Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wodnik Szuwarek
32 minuty temu, maxb931 napisał:

Mam dwa pytania do użytkowników aplikacji Polsat Box Go na telewizorze Samsung (2020). 

1. Czy macie problem z działaniem Polsat Sport? Od pewnego czasu zauważyłem tylko na tym kanale, że średnio co kilkadziesiąt sekund na dosłownie moment znika dźwięk i co parę minut kanał cofa się samoczynnie o kilka sekund. Na początku, gdy pojawiła się aplikacja tego problemu nie było.

2. Czy na wszystkich kanałach spoza grupy Polsat bezpośrednio po włączeniu kanał wiesza się przez kilka sekund, po czym zaczyna normalnie działać?

 

Dodam, że wykonałem reinstalacje aplikacji, ale to nie rozwiązało problemu.

1. U mnie na PS, PSE i PSN.

2. PSP, Eleven i Eurosport.


Na Ipla było podobnie. Teraz zmienili layout i aplikacja przyspieszyła, ale player ten sam co w Ipla i stąd te wady. Jakość kanałów sportowych jeszcze gorsza niż w Ipla. Nie warto kupować.

U konkurencji jest 50 klatek/s, więc wybór jest oczywisty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał:

1. U mnie na PS, PSE i PSN.

2. PSP, Eleven i Eurosport.


Na Ipla było podobnie. Teraz zmienili layout i aplikacja przyspieszyła, ale player ten sam co w Ipla i stąd te wady. Jakość kanałów sportowych jeszcze gorsza niż w Ipla. Nie warto kupować.

U konkurencji jest 50 klatek/s, więc wybór jest oczywisty.

 

Czyli nawet nie ma co liczyć na to, że ktoś się zainteresuje tymi problemami i coś z tym zrobi, skoro komponenty apki pochodzą bezpośrednio z IPLI i te problemy już wcześniej występowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Niestety, ale do chwili obecnej nie ma aplikacji Polsat Box Go na telewizor Samsung UE50JU6400W z 2015 roku, a jest to tv dobrej klasy za ponad 4 tys. zł, ze świetnym obrazem 4K i wszystkimi funkcjonalnościami, a nie jakiś zabytek. 
 Nie wiem, dlaczego Polsat, który zawsze wydawał mi się profesjonalny, podszedł do sprawy w taki sposób, że zastąpił z dnia na dzień IPLA nową platformą, nie mając przygotowanego oprogramowania na popularny sprzęt i tym samym odciął część swoich klientów od możliwości korzystania z opłaconych z góry usług. Można było zastosować okres przejściowy, pozostawiając możliwość zalogowania konta premium na IPLA do czasu dopracowania nowej usługi. IPLA po ostatnich aktualizacjach też nie była zbyt idealna, bo nie działała wprowadzona funkcja "kontynuuj oglądanie", a przy próbie włączenia kolejnego programu po obejrzeniu jakiegoś był biały ekran i trzeba było wyjść z aplikacji i uruchomić ją ponownie, ale dało się zalogować i oglądać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek

Też miałem ten telewizor, ale 2 cale mniejszy :D Tam jest Tizen 2.3, czyli pierwsza publiczna wersja tego systemu. Ipla działała na nim ślamazarnie. Jest dostępny Viaplay?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, maxb931 napisał:

 

Czyli nawet nie ma co liczyć na to, że ktoś się zainteresuje tymi problemami i coś z tym zrobi, skoro komponenty apki pochodzą bezpośrednio z IPLI i te problemy już wcześniej występowały.

Nie ma. Próbowałem korzystać z ipli na Tizenie przez ostatni ponad rok czasu. Nic się nie zmieniło. Te same błędy, zero aktualizacji a teraz g... zapakowane w kolorowy papierek. Zawartość ta sama. Przypudrowany trup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, navnet napisał:

 Niestety, ale do chwili obecnej nie ma aplikacji Polsat Box Go na telewizor Samsung UE50JU6400W z 2015 roku, a jest to tv dobrej klasy za ponad 4 tys. zł, ze świetnym obrazem 4K i wszystkimi funkcjonalnościami, a nie jakiś zabytek. 
 

A ma tuner DVB-T2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Niestety, ale do chwili obecnej nie ma aplikacji Polsat Box Go na telewizor Samsung UE50JU6400W z 2015 roku, a jest to tv dobrej klasy za ponad 4 tys. zł, ze świetnym obrazem 4K i wszystkimi funkcjonalnościami, a nie jakiś zabytek. 
 Nie wiem, dlaczego Polsat, który zawsze wydawał mi się profesjonalny, podszedł do sprawy w taki sposób, że zastąpił z dnia na dzień IPLA nową platformą, nie mając przygotowanego oprogramowania na popularny sprzęt i tym samym odciął część swoich klientów od możliwości korzystania z opłaconych z góry usług. Można było zastosować okres przejściowy, pozostawiając możliwość zalogowania konta premium na IPLA do czasu dopracowania nowej usługi. IPLA po ostatnich aktualizacjach też nie była zbyt idealna, bo nie działała wprowadzona funkcja "kontynuuj oglądanie", a przy próbie włączenia kolejnego programu po obejrzeniu jakiegoś był biały ekran i trzeba było wyjść z aplikacji i uruchomić ją ponownie, ale dało się zalogować i oglądać. 
Na Facebooku profil Polsat Box Go informował kilka dni temu, że aplikacja będzie dostępna wkrótce na Tizen 2016-2021. Może nie będzie na 2015?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, swordfish napisał:

A ma tuner DVB-T2?

 

Nie wiem, nie korzystam z tv  naziemnej od wielu lat i mi to zbędne.

 

33 minuty temu, sebczak napisał:
1 godzinę temu, navnet napisał:
 Niestety, ale do chwili obecnej nie ma aplikacji Polsat Box Go na telewizor Samsung UE50JU6400W z 2015 roku, a jest to tv dobrej klasy za ponad 4 tys. zł, ze świetnym obrazem 4K i wszystkimi funkcjonalnościami, a nie jakiś zabytek. 
 Nie wiem, dlaczego Polsat, który zawsze wydawał mi się profesjonalny, podszedł do sprawy w taki sposób, że zastąpił z dnia na dzień IPLA nową platformą, nie mając przygotowanego oprogramowania na popularny sprzęt i tym samym odciął część swoich klientów od możliwości korzystania z opłaconych z góry usług. Można było zastosować okres przejściowy, pozostawiając możliwość zalogowania konta premium na IPLA do czasu dopracowania nowej usługi. IPLA po ostatnich aktualizacjach też nie była zbyt idealna, bo nie działała wprowadzona funkcja "kontynuuj oglądanie", a przy próbie włączenia kolejnego programu po obejrzeniu jakiegoś był biały ekran i trzeba było wyjść z aplikacji i uruchomić ją ponownie, ale dało się zalogować i oglądać. 

Na Facebooku profil Polsat Box Go informował kilka dni temu, że aplikacja będzie dostępna wkrótce na Tizen 2016-2021. Może nie będzie na 2015?

 

Ten model TV był w sprzedaży również w 2016, więc powinien się łapać. Raczej ta sama wersja systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat tuner telewizji naziemnej jest podstawową funkcją w telewizorze. Jak nie ma DVB-T2, to jest niestety zabytkiem. Obecnie może Tobie służyć za monitor. Zainwestuj w przystawkę Smart TV (polecane AppleTV 4K, miBox lub nVidia Shield). Tam znajdziesz PB GO BOX, jak i wiele innych aplikacji video.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ten model TV był w sprzedaży również w 2016, więc powinien się łapać. Raczej ta sama wersja systemu.
Model TV jest z rocznika 2015, więc ma pierwszą wersję systemu Tizen 2.3 dostępną na telewizory. Samsung nigdy nie upgraduje wersji systemu, nie ma znaczenia, że kupiłeś TV rok później. Kiedyś Polsat komunikował, że wyłączają Iple na starszy system Samsung Orsay 2012-2015, ale oni nie wiedzą, że w 2015 już był Tizen, a nie Orsay.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, swordfish napisał:

Akurat tuner telewizji naziemnej jest podstawową funkcją w telewizorze. Jak nie ma DVB-T2, to jest niestety zabytkiem. Obecnie może Tobie służyć za monitor. Zainwestuj w przystawkę Smart TV (polecane AppleTV 4K, miBox lub nVidia Shield). Tam znajdziesz PB GO BOX, jak i wiele innych aplikacji video.

Zgadzam się z Tobą, że pod kątem TV naziemnej ten odbiornik jest już niefunkcjonalny, ale uznaję go za dobry, ponieważ odbiór naziemny, który kiedyś był podstawową funkcją urządzenia, dziś - w dobie TV SAT, kablówek i innych cyfrowych źródeł sygnału - jest jedną z wielu funkcji. Ja nie korzystam z nadajników naziemnych, więc nie jest ona dla mnie ważna. Prawdopodobnie będę zmuszony zastosować się do Twojej porady i zakupić jakiś box, bo telewizor ten ma zbyt dobry obraz i dźwięk, by go "wyrzucić".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, sebczak napisał:

Możesz jeszcze poczekać, być może aplikacja pojawi się na Twoim modelu, najlepiej napisz do Polsatu kiedy będzie.

Jeszcze czekam. Do Polsat pisałem dwukrotnie. Odpowiadają gotowymi formułkami CTRL+C - CTRL+V, a na precyzyjne pytanie już nie bardzo, nabierają wody w usta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sebczak napisał:

Model TV jest z rocznika 2015, więc ma pierwszą wersję systemu Tizen 2.3 dostępną na telewizory. Samsung nigdy nie upgraduje wersji systemu, nie ma znaczenia, że kupiłeś TV rok później. Kiedyś Polsat komunikował, że wyłączają Iple na starszy system Samsung Orsay 2012-2015, ale oni nie wiedzą, że w 2015 już był Tizen, a nie Orsay.

Jeśli czekasz na tą aplikację, to odpuść sobie. Ja ją mam, wczoraj testowałem polsat box go na Tizen 5.0 i do niczego się to nie nadaje. Szkoda nerwów. Zacinanie się, spadki jakości, brak przewijania, brak przełączania, programu tv... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam odpowiedź Plusa na moją reklamację. :D

Dotyczyła braku moźliwości aktywacji pakietu Sport w Polsat Box GO przez konto w Plusie

Cytat " informujemy że pakiet Ipla Plus został zakończony z dniem 31 sierpnia, w związku z czym reklamację uważamy za bezpodstawną". Na czym kończymy sprawę"

 

Zapytam się inaczej : Co oni tam palą ? Bo głupszej odpowiedzi jeszcze do Plusa nie dostałem.

 

 

 

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, danielpes5 napisał:

 

Mam odpowiedź Plusa na moją reklamację. :D

Dotyczyła braku moźliwości aktywacji pakietu Sport w Polsat Box GO przez konto w Plusie

Cytat " informujemy że pakiet Ipla Plus został zakończony z dniem 31 sierpnia, w związku z czym reklamację uważamy za bezpodstawną". Na czym kończymy sprawę"

 

Zapytam się inaczej : Co oni tam palą ? Bo głupszej odpowiedzi jeszcze do Plusa nie dostałem.

 

 

 

Też jestem w analogicznej sytuacji. Wniosek jest taki, że - akurat w moim przypadku po ponad 20 latach - należy pożegnać się z Plus. Dziś można przejść z numerem gdzie się chce, a Plus już ostatnio mi podpadł nie naliczając rabatu za abonament na kolejny numer, choć tak było ustalone. Zwalili to na rzekomy błąd pracownika. Niebawem mamy koniec umów i dziękujemy za współpracę. Plus i Polsat sa polskie, a ostatnimi czasy przywykłem, że jak coś jest lub ma w nazwie "polskie", to zawsze będzie próba wydymania klienta na kasę. Tak, jak z m.in. wykupionymi pakietami Ipla premium i ich "ważnością" w Polsat Box Go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po kilku odcinkach serialu "Osaczony". Moja opinia? To takie "Trudne Sprawy" na sterydach. Sam już nie wiem, czy to kryminał, czy bardziej parodia. Sztuczny do bólu, przewidywalny, wtórny, z masą błędów logicznych i irracjonalnym zachowaniem głównych bohaterów. No i ten śmieszny policjant w prochowcu Colombo pojawiający się znikąd zawsze tam gdzie dzieje się fabuła. Ale są gusta i guściki. Co kto lubi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, maxb931 napisał:

Pytanie do użytkowników Xiaomi Mi Boxa. Czy aplikacja Polsat Box Go jest standardowo dostępna na to urządzenie czy trzeba zagrywać ją z pliku .apk? Jeśli działa to czy do jej obsługi trzeba mieć podłączona mysz?

Aplikacja jest normalnie dostępna w wyszukiwarce na Mi Boxie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...