nadzieję, że nie będziemy pół roku czekali na kolejną aktualizacje, która naprawi to, co spartolili. Swoją drogą to zastanawiam się jak można dopuścić do wydania takiego bubla, czy tam nie ma jakiejś wewnętrznej kontroli?

Jak na razie to nieciekawie to wygląda, Netflix wykastrowany, PV i C+ nie da się oglądać



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop nie wiem jak tam wygląda porównanie do Tizena, ale jakość HBO GO jest zdecydowanie lepsza niż na Android TV, oby z HBO Max było podobnie i bez niespodzianek.

Viaplay śmiga jakby była  zupełnie inną aplikacja niż na  Android TV.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...