adam7505 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) Sygnał nie ma tu nic do rzeczy jest mocny na wszystkich kanałach. Nie chodzi o śnieżenie a krzaczenie najbardziej na tvn 24. To jest taki efekt jak w linku od manek89..podawany jest wadliwy sygnał .pewnie biorą od NC + sygnał.. Pytanie tylko co cyfrowy Polsat zamierza z tym zrobić, a nie gadać głupoty o ustawieniach anteny i konwertera. Tym bardziej że problem wcześniej nie występował Edytowane 30 Stycznia przez adam7505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Problem występuje o kilku tygodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crossi Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia @adam7505 Lo panie, Minister Gawkowski osiąga "czwartą gęstość". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia (edytowane) 2 godziny temu, pat1234 napisał(a): Problem występuje o kilku tygodni. problem występuje od czasu wymiany hot birdów !! , mam to samo na każdym dekoderze PB , antena ustawiona idealnie , siła jakość szumy !! Edytowane 30 Stycznia przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 5 godzin temu, adam7505 napisał(a): Problem z kanałami TVN nadal nie rozwiązany. Wymienilem konwerter i kable na nowe .sila i jakość sygnału 90%snr 16 .a problem z szatkowanie tvn 24 i paczce TVN nadal występuje. Dekoder 4K. TV 4k Dzwoniłem do polsatu a oni swoje że nie wiedzą o co chodzi i żebym ustawil antenę .masakra . Anteny juz lepiej ustawic się nie da. Cyfrowy Polsat mam chyba od 8 lat , nie było takich problemów wcześniej, od 1,5 miesiąca ten problem sie pojawił na dekoderze multirum to samo. ewidentnie jest to wina Nadawcy. Może Polsat zainteresował by się tematem. Bo placi sie abonament za usługi. Też mam ten problem ale od kilku lat. Instalacja antenowa nowa, była położona przez dewelopera. Technik był kilka razy, nie udało się usunąć tej awarii. Podobnie było z kanałami grupy Polcast Tele5, Polonia 1. Po wymianie dekodera na nowy sygnał tych ostatnich wrócił bez zakłóceń, a kanały TVN dalej śnieżą. Ewidentnie wina dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Jedyne rozwiązanie to zaPAUZOwać dany kanał i sygnał wtedy leci z neta i problem znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Od wczoraj nie mogę przełączać pomiędzy listą Polsatu, a ulubioną? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam7505 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Na pilocie zielony domek - kanały tv- lista u góry i tam możesz wybrać ulubione lub wszystkie. Z poziomu pilota nie działa lub resetuje . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Dziękuję, zgadza się resetowało przy próbie przełączania list. Niepotrzebnie robiłem ustawienia fabryczne, gdyż od nowa muszę robić nową listę. Tylko teraz mam nadzieję że wskoczą mi loga kanałów TV., podczas przełączania programów, bo narazie mam jakieś niepełne nazwy na szarym tle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego (edytowane) Ten odpowiedź został doceniony przez Anita Kaźmierska! "Obserwacja zostanie wykorzystana w artykule na satkurier.pl." Kamil :D otrzymał(a) odznakę 'Pomocny' i 1 punktów. Nowa wersja oprymowania obsługa dysków twardych : Edytowane 21 Lutego przez Kiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Niemożliwe!! 2 lata po terminie wprowadzają dyski do sprzedaży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Własny dysk włożyłem i działa jak należy wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego @Gizior89 może w ten sposób chcą przyciągnąć nowych klientów, a stałych utrzymać dając możliwość nagrywania-ot taki mały bonus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego (edytowane) Po aktualizacji oczywiście dysk już obsługuje dekoder, ale kto teraz wyjaśni jak się przełączyć z sygnału z satelity na odbiór internetowy w przypadku zaniku sygnału z anteny przy złej pogodzie? Po zastosowaniu dysku twardego przestała też działać Usługa CatchUP Edytowane 21 Lutego przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Wchodzisz w Ustawienia->Ustawienia Użytkownika i tam masz Tryb Nagrywania i do wyboru 'Auto', to wtedy z dysku korzysta, albo 'NPVR'. U mnie CatchUP normalnie działa, jak korzysta z dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz 1976 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Mam Polsat box 4k i nie mam aktualizacji jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego A ja mam aktualizacja nieudana jakiś błąd wywala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego (edytowane) 21 minut temu, Dariusz 1976 napisał(a): Mam Polsat box 4k i nie mam aktualizacji jeszcze. Wymuś aktualizację ręcznie, powinno pomóc. 16 minut temu, patryszq napisał(a): A ja mam aktualizacja nieudana jakiś błąd wywala Odłącz internet i aktualizacja będzie z satelity ale po potrwa około 50 minut 27 minut temu, Januszewski napisał(a): Wchodzisz w Ustawienia->Ustawienia Użytkownika i tam masz Tryb Nagrywania i do wyboru 'Auto', to wtedy z dysku korzysta, albo 'NPVR'. U mnie CatchUP normalnie działa, jak korzysta z dysku. Dzięki za info. W menu nie było wyboru o którym pisałeś. Musiałem zrobić reset do ustawień fabrycznych i dopiero wtedy pojawił się wybór. Jednak wybór AUTO powoduje prace tylko z dysku twardego i nie mam możliwości cofania audycji np do 3h, natomiast jak wybiorę opcję NPVR wtedy mogę cofać, ale dysk jest wtedy nieaktywny. Może polsat skopał oprogramowanie? Moim zdaniem ustawienie automatyczne powinno obsługiwać i dysk twardy i NPVR, a w moim przypadku automat obsługuje tylko dysk twardy. Edytowane 21 Lutego przez Daro1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz 1976 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Ja mam odbiór satelitarny Polsat box 4k i nie mam aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego nie ma znaczenia jak czy sat czy internet - aktualka sie właśnie pobiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truszek Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Naprawili jednocześnie przejście pomiędzy listami kanałów ulubionych i standardowej listy z poziomu strzałek nawigacyjnych pilota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Używając dysku tracimy cofanie wstecz do 3h tzw. timeshift , działa CATCHup i do 7 dni wstecz z EPG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz 1976 Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego Mam wersję dalej 1.10.3 i nie wyszukuje aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 21 Lutego Udostępnij Opublikowano 21 Lutego U mnie to samo 1.10.3.. czyli pewnie znowu parę miesięcy potrwają etapy dostarczania nowego softu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.