Skocz do zawartości

Apple TV HD/4K


tyrla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie piszemy teraz o C+ tylko o artefaktach przy upłynniaczach.. ale chyba dla Ciebie @ircios to zbyt wiele, aby przeczytać kilka komentarzy wcześniej.. 

 

14 minut temu, Pawop napisał(a):

A to ciekawe... na TV z 2022 roku za 8 tysięcy występowały te same artefakty w tych samych miejscach. Widocznie też slaby TV... Potrzebny taki za 30 tysi emoji38.png

Najpierw piszesz że masz u siebie artefakty teraz że nie siebie.. może zdecyduj się. .jak coś to zapraszam do siebie, to pokaże Ci obraz ber artefaktów, będziesz miał w końcu odniesienie.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, escapers napisał(a):

Nie piszemy teraz o C+ tylko o artefaktach przy upłynniaczach.. ale chyba dla Ciebie @ircios to zbyt wiele, aby przeczytać kilka komentarzy wcześniej.. 

O to twoja główka może być spokojna. Akurat do tego nawiązałem dodając jeszcze coś, aby 2 razy nie pisać, ale i tak mnie do tego zmuszasz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzysta ktoś z aplikacji CDA Premium na tym urządzeniu?

Ma ona tutaj też trochę taki archaiczny interfejs jak na Android TV?

* co do Canal+ Online sprawa w toku, łatwo nie odpuszczę. 😀 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem u kuzyna na średniaku z Apple TV 2 gen, a na nim C+ online, PolsatBox i UPC Go, wybrałem kanał TVN24, ze względu na dosyć prosta wrażliwość, czyli przewijający się pasek i tak:

- UPC GO najlepsza płynność, ale to zaleta raczej tego, że jest nadawany w 50 klatkach, nic nie zrywa, jakość HD;

- PolsatBox, obraz płynny, ale dzięki włączonej interpolacji klatek, niestety fatalna jakość SD i 25 kl/sek;

- C+ online, płynność da się poprawić interpolacją, ale niestety rwanie co kilka sekund (6-7 sek) już nie, jakość HD, 25 kl/sek.

 

Nie miałem kompa przy sobie, następnym razem sprawdzę z wykorzystaniem Log Graphics Performance co jest dokładnie problemem. Próbowałem chwilę powalczyć standardowo bez efektów, jedynie zwiększa się płynność ale rwania się nie elimnuje.. 

Na ta chwilę jak też macie ten problem to najlepiej poza zgłoszeniem do C+ zgłosić jeszcze przez appstore wraz z niską oceną problem bezpośrednio do developerów, to jest przeważnie skuteczniejsze niż ścieżka przez operatora, bo zgłoszenia trafiają bezpośrednio do zespołu który zajmuję się rozwojem appki..

 

U mnie w chacie mój sprzęt radzi sobie z płynnością, jak i ze zrywaniem, ale widocznie sam sprzęt lub jego algorytmy eliminują ten problem który leci z C+.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czytam, że można teraz podejrzeć parametry bez xcode i maca (wyświetlacz HUD). W ustawieniach ma się pojawić przycisk Programista ;) 

W wersji 16,4 beta 1 - jak donoszą użytkownicy zagranicznego forum

 

Edytowane przez Delta21
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@all999 sprawdź czy masz w tej samej zakładce co Match dynamic range czy match frame range - quick media switching a QMS umożliwia telewizorowi natychmiastową zmianę częstotliwości odświeżania, unikając w ten sposób dobrze znanego czarnego ekranu pomiędzy przełączaniem liczby klatek na sekundę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...