Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pnLBz8imjpm8pL34DjSygnał nie ma tu nic do rzeczy jest mocny na wszystkich kanałach. Nie chodzi o śnieżenie a  krzaczenie najbardziej na tvn 24. To jest taki efekt jak w linku od manek89..podawany jest wadliwy sygnał .pewnie biorą od NC + sygnał.. Pytanie tylko co cyfrowy Polsat zamierza z tym zrobić, a nie gadać głupoty o ustawieniach anteny i konwertera. Tym bardziej że problem wcześniej nie występował

Edytowane przez adam7505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, adam7505 napisał(a):

 Problem z kanałami TVN nadal nie rozwiązany. Wymienilem konwerter i kable na nowe .sila i jakość sygnału 90%snr 16 .a problem z szatkowanie tvn 24 i paczce TVN nadal występuje. Dekoder 4K. TV 4k Dzwoniłem do polsatu a oni swoje że nie wiedzą o co chodzi i żebym ustawil antenę .masakra . Anteny juz lepiej ustawic się nie da. Cyfrowy Polsat mam chyba od 8 lat , nie było takich problemów wcześniej,  od 1,5 miesiąca ten problem sie pojawił  na dekoderze multirum to samo.

ewidentnie jest to wina Nadawcy. Może Polsat zainteresował by się tematem. Bo placi sie abonament za usługi.

Też mam ten problem ale od kilku lat. Instalacja antenowa nowa, była położona przez dewelopera. Technik był kilka razy, nie udało się usunąć tej awarii. Podobnie było z kanałami grupy Polcast Tele5, Polonia 1. Po wymianie dekodera na nowy sygnał tych ostatnich wrócił bez zakłóceń, a kanały TVN dalej śnieżą. Ewidentnie wina dekoderów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, zgadza się resetowało przy próbie przełączania list. Niepotrzebnie robiłem ustawienia fabryczne, gdyż od nowa muszę robić nową listę.

Tylko teraz mam nadzieję że wskoczą mi loga kanałów TV., podczas przełączania programów, bo narazie mam jakieś niepełne nazwy na szarym tle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po aktualizacji oczywiście dysk już obsługuje dekoder, ale kto teraz wyjaśni jak się przełączyć z sygnału z satelity na odbiór internetowy w przypadku zaniku sygnału z anteny przy złej pogodzie? Po zastosowaniu dysku twardego przestała też działać Usługa CatchUP

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Dariusz 1976 napisał(a):

Mam Polsat box 4k i nie mam aktualizacji jeszcze.  

Wymuś aktualizację ręcznie, powinno pomóc. 

16 minut temu, patryszq napisał(a):

A ja mam aktualizacja nieudana jakiś błąd wywala 

 

Odłącz internet i aktualizacja będzie z satelity ale po potrwa około 50 minut

27 minut temu, Januszewski napisał(a):

Wchodzisz w Ustawienia->Ustawienia Użytkownika i tam masz Tryb Nagrywania i do wyboru 'Auto', to wtedy z dysku korzysta, albo 'NPVR'. U mnie CatchUP normalnie działa, jak korzysta z dysku.

Dzięki za info. W menu nie było wyboru o którym pisałeś. Musiałem zrobić reset do ustawień fabrycznych i dopiero wtedy pojawił się wybór. Jednak wybór AUTO powoduje prace tylko z dysku twardego i nie mam możliwości cofania audycji np do 3h, natomiast jak wybiorę opcję NPVR wtedy mogę cofać, ale dysk jest wtedy nieaktywny. Może polsat skopał oprogramowanie? Moim zdaniem ustawienie automatyczne powinno obsługiwać i dysk twardy i NPVR, a w moim przypadku automat obsługuje tylko dysk twardy. 

Edytowane przez Daro1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...