Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie MM może handlować nawet ziemniakami, byle zabezpieczała w pełni i na wysokim poziomie usługi podstawowe. Skoro nazywają siebie "trzecim co do wielkości operatorem telekomunikacyjnym" to TV, net i telefon powinny być bezwzględnym priorytetem. To już chyba nie moje zmartwienie. W tym tygodniu wysłałem wypowiedzenie i żadne namowy z DUK mnie nie powstrzymają, chyba że do końca wypowiedzenia coś się zmieni na lepsze. Patrząc na to, co mam zmiany musiałyby być rewolucyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj opadły mi ręce po rozmowie z konsultantem na czacie...

 

Teściowie ( ~70lat) od wielu wielu lat mają TV analog od MM , posiadają nowy TV 42" naprawdę niezłej klasy , aż żal patrzeć na analog na tym TV , przekonałem ich żeby przeszli na DTV , oferta co prawda nędzna (patrz do mojej stopki) , ale przynajmniej jakość obrazu sporo lepsza niż w analogu , do tego oczywiście moduł CAM żeby "dziadków" nie stresować dodatkowym dekoderem i pilotem :)

 

Po długiej rozmowie z panią na czacie i uświadomieniu jej jaką "bogatą" ofertę mają w mojej miejscowości wiecie co mi zaproponowała ? 

MaxBox za 68 zł !!! Lub jeśli chce taniej to MiniBox za 48zł !!!

 

Czy ich już całkiem [beep]ło w dekiel , z takimi cenami i taką ofertą chcą zachęcić starszych ludzi żeby przeszli na DTV ? Przecież w ten sposób ludzie z analogu nigdy nie odejdą , no chyba że prosto do całkiem innych operatorów czy to satelitarnych czy innych kablowych.

 

Ale nic , za parę miesięcy teściom kończy się umowa - złoży się wypowiedzenie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała ta redukcja analogu to pic na wodę. Im zależy przeprowadzić ten proces wyłącznie w wybranych lokalizacjach (tam gdzie przeprowadzono rok temu podmianki SD/HD). Nie oczekuj więc @homsky, że będziesz "uprzywilejowany". Twoja, moja miejscowość jest poza tym planem, więc nie zależy im w jakiej technologii korzystasz (ważne, że korzystasz i nie narzekasz).

Edytowane przez maro_1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@homsky, a za analog ile płacą? Pytałbym o pakiet StartBox+ na twoim miejscu.

 

Za analog płacą 35zł 

jeszcze raz wlazłem na czat , tym razem pogadałem z facetem , wydawał się bardziej ogarnięty od babki z którą wcześniej nic nie załatwiłem,

udało mi się załatwić MaxBox + CAM za 40zł - na taką cenę teściowie przystali

 

 

Nie oczekuj więc @homsky, że będziesz "uprzywilejowany". Twoja, moja miejscowość jest poza tym planem, więc nie zależy im w jakiej technologii korzystasz (ważne, że korzystasz i nie narzekasz).

Nie liczę na nic, wiem że na rewolucje w moim mieście nie ma co liczyć, ale ja mam inne alternatywy ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie,

jako, że postanowiłem sobie nieco "dorobić" do etatowej pracy zainteresowałem się ogłoszeniem Multimedia w moim mieście w sprawie pracy jako ich przedstawiciel handlowy. W związku z tymże zwracam się do Was z pytaniem czy może wiecie coś na temat realiów pracy przedstawicieli handlowych Multimedia? Na jakie zarobki można liczyć? W jaki sposób najlepiej sprzedawać ich usługi? Za wszystkie opinie i rady z góry dziękuję.

Pozdrawiam 

:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@michał2016:

Widzę, że nikt się nie chce zdradzić.

Wszystko zależy od tego co sprzedaż (jakie usługi), na jaki okres klient zawrze umowę (12/24 mc). Jak zwykle im większy rachunek klienta tym wyższa prowizja. (wyliczenie: kwota faktury x 12/24mc x jakiś % = prowizja) Kiedyś słyszałem, że za to co mam w podpisie prowizja 200-300zł.

Oczywiście nie jestem przedstawicielem, a post ze słyszenia.

 

Łatwo nie będzie, przynajmniej dopóki oferta kuleje. Raczej spotka Cię więcej nieprzyjemności niż będzie z tego profitów.

Edytowane przez maro_1983
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Łatwo nie będzie, przynajmniej dopóki oferta kuleje. Raczej spotka Cię więcej nieprzyjemności niż będzie z tego profitów.

 

Patrzysz swoimi oczami a tak naprawdę co nie pójdę do BOK to pełno klientów którzy podpisują nowe lub przedłużają obcene umowy - tak obiektywnie mówiąc ;] oczywiscie reklamacyjni tez sa ale gdzie ich nie ma? w każdej firmie jest tak samo :)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy gdzie (jakiej miejscowości, lokalizacji, rejonie) będzie działał. U mnie miałby ciężko. Usługi wybrakowane - okrojona tv, internet wolny jak żółw, itd. Tylko by wysłuchiwał. :wink:

Jeśli idzie o miejscowość - jest to Olsztyn - z konkurencji tylko Vectra, brak UPC. 

Telewizja - pełna oferta, taka jak na stronie internetowej. 

Internet - do 120 Mb/s 

Patrzysz swoimi oczami a tak naprawdę co nie pójdę do BOK to pełno klientów którzy podpisują nowe lub przedłużają obcene umowy - tak obiektywnie mówiąc ;] oczywiscie reklamacyjni tez sa ale gdzie ich nie ma? w każdej firmie jest tak samo :)

Właśnie obawiam się jednak, że ludzie większym zaufaniem darzą biuro obsługi klienta niż przedstawicieli handlowych, wolą jednak pofatygować się osobiście do Multimedia i tam załatwić wszystko ma miejscu. Może stąd te kolejki w BOK-ach :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na profili FB MMP zapytałem kiedy oficjalnie będzie możliwy zakup szybszych opcji NET-u w mojej miejscowości. Ciekawe jaką uzyskam odpowiedź.

 

EDIT:

Odpowiedź:

"...Prosimy śledzić aktualną ofertę dla tego adresu w wyszukiwarce dostępności usług na Naszej stronie..."

Ciekawe czy to standardowa wiadomość czy faktycznie niebawem coś się zmieni?

Edytowane przez maro_1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzwonili w piątek wieczorem z Działu Sprzedaży i proponują cenę za Internet 12 Mb/s taką samą jak wtedy kiedy rozmawiałem niedawno na czacie z konsultantką czyli 39,99 zł, obecnie płacę 34,99 zł, więc proponują mi cenę o 5 zł drożej. Chcąc mieć taką samą cenę jaką mam teraz musiałbym wziąć na siłę wciskaną u nich energię elektryczną, na co ja odpowiedziałem, że nie jestem zainteresowany. Konsultantka z kolei wychwalała, że u nich prąd jest tańszy niż w PGE w którym jestem. Tak na marginesie to mam taryfę G12, czyli taryfa dzienna i nocna i płacę około 70 zł miesięcznie za prąd. Ona swoje a ja swoje, że nie dziękuję. Skończyło się na niczym. Pozostaje mi wypowiedzieć umowę i czekać  na lepszą ofertę.

Edytowane przez mirolop
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pewnie po wypowiedzeniu ugram gdzieś te 30 zł za 12 Mb/s.

Druga sprawa to w maju lub w czerwcu kończy mi się umowa na MaxBox, teraz płacę 59 zł (49 zł+10 zł za dostęp do pakietów programowych, czyli jakby za dekoder). Tutaj też myślę o wypowiedzeniu i ciekawe ile by zaproponowali wtedy za MaxBox, 40-50 zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki. Dziś widziałem się z miejscowym technikiem, aż nie chce mi się wierzyć w to co mi powiedział. Otóż powiedział mi, że w mojej miejscowości prawdopodobnie już na wiosnę ma być ostra redukcja analogu, z 55 kanałów analogowych u mnie ma zostać się tylko .......  12 kanałów analogowych !!!, czyli tylko pakiet podstawowy, bo obecnie u mnie w pakiecie podstawowym w analogu jest 12 kanałów. Jeśli to prawda no to w tym roku szykuje się rewolucja. W innych lokalizacjach też stopniowo ma być redukcja analogu. Cały proces ma niby się zakończyć do końca 2016 roku.

Edytowane przez mirolop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mają za bardzo wyjścia. Jeśli chcą zatrzymać klientów, muszą iść do przodu. Żaden bardziej wymagający klient nie przedłuży umowy na ofertę taką jak jest teraz, z kanałami premium w jakości SD czy brakiem podstawowych kanałów ogólnopolskich w HD (Puls czy TV4).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

potrzebuję pomocy. Od razu zaznaczę, że jestem abonentem nc+ i UPC i [beep] w Multimedii jest mi znany tylko z doskoku, jak czasem pomagam wybrać coś rodzicom (do kontaktu jest ustawiony mój nr telefonu żeby im nie wcisnąć jakiegoś badziewia).  Ale do rzeczy. Rodzice mają pakiet tv analogowej (najwyższy dostępny), net 12mb i telefon. Za wszystko coś koło 87 zł.

Tv analogowa kończy się 29 lutego(śmieszne to, że każda usługa ma inny termin i trzeba kilka razy w roku tego pilnować). Babka w punkcie obsługi klienta w rodzinnym mieście (która ma zawsze zupełnie inne oferty niż na infolinii czy na stronie - przeważnie lepsze, czasami gorsze ale zawsze inne  i nie ma telefonu więc zawsze trzeba pofatygować się osobiście)  powiedziała, że analog będzie wkrótce likwidowany. Mówi to przy każdej wizycie od kilu lat – no ale teraz ponoć są konkrety.

Rodzice trzymają jeszcze ten analog bo:

- jest on opcją rezerwową na głównym tv na którym mają jeszcze nc+  (ach ten multiroom na cameleonach z zasięgiem 300km J)
-działa bez dodatkowych kosztów w 3 pokojach
- jest polsat sport i regionalny kanał tv

Do tej pory płacili 30 zł. Jak nic nie podpiszą wpadają na ceny bez promocji - 65zł a okres wypowiedzenia się okazuje 3 miesiące(!). Proponują za to samo 35zł nie wiadomo na jak długo albo przejście na cyfrową (start 38zł, mini 40zł, super 42zł) +pewnie coś za multiroom. Na infolinii mi powiedzieli te same ceny. I teraz pytania do Was:

- Coś się z tych cen da zejść, jest sens wysyłać wypowiedzenie (w UPC daje to dużo, w nc+ kiedyś też ale teraz już nic)?

- Miał ktoś doświadczenie z likwidacją analogu – oferują wtedy cyfrówkę po standardowych cenach, coś taniej a może znając speców od marketingu MM proponują cenę wyższą niż przy normalnym przejściu (bo już nie ma alternatywy)? Ciągnąć jeszcze ten analog czy zmieniać już teraz?

Z góry dziękuję za pomoc… 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...