Vampi Opublikowano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Pomóżcie mi proszę. Chciałem przed chwilą wejść na CANAL+ VOD. Mam taki komunikat: ,,BŁĄD Dekoder nie może połączyć się z serwisem. Proszę sprawdzić podłączenie do internetu oraz jego konfigurację. Jeżeli problem będzie się powtarzał, należy skontaktować się z dostawcą internetu." Ja nic nie zmieniałem. Wczoraj tylko wyłączyli prąd na chwilę. To może być to? A może to z ich strony jakaś awaria? Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Spróbuj bezpośrednio wejść niebieskim przyciskiem. Jak to nic nie pomoże, to reset dekodera. Sprawdzałeś czy w ogóle dekoder ma połączenie z netem? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 Dziękuję. Sprawdziłem połączenie dekodera z netem i musiałem po prostu kliknąć na sieć bezprzewodową i połączyć. Nie spodziewałem się, że jak wyłączają prąd, to trzeba się ponownie połączyć. Myślałem, że to działa automatycznie. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Przychodzę do Was z problemem, ostatnio u rodziców ITI 5800SX zaczął strasznie mulić, objawia się to opóźnioną reakcją na pilota (m.in. podczas przełączania kanałów dekoder przełączy kanał dopiero po trzech sekundach), czy jego żywot właśnie dobiega końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 @Darek z Ozimka Miałem kiedyś podobny problem i pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych, Natomiast mój kolega miał też taki problem i jemu ustawienia fabryczne nie pomagały. Pomogła dopiero wymiana kondensatorów, które uległy napuchnięciu. Wykonaj najpierw ustawienia fabryczne, a jeśli to nie pomoże to proszę przejrzeć kondensatory i ewentualnie je wymienić. Jeśli potrafisz lutować, to będzie to niewielki koszt. A teraz mój problem. Dekoder MediaBox+. Dekoder nie widzi wbudowanego dysku twardego. Ustawienia fabryczne nie pomogły. Słyszałem że są jakieś kody serwisowe wpisywane z pilota. Może to rozwiąże problem. Normalnie bym po prostu wymienił dekoder, ale u mnie w mieście zlikwidowano punkt Platformy Canal+ i nie mam niestety teraz czasu aby jechać niemal 50 km do innego miasta aby tam wymienić dekoder. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 17 godzin temu, Darek z Ozimka napisał: Przychodzę do Was z problemem, ostatnio u rodziców ITI 5800SX zaczął strasznie mulić, objawia się to opóźnioną reakcją na pilota (m.in. podczas przełączania kanałów dekoder przełączy kanał dopiero po trzech sekundach), czy jego żywot właśnie dobiega końca? Dekoder może też mulić od przegrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupekkm Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Dzień dobry, od kilku dni użytkuję dekoder Canal+ z UltraBox 4k. Pakiet wykupiłem ten obejmujący C+ 4K. Niestety po odpaleniu tego kanału mój telewizor PHILIPS 65PUS7303/12 zaczyna wariować. Pojawia się komunikat, że tryb HDMI (mam dwa porty HDR - dekoder jest wpięty w jeden z nich) przeszedł w tryb OPTYMALNY. Powoduje to, że tracę sygnał z dekoderem i mam ciemny ekran. Dopiero jak w ustawieniach telewizora wyłącze ten tryb OPTYMALNY wówczas dekoder „wskakuje” ale w jego ustawieniach widzę, że telewizor obsługuje go w 1080p. Mogę w telewizorze włączyć tryb STANDARD na Hdmi1 i Hdmi2 i wtedy pojawia mi się w menu dekodera że widzi rozdzielczość 2160 ale po kliknięciu w kanał Canal+4k problem znowu się pojawia czyli wskakuje ten tryb OPTYMALNY, który gubi sygnał dekodera…. czy ma ktoś pomysł co może być problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Za słaby kabel HDMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupekkm Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Możesz polecić jakiś kabel który rozwiązałby problem? Oczywiście jeżeli jeszcze ktoś ma inny pomysł to czekam na propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Potrzebny kabel o przepustowości 18 Gbps, ceny na portalu aukcyjnym od ok. 40 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupekkm Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Kupiłem taki kabel: https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/kable-telewizyjne-i-audio/przewody-audio-video/kabel-hdmi-premium-cw-ph-1109-25-golden-line Niestety problem nie zniknął. Jakiś inny pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Próbowałeś na wszystkich wejściach HDMI ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupekkm Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Tak. Według instrukcji wejścia dedykowane pod UHD to 1 i 2. Jeden i drugi "wywala" sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupekkm Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Czy ktoś ma może jeszcze jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Czy TV ma zainstalowane najnowsze oprogramowanie? Sprawdź ten dekoder z tym kablem na innym TV, to wykluczysz problem z TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistak57 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Witam. Czy Wam też nie działa ( z przerwami ) HBO i cinemax. Problemy od wczoraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Tak, to problem z dosyłem SAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 W dniu 18.04.2021 o 01:45, sławek72 napisał: Jeżeli popsuł się nie z Twojej winy to zgoda, lecz jeżeli nosił ślady zniszczenia (zalanie, pęknięcie obudowy itp.) to wtedy trzeba zapłacić. Po 2 miesiącach odpowiem, w APS-ie policzyli mi za pilot ze względu na to, że mam ITI 2851S na własność (korzystam z oferty TNK). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Mam problem, na ITI 2851S gdy próbuję włączyć listę nagranych programów, nie działa przycisk "LIST" na pilocie, co mam zrobić w tej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Wejść w listę nagrań przez Menu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Już nie muszę wchodzić w listę nagrań przez Menu, ponowne podłączenie dysku pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Mam pytanie, ile by w APS-ie kosztowała wymiana dekodera w razie jego awarii dla użytkownika TNK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris35 Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Ktoś z szanownego forum może mi wyjaśnić dlaczego na niektórych programach nie reaguje fonia w tv gdy podgłaszam pilotem od cyfry? Jedynie jest reakcja na użycie pilota od tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Jaki masz dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 2 godziny temu, Darek z Ozimka napisał: Mam pytanie, ile by w APS-ie kosztowała wymiana dekodera w razie jego awarii dla użytkownika TNK? zgłoś się to tnk wyślą cię do skymax, serwis odpłatny po gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.