Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, wojtekmedia2 napisał:

Ja nie wiem czy trzeba koniecznie tu Unicable. Ja mam standardowy i nagrywa kilka kanałów na raz.

 

Jak najbardziej potrzebny jest konwerter Unicable gdy będziemy chcieli nagrywać na dysk HDD zainstalowany w dekoderze.

Pojedynczy, najbardziej rozpowszechniony konwerter, pracuje w 2 polaryzacjach i 2 zakresach; wybór zakresu następuje poprzez wysterowanie przez odbiornik satelitarny sygnału częstotliwości 22 kHz i amplitudzie 0,6V lub jego brak.

Polaryzacja pionowa – zakres 10,7–11,75 GHz; napięcie: 14V sygnał 0kHz
Polaryzacja pionowa – zakres 11,75–12,75 GHz; napięcie: 14V sygnał 22kHz
Polaryzacja pozioma – zakres 10,7–11,75 GHz; napięcie: 18V sygnał 0kHz
Polaryzacja pozioma – zakres 11,75–12,75 GHz; napięcie: 18V sygnał 22kHz

Z tego względu konwerter ten potrafi obsłużyć tylko jeden odbiornik satelitarny, który będzie sterował jego pracą.

Przy pomocy takiego konwertera można nagrać więcej niż jeden program tylko w szczególnym przypadku gdy będą nadawane w

tym samym (jednym z dwóch) zakresie i w tej samej polaryzacji. Gdy kanały będą nadawane tylko z różną polaryzacją wtedy nagramy tylko jeden program.

 

Konwerter unicable w działaniu przypomina konwerter Quad, jednak potrafi przesyłać sygnał satelitarny po jednym kablu do 4 odbiorników lub do jedenego odbiornika mogącego odebrać równolegle cztery różne programy. Użycie konwertera UNICABLE z dekoderem pozwala na korzystanie także z funkcji "obraz w obrazie" którą oferuje ten odbiornik oraz podczas oglądania jednego programu, bezproblemowe nagrywanie trzech innych audycji.

 

 

Edytowane przez Kris5112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, truszek napisał:

Jak obecnie wygląda opcja "swobodnego" przełączania kanałów pomiędzy DTH a IPTV?

A tak, że trzeba przywrócić dekoder do ustawien fabrycznych i od nowa konfigurować.

 

17 godzin temu, Niewidzialny82 napisał:

Byłem dziś w autoryzowanym punkcie i potwierdził gość że będą dyski 1 Tera i koszt ok.300 zł.

Nie mówił od kiedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Tomek1623 napisał:

A tak, że trzeba przywrócić dekoder do ustawien fabrycznych i od nowa konfigurować.

 

Nie mówił od kiedy?

Powiedział tylko że w najbliższym czasie. Ok można poczekać z 2 lub 4 miesiące byle tylko to działało. Dobrze wiemy że to jest wyłudzanie pieniędzy. Dekoder 49 PLN dysk 300 PLN.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co polsat za 300zł oferuje, to dysk zewnętrzny z obudową, jeśli na ulotce informują o funkcjonalności od 20-1-2022r to mam nadzieję że dekoder będzie obsługiwał wszystkie dyski (dowolne) a nie tylko te zewnętrzne polsatowskie.  Tym bardziej że dekoder ma kieszeń na dysk, więc po coś projektanci je umieścili w dekoderze. Może chodzić o to aby to klient sam sobie kupował i montował dysk i w razie awarii dysku to klient wymienia go na własny koszt, a tak musiałby go wymienić operator, a to przecież dla nich dodatkowe koszty. 

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy oni to naprawią.Oglądając dzisiaj skoki narciarskie na eurosporcie trzy razy wyskoczyła mi informacja "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" To jest takie denerwujące.Mam pytanie czy u was też wyskakuje ten sam błąd i też powtarza się w tak krótkim czasie.?A może to jest wina tylko mojego dekodera.Wiem że i u innych też wykakuje ten komunikat ale czy tak często jak u mnie ? Nie było dnia aby u mnie się nie pokazywała ta informacja.Dekoder mam od cztrech miesięcy .Ten błąd pokazuje mi się na prawie wszystkich kanałach podstawowych PB.😠

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Tadek16 napisał:

Kiedy oni to naprawią.Oglądając dzisiaj skoki narciarskie na eurosporcie trzy razy wyskoczyła mi informacja "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" To jest takie denerwujące.Mam pytanie czy u was też wyskakuje ten sam błąd i też powtarza się w tak krótkim czasie.?A może to jest wina tylko mojego dekodera.Wiem że i u innych też wykakuje ten komunikat ale czy tak często jak u mnie ? Nie było dnia aby u mnie się nie pokazywała ta informacja.Dekoder mam od cztrech miesięcy .Ten błąd pokazuje mi się na prawie wszystkich kanałach podstawowych PB.😠

Zgłoś sprawę do Polsatu im więcej zgłoszeń tym większa nadzieja że coś z tym zrobią. Puki co zgłaszanie tego problemu kończy się tym iż: może to być wina instalacji antenowej, sprawdzić dekoder w punkcie obsługi klienta w razie konieczności wymienić, ustawienia fabryczne itp. Tyle stać w tej chwili osobę z punktu obsługi klienta jeśli zgłosi się problem że: "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" oczywiście wina po stronie klienta. Niestety 😁 Dlatego każdy niech zgłasza ten problem bezpośrednio do polsatu, to może w końcu coś z tym zrobią. Mam jednak cichą nadzieję że z chwilą udostępnienia możliwości nagrywania na własny dysk, wyjdzie kolejne oprogramowanie, usprawniające wszystkie zgłaszane wcześniej wady.  

15 minut temu, At Entertainment napisał:

"tego kanału nie ma w twoim abonamencie"

To wina zajefajnego systemu bezkartowego Irdeto. 

 

Spróbuj odświeżyć uprawnienia po zalogowaniu się na swoje konto. Czasami to pomaga. Ja odświeżyłem i puki co jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, At Entertainment napisał:

Takie odpowiedzi, najbardziej uwielbiam:

"Czasami to pomaga"

Pomaga, tak na chwilę, ale problem, cały czas występuje. 

 Jeśli problem występuje to zgłoś to do polsatu. W moim przypadku pomogło odświeżenie uprawnień. Każdy dekoder ma swoje numery identyfikacyjne, być może obsługa techniczna twojego konta/dekodera czegoś tam nie dodała czy nie odświeżyła. Zgłosisz do nich problem, potem poczekaj na ich odpowiedź, jeśli otrzymasz że wszystko jest jak należy odśwież sobie uprawnienia. Oczywiście zabieg nie usunie wszystkich problemów z dekoderem 4K, ale przestanie się pojawiać napis: "tego kanału ..."

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...