Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pomóżcie mi proszę.
Chciałem przed chwilą wejść na CANAL+ VOD.
Mam taki komunikat:
,,BŁĄD
Dekoder nie może połączyć się z serwisem. Proszę sprawdzić podłączenie do internetu oraz jego konfigurację. Jeżeli problem będzie się powtarzał, należy skontaktować się z dostawcą internetu."
Ja nic nie zmieniałem.
Wczoraj tylko wyłączyli prąd na chwilę. To może być to?
A może to z ich strony jakaś awaria?
Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Sprawdziłem połączenie dekodera z netem i musiałem po prostu kliknąć na sieć bezprzewodową i połączyć.
Nie spodziewałem się, że jak wyłączają prąd, to trzeba się ponownie połączyć. Myślałem, że to działa automatycznie.
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzę do Was z problemem, ostatnio u rodziców ITI 5800SX zaczął strasznie mulić, objawia się to opóźnioną reakcją na pilota (m.in. podczas przełączania kanałów dekoder przełączy kanał dopiero po trzech sekundach), czy jego żywot właśnie dobiega końca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Darek z Ozimka  Miałem kiedyś podobny problem i pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych, Natomiast mój kolega miał też taki problem i jemu ustawienia fabryczne nie pomagały. Pomogła dopiero wymiana kondensatorów, które uległy napuchnięciu. Wykonaj najpierw ustawienia fabryczne, a jeśli to nie pomoże to proszę przejrzeć kondensatory i ewentualnie je wymienić. Jeśli potrafisz lutować, to będzie to niewielki koszt.

 

  A teraz mój problem. Dekoder MediaBox+. Dekoder nie widzi wbudowanego dysku twardego. Ustawienia fabryczne nie pomogły. Słyszałem że są jakieś kody serwisowe wpisywane z pilota. Może to rozwiąże problem. Normalnie bym po prostu wymienił dekoder, ale u mnie w mieście zlikwidowano punkt Platformy Canal+ i nie mam niestety teraz czasu aby jechać niemal 50 km do innego miasta aby tam wymienić dekoder.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Darek z Ozimka napisał:

Przychodzę do Was z problemem, ostatnio u rodziców ITI 5800SX zaczął strasznie mulić, objawia się to opóźnioną reakcją na pilota (m.in. podczas przełączania kanałów dekoder przełączy kanał dopiero po trzech sekundach), czy jego żywot właśnie dobiega końca?

Dekoder może też mulić od przegrzania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

od kilku dni użytkuję dekoder Canal+ z UltraBox 4k. Pakiet wykupiłem ten obejmujący C+ 4K.

Niestety po odpaleniu tego kanału mój telewizor PHILIPS 65PUS7303/12 zaczyna wariować. Pojawia się komunikat, że tryb HDMI (mam dwa porty HDR - dekoder jest wpięty w jeden z nich) przeszedł w tryb OPTYMALNY. Powoduje to, że tracę sygnał z dekoderem i mam ciemny ekran. Dopiero jak w ustawieniach telewizora wyłącze ten tryb OPTYMALNY wówczas dekoder „wskakuje” ale w jego ustawieniach widzę, że telewizor obsługuje go w 1080p. Mogę w telewizorze włączyć tryb STANDARD na Hdmi1 i Hdmi2 i wtedy pojawia mi się w menu dekodera że widzi rozdzielczość 2160 ale po kliknięciu w kanał Canal+4k problem znowu się pojawia czyli wskakuje ten tryb OPTYMALNY, który gubi sygnał dekodera…. 
czy ma ktoś pomysł co może być problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2021 o 01:45, sławek72 napisał:

Jeżeli popsuł się nie z Twojej winy to zgoda, lecz jeżeli nosił ślady zniszczenia (zalanie, pęknięcie obudowy itp.) to wtedy trzeba zapłacić.

Po 2 miesiącach odpowiem, w APS-ie policzyli mi za pilot ze względu na to, że mam ITI 2851S na własność (korzystam z oferty TNK).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...