Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Wodnik Szuwarek napisał:

Niekoniecznie. Promocja w Orange Flex jest cały czas. Jak ci się skończy to będziesz płacił 49+37+10, a jak weźmiesz kolejną to 20+47+20.

Racja z Orange Flex wychodzi trochę taniej. Na razie (do końca czerwca 2023 r.) mam aktywną. Potem ogarnie się jakąś nową promkę. Może ta w Orange Flex nadal będzie dostępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bgmnt napisał:

@Paweł Nie jest tak samo. Bo w tym momencie, żeby kupić to samo co oferował Canal+ parę lat temu musisz zapłacić też za Viaplay, PSP, Eleven, a jeszcze dodatkowo np. za Amazona żeby obejrzeć filmy z Monolithu.

Nie wiem ile jeszcze znaków jest potrzebne, żeby zrozumieć sytuację C+, patrząc na ostatnie 2-3 lata:

- strata praw do LM, ligi angielskiej, hiszpańska i francuska do podziału z Eleven,

- strata praw do wytwórni filmowych, a nawet udostępnianie filmów z własnej wytwórni jako premiery konkurencji.

- udostępnienie ekstraklasy jak i kanałów tematycznych Polsatowi,

- udostępnienie C+ 4K do kablówek,

- online rozdawane w "chipsach",

- niedopracowany od 2 lat box online, zresztą podobnie dekodery,

- dwa nieudane debiuty giełdowe,

- niepodawanie liczby abonentów...

Od paru tygodni w dodatku wygląda zwalniają transponder na satelicie itd, itp.

 

Ale jasne, ważne że promocje są :)).

Wobec powyższego cena pakietu 10 zł wydaje się być adekwatna do obecnej zawartości. A Canal+ stacza się od dawna. Tak naprawdę nigdy nie miała dobrego pomysłu na polski rynek. Gdyby nie fuzje z Wizją i N kto wie czy dawno nie byłaby połknięta przez Polsat. Historia C+ trochę przypomina historię Nokii. Oni tez żyli przeszłością podczas gdy świat dookoła się zmieniał.

Po fuzji z N dysponowali całym wachlarzem praw sportowych i filmowych. Jak to wykorzystali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel nie mieli pomysłu na polski rynek, a są na nim od jakiś 27 lat. 🤣😂 Ciekawe. 

Chyba przy braku pomysłu to zostaliby "połknięci" przez Wizję lub "n", a stało się chyba odwrotnie. 

A połknięcie przez Polsat - jasne. Ciekawe co na to, by powiedział odpowiedni urząd. Pewnie by zablokował. 

 

Co do wartości. 10zł? Tak dużo? Skoro dla niektórych Netflix w 4K nie jest wart więcej niż 15zł to C+ za 10zł to naprawdę ogromna kwota. Może o to zero mniej byłaby właściwsza? Prawa sportowe nie drożeją, kursy walut stabilne, mamy deflację... 😂🤣

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po fuzji z N dysponowali całym wachlarzem praw sportowych i filmowych. Jak to wykorzystali ?
Abonenci są sami sobie winni takiej sytuacji. Jakby chcieli płacić ceny, które po fuzji zaproponowali, to nie byłoby tylu strat kontentu. Skoro jednak nie chcieli, to nadawca musiał kroić ofertę żeby się spinało. Proste...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym wtedy miał płacić taką cenę co wtedy mi zaproponowali za kątent to podziękowałbym portfelem.

Pewnie wybrałbym albo wtedy Polsat lub ostatecznie UPC.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop chyba niektórzy zapomnieli, gdy prawa z "n" z Ligą Mistrzów na czele przechodziły do C+ I jak abonenci zareagowali na nowe, wyższe ceny z tego powodu. 

Najlepsze, że jak coś C+ straci to od razu abonament powinien lecieć w dół, ale jak wtedy zyskali inne prawa to jakoś nikt tej reguły (wiecej abonamentu za więcej praw) juz nikt nie chce stosować. 🤣😂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel Jeśli takie YT Premium kosztuje 24 zł, Player z Eurosportem 30 zł, a Viaplay zaraz będzie po 55 zł, to adekwatna cena za Canal+ Online z paczką "premium" i jej ofertą na dziś to dla mnie koło 40 zł month-to-month, a nie pakowanie tego do chipsów. Jak pokazuje sukces Netflixa w naszym kraju, ludzie potrafia płacić za kontent sporo jeśli jest za co.

A, że się dzielą kontami? No jak widać z postow na pepperze czy tutaj tak samo dzielą się czymkolwiek, nawet jak kosztuje kilka złotych.

Poza tym trzeba pamiętać, że w online w przeciwieństwie do satelity nie działa pozytywnie efekt skali, zwłaszcza kiedy nie jest się ani bardzo małym serwisem, ani wystarczająco dużym.
Lepiej mieć 10 tysięcy abonentów płacących 40 zł, niz 40 tysięcy zostawiających dyszkę i potrzebę posiadania odpowiednio lepszej infrastruktury żeby to obsłużyć.

Ale to rzeczywiście wszystko wygląda tak, jakby budowano bazę byle była pozycja w tabelce, a miał się martwić docelowo kto inny.

Zobaczymy co wymyślą na święta jeśli codzi o satelitę. UPC przed sprzedażą Playowi też miało różne szalone promocje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kisiel95 napisał:

Jak kiedyś prawdopodobnie CANAL+ nie kupował praw do całych lig, tylko hitowe mecze. Nawet jeżeli chodzi o Premier League, to ostatnio C+ miał problemy z Anglikami i nie pokazywał spotkań w soboty o 16:00 naszego czasu. Obecnie jest wybór i basta. Ligi Mistrzów na nPremium na pewno nie było całej, było wtedy 8 spotkań o 20:45 (ew. drużyny ze Wschodu grały szybciej) i w kanałach linearnych leciało chyba 5 spotkań, miałem kanały od enki w analogu.

To samo było z liga włoską, puszczali 2-3 najlepsze mecze i tyle. A przyszło Eleven i opanowali każde spotkanie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, k05 napisał:

@Pawel nie mieli pomysłu na polski rynek, a są na nim od jakiś 27 lat. 🤣😂 Ciekawe. 

Chyba przy braku pomysłu to zostaliby "połknięci" przez Wizję lub "n", a stało się chyba odwrotnie. 

A co to za argument ?Polonia 1 jest jeszcze dłużej na polskim rynku :D

Taki mieli pomysł, że startowali z ofertą 360 premier rocznie i najlepszym sportem. Co z tego zostało ?W tym sensie nie mieli pomysłu. Poczytaj w jakich okolicznościach powstała platforma wtedy zrozumiesz sens mojej wypowiedzi odnośnie fuzji. Fuzje zamiast przynosić rozwój przynosiły stopniowe oddawanie rynku.

10 godzin temu, Pawop napisał:

Abonenci są sami sobie winni takiej sytuacji. Jakby chcieli płacić ceny, które po fuzji zaproponowali, to nie byłoby tylu strat kontentu. Skoro jednak nie chcieli, to nadawca musiał kroić ofertę żeby się spinało. Proste...
 

I tak i nie. Wina jest po obu stronach ale to nadawca jest sprzedawcą i on dyktuje warunki zakupu. @bgmnt to dobrze wypunktował. Liczyły się słupki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bgmnt napisał:

Jeśli takie YT Premium kosztuje 24 zł, Player z Eurosportem 30 zł, a Viaplay zaraz będzie po 55 zł, to adekwatna cena za Canal+ Online z paczką "premium" i jej ofertą na dziś to dla mnie koło 40 zł month-to-month, a nie pakowanie tego do chipsów. Jak pokazuje sukces Netflixa w naszym kraju, ludzie potrafia płacić za kontent sporo jeśli jest za co.

A, że się dzielą kontami? No jak widać z postow na pepperze czy tutaj tak samo dzielą się czymkolwiek, nawet jak kosztuje kilka złotych.

 

Faktycznie z subskrypcją C+ Online jest dosyć zabawnie. Kiedyś wystarczyło "kupić" chipsy, aby mieć podstawowy pakiet C+ za darmo, potem coś było na Empiku (wystarczyło ocenić wybraną książkę czy audiobook), a od niedawna za free można mieć dostęp do pakietu Canal+ Filmy i Seriale dzięki odebraniu w ciągu 2 godzin przesyłki z paczkomatu. Takie podejście raczej nie świadczy o tym, aby usługa Canal+ Online cieszyła się jakimś ogromnym zainteresowaniem.

 

Żeby było zabawniej, pepperowcy mimo tego "błagają" o to, aby ktoś im udostępnił kod z vouchera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Pawel napisał:

Podstawowe pytanie jak duża liczba korzysta z tych promocji. 

Podejrzewam, że może wcale nie tak wielka. Biorąc pod uwagę, że nawet forumowi znawcy myślą, że trzeba mieć kilkanaście kont, by wbijać kody, gdy tymczasem wystarczy jedno. Promocja Orange Flex wymaga trochę zachodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiele promocji w tym "darmówki" za spełnienie bardzo prostych warunków nie jest gestem dobrej woli ze strony C+, tylko pokazuje, że mają problem z przekonaniem większego grona użytkowników do swoich usług w wersji online. Netflix czy Viaplay stosują zupełnie inną metodę, a mimo tego mają potężną bazę klientów (Ci drudzy czasem rzucają ciekawymi promocjami, ale tylko w czasie martwego sezonu piłkarskiego).

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.11.2022 o 17:55, bgmnt napisał:

- strata praw do LM, ligi angielskiej, hiszpańska i francuska do podziału z Eleven,

Francuską mają chyba całą, jak Eleven. Dwa podmioty kupiły całość praw.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2022 o 09:49, grreg2084 napisał:

 

Faktycznie z subskrypcją C+ Online jest dosyć zabawnie. Kiedyś wystarczyło "kupić" chipsy, aby mieć podstawowy pakiet C+ za darmo, potem coś było na Empiku (wystarczyło ocenić wybraną książkę czy audiobook), a od niedawna za free można mieć dostęp do pakietu Canal+ Filmy i Seriale dzięki odebraniu w ciągu 2 godzin przesyłki z paczkomatu. Takie podejście raczej nie świadczy o tym, aby usługa Canal+ Online cieszyła się jakimś ogromnym zainteresowaniem.

 

Żeby było zabawniej, pepperowcy mimo tego "błagają" o to, aby ktoś im udostępnił kod z vouchera.

Może dlatego, żeby nie bawić się co miesiąc w zakładanie konta i martwienie się o kolejne promocje? Na pewno Canal+ płatne konta ma więcej osób niż Viaplay. Większość użytkowników Viaplay to darmowi użytkownicy od Canal+ lub UPC. To znaczy dostają produkt w cenie pakietu internetu lub telewizji.

W dniu 3.11.2022 o 18:08, kisiel95 napisał:

Francuską mają chyba całą, jak Eleven. Dwa podmioty kupiły całość praw.

Mają całą, ale nie puszczają wszystkich spotkań, tylko te ciekawsze z drużynami z czołówki. Zazwyczaj po 5-6 meczów na kolejkę, część wspólnie przez Eleven i Canal+

Edytowane przez bredny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnego abonenta czy tam subskrybenta interesuje finalna cena za daną usługę niż ile operator za to zapłacił.

2 godziny temu, kisiel95 napisał:

Ale CANAL+, UPC i inni płacą za nich kasę, trzeba to milion razy tłumaczyć?

A niech płaci za mnie UPC.

Pełny pakiet telewizyjny w tym Cinemax i Filmboxy za ok 40 zł.

Internet 750 Mbs za 40 zł.

Viaplay, pełny pakiet HBO, Mistrzowska Piłka, Eleven Sport = 15 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, aandin napisał:

Ten dalej swoje🤦‍♂️ 

Aż dziw, że są jeszcze tak naiwni ludzie co myślą, że korporacje rozdają coś za darmo.

 

Też mnie to śmieszy. Ludzie nie rozumieją, że C+ od każdej "sztuki" płaci Viaplay taką sama kasę (ryczałt). I z tego co mi wiadomo, jest to niemała opłata (dwucyfrowa kwota miesięcznie od jednej "sztuki"). Jeśli C+ daje dostęp do Viaplay za 5 zł czy nawet za darmo, to i tak dwucyfrową kwotę uiszcza Skandynawom.

 

A C+ daje tak preferencyjne warunki z dostępem do Viaplay tylko dlatego, aby ich liczba abonentów nie kurczyła się w zbyt szybkim tempie (a i tak się kurczy, dlatego też od pewnego czasu nie informują o liczbie abonentów itd.). W myśl zasady: lepiej na danym kliencie mniej zarobić (w tym dopłacając za udostępnienie usługi dostępu do Viaplay) niż nic nie zarobić; jeśli abonent odejdzie to istnieje duże prawdopodobieństwo, że długo nie powróci (lub nawet w ogóle).

 

Na tanim/darmowym dostępie do Viaplay, który ma część abonentów C+, najwięcej na tym zyskuje ... Viaplay. Dzięki Francuzom, którzy płacą im co miesiąc dwucyfrową kwotę od każdej "sztuki", mają pewność, że coraz większe grono klientów pozyskane od partnera biznesowego będzie generowało im długoterminowe przychody.

 

To nie Viaplay ma problem, tylko C+ (baza abonentów coraz bardziej im się kurczy, dlatego są gotowi do wielu "poświęceń", aby spowolnić ten proces).

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, grreg2084 napisał:

Ludzie nie rozumieją, że C+ od każdej "sztuki" płaci Viaplay taką sama kasę (ryczałt). I z tego co mi wiadomo, jest to niemała opłata (dwucyfrowa kwota miesięcznie od jednej "sztuki").

Podaj źródło tej informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że nikt nie podaje to oczywiste, bo umowa handlowa jest tajna. Czyli dwucyfrowa kwota miesięcznie od jednej "sztuki" to po prostu własne domysły.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...