Skocz do zawartości

SkyShowtime za granicą


darius010
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję mimo wszystko, że oferta SkyShowtime mnie pozytywnie zaskoczy, a nie tak jak w przypadku Dianey+, że póki co znalazłem dla siebie tylko cztery krótkie seriale. Z czasem uważam, że decyzja o rezygnacji z subskrypcji na rok z góry po promocyjnej cenie była jednak właściwa, bo byłoby to tylko wywalenie pieniędzy w błoto. 😉

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zainteresowana SkyShowtime ze względu na klasykę, ale nie będę się wyrywać z subskrypcją. Poczekam na Wasze recenzje. Obserwuję sytuację na rynku amerykańskim i tam serwisy to klasa sama w sobie, w Polsce jakieś popłuczyny zazwyczaj.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą tez premiery od Universalu i Paramountu, tylko nie wiadomo od kiedy

Obserwuję sytuację na rynku amerykańskim i tam serwisy to klasa sama w sobie, w Polsce jakieś popłuczyny zazwyczaj.

Przesadzasz, oferta na rodzimym rynku zawsze będzie najlepsza. Nie uważam, że dostajemy popłuczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te, które mają związek ze SkyShowtime. Np. Paramount+ - samodzielny pakiet premium bez reklam, czy w paczce z SHOWTIME  to są dość tanie oferty. A są jeszcze ciekawe promocje innych serwisów w różnych konfiguracjach.

 

Chwila prawdy już wkrótce, porównany co zaserwują nam w ramach SkyShowtime w Polsce. Nie podzielam nadmiernego optymizmu, jeśli się mylę w ocenie, to też nic się nie stanie, spokojnie sobie zasubskrybuję choćby dla samej klasyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czerstwy napisał:

Czyli że kolejny serwis głównie ze starociami?

Też, ale także z serialami, które są dobre.

Akurat te firmy to jest fuzja więc mądry ruch. Porozumień będzie więcej w przyszłości. Nie ma miejsca, żeby każdy sobie robił własny serwis i z nim normalnie funkcjonował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na start planowany na początku września, to brakuje jakiejkolwiek jawnej kampanii marketingowej (filmik, który był widoczny w Internecie, to jednak był wyciek). Na dodatek część nie najnowszych produkcji od Paramountu czy Universala jest nadal w konkurencyjnych serwisach streamingowych i nie zawsze są na liście do usunięcia.

P.S. Mam nadzieję na sensowną cenę regularną (optimum na naszym rynku to ok. 30 zł/mies.) i na sensowną promocję na start (jak np. na HBO MAX, gdzie cena dla nowych wynosiła 19,99 zł/mies.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Brak kampanii marketingowej na teraz = start na początek września nierealny (i potwierdza stwierdzenie, że to plotki). To już nie te czasy, gdy można było wprowadzić większy serwis streamingowy na rynek praktycznie bez kampanii marketingowej (jak to miało miejsce z wejściem Netflixa czy Amazon Prime Video na polski rynek).

2. Teraz - się zgadzam. Nie wiadomo, jak dalej w tych przypadkach będzie po wejściu na rynek SkyShowtime - umowy zawsze mogą się zmienić (nawet przedterminowo, choć to wiąże się z większymi kosztami).

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Pawop napisał:

Poi pierwsze, to, że start jest planowany na początek września to są plotki.
Po drugie, starsze produkcje Universalu i Paramountu nie są na wyłączność, o czym już pisałem.

Ale nikt ci nie pisze, że są na wyłączność a ty to powtarzasz bez sensu.

Disney i HBO MAX też nie miały na długo przed startem bardzo dużej kampanii. Termin wrześniowy jest realny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory, ale początek września jest jednak nierealny (chyba, że chcą strzelić sobie w stopę) - Disney+ na dwa tygodnie przed startem miał już bardzo rozbudowaną kampanię marketingową (oprócz typowej kampanii Disney+ był wspomniany w kampanii marketingowej samochodu Volkswagena), a HBO MAX też coś w ramach marketingu miał. Do tego daty dniowe uruchomienia Disney+ czy HBO MAX były szerzej znane na co najmniej miesiąc przed uruchomieniem. Start SkyShowtime na początku września przypominałby raczej start Apple TV+ - brak reklamy (który pomimo upływu czasu od startu usługi nadal występuje) wraz z innymi przyczynami spowodował małą popularnością serwisu, który na razie ratuje się rozdawnictwem kodów (choć przy tej popularności serwisu nie wiadomo, jak długo Tim Cook będzie chciał się bawić w streaming, nieważne jak dobre są produkcje oryginalne).

Edytowane przez lukis90el
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że żadnej kampanii reklamowej nie będzie..albo bardzo skromna parę dni przed otwarciem. Universal to nie WB a Paramount to nie Disney. Bardziej się obawiam czy przypadkiem nie wystartują z reklamami jako pierwsza platforma co jest wysoce prawdopodobne.
Jak masz pisać takie bzdury, to lepiej nic nie pisz
Ale nikt ci nie pisze, że są na wyłączność a ty to powtarzasz bez sensu.

Bezpośrednio nie, ale kilka osób, w tym Ty pisze, że mogą być problemy z klasyką, bo są posprzedawane licencje. Dla każdego jasna jest zależność, tylko Ty jej nie widzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...