kkocis Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 15 godzin temu, Daro1 napisał: Tak faktycznie jest nowa aktualizacja. Z tego co widzę po aktualizacji, dioda na dekoderze świeci inaczej (wcześniej przy pracującym dekoderze kolor diody niebieski, teraz turkusowy), po wejściu w polsat box jakby wszystko szybciej działało, przy cofaniu w szczególności na kanałach TVN, nic się nie wiesza tylko cofa od razu, i mam nadzieję że wraz z nową aktualizacją meczący napis tego kanału nie ma.... zniknie. Czas pokarze co jeszcze poprawili a co zepsuli. Taaa właśnie się cudowna plansza mi pojawiła. Ja pier... ile można to naprawiać. Jak tylko mi się umowa skończy uciekam do C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 15 godzin temu, bgmnt napisał: Chodziło mi o to: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/canal-4k-ultra-box-polsat-evobox-stream-dekodery-hbbtv-ustawa-mininalne-wymagania I w tych wymaganiach miało być Hbb TV, którego Box 4K nie obsługuje. Coś tam Duda 28 lutego podpisał w sprawie dofinansowania dekoderów DVB-T, ale czy jest tam też o tych wspomnianych w artykule WM wymaganiach nie wiem. Polsat że zamiast ulepszać woli po prostu ucinać funkcje pokazał już przy okazji Evobox Streama czy TV mobilnej, więc może tutaj mamy to samo. Niby masz rację Cytat Poza wprowadzeniem dotacji na zakup tunera, posłowie zmienili prawo telekomunikacyjne. „Kto będąc przedsiębiorcą prowadzącym sprzedaż dekoderów telewizyjnych* (...) dokonuje sprzedaży użytkownikowi końcowemu dekodera telewizyjnego niespełniającego wymagań (..) podlega karze pieniężnej” Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/canal-4k-ultra-box-polsat-evobox-stream-dekodery-hbbtv-ustawa-mininalne-wymagania Ale* przecież PB nie sprzedaje od lat dekoderów tylko je udostępnia- darmo za pieniądze, ale ich nie sprzedaje więc w/g mnie ten punkt absolutnie nie dotyczy PB i może też C+(nie wiem czy cokolwiek sprzedają) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 (edytowane) Coś tam sprzedawał - Evoboxy Stream (tutaj już 3-4 miesiące temu w ogóle wycieli złącze do anteny naziemnej), dekodery tv mobilnej (która teraz wycofują) itd. Canal+ ma DVB-T w Boxie 4K, który też jest na własność. Poza tym czy sprzedaż czy wynajem no to raczej zgodność z przepisami musi być. Ale tak jak napisałem, to tylko dywagacje. Może po prostu im się "zapomniało" o naziemnej w nowym sofcie, ale to też raczej by dobrze nie świadczyło o PB ;). Edytowane 4 Marca 2022 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 (edytowane) 8 godzin temu, kkocis napisał: Taaa właśnie się cudowna plansza mi pojawiła. Ja pier... ile można to naprawiać. Jak tylko mi się umowa skończy uciekam do C+ Tak niestety polsat nie naprawił błędów informacja dalej się pojawia. Róbcie zdjęcia tej wyskakującej informacji i wysyłajcie je do polsatu bezpośrednio przez konto internetowe. Może w końcu zobaczą na oczy, i usuną problem. A co do braku telewizji naziemnej :specjaliści polsat box informują: "prosimy przywrócić ustawienia fabryczne w dekoderze". Co za amatorszczyzna ze strony specjalistów polsat box. Zastanawiam się czy w związku z tym że zabrali opcję telewizji naziemnej nie jest to powód dla którego abonent nie może im wypowiedzieć umowy bez ponoszenia kary? Przecież polsat zapewniał że dekoder obsługuje telewizję naziemną, a teraz jej brak. Podpisując umowę naziemna była, więc chyba polsat zrobił ingerencję w umowę? Edytowane 4 Marca 2022 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 4 godziny temu, bgmnt napisał: Ale tak jak napisałem, to tylko dywagacje. Dokładnie, ale dekoder firmowy przedewszystkim służ do obsługi produktu, który oferuje platforma i on to robi, "dodatkowe bonusy" są jakby po za tą ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dantee71 Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Po resecie do ustawień fabrycznych brak opcji TV Naziemnej i logotypy kanałów się nie ładują . Też tak macie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Logotypy zawsze ładowały się po jakimś " czasie " brak tv naziemnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Polszajs wypuścił aktualizację która przywróciła poprzednie usterki np: brak video bo włączeniu dekodera, cutch up po raz kolejny jakieś zwiechy itp. (działało jeden dzień po aktualizacji), EPG pojawia się z opóźnieniem, brak telewizji naziemnej. Z tym dekoderem 4k polsat szajs nie da się normalnie oglądać telewizji. A najlepsze z tego wszystkiego gdy zgłasza się problem do polsatu twierdzą że wszystko działa jak należy i nie widza problemu! Standardowa odpowiedź reset dekodera, a jeśli to nic nie da wymiana w punkcie. Zastanawiam się czy nie zrobić akcji z dekoderem i codziennie odwiedzać punkt celem wymiany dekodera na inny. Może za którymś razem trafi się taki który będzie działać jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 U mnie trzeba było wyłączyć dekoder z prądu i zresetować WiFi w dekoderze i catchup normalnie już działa i nagrywanie w chmurze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 14 godzin temu, Daro1 napisał: Polszajs wypuścił aktualizację która przywróciła poprzednie usterki np: brak video bo włączeniu dekodera, cutch up po raz kolejny jakieś zwiechy itp. (działało jeden dzień po aktualizacji), EPG pojawia się z opóźnieniem, brak telewizji naziemnej. Z tym dekoderem 4k polsat szajs nie da się normalnie oglądać telewizji. A najlepsze z tego wszystkiego gdy zgłasza się problem do polsatu twierdzą że wszystko działa jak należy i nie widza problemu! Standardowa odpowiedź reset dekodera, a jeśli to nic nie da wymiana w punkcie. Zastanawiam się czy nie zrobić akcji z dekoderem i codziennie odwiedzać punkt celem wymiany dekodera na inny. Może za którymś razem trafi się taki który będzie działać jak należy. Jedynie co mi zniknęło to TV naziemna innych problemów nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 (edytowane) 49 minut temu, maly801 napisał: Jedynie co mi zniknęło to TV naziemna innych problemów nie mam. Potwierdzam poza brakiem tv naziemnej soft o niebo jest stabilniejszy na kanale 169 nareszcie nie ma komunikatu e-016 i na kanale 149 brak komunikatów e-030 działa ketup na listach powyżej kanału 200 i mniej zamula - oczywicie nie jest to ideał, ale o niebo lepszy niż poprzedni . Zawsze po aktualizacji robię hard reset przywracanie do ust fabrycznych podobnie jak telefonie wipe cache i soft działa Żeby szybciej ładowały się Logotypy - wejdzcie w Polsat box albo HBO go i włączcie na 5 min film obojętnie jaki Edytowane 7 Marca 2022 przez Zibula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 54 minuty temu, Zibula napisał: Potwierdzam poza brakiem tv naziemnej soft o niebo jest stabilniejszy na kanale 169 nareszcie nie ma komunikatu e-016 i na kanale 149 brak komunikatów e-030 działa ketup na listach powyżej kanału 200 i mniej zamula - oczywicie nie jest to ideał, ale o niebo lepszy niż poprzedni . Zawsze po aktualizacji robię hard reset przywracanie do ust fabrycznych podobnie jak telefonie wipe cache i soft działa Żeby szybciej ładowały się Logotypy - wejdzcie w Polsat box albo HBO go i włączcie na 5 min film obojętnie jaki Jak się nie ma list ulubionych to można robić hard reset. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 1 godzinę temu, jaras1966 napisał: Jak się nie ma list ulubionych to można robić hard reset. No tak, masz rację ja nie tworze żądnych list dla tego tak robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marsi Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 Mieliśmy poprzedni dekoder 10 lat! Kazali wymienić na to [beep] bo nie przedłużą umowy... Miałam tam nagranych z 50 filmow, a na tym gównie niczego nie da się nagrać bo błąd nagrywania, usługa nie jest aktywna albo na tym kanale nie możesz nagrać bo nie masz go w abonamencie (choć go k...a oglądasz!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 @Marsi usługa nagrywania jest aktywna dopiero po kilku dniach. Nadaj sygnał z icoka, zrób HR a na końcu wyłącz z prądu i włącz dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 Znam przypadek że usługa nagrywania zaczęła działać dopiero od nowego cyklu rozliczeniowego wcześniej nic nie pomagało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2022 Ja nie miałem w " ich systemie " odfajkowanej tej funkcji przez " niedopaczenie " gdy podczas rozmowy tele z konsulem po kilku chwilach ubogie nPVR zaczęło działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr16 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 U moich rodziców po ostatniej aktualizacji brak DVB-T więcej błędów mi nie zgłaszali, a już myślałem że obędzie się bez dodatkowego tunera bo znając życie szybko tego nie naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 (edytowane) Polsat wyciął aplikacje naziemnej teraz wyciął aplikacje HBO go - toz to kuźwa skandal ,że nie można rozwiązać umowy - co to za bezprawie w tej POLSZY Edytowane 9 Marca 2022 przez Kiler Grzeczniej, bez pogrubiania czcionki proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 W sumie na tym dekoderze nie odpalałem HBO ale na Evobox PVR działala tragicznie więc i tak trzeba było odpalać na innym urządzeniu. Brak HBO MAX w Evobox to podobno wina HBO więc trzeba na to i tak poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Ta...wina HBO...bzdurami karmią was z Polsatu. Przecież to nie HBO pisze softy dla operatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Najlepsze jest to, że zmienił się regulamin usługi, a oni twierdzą, że zrezygnować nie można.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 18 minut temu, jordan87 napisał: W sumie na tym dekoderze nie odpalałem HBO ale na Evobox PVR działala tragicznie więc i tak trzeba było odpalać na innym urządzeniu. Brak HBO MAX w Evobox to podobno wina HBO więc trzeba na to i tak poczekać. Czekać na wszystko czekać na aplikacje naziemną , czekać na hbo max czekać na poprawę samego oprogramowania, a płacić trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Teraz, lastonecatch napisał: Najlepsze jest to, że zmienił się regulamin usługi, a oni twierdzą, że zrezygnować nie można.. A co się zmieniło? Który punkt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 (edytowane) https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/warunki-korzystania-z-hbo-go-25032019.pdf - regulamin HBO MAX https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/archiwum_2021-04-26_warunki-korzystania-z-hbo-go-25032019.pdf - aktualnie najstarsza wersja regulaminu HBO GO dostępna na stronie. Dużo się zmieniło. Edytowane 9 Marca 2022 przez lastonecatch Dodanie danych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.