Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie ze zarabiałeś setki ale przyznaj ze zamiast niczego profesjonalniej będzie z tym

 

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00D5P0MI2/ref=pd_aw_fbt_23_img_3?ie=UTF8&psc=1&refRID=AVY9K82XY0R7RBAAP817

 

albo nawet za niewielkie pieniądze takie cuś

 

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B0017MRD7I/ref=pd_aw_fbt_147_img_2?ie=UTF8&psc=1&refRID=4WVXWPDPHV6P7JPES5RW

 

Ale po co? Przede wszystkim F-ka musi pasować do kabla (są różne średnice) i być prawidłowo zarobiona. Potem ją nakręcamy i zapominamy o temacie.

 

Wy wiecie w ogóle jak to działa, co musi się stać i gdzie woda pociec i stać żeby się zwarcie zrobiło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co? Przede wszystkim F-ka musi pasować do kabla (są różne średnice) i być prawidłowo zarobiona. Potem ją nakręcamy i zapominamy o temacie.

 

Wy wiecie w ogóle jak to działa, co musi się stać i gdzie woda pociec i stać żeby się zwarcie zrobiło...

 

 

 

Nie wiemy jak to działa i teraz się dowiedziałem o różnych średnicach ,nie wiemy ,szukamy sygnału bez miernika mimo ze ten leży na wierzchu ,puszczamy kabel 50 metrowy z dachu po elewacji i robimy termokurczki zamiast dedykowanych osłonek

Edytowane przez dariop28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Piszę w tym wątku  nie do końca zgodnie z tematem, jednak sądzę, że z uwagi na śledzenie przez piszących w tym temacie wszelkich zmian na liście kanałów, być może ktoś z was coś podpowie.

 

Chodzi mi o kanały tvp1 i TVP 2

Jak większość z was doskonale wie, jeszcze do niedawna mieliśmy te kanały w trzech miejscach: 11, 12, 211, 212, 958, 959.

Te ostatnie były to niejako duble tego co jest na naziemnej tv.

Dla mnie jest to otyle istotne, że jako osoba niewidoma, oglądam pozycje z audiodeskrypcją.

I właśnie na tych ostatnich kanałach na drugiej ścieżce była wersja z AD.

W wypadku wersji hd oraz sd mimo drugiej ścieżki niestety brak sygnału z emisją wybranych pozycji dla osób niewidomych.

Sprawdzałem to na różnych dekoderach w wielu konfiguracjach itd.

Kanały z pozycji 958 oraz 959 zniknęły już kilka miesięcy temu, a co za tym idzie, aktualnie jestem pozbawiony możliwości oglądania programów z AD w NC+

Teraz pytanie mam takie, czy ktoś z was wie, czy faktycznie emisja kanałów przed paroma miesiącami na ww. pozycjach miała miejsce z przekazu naziemnego, czy może jest jednak gdzieś na liście kanałów ten sam przekaz tylko na innej pozycji, lub co ewentualnie zrobić aby na NC+ wymusić powrót do tego żeby jednak pozycje z audiodeskrypcją były emitowane chociaż na wersji sd kanałów TVP1, TVP2 na pozycjach 211, 212.

Wszelkie próby telefonicznego kontaktu zawodzą.

Może jednak ktoś, coś podpowie...

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Mr. Orbita
Zły wątek - przenoszę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 958 i 959 były wersje SD emitowane z satelity. Technicznie są nadal emitowane (usunięto je tylko z listy), ale nie wiadomo jaka będzie ich przyszłość - cały transponder gdzie są te wersje jest wyczyszczany z kanałów i zapewne dlatego zniknęły z listy w dekoderach. Raczej nie należy się spodziewać ich przywrócenia. Na 211 i 212 są wersje HD.

 

Żeby AD było dostępne trzeba byłoby zmusić operatora, żeby dodał ścieżki do wersji HD, ale sęk w tym, że nc+ emituje tylko TVP1 HD, TVP2 HD nadaje Cyfrowy Polsat, więc dodatkowo dochodzi kwestia różnych operatorów. Może lepszym pomysłem byłoby pisanie w tej sprawie do TVP, która mogłaby zlecić to operatorom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam

Posiadam dekoder turbobox, w pakiecie mam kanały hbo.

Dziś pojawił się komunikat, że te kanały są niedostępne i tylko te, reszta chodzi normalnie.

Zadzwoniłem do biura obsługi i tam, poza standardowym "przywróceniem uprawnień" i że powinno to zadziałać po maks 24h, zostałem poinformowany, że to może być "problem dekodera" i że zalecana jest jego wymiana na premiumbox.

I teraz pytanie, czy faktycznie może być tak, że mój dekoder w ten sposób definitywnie "się popsuł" i konieczna jest jego wymiana, czy też sprawa jest do uratowania, a jeśli tak, to w jaki sposób.

Problemem w wymianie, pomijam już kwestie, który dekoder jest lepszy, jest fakt że dysk zawalony jest bajkami dziecka i w sumie szkoda byłoby je stracić i tłumaczyć to dziecku.

z góry dziękuje za pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dekoder do wymiany :(

Konsultant z ncplus utrzymywał, że wifi premiumbox będzie na dotychczasowych warunkach, czyli najem 0 zł.

To czy za stary turbobox będzie również dostępny inny turbobox nic nie mówił.

W takiej sytuacji wifi premiumbox nie jest chyba tak złym rozwiązaniem?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dostaniesz Turbo. Ogolnie jest wymiana niektórych tych dekoderów na P.box. Taka akcja operatora. To, że kanały HBO Ci nie odbierają to ne znaczy wcale, że sprzęt Ci padł. Najlepiej sam zrób ponownie rektywacje przez ICA.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisana powyżej sprawa nie zakończyła się wymianą dekodera.

Okazało się, po dzisiejszym telefonie do biura obsługi, że na moim koncie nie został aktywowany "komponent" opcji HBO - cokolwiek to znaczy.

Konsultantka w mig to "odkryła" i po chwili kanały działały.

Tym samym wczorajsza informacja z biura obsługi o awarii dekodera i konieczności jego wymiany była "do kitu".

Pytanie dlaczego wczoraj konsultantka nie widziała "braku komponentu"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie bardzo mam mozliwość samemu ogarnąć temat, bo to jest instalacja zbiorcza a dzisiaj jest niedziela wiec musze czekać do jutra żeby wezwać ludzi którzy się tym zajmują. Dziwne trochę bo Astra 19.2 °E odbiera 100/100 %. A HB 0/0.

Edytowane przez brzozi89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technicy poprawili już ustawienie anteny zbiorczej, jednak pojawiły się małe problemy z działaniem. Co prawda na większości kanałów mam następujące wskaźniki: siła 91/jakość 100 i działają oczywiście bez najmniejszych problemów. Ale na kilku kanałach mam komunikat o braku sygnału tj HBO, (HBO 2 i 3 działają bez problemu), AXN i AXN White, Discovery Science, BBC Brit HD  i co najgorsze Eurosport 2 który jest mi potrzebny do oglądania Bundesligi. Na tych kanałach jakość sygnału wynosi 0 %, siła waha się od 8 do 100 %. Niestety technicy twierdzą że antena jest ustawiona tak samo jak poprzednio, kiedy wszystkie kanały działały prawidłowo. Czy można coś pozmieniać w ustawieniach dekodera aby te kanały świeciły? Mam Wifibox+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...