tyrla Opublikowano 8 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Jest inna numeracja dla iOS jak i android. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Potwierdzam 5.7.0 dalej występują przycięcia ciekawy jestem ile jeszcze poczekamy zanim to C+ ogarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Bez sensu są aktualizację na tej przystawce. Jedna uwsteczniła dobrze działającą apkę czyli Prime Video, a druga nie rozwiązuje problemu z przycięciami na Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Miej pretensje do autorów aplikacji, a nie do sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Na szczęście Prime Video oglądam na HZN 4K, a Canal+ na Android 7 TV. Za to np jakość Netflixa czy HBO GO jest lepsza na Apple TV i pewnie z tymi byłoby podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Wkurzające jest to, że polscy dostawcy treści lekceważą Apple TV bo nie ma takiego udziału jak Android. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Lekceważą? Kolega chyba nie wie jak było jeszcze niedawno z polskich aplikacji był tylko YouTube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Czy to znaczy, że mamy 100% pewność, że na przystawce Apple'a tylko Apple TV+ będzie działać prawidłowo i z najwyższą jakością? Wszystkie pozostałe mogą stracić certyfikację? Czyli należy się zabezpieczyć i mieć dwie przystawki - jedną z Android/Google TV, a drugą z iOS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Może mi ktoś napisać, co nowego wniosła wczorajszą aktualizacja Canal+? Nie miałem czasu dokładnie sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Generalnie zauważyłem, że o ile po kliknięciu w kafelek z sekcji "live tv" np. *Canal+ kuchnia* kanał załącza się automatycznie, bez problemu, to już po wciśnięciu "wstecz" na pilocie obraz się "blokuje" i nie da się swobodnie wyjść do "live tv" np. na "wszystkie kanały". Nie wiem czy to wina aktualizacji czy wcześniej tego nie zauważyłem, albo nie działo się to w taki sposób jak dziś. Miał ktoś w ogóle taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 @Toma441u mnie ten problem nie występuje. Odpalam np. ten sam program bez problemu, cofam, wznawiam, robię wstecz i wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 Teraz widzę (przy dłuższym użytkowaniu w ciągu dnia) , że... U mnie sytuacja, którą opisałem "raz występuje, raz nie". Kompletnie nie wiem od czego to zależy. Jedno jest pewne: ma to miejsce tylko, kiedy używam apki Canal + Online. @Delta21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iMarekPL Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 13 godzin temu, swordfish napisał: Czy to znaczy, że mamy 100% pewność, że na przystawce Apple'a tylko Apple TV+ będzie działać prawidłowo i z najwyższą jakością? Wszystkie pozostałe mogą stracić certyfikację? Czyli należy się zabezpieczyć i mieć dwie przystawki - jedną z Android/Google TV, a drugą z iOS. Tzn. na jakiej podstawie to pytanie? Ogólnie rzecz biorąc to na każdej przystawce i telewizorze producent może się wycofać ze swoją aplikacją - patrz ostatnie ruchy HBO GO. Mam większość dostępnych VOD w Polsce i kilka zagranicznych - aplikacja Canal+ to dno. Ciągle jakieś błędy, ciągle coś nie tak. Do tej pory nie rozwiązany problem z treściami 18+. Ja korzystam na ATV, drugi użytkownik na MiBox - u niego jeszcze gorzej to się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 9 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2022 C+ niestety certyfikacji nie straci, a szkoda.Sad but true Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Czy wiadomo coś w temacie poprawy aplikacji Prime Video? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Wczoraj oglądałem dalej brak włączania się HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) Pomyślałem, że może już ktoś kontaktował się w tej sprawie z supportem? Brak HDR jest sprawą globalną na tej przystawce w aplikacji? Edytowane 14 Lutego 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Poprzednia aktualizacja PV była w sierpniu. Mam nadzieję, że nie będziemy pół roku czekali na kolejną aktualizacje, która naprawi to, co spartolili. Swoją drogą to zastanawiam się jak można dopuścić do wydania takiego bubla, czy tam nie ma jakiejś wewnętrznej kontroli?Jak na razie to nieciekawie to wygląda, Netflix wykastrowany, PV i C+ nie da się oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 @Pawop , jak urządzenie się sprawuje? Polecasz zakup? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Urządzenie super, obraz bardzo dobry, ale jak apki spaprane jak PV i C+ to nic nie poradzisz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 @Pawop nie wiem jak tam wygląda porównanie do Tizena, ale jakość HBO GO jest zdecydowanie lepsza niż na Android TV, oby z HBO Max było podobnie i bez niespodzianek. Viaplay śmiga jakby była zupełnie inną aplikacja niż na Android TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 (edytowane) W App Store pojawiła się aktualizacja aplikacji Viaplay 2.11.1 z datą 18.02.22. Edytowane 20 Lutego 2022 przez Toma441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Zaraz sobie zaktualizuję. Po aktualizacji działa apka dobrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 To generalnie jedna z lepszych aplikacji a Apple App Store, nie wychwyciłem zmian "na gorsze". Wszystko chodzi płynnie, przełączanie pomiędzy poszczególnymi oknami bez problemu. Mecze tak jak były tutaj płynne, tak są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 20 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2022 Dziękuję. Wolę się upewnić. Wszystko przez aktualizację Prime Video.Nie przypuszczałem, że dobra marka może coś popsuć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.