dziabolek7 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Fajnie ze zarabiałeś setki ale przyznaj ze zamiast niczego profesjonalniej będzie z tym https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00D5P0MI2/ref=pd_aw_fbt_23_img_3?ie=UTF8&psc=1&refRID=AVY9K82XY0R7RBAAP817 albo nawet za niewielkie pieniądze takie cuś https://www.amazon.de/gp/aw/d/B0017MRD7I/ref=pd_aw_fbt_147_img_2?ie=UTF8&psc=1&refRID=4WVXWPDPHV6P7JPES5RW Ale po co? Przede wszystkim F-ka musi pasować do kabla (są różne średnice) i być prawidłowo zarobiona. Potem ją nakręcamy i zapominamy o temacie. Wy wiecie w ogóle jak to działa, co musi się stać i gdzie woda pociec i stać żeby się zwarcie zrobiło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Tak mam niby zarobione a F-ka pasuje kupiłem w jednym sklepie z kablem i nie tak łatwo było ją wcisnąć.Kabla mam wystarczająco bo puściłem jeden a mam konwerter twin. Jutro coś będę działał i sprawdzał może zawołam kolegę to mi zlokalizuje zwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Ale po co? Przede wszystkim F-ka musi pasować do kabla (są różne średnice) i być prawidłowo zarobiona. Potem ją nakręcamy i zapominamy o temacie. Wy wiecie w ogóle jak to działa, co musi się stać i gdzie woda pociec i stać żeby się zwarcie zrobiło... Nie wiemy jak to działa i teraz się dowiedziałem o różnych średnicach ,nie wiemy ,szukamy sygnału bez miernika mimo ze ten leży na wierzchu ,puszczamy kabel 50 metrowy z dachu po elewacji i robimy termokurczki zamiast dedykowanych osłonek Edytowane 13 Lutego 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 F-ki się nie wciska, tylko nakręca, mierniki są przereklamowane... reszty nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Tak napisałem tylko. Oczywiście, że wkręcałem, bo tak lepiej i wygodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawler Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Czy ktoś miał taki problem z nc+go ? od momentu aktualizacji dekodera prawdopodobnie to występuje, nie działa nic a internet wifi na ok 80 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 Dużo osób ma z tym problem, w innym dziale było opisywane. Trwają prace nad rozwiązaniem kłopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawler Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 W jakim dziale, pamiętasz? Czy reklamacja coś daje? Jest to dość irytujące bo płacimy za to przecież! A mniej więcej od początku roku to nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 W dziale o tym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusiu Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Piszę w tym wątku nie do końca zgodnie z tematem, jednak sądzę, że z uwagi na śledzenie przez piszących w tym temacie wszelkich zmian na liście kanałów, być może ktoś z was coś podpowie. Chodzi mi o kanały tvp1 i TVP 2 Jak większość z was doskonale wie, jeszcze do niedawna mieliśmy te kanały w trzech miejscach: 11, 12, 211, 212, 958, 959. Te ostatnie były to niejako duble tego co jest na naziemnej tv. Dla mnie jest to otyle istotne, że jako osoba niewidoma, oglądam pozycje z audiodeskrypcją. I właśnie na tych ostatnich kanałach na drugiej ścieżce była wersja z AD. W wypadku wersji hd oraz sd mimo drugiej ścieżki niestety brak sygnału z emisją wybranych pozycji dla osób niewidomych. Sprawdzałem to na różnych dekoderach w wielu konfiguracjach itd. Kanały z pozycji 958 oraz 959 zniknęły już kilka miesięcy temu, a co za tym idzie, aktualnie jestem pozbawiony możliwości oglądania programów z AD w NC+ Teraz pytanie mam takie, czy ktoś z was wie, czy faktycznie emisja kanałów przed paroma miesiącami na ww. pozycjach miała miejsce z przekazu naziemnego, czy może jest jednak gdzieś na liście kanałów ten sam przekaz tylko na innej pozycji, lub co ewentualnie zrobić aby na NC+ wymusić powrót do tego żeby jednak pozycje z audiodeskrypcją były emitowane chociaż na wersji sd kanałów TVP1, TVP2 na pozycjach 211, 212. Wszelkie próby telefonicznego kontaktu zawodzą. Może jednak ktoś, coś podpowie... Pozdrowienia Edytowane 19 Lutego 2017 przez Mr. Orbita Zły wątek - przenoszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Na 958 i 959 były wersje SD emitowane z satelity. Technicznie są nadal emitowane (usunięto je tylko z listy), ale nie wiadomo jaka będzie ich przyszłość - cały transponder gdzie są te wersje jest wyczyszczany z kanałów i zapewne dlatego zniknęły z listy w dekoderach. Raczej nie należy się spodziewać ich przywrócenia. Na 211 i 212 są wersje HD. Żeby AD było dostępne trzeba byłoby zmusić operatora, żeby dodał ścieżki do wersji HD, ale sęk w tym, że nc+ emituje tylko TVP1 HD, TVP2 HD nadaje Cyfrowy Polsat, więc dodatkowo dochodzi kwestia różnych operatorów. Może lepszym pomysłem byłoby pisanie w tej sprawie do TVP, która mogłaby zlecić to operatorom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusiu Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Czy w takim razie istnieje możliwość ręcznego przywrócenia tych kanałów na dekoderze Pace, tym z dyskiem 500GB? Edytowane 19 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Nie, przy obecnym poziomie w/w kanałów nic nie tracisz... nawet wręcz przeciwnie Edytowane 19 Lutego 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chleg33 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 witam Posiadam dekoder turbobox, w pakiecie mam kanały hbo. Dziś pojawił się komunikat, że te kanały są niedostępne i tylko te, reszta chodzi normalnie. Zadzwoniłem do biura obsługi i tam, poza standardowym "przywróceniem uprawnień" i że powinno to zadziałać po maks 24h, zostałem poinformowany, że to może być "problem dekodera" i że zalecana jest jego wymiana na premiumbox. I teraz pytanie, czy faktycznie może być tak, że mój dekoder w ten sposób definitywnie "się popsuł" i konieczna jest jego wymiana, czy też sprawa jest do uratowania, a jeśli tak, to w jaki sposób. Problemem w wymianie, pomijam już kwestie, który dekoder jest lepszy, jest fakt że dysk zawalony jest bajkami dziecka i w sumie szkoda byłoby je stracić i tłumaczyć to dziecku. z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Płacisz to mają Ci udostępnić!Jak każą wymienić to na tych samych warunkach na nic innego się absolutnie nie zgadzaj!Nie będą działać składaj reklamację to ich sprzęt i to operator za jego działanie odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chleg33 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Czyli dekoder do wymiany Konsultant z ncplus utrzymywał, że wifi premiumbox będzie na dotychczasowych warunkach, czyli najem 0 zł. To czy za stary turbobox będzie również dostępny inny turbobox nic nie mówił. W takiej sytuacji wifi premiumbox nie jest chyba tak złym rozwiązaniem? Edytowane 14 Marca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Jedni chwalą Turbo ja mam Wifi Premium i też nie narzekam.Oczywiście nie zgadzaj się na żadną też aktywację.Albo upieraj się przy wymianie na Turbo i nie zapominaj że płacisz za HBO a nie oglądasz i mają Ci to zrekompensować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chleg33 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 I wszystko jasne. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Nie dostaniesz Turbo. Ogolnie jest wymiana niektórych tych dekoderów na P.box. Taka akcja operatora. To, że kanały HBO Ci nie odbierają to ne znaczy wcale, że sprzęt Ci padł. Najlepiej sam zrób ponownie rektywacje przez ICA. Edytowane 14 Marca 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chleg33 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Opisana powyżej sprawa nie zakończyła się wymianą dekodera. Okazało się, po dzisiejszym telefonie do biura obsługi, że na moim koncie nie został aktywowany "komponent" opcji HBO - cokolwiek to znaczy. Konsultantka w mig to "odkryła" i po chwili kanały działały. Tym samym wczorajsza informacja z biura obsługi o awarii dekodera i konieczności jego wymiany była "do kitu". Pytanie dlaczego wczoraj konsultantka nie widziała "braku komponentu"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Bo oni są niedoszkoleni w tych sprawach. Jak chcesz pomocy, to napewno nie od konsula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Witam, czy ktoś z Łodzi lub okolic ma lub miał wczoraj wieczorem problemy z odbiorem? Po wczorajszej ulewie do tej pory u mnie jest 0%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Prawie w całej Polsce bardzo mocno wiało i nadal wieje. Zapewne przekręciło Ci antenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) No właśnie nie bardzo mam mozliwość samemu ogarnąć temat, bo to jest instalacja zbiorcza a dzisiaj jest niedziela wiec musze czekać do jutra żeby wezwać ludzi którzy się tym zajmują. Dziwne trochę bo Astra 19.2 °E odbiera 100/100 %. A HB 0/0. Edytowane 19 Marca 2017 przez brzozi89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Technicy poprawili już ustawienie anteny zbiorczej, jednak pojawiły się małe problemy z działaniem. Co prawda na większości kanałów mam następujące wskaźniki: siła 91/jakość 100 i działają oczywiście bez najmniejszych problemów. Ale na kilku kanałach mam komunikat o braku sygnału tj HBO, (HBO 2 i 3 działają bez problemu), AXN i AXN White, Discovery Science, BBC Brit HD i co najgorsze Eurosport 2 który jest mi potrzebny do oglądania Bundesligi. Na tych kanałach jakość sygnału wynosi 0 %, siła waha się od 8 do 100 %. Niestety technicy twierdzą że antena jest ustawiona tak samo jak poprzednio, kiedy wszystkie kanały działały prawidłowo. Czy można coś pozmieniać w ustawieniach dekodera aby te kanały świeciły? Mam Wifibox+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.