Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, jackpol napisał:

Nie potrzebny jest żaden VPN jeśli konto jest wykupione w Polsce.

Należy jedynie pamiętać że aby mieć dostęp do filmów i seriali dostępnych w Polsce subskrypcja musi być zakupiona w Polsce polską kartą płatniczą.

A cóż Ty mi tu za bzdury wypisujesz? Jak piszę, ze nie mogę oglądać na polskim koncie HBO MAX w Niemczech to znaczy ,ze nie mogę. Obojętnie czy na niemieckim ip czy przez VPN, Wiesz lepiej ode mnie czy mi działa czy nie?:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, aandin napisał:

A cóż Ty mi tu za bzdury wypisujesz? Jak piszę, ze nie mogę oglądać na polskim koncie HBO MAX w Niemczech to znaczy ,ze nie mogę. Obojętnie czy na niemieckim ip czy przez VPN, Wiesz lepiej ode mnie czy mi działa czy nie?:doh:

- opłacasz polska kartą i konto założone w Polsce ? . 

- Jaki komunikat się Tobie wyświetla ?

-Wylogowałeś się z konta po użyciu VPN , wyczyściłeś cookies ? 

Jeśli masz problem napisz do supportu , zweryfikują wszystko :)

U mnie normalnie działa w Hiszpanii oraz w Niemczech więc tylko u Ciebie coś nie tak :) 

 

Edytowane przez jackpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jackpol napisał:

opłacasz polska kartą i konto założone w Polsce ? .

Sami pobierają regularnie z karty.

Godzinę temu, jackpol napisał:

Jaki komunikat się Tobie wyświetla ?

Sorry, HBO Max isn’t available in your region yet.

We’re working on bringing HBO Max to even more countries, so keep an eye on our current service locations at http://hbom.ax/available. For more information or troubleshooting tips, check out our help page: http://hbom.ax/servicearea

Godzinę temu, jackpol napisał:

Wylogowałeś się z konta po użyciu VPN , wyczyściłeś cookies ? 

To nie ma  żadnego wpływu.

Godzinę temu, jackpol napisał:

Jeśli masz problem napisz do supportu , zweryfikują wszystko

Napisałem już kilka dni temu i póki co zero odzewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem aktualnie w Norwegii. HBO max PL odpala się bez problemu ;)

edit: dodam że na telewizorze zalogowałam się kontem opłacanym przez canal+ (z podpięta polską karta), na komórce działa polskie konto HBO max od vectry

Edytowane przez Delta21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Artek_ napisał:


To naprawdę nie chodzi o 5zł tylko o sam fakt że niby promocja i wszyscy brali a teraz się okazało że jest taniej z płatnością roczną ;d a subskrybcji mam tyle że każde 5zł ma znaczenie.

W komunikatach prasowych i tu na forum wszyscy podawali cenę roczną, która pojawi się po 1.04. W skali miesiąca dużej różnicy nie widać - 0,41 zł na korzyść opłaty rocznej. Minusem jest, że należy od razu wydać większą kwotę, a przy opłacie miesięcznej masz do czynienia z kwotą jak za "mini-ratkę".

Zawsze możesz zrezygnować z obecnej subskrypcji miesięcznej i przejść na tą opłatę roczną od kolejnego okresu rozliczeniowego. Z tym, że nie wiadomo, czy za rok nadal będziesz mógł przedłużyć na kolejne 12 miesięcy w tej samej cenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u kogoś występuje podobna sytuacja ?

Chodzi o Android TV + soundbar.

Obejrzałem kilka propozycji i nie było problemów z dźwiękiem.

Gdy jednak włączyłem " Psi patrol" - film, lub przełączyłem w soundbarze na tryb  sourrand w filmie "Wcielenie" co jakiś czas przerywa dźwięk.

W animacji w normalnym trybie też tak się dzieje...

O co chodzi?

 

Dodam, że gdy oglądałem- (testowałem)  wspomniane tytuły na Apple TV 4K, wszystko jest w porządku i aplikacja nie wykazuje  błędów, normalnie działa dźwięk w soundbarze.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Malcolmjcrobinson napisał:

Dlaczego ta nowa aplikacja jest tak cicha? 

Zauważyłem to samo dzisiaj podczas oglądania filmu Matrix. Dziwne, bo dzień po premierze nie miałem takich spostrzeżeń. Oglądam na Apple TV 4K 2gen.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u Was też wystepuja spadki jakosci? Ogolna jakosc HD jest ok, ale czesto obraz robi sie rozmazany na kilka sekund (w czasie jednego odcinka serialu zdarza sie to nawet kilkanascie razy). Bardzo denerwujacy problem. Nie jest to wina jakosci lacza. Inne serwisy jak Netflix/Amazon dzialaja bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...