Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Też miałem sporo reklamacji. Nie odpuszczam! Z najdłuższych, to jeden "cykl" reklamacyjny trwał cztery miesiące a drugi aż pół roku. Kiedyś jeden z forumowiczów opisywał, że jego walka z ineą trwała rok czasu. Ja, oprócz zbierania wszelkiej dokumentacji, nagrywam jeszcze rozmowy z call center. Przydały się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea :wub:, funduje nam czasy lepsze niż za komuny.

Kiedyś teczki i może puchły, byle wszystko było na papierze, a dziś kwitnie mega dokumentacja do kwadratu. Jeszcze trochę i bez wideorejestratora się nie obejdzie. Bo jak udowodnić, że technik olał zgłoszenie.

To jest miś na miarę naszych możliwości... technologicznie medialna słoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea zwalnia od końca stycznia 2017 wszystkich swoich starych pracowników. Technicy jak tu kolega ich ładnie nazwał na chwilę obecną wymieniani są, co miesiąc, a zdarza się, że szybciej sami odchodzą. Tak więc nie wymagajcie czegoś od Inei, skoro tam już nikt nad niczym nie panuje. Jedyna nowość, co niebawem wejdzie w życie, to program z Grunwaldu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dekoder Adb, od wczoraj wystąpił u mnie komunikat, żeby sprawdzić, czy dekoder jest prawidłowo podłączony. Czy jest możliwe że został uszkodzony dekoder?

Edytowane przez Barti
Po raz kolejny post napisany niechlujnie i mało czytelnie. Wyjątkowo poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea zwalnia od końca stycznia 2017 wszystkich swoich starych pracowników. Technicy jak tu kolega ich ładnie nazwał na chwilę obecną wymieniani są, co miesiąc, a zdarza się, że szybciej sami odchodzą. Tak więc nie wymagajcie czegoś od Inei, skoro tam już nikt nad niczym nie panuje. Jedyna nowość, co niebawem wejdzie w życie, to program z Grunwaldu.

 

Jakich pracowników? Techników, obsługę, czy kogo? UPC w końcu ich przejmuje? Czy ktoś inny?

Swoją drogą, ciekawe, czy to coś zmieni?

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowników, którzy pracowali tam można powiedzieć od samego początku jeszcze za czasów KOMA (biura, obsługa). Technicy są wymieniani jak rękawiczki. Na sieć są wysyłani chłopcy, którzy nie mają pojęcia tak naprawdę, co i po co oni tam są :) Dawny prezes M.M wiedział, co robi pozbywając się prawie wszystkich swoich akcji. Zobaczymy czy UPC skusi się w końcu czy nie na przejęcie. W każdym razie źle się dzieje w Państwie zwanym INEA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papryk, Inea położyła swoje światłowody za swój hajs (+dofinansowanie na rozwój infrastruktury tej konkretnej firmy), więc czemu miałaby wpuszczać na swoje łącza WTvK, która to wywaliła Ineę ze swojej sieci? :) A teraz sobie policz, czy sprzedając Internet za 35 złotych opłaca się położyć nowe kable :) WTvK kładzie sieć na swoich osiedlach, bo może to wliczyć w koszty spółdzielni oraz korzysta z istniejących sieci w wybudowanych na nowo budynkach, ponieważ istniejące prawo sprawia, że mogą korzystać z nich bezkosztowo. Pretensje miej nie do WTvK tylko do zarządcy swojego budynku, że nie zrobi Ci Internetu po kosztach.

 

Inea zwalnia pracowników (?), bo tnie koszty, bo szykuje się na sprzedaż, ale nie będzie to UPC. Nie pytajcie mnie, kto, bo nie wiem i pewnie nikt w Inei nie wie, bo nie mają konkretnego kupca, dlatego mocno tną koszty, żeby się wykazać w tabelkach. Warto też, kolego audib6, zauważyć, że dawna Koma to syf i beton, miałem nawet osobistą okazję odwiedzin na Przybyszewskiego i panował tam chaos i syf, podczas gdy na Oświecenia mieli zawsze wszystko opanowane i wiedzieli co gdzie jest :) Znajomi pracownicy Inei potwierdzają tę opinię. Ludzi z Rataj też zwalniają? Jeśli wywalają dawnych pracowników Komy a nie wywalają Elsatu to ja się nie dziwię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Drogi Abonencie,

w związku z decyzją wydaną przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr RPZ 4/2016 z dnia 29 sierpnia 2016 roku, dotyczącą Abonentów INEA S.A. prosimy o zapoznanie się z ogłoszeniem w sprawie zobowiązań INEA S.A. w zakresie usługi internetowej.

Poniżej znajduje się treść ogłoszenia oraz potrzebne dokumenty.

 

Z poważaniem,

Krzysztof Zowada

            Dyrektor Departamentu Relacji z Klientem

 

 

OGŁOSZENIE DLA ABONENTÓW INEA S.A. W SPRAWIE ZOBOWIĄZAŃ INEA S.A. W ZAKRESIE USŁUGI DOSTĘPU DO SIECI INTERNET W ZWIĄZKU Z DECYZJĄ PREZESA UOKIK

 

Szanowni Państwo,

Działając w imieniu spółki INEA S.A. z siedzibą w Poznaniu (dalej: „INEA” lub „Spółka”), w wykonaniu decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (dalej: „Prezes Urzędu”) nr RPZ 4/2016 z dnia 29 sierpnia 2016 roku, której treść dostępna jest na stronie internetowej www.uokik.gov.pl, nakładającej na Spółkę zobowiązania dotyczące usunięcia skutków zmiany wzorca umownego, która polegała na podwyższeniu ze skutkiem na dzień 1 lutego 2015 roku usługi dostępu do sieci Internet (Internet stacjonarny), a także zwiększenia przepływności tej usługi od 15 stycznia 2015 roku, przy czym opisane powyżej zmiany wzorców umownych obejmowały umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, których przedmiotem było świadczenie usługi dostępu do sieci Internet świadczony drogą kablową (Internet stacjonarny), INEA oświadcza, co następuje.

I.

W wykonaniu Decyzji Prezesa Urzędu, INEA oferuje Abonentom, którzy byli objęci opisaną powyżej zmianą wzorca umownego, a jednocześnie są jeszcze Abonentami INEA i nadal korzystają z tego pakietu usługi dostępu do sieci Internet, z którego korzystali w dniu 1 lutego 2015 roku, tj. w dniu wejścia w życie ww. zmian opłat abonamentowych:

  1. możliwość obniżenia (powrotu) przepływności usługi dostępu do sieci Internet do poziomu sprzed wejścia w życie zmiany z 1 lutego 2015 roku oraz jednocześnie obniżenia opłaty abonamentowej należnej INEA z tytułu świadczenia na rzecz Abonenta usługi dostępu do sieci Internet do wysokości obowiązującej przed wejściem tej zmiany w życie, do końca okresu obowiązywania Umowy abonenckiej, na mocy której świadczona jest przez INEA na rzecz tego Abonenta usługa dostępu do sieci Internet oraz jednocześnie
  2. możliwość zwrotu różnicy opłaty pomiędzy opłatą abonamentową za usługę dostępu do sieci Internet, w wysokości określonej zmianą Umowy abonenckiej, która weszła w życie 1 lutego 2015 roku do dnia, w którym wniosek Abonenta o obniżenie przepływności i zwrot różnicy opłaty abonamentowej stał się skuteczny, przy czym zwrot opłaty nastąpi w ten sposób, że zapłacone przez Abonentów kwoty stanowiące różnicę w opłatach, o której mowa powyżej, zostaną zaliczone na poczet kolejnych opłat abonamentowych należnych INEA z tytułu świadczenia na rzecz tych Abonentów usług telekomunikacyjnych. Łączna wysokość kwoty, która podlega zwrotowi na rzecz Abonenta na jego wniosek, stanowi iloczyn kwoty, o którą miesięczna opłata abonamentowa z tytułu świadczenia przez INEA usługi dostępu do sieci Internet została podwyższona na skutek ww. zmiany wzorca umownego oraz liczby pełnych miesięcy kalendarzowych, w których INEA świadczyła na rzecz tego Abonenta usługę dostępu do sieci Internet, począwszy od 1 lutego 2015 roku do końca miesiąca kalendarzowego, w którym INEA zaprzestała świadczenia tej usługi na rzecz Abonenta.

Termin na realizację przez Abonenta uprawnień, o których mowa w lit. a i b powyżej, wynosi 1 miesiąc od dnia zaoferowania zwrotu opłat, tj. otrzymania przez Abonenta niniejszego listu.

Natomiast w odniesieniu do Abonentów, którzy są jeszcze obecnie (tj. w dniu doręczenia INEA decyzji zobowiązującej) związani z INEA umowami abonenckimi, których czas obowiązywania upłynie przed dokonaniem na ich rzecz zwrotu różnicy opłat w pełnej wysokości, INEA oferuje możliwość zwrotu pozostałej części opłaty przelewem na wskazany INEA przez Abonenta w tym celu rachunek bankowy po potwierdzeniu przez INEA istnienia uprawnienia do żądania zwrotu opłaty przez wnioskodawcę. Termin na realizację przez Abonenta powyższego uprawnienia również wynosi 1 miesiąc od dnia zaoferowania zwrotu opłat, tj. otrzymania przez Abonenta niniejszego listu.

II.

Warunkiem skorzystania z oferty, o której mowa w pkt. I. powyżej, jest złożenie przez Abonenta wniosku o obniżenie przepływności usługi dostępu do sieci Internet i zwrot opłaty w nieprzekraczalnym terminie 1 miesiąca od dnia otrzymania niniejszego listu zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do niniejszego pisma (wzór wniosku o zwrot dostępny jest również do pobrania ze strony internetowej INEA, pod adresem: inea.pl/formularz_internet). Formularz należy czytelnie wypełnić, podając wymagane dane, podpisać i nadać pocztą na adres: INEA S.A., Wysogotowo, ul. Wierzbowa 84, 62-081 Przeźmierowo, z dopiskiem „zwrot UOKIK” lub ewentualnie wysłać skan (w pliku pdf) prawidłowo wypełnionego i podpisanego pisma na adres email zwrot_uokik@inea.com.pl .

Po złożeniu przez Abonenta wniosku, INEA dokona weryfikacji spełnienia przez Abonenta warunków uprawniających do skorzystania z niniejszej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papryk, Inea położyła swoje światłowody za swój hajs (+dofinansowanie na rozwój infrastruktury tej konkretnej firmy), więc czemu miałaby wpuszczać na swoje łącza WTvK, która to wywaliła Ineę ze swojej sieci? :) A teraz sobie policz, czy sprzedając Internet za 35 złotych opłaca się położyć nowe kable :) WTvK kładzie sieć na swoich osiedlach, bo może to wliczyć w koszty spółdzielni oraz korzysta z istniejących sieci w wybudowanych na nowo budynkach, ponieważ istniejące prawo sprawia, że mogą korzystać z nich bezkosztowo. Pretensje miej nie do WTvK tylko do zarządcy swojego budynku, że nie zrobi Ci Internetu po kosztach.

 

Inea zwalnia pracowników (?), bo tnie koszty, bo szykuje się na sprzedaż, ale nie będzie to UPC. Nie pytajcie mnie, kto, bo nie wiem i pewnie nikt w Inei nie wie, bo nie mają konkretnego kupca, dlatego mocno tną koszty, żeby się wykazać w tabelkach. Warto też, kolego audib6, zauważyć, że dawna Koma to syf i beton, miałem nawet osobistą okazję odwiedzin na Przybyszewskiego i panował tam chaos i syf, podczas gdy na Oświecenia mieli zawsze wszystko opanowane i wiedzieli co gdzie jest :) Znajomi pracownicy Inei potwierdzają tę opinię. Ludzi z Rataj też zwalniają? Jeśli wywalają dawnych pracowników Komy a nie wywalają Elsatu to ja się nie dziwię.

 

PINCET jak to wymyśliłeś : "A teraz sobie policz, czy sprzedając Internet za 35 złotych opłaca się położyć nowe kable WTvK kładzie sieć na swoich osiedlach, bo może to wliczyć w koszty spółdzielni ..."

PINCET dla przypomnienia : "19 stycznia 2015 r. Pincet : „Chyba faktycznie muszę się zatrudnić w Inei jako rzecznik.” Oburzony 2 : „Obojętnie o czym napisałeś to napisałeś nieprawdę. Mieszańcy Winograd nie korzystający z usług WTvK nie płacą żadnych opłat ani za sieć, ani za łącze, ani też żadnych podobnych. Rzeczywiście z takimi kwalifikacjami to możesz zostać rzecznikiem Inea ”

 

Wprowadzasz w błąd celowo czy po prostu już tak masz, a może faktycznie zostałeś rzecznikiem Inea? Podobnie błyskotliwy poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...