Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, matinen napisał:

Ciekawe co piszesz bo ja mam wrażenie, że mi się chyba nie załącza. Amazon i Netflix (jak jeszcze miałem najwyższe abo) 4K z HDR śmiga, a tu jakby nie. Mój tv to Samsung MU 7002. Tą apkę do sprawdzania ilości pobieranych danych gdzie mogę pobrać?

Tenda jest w sklepie play ale jest to aplikacja do zarządzania routerami tej firmy. Ściągnij aplikację od producenta swojego routera albo zaloguj się do routera przez przeglądarkę. Tam wszystko powinno Ci pokazać

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, komar121 napisał:

Z którego roku masz tv ?

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
 

Nie wiem dokładnie który to jest rok. 2017 albo 2018 r.

Chyba rozwiązałem problem. Zmniejszyłem odświeżanie chromcasta z 60 Hz na 50 Hz. Jeszcze muszę potestować. A ty jaki masz tv. Z którego roku?

Trochę dziwne, że problemy są tylko z HBO Max. 4k Amazona aż "bije po oczach", to samo Netflix, a tu nie mogę dojść do ładu. Z tego co czytam nie tylko ja.

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, komar121 napisał:

MU6472 2017r. Z tego wynika że problem jest z serią MU z 2017 i moim zdaniem tak już zostanie niestety

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
 

To mnie "pocieszyłeś". Dlaczego sądzisz, że tego nie poprawią? Skoro wszystkie inne serwisy działają poprawnie to dlaczego "amerykańskie" HBO nie potrafi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, matinen napisał:
To mnie "pocieszyłeś". Dlaczego sądzisz, że tego nie poprawią? 

Obym się mylił bo mam dwa identyczne telewizory i nie na ręke mi teraz ich wymieniać na nowe
 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gizior89 mam pytanie jak masz ustawione opcje "Dopasuj do zakresu dynamicznego treści" w chromcast?. Dopasuj treści czy zawsze HDR. Mam wrażenie, że to [beep] HBO Max nie potrafi samodzielnie włączyć u mnie HDR. Dopiero jak ustawie na sztywno to świeci tak jak powinien.

7 minut temu, komar121 napisał:

Obym się mylił bo mam dwa identyczne telewizory i nie na ręke mi teraz ich wymieniać na nowe

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
 

Wcale się nie dziwię. Tym bardziej, że Tv śmiga aż miło. Pisałeś do HBO w tej sprawie? Ja napiszę bo jak będą zgłoszenia to może to ogarną AMATORZY.

Ja prędzej zrezygnuję z Maxa niż wymienię bardzo dobry TV tylko ze względu na nich.

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Cinemaniac4K napisał:


Hehehehe... to płyta BluRay 4K ma 67 Mb/s... to u ciebie leci chyba 16K...

Chyba więcej z Blu Ray idzie niż 67Mb/s 😉

https://hdtvpolska.com/test-sony-bravia-core-przelomowa-jakosc-obrazu-w-streamingu-vod/

 

 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, matinen napisał:
@Gizior89 mam pytanie jak masz ustawione opcje "Dopasuj do zakresu dynamicznego treści" w chromcast?. Dopasuj treści czy zawsze HDR. Mam wrażenie, że to [beep] HBO Max nie potrafi samodzielnie włączyć u mnie HDR. Dopiero jak ustawie na sztywno to świeci tak jak powinien.
Wcale się nie dziwię. Tym bardziej, że Tv śmiga aż miło. Pisałeś do HBO w tej sprawie? Ja napiszę bo jak będą zgłoszenia to może to ogarną AMATORZY.
Ja prędzej zrezygnuję z Maxa niż wymienię bardzo dobry TV tylko ze względu na nich.

Odpisali.10438c7c5d3347a92b4a4979fdc88f12.jpg


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, komar121 napisał:

Obym się mylił bo mam dwa identyczne telewizory i nie na ręke mi teraz ich wymieniać na nowe

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
 

Kup przystawkę internetową. Jest to jakieś rozwiązanie. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, iko napisał:

LG Content Store leży od kilku dni. Jeśli komuś uda się jakimś cudem zainstalować aplikację to będzie działać.

Wszystko działa na LG. Model z zeszłego roku UP78003LB. Apka HBO MAX działa, nic się nie zacina...

17 godzin temu, Damian68 napisał:

Takie pytanko. Czy na telewizorach LG można oglądać HBO MAX . ?

 

Można. Jak wyżej napisałem.

Edytowane przez MarioPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komar121 napisał:

Mój tv to Samsung MU 7002.


Mam tą samą serię... to jest model z 2017 roku. Ja mam 55MU7052 to jest to samo co twoje tylko robione dla Neonetu z pilotem z amelinium... :) Model jest TIP TOP jeszcze. Wszystko na nim super śmiga łącznie z konsolą PS5. Myślę że za jakiś czas coś naprawią bo to kabaret będzie jak 4K z HDR nie ruszy... :) 
 

54 minuty temu, komar121 napisał:

Odpisali.


Hahahahahahaha... kabaret. Ale rozumiem co te biedne niunie mogą zrobić bo mnie odpisała specjalistka Ania dokładnie to samo. Mam nadzieję tylko że info nie idzie do kosza a leci do działu technicznego... :) 
 

Edytowane przez Cinemaniac4K
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Cinemaniac4K napisał:


Mam tą samą serię... to jest model z 2017 roku. Ja mam 55MU7052 to jest to samo co twoje tylko robione dla Neonetu z pilotem z amelinium... :) Model jest TIP TOP jeszcze. Wszystko na nim super śmiga łącznie z konsolą PS5. Myślę że za jakiś czas coś naprawią bo to kabaret będzie jak 4K z HDR nie ruszy... :) 

Też mi się tak wydaje, że muszą to naprawić bo wina ewidentnie leży po ich stronie. Też jestem mega zadowolony z tego tv, a jestem z tych natrętnych jeżeli chodzi o elektronikę użytkową 😁. Tak na marginesie też mam tego pilota z "alemunium". Przy zakupie poprosiłem gościa o podmiankę z innego modelu i się zgodził 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra do mnie sie już odezwał HBO Max i rozmawiałem z Samsungiem. Samsung twierdzi że odpowiadają tylko za odpalanie aplikacji i za nic więcej. Więc tutaj nic się nie zdziała. HBO odpisało 2 razy. Raz poszedł jakiś automat co wysłał @komar121 ale ten link kompletnie nic nie wnosi do sprawy. Druga wiadomość była z przeprosinami i że technicy cały czas pracują nad udoskonaleniem aplikacji. Tak więc nic trzeba czekać.

A tak z innej bajki... Odpaliłem na chwilę "Projekt Adam" w 4K HDR na Netflix... dziś będzie projekcja... i powiem że wygląda obłędnie. To jest takie 4K HDR które cieszy oko... :) Tych dostępnych z SVOD oczywiście... :) 
 

Edytowane przez Cinemaniac4K
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę nic mówić i nie zachęcam do przestania pisania i zgłaszania blędów, ale pracowałem w tej branży naście lat temu. Piszecie do ludzi, którzy mają zero pojęcia w temacie, oni zakładają ticket do działu technicznego a ten nic z nim nie robi dopóki nie przyjdzie zielone światło z góry. Może bardzo uprościłem, ale jeżeli myślicie, że ktoś się zajmie tym, że na jakimś modelu nie macie 5.1 to się grubo mylicie. To jest tyle czynników w grze, że nikt nie będzie siedział i dla was naprawiał. Puszczają masowe updates i tyle. Osobiście rok temu zainwestowałem prawie 1000zł w nvidie shield pro 2019 i to była najlepsza decyzja jaka podjalem. Przeniosłem tam wszystkie serwisy: Netflix, Amazon Prime, Apple TV, Viaplay, UPC GO, HBO Max, Canal+ i inne. Zero problemów. Jakość zyleta (+ opcje skalowania obrazu), dźwięk DD 5.1 za wyjątkiem UPC i C+ (dźwięk). Do tego Dolby Vision i Atmos a do tego nie musze chyba mówić, że możemy sobie odpalić dowolny plik w Dolby Vision z internetu. (PLEX). Najlepszy zakup jakiego mogłem dokonać do swojego kina domowego.

Edytowane przez creativeopinion
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2022 o 18:05, jackpol napisał:

Pierwsze logowanie musi być z terytorium Polski . Poproś kogoś z rodziny w Polsce o zalogowanie I akceptację nowych warunków użytkowania serwisu.

niestety jak probuja  hbo max przez canal +  to sie wyswietla tylko telefon 223104747  i kod aktywacyjny ktory ma byc na koncie canal+ ale nic nie widze  gdzie go szukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, creativeopinion napisał:

Może bardzo uprościłem, ale jeżeli myślicie, że ktoś się zajmie tym, że na jakimś modelu nie macie 5.1 to się grubo mylicie.


Możesz mieć trochę racji ale nie do końca. Wiem jak działa takie marudzenie. Póki nie zamarudzi ze 100 osób problem nie jest ważny. Ale np miałem problem z AppleTV+ i na moim TV pojawiła się aplikacja choć długo jej nie było a jednak się zdecydowali ją wypuścić. Odpaliłem... i w głośnikach dźwięk jak przez butelkę. Tydzień... dwa... i nic. Myślę a co tam i zadzwoniłem na infolinie do Apple. Przyjęli zgłoszenie. Za kilka dni cyk i wskakuje dźwięk i do dziś jest super. 

No i teraz pytanie czy to przypadek... czy nie byłem jedyny czy faktycznie udało się coś załatwić. Zgłaszać zawsze warto przynajmniej na początku póki się wszystko rozkręca i jeszcze im zależy. A później jak już klient złapany to wtedy wiadomo "w cały świat".

Edytowane przez Cinemaniac4K
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...