Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, Wodnik Szuwarek napisał:

Tak, stare pakiety cykliczne zakupione w Ipla będą działać dalej w PBG. Pomyliłem z jednorazowymi.

Jedno i drugie rozwiązanie nie zadowoli wszystkich. Jak ktoś chce mieć wszystko, to ma teraz taniej, a jak kogoś interesuje mniejszy pakiet z Ipla za 10-15 zł, to ma czas do jutra aby włączyć płatność odnawialną w Ipla i zmigrować to do PBG.

Na TV jeszcze korzystam z Ipla, bo byłem zalogowany przed migracją do PBG. W przeglądarce już nie mam dostępu do Ipli.

Ipla Premium po migracji do Polsat Box Go nie działa. Część materiałów tak, ale większość wypluwa komunikat o konieczności kupna pakietu Premium.

W zakładce Moje dostępy jest Premium Mix, kolejna data pobrania kasy ale nic to nie daje bo i tak większości nie mogę obejrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, swordfish napisał:

Czy prawdą jest, że cena za pakiet Premium oraz Sport to teraz promocja? Ponoć to Premium normalnie kosztuje 40 zł, a Sport 50 zł.

 

A co do tych "promocji". może być tak że te ceny podstawowe to taka pro forma. TVN24 GO oficjalnie kosztuje bez promocji 30 zł miesięcznie. W praktyce nigdy tyle nie kosztował, bo by nikt nie wybulił 30 zł za dwa kanały.

W Playerze przy zakupie też są jakieś kosmiczne ceny przekreślone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, cidik napisał:
27 minut temu, Dudkers napisał:
Ten nowy pakiet sportowy za 40 zł całkiem spoko. PSP, PS, Eleveny, ES i te z grami. Wart rozważenia.

działa jak trzeba, czy nadal wzorem z IPLI 25 klatek/s i pokaz slajdów zamiast płynnego obrazu?

Klon Ipli. Identyczne parametry. Polsaty Sport 25 fps i bitrate 5 Mb/s z małym hakiem. Ogólnie lipa. Viaplay lepiej wgląda, już nie mówiąc o paczce C+ (jak mają dobry sygnał źródłowy) w C+Online. Janusze jednak wiedzą swoje, bo dla nich liczy się jedynie rozdzielczość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, michael112 napisał:

Ale powinni w takim razie zwrócić Iplę tym, którzy przedwcześnie zalogowali się w niedzielę.

Też tak myślę. Albo niech naprawią usuwanie karty i rezygnacje z pakietów, bo teraz kompletnie nie ma jak zarządzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu czegoś nie rozumiem . Hasło kampanii Polsat Box to "Wybierz swoje wszystko" i "Ty rządzisz". A tu  Ipla zablokowana na amen, A aplikacji Polsat Box Go  czy jak to tam się nazywa jak nie ma, tak nie ma. 

Czyżby znowu abonenci nie zrozumieli oferty ? 

 

PS I jeszcze te nowe loga ...ludzie dajcie spokój :D

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, danielpes5 napisał:

, A aplikacji Polsat Box Go  czy jak to tam się nazywa jak nie ma, tak nie ma. 

Uspokój się, bo już drugi raz o tym piszesz. Aplikacja jest już na urządzenia mobilne i Apple TV, za chwilę pojawi się na Smart TV. 
Start usługi to 1 września, a do tego czasu dostęp jest testowy, Ipla rzeczywiście zostaje zablokowana, tyle że o obu tych rzeczach miałeś wyraźną informację po wejściu na stronę i nikt ci nie kazał się już teraz logować.

Edytowane przez DominoDoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, danielpes5 napisał:

Nie uspokoję się :D W życiu.  Za długo w tym siedzę, 

PS . na Androidzie  TV tyż ni ma bo zima. I ja się pytam gdzie tu podejście do klienta ? 

Ale czego ty nie rozumiesz w tym, że usługa startuje od 1 września? Teraz masz dostęp testowy, o czym zostałeś wyraźnie poinformowany.
Jeżeli w środę aplikacja również się nie pojawi, wtedy twoje narzekanie będzie rzeczywiście uzasadnione. 

Edytowane przez DominoDoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testy testami a podejście do klienta Polsatowskie. Mnie już nie nie jest w stanie zaskoczyć,

2 minuty temu, michael112 napisał:

Nieprawda. Ja nie zostałem wyraźnie poinformowany że po zalogowaniu w PBG nie można się zalogować ponownie do Ipli.

Dokładnie tak. Zero informacji na ten temat.

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, danielpes5 napisał:

Testy testami a podejście do klienta Polsatowskie. Mnie już nie nie jest w stanie zaskoczyć,

Mnie zaskakuje brak umiejętności czytania ze zrozumieniem w dorosłym wieku i zrozumienia frazy "dostęp testowy do 31 sierpnia".

 

6 minut temu, michael112 napisał:

Nieprawda. Ja nie zostałem wyraźnie poinformowany że po zalogowaniu w PBG nie można się zalogować ponownie do Ipli.

Oddaję rację, że teraz takiego info rzeczywiście już nie ma, ale na samym początku (w niedzielę po 13) takie info wisiało w centralnej części głównej strony, nie wiem czemu zostało zdjęte.

Edytowane przez DominoDoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, DominoDoman napisał:

Mnie zaskakuje brak umiejętności czytania ze zrozumieniem w dorosłym wieku i zrozumienia frazy "dostęp testowy do 31 sierpnia".

 

Oddaję rację, że teraz takiego info rzeczywiście już nie ma, ale na samym początku (w niedzielę po 13) takie info wisiało w centralnej części głównej strony, nie wiem czemu zostało zdjęte.

 Rozumiem że Polsat odda pieniądze za brak dostępu do usług ?

 

Szkoda że w telegazecie tego komunikatu nie napisali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, danielpes5 napisał:

Rozumiem że Polsat odda pieniądze za brak dostępu do usług ?

W Polsacie nie pracuję, ale myślę że @Specjalista Cyfrowy Polsat ci odpowie. Choć dostępu nie masz chyba tylko na TV Samsunga, więc tym bardziej bym się tego nie spodziewał.

Edytowane przez DominoDoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy migracji do polsatboxgo.pl brak było informacji o bezpowrotnej utracie dostępu do Ipla. W nowym serwisie zarządzanie kartą i przeniesionymi pakietami w ogóle nie działa. Rozumiem wersja testowa, ale to już lekka przesada,  oby 1 września podstawowe funkcjonalności działały.

Wisienka na torcie.

Próba obejrzenia czegokolwiek z przeniesionych pakietów kończy się błędem "An unexpected error has occurred.".

W Ipla wszystko było w porządku, złe mnie podkusiło do migracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, danielpes5 napisał:

 Rozumiem że Polsat odda pieniądze za brak dostępu do usług ?

 

Szkoda że w telegazecie tego komunikatu nie napisali. 

Jak możesz mieć pretensje do operatora, na stronie pisało o testach PB GO, usługa startuje 1 września. 

Edytowane przez Krzysocz92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mamy oficjalnie podwyżki. 

Ipla Premium z 15 zł na obecne 30 zł w Polsat Box Go.

Z takim samym contentem co wcześniej

11 godzin temu, Dudkers napisał:

Ten nowy pakiet sportowy za 40 zł całkiem spoko. PSP, PS, Eleveny, ES i te z grami. Wart rozważenia.

Tylko jakby dodali Ekstraklasę w pakiecie z C+S3 i C+S4

Edytowane przez bredny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...