cactus Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Witam. Czy ktoś też ma tak duze problemy z odbiorem kanałow z transpodnera 12475.00 MHz M.in kanały: BBC Lifestyle i BBC CBeebies Wszystko inne mam ustawione idealnie, jakosc sygnalu powyzej 80% a te dwa kanały z tego tanspondera działają tylko przy idealnej pogodzie. Wystarczy minimalny wiatr albo pochmurna pogoda i jakośc spada poniżej 30% i sygnal gasnie. Jak to ustojstwo ustawić? Pozostale 99% kanałow działa bez zająknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Ustawić na dowolny kanał z tego transpondera i poprawić ustawienie anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 41 minut temu, cactus napisał: a te dwa kanały z tego tanspondera działają tylko przy idealnej pogodzie. Wystarczy minimalny wiatr albo pochmurna pogoda i jakośc spada poniżej 30% i sygnal gasnie Może masz za małą antenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Ustawialem wlasnie na tych kanalach antene. PRzy dobrej pogodzie da sie dojechac do 70%, nie wiecej. Antena duża - 90cm. Te wieksze to już prawdziwe łapacze dla wiatru i trzeba specjalne wsporniki żeby wichura nie wyłamała anteny wraz z metrem elewacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Miernikiem ustawiałeś tą antenę?Raczej wątpie jak na 90 ginie sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallyrychu Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Ja mam na tych kanałach teraz 74% na tunerze 4K, bo inny tuner może pokazywać inaczej. A antena mniejsza. Spróbowałbym zmienić konwerter jeśli antena jest dobrze ustawiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 To jest praktycznie najsłabszy tr.i od niego powinno się zacząć ustawianie anteny https://www.dishpointer.com/ i do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Nie zapomnij ustawić skos konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielka137 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 (edytowane) Panowie- jak ustawić żeby ITI 2849 ST z NC na kartę poszło z konwerterem Unicable? Nie ma w opcjach żeby wybrać Unicable. Dodam że na drugim kablu tam gdzie jest sygnał pojedynczy idzie bez problemu. A na Tym od Unicable nie widzi sygnału. Edytowane 21 Stycznia 2021 przez zielka137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Jaki konwerter? Czym dzielony sygnał? Tutaj masz to opisane jak aktywować tryb jednokablowy w ITI-2849 (łącznie z obrazkami). Cytat W przypadku ADB ITI-2849 należało przejść do menu, wybrać kategorię Instalacja, opcję Antena i tam w polu „Konfiguracja” wskazać „Tryb jednokablowy”, następnie poniżej wybrać kanał UB i wprowadzić poprawną częstotliwość. Należy wprowadzić jedną z częstotliwości które obsługuje konwerter i powinna być ona inna, niż wybrana wcześniej dla pierwszego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Witajcie. Posiadam Vu+ Solo 4k wraz z VTi 15. Od listopada mam moduł z kartą Cayman. Wszystko działało bez zastrzeżeń, ale do czasu. 3-4 dni temu pojawiła się ciemność na wszystkich kanałach. Pomyślałem, że pewnie śnieg zapruszył konwerter albo antenę, ale nic takiego się nie stało. Przełożyłem moduł do TV (i przełożyłem kabel SAT od Vu+). Okazało się, że kanały FTA świecą (w tunerze nie zwróciłem uwagi na inne, ale np. BBC World News o dziwo też nie świecił, a przecież jest FTA). Ustawiłem w TV kanał TVP 1 HD (który nie świecił), z poziomu strefy abonenta wywołałem aktualizację uprawnień i po kilkunastu minutach zaświeciło wszystko. Przełożyłem więc moduł z kartą z powrotem do tunera i przez ok. jeden dzień był ok. po czym część kanałów przestała świecić. Dziwna sprawa, bo np. Canal+ Sport HD, Canal+ Premium HD działają a inne Canal+ nie, nie świeci też TVP 1, TVP 2, generalnie loteria. W tunerze wybrałem TVP 1 HD, włączyłem w strefie "aktualizację uprawnień", ale mimo, że minęły 2 godziny, nic więcej się nie zaświeciło. W czym może być problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Z dekoderem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 1 minutę temu, ircios napisał: Z dekoderem Tylko jaki? Przecież nie ma jakiegoś filtru na uprawnienia, prawda? Dziwne, że część kanałów z wykupionego pakietu działa, a część nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Który to moduł z ECP?Może jednak nie pobrało najnowszej aktualizacji?Ewentualnie jakieś problemy z uprawnienaimi na karcie.Bo rozumiem że jest moduł w boxie a nie sama karta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Tak, oczywiście moduł CAM CI+ ECP (czarny) jest w box'ie. Wersja oprogramowania: 35.00.50.01.01.00 - taką odebrałem 35.00.50.02.01.02 (do takiego zaktualizowałem w dn. 06.12.2020) i było ok. Raczej nowszego softu nie ma, bo na TV Puls HD w TV nic nie zgłasza do aktualizacji. Pewnie problem z uprawnieniami, ale dlaczego tak wybiórczo? Edytowane 31 Stycznia 2021 przez Tapatik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Też mam VTI w jednym z boxów i nie mam problemów z uprawnienaimi mam dwie karty PC+(Cameleon) Antiksat(Conax) i Moduł CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) 2 minuty temu, czerstwy napisał: Też mam VTI w jednym z boxów i nie mam problemów z uprawnienaimi mam dwie karty PC+(Cameleon) Antiksat(Conax) i Moduł CP. Ja do niedawna też nie miałem żadnych problemów :). A propos: jest może nowszy soft do tego CAM CI+ ECP (nowszy niż 35.00.50.02.01.02)? Edytowane 31 Stycznia 2021 przez Tapatik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Ja obstawiam że wina modułu albo uprawnień na karcie.Teraz sprawdzałem u siebie na VTI na Camelu daty cały czas idą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Teraz, czerstwy napisał: Ja obstawiam że wina modułu albo uprawnień na karcie.Teraz sprawdzałem u siebie na VTI na Camelu daty cały czas idą. Dzięki, może tak. Dzwoniłem na infolinię, odsyłają mnie do punktu w celu sprawdzenia modułu/karty. Tylko skoro w TV te uprawnienia jakoś się ładują, to pewnie okaże się, że wszystko z modułem i kartą jest ok., a ja zostanę z problemem na Vu+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Bo tak będzie. Moduł działa w tv, uprawnienia przechodzą, czyli jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tapatik Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) 5 minut temu, ircios napisał: Bo tak będzie. Moduł działa w tv, uprawnienia przechodzą, czyli jest sprawny. Tak trochę z innej beczki: uprawnienia przechodzą, ale kiedy? Na jakich kanałach? Chyba nie tylko TVP 1 HD? Gdybym nie zaglądał na takie kanały, to jak rozumiem, po jakimś czasie uprawnienia stracę. Zgadza się? Zatem czy jest gdzieś lista kanałów, na których "nadawane są" uprawnienia? Przy okazji taka anegdota: mam moduł, a Pani na infolinii mówi, abym ustawił kanał 11 Edytowane 31 Stycznia 2021 przez Tapatik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Ja oglądam głównie C+ i mam uprawnienia a TVP praktycznie nie ogladam sporadycznie np jak jest LM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 13 minut temu, Tapatik napisał: ....uprawnienia przechodzą, ale kiedy? Na jakich kanałach? Chyba nie tylko TVP 1 HD?... Uprawnienia z automatu przychodzą. Kiedyś to było raz na miesiąc. Teraz nie wiem co ile, bo nie zagłębiałem tematu z 7 lat. Nie tylko na TVP 1 HD. To sobie operator tak wymyślił. Uprawnienia przechodzą na wszystkich TP operatora. Wykaz znajdziesz tu http://www.sat-charts.eu/channels,Hot-Bird-13B-13C-13E,130E.html TP naszego operatora są oznakowane Canal+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Tak, oczywiście moduł CAM CI+ ECP (czarny) jest w box'ie.Wersja oprogramowania: 35.00.50.01.01.00 - taką odebrałem 35.00.50.02.01.02 (do takiego zaktualizowałem w dn. 06.12.2020) i było ok. Raczej nowszego softu nie ma, bo na TV Puls HD w TV nic nie zgłasza do aktualizacji. Pewnie problem z uprawnieniami, ale dlaczego tak wybiórczo?Namienię ze u mnie na vu+ duo 4K SE tez na chwile zniknął obraz na wszystkich kodowanych kanałach. Reset tunera przywrócił działanie. Ponownych uprawnień nie wysyłałem. W tv sprawdziłem i uprawnienia były do końca marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2021 Czyli uprawnienia masz tak jak powinny być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.