dariuszkurach Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 W moim przypadku przez posiadanie Multiroom Premium w grę wchodzi tylko wymiana na Mediabox+. Wymiany na kolejne Turboboxy jest bez sensu, dlatego że na każdym występuje taki sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) Dotychczas Mediabox podłączony był pod stary telewizor CRT. Teraz podłączyłem go pod LCD Sony ale poprzez kabel HDMI nie ma ani dźwięku ani obrazu. Jest komunikat o braku sygnału. Czy coś muszę zmienić w ustawieniach?? Po Euro wszystko jest OK ale wiadomo że nie o to chodzi... Edytowane 2 Września 2016 przez emarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszkurach Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Prawdopodobnie trzeba zmienić rozdzielczość. W Turboboxie na pilocie nacisnąć ☆ i 3 Na Mediaboxie chyba podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 No i w TV trzeba ustawić źrodło sygnału na HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieklm Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Mam problem z moim Pace. Ok tydzien byl odlaczony od prądu i TV. Po włączeniu nie odbiera żadnego programu. Czy to z karty, czy FTA. Aktualizacja uprawnien nie pomaga. Nic nie pomaga. Jakieś sugestie? edit: ok, fabryczne i bangla... Edytowane 3 Września 2016 przez macieklm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemiec1 Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Ostatnio przy przedłużaniu umowy wymienilem mediabox na wifipremiumbox i często pojawia sie komunikat "Obecnie program nie jest nadawany prosimy spróbować później". Na mediabox siła sygnału wynosiła 100% i jakość ok 80 a na wifipremiunbox siła 93 a jakość ok 60. Ponadto wartość BER na mediabox była 0 a na wifipremium cały czas skacze. Czy to jest kwestia ustawienia anteny czy wadliwy dekoder? Spotkał sie ktoś z taką sytuacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
football_fan Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Witam. Mam ostatnio podobny problem na TVN24 i pozostałych kanałach TVN. Obraz trochę przycina, tak jakby siła sygnału była niewystarczająca. Przypuszczałem, że to może kable się poluzowały, ale jednak nie. Antena jest zbiorcza, więc tam raczej nie było żadnych problemów, bo jakość i siła sygnału są w zielonym zakresie. Na innych kanałach problem nie występuje. Czy ktoś ma na to jakiś pomysł ? Edytowane 15 Września 2016 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Nie sugeruj się paskami siły i jakością w dekoderze. Problem tkwi w instalacji sat. Prawdopodobnie czasza nie jest precyzyjnie ustawiona. Sprawdź dekoder u znajonego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STB&OTT Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Witam. Przy okazji sprawdzania działania dekodera „u znajomego” zanotuj parametry sygnału antenowego (JAKOŚĆ) na kilku kanałach (-> lista). Porównasz z danymi z anteny zbiorczej, z której korzystasz. Pozdrawiam. STB&OTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polux Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Witam, na niededykowanym sprzecie (CryptoBox 650 HD) nie moge znalezc dzialajacego programu Eurosport 2 HD. Wedlug strony kingofsat.net powinien byc na czestotliwosci 11258, pol. H, SR: 27500, FEC 3/4. Na dedykowanym Pace dziala bez problemu. Czy zmienila sie czestotliwosc? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Spróbuj tp. 79 12,284 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 3/4; Dzięki CP dla Polski jest osobno sygnał nadawany. .. reklamy Edytowane 17 Września 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polux Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Dzieki, sprobuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Witam. Mam ostatnio podobny problem na TVN24 i pozostałych kanałach TVN. Obraz trochę przycina, tak jakby siła sygnału była niewystarczająca. Przypuszczałem, że to może kable się poluzowały, ale jednak nie. Antena jest zbiorcza, więc tam raczej nie było żadnych problemów, bo jakość i siła sygnału są w zielonym zakresie. Na innych kanałach problem nie występuje. Czy ktoś ma na to jakiś pomysł ? Niczego nie reguluj, ten problem dotyczy wszystkich dekoderów TurboBox a być może nawet całej platformy. Zacięcia, drobna pikseloza, całe pasy zamrożonych pikseli pojawiają się zwłaszcza na kanałach grupy TVN i innych nadawanych z transpondera TVNu. Trzeba pamiętać, że transponder TVNu jest zapchany, robią co mogą, żeby zapewnić wyższą jakość na kanałach HD, ale te "artefakty" obrazu wyglądają na usterki multipleksera. W drugiej połowie sierpnia te usterki zniknęły ale od kilku dni wróciły. Żeby je dostrzec wystarczy przez 5 min pooglądać TVN 24 HD. Wielu osobom po prostu takie usterki nie przeszkadzają, albo o tym nie piszą. Ale mnie denerwuje, że czasem na pasku informacyjnym nie mogę odczytać wiadomości bo chwilowo obraz w tym miejscu się poszatkował. A NC+ nic z tym nie robi mimo zgłoszonych problemów. Edytowane 23 Września 2016 przez jupiter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Chcę zapytać czy normą stało się, że w mydelniczce 2851S po wyłączeniu dekodera i ponownym włączeniu zawsze uruchamia się na kanale 11 tj. TVP1? Wymieniłem niedawno ten sprzęt i wydaje mi się, że w poprzednim egzemplarzu było tak, że po włączeniu wyświetlał się kanał na którym wyłączyłem dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Jeśli dajesz na czuwanie to włącza się na ostatnio oglądanym kanale. Jeśli całkiem odcinasz od prądu to startuje zawsze z 11, tak samo jak Mediabox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 To akurat normalne, zawsze dekoder startuje od TVP1 na 11 kanale. Lepiej jednak by było gdyby w końcu dali możliwość samodzielnego ustawiania listy kanałów i zajęli się problemami z pikselozą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Jeśli dajesz na czuwanie to włącza się na ostatnio oglądanym kanale. Jeśli całkiem odcinasz od prądu to startuje zawsze z 11, tak samo jak Mediabox. A Wifi Premiumbox już startuje na innym kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Niczego nie reguluj, ten problem dotyczy wszystkich dekoderów TurboBox a być może nawet całej platformy. Zacięcia, drobna pikseloza, całe pasy zamrożonych pikseli pojawiają się zwłaszcza na kanałach grupy TVN i innych nadawanych z transpondera TVNu. Trzeba pamiętać, że transponder TVNu jest zapchany, robią co mogą, żeby zapewnić wyższą jakość na kanałach HD, ale te "artefakty" obrazu wyglądają na usterki multipleksera. W drugiej połowie sierpnia te usterki zniknęły ale od kilku dni wróciły. Żeby je dostrzec wystarczy przez 5 min pooglądać TVN 24 HD. Wielu osobom po prostu takie usterki nie przeszkadzają, albo o tym nie piszą. Ale mnie denerwuje, że czasem na pasku informacyjnym nie mogę odczytać wiadomości bo chwilowo obraz w tym miejscu się poszatkował. A NC+ nic z tym nie robi mimo zgłoszonych problemów. Szkoda, że nie zaglądnąłem tu wcześniej. W ostatnim czasie mam właśnie problemy z jakością sygnału. Myślałem, że antena źle ustawiona, może konwerter uszkodzony, drzewa (w sumie i tak miały iść do wycinki ) itp. itd. Kupiłem nawet większy talerz i nowy konwerter ale sygnał jak był kiepski tak jest nadal. Jakość na kanałach grupy nc+ jest w granicach 52 - 58 % przy dobrej pogodzie. Natomiast kanały np. ZDF, Rai Uno mają już tą jakość 96-98%. Przy kiepskiej pogodzie to chyba nie będę opisywał co się dzieje. Dodam, że nie jestem laikiem w dziedzinie sat (ustawiłem w latach młodości ok 100 anten) choć teraz zainteresowanie dziedziną sat i cała zabawa z tym związana zeszły niestety na bardzo daleki drugi plan (prac,praca,praca). Nie wiem czy to jest prawda (zasłyszane w sklepie na weekendzie) ale podobno jak nc+ uwinie się z TNK SD na kartę tzn. uporządkuje, usunie kanały mpeg2 sytuacja wróci do normy. Potwierdza ktoś te informacje?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Usunięcie kanałów SD nie będzie miło wpływu na moc TP. Może tylko poprawić się jakość obrazu. ..oczywiście tylko wtedy jak nie badą upychać kanałów w takim stopniu jak to robi CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 (edytowane) Czyli co teraz zrobić żeby kanał nc+ miały lepszy sygnał??? Edytowane 26 Września 2016 przez mh_misiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Poprawić ustawienie anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Próbowałem max na kanałach nc+ udało się osiągnąć to te 58 %. Zagraniczne kanały mają w granicach 96-98% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Znajomy też miał podobny problem, tzn. na większości kanałów miał jakość w okolicach 40% i przy wietrze, deszczu mu cięło. Na jednym transponderze miał natomiast około 80% - nie pamiętam jaki ale z polskimi kanałami. Tłumaczyłem długo przez telefon co zrobić i nic, aż tu jak go odwiedziłem wystarczyło pół centymetra opuścić antenę w dół (była za mocno zadarta) i jakość skoczyła do 60%, a po regulacji konwertera uzyskałem trochę ponad 70% i to jest raczej max co można bez mierników wyciągnąć na antenie 80cm i dekoderze Turbo (w jego skali). Edytowane 27 Września 2016 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vt9st Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Nie wiem o co chodzi, ale zacinaja mi od pewnego czasu Eleveny (nic innego, wszystkie inne kanaly chodza ok). Czy jest mozliwe, ze to jest to wada dekodera (box+ hd)? Wzialem inny (turbobox+) aby potestowac i ogladam od 20 minut i byla jedna zacinka, ale nie wiem jak bedzie np. o 20... Przy box+hd dwa dni temu zacinalo doslownie co 15 sekund. Edytowane 27 Września 2016 przez vt9st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.