Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla subskrybentów


kingofsouth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, znowu leży. Tylko komunikat ciekawszy niż poprzednio ;).

"Błąd Trwa aktualizacja oprogramowania, które poprawi jakość usługi. Przepraszamy za niedogodności. Spróbuj połączyć sie później"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak kanałów w aplikacji na smartfonie z Androidem. Pojawił się komunikat "Przepraszamy,  wystąpił problem techniczny". Chciałem na telefonie włączyć multiokno z transmisjami pozostałych meczów,  bo na tv LG ns PSP1 oglądam mecz PAR vs JUV, a tu takie kwiatki. Pierwsza kolejka Champions League, jutro podejrzewam może być podobnie.
Reasumując nie tylko platforma streamingowa na V. ma problemy
Ciekawe czy o tym napisze satkurier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Gizior89 napisał:

Na pewno serial Kruk i Klangor jest w 4k w bibliotece c+ online. Najlepiej sprawdź program tv w necie co poleci na c+4k uhd i wtedy te pozycje wyszukuj w bibliotece. Nie wszystko ale większość jest w 4k (10-17mb bitrate)

Sprawdziłem u siebie na Chromecast 4, LG WebOS oraz nVidia Shield i niestety na wszystkich tych urządzeniach mam wyłącznie dostępny kanał tv Canal+ 4K Ultra HD, w kolekcjach VOD na wskazanych pozycjach programowych (i tych co pojawiają się w ramówce Canal+ 4K Ultra HD) niestety maksymalna jakość to HD (najwyższy dostępny strumień na liście do wyboru to 1080). Czy ktoś z Was korzysta z oferty Online na CANAL+ BOX i może potwierdzić czy i na tym urządzeniu sytuacja wygląda tak samo?

 

Chciałbym móc oglądać materiały z VOD w 4K i jeśli to gwarantuje to CANAL+ BOX to jestem gotów go kupić. Tylko nie chcę tego robić na marne.

Edytowane przez Losan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że na to nie wpadłem? ;) 

Generalnie prosta sprawa tak mnie zirytowała, że na jakiś czas mam dosyć. Robisz człowieku wszystko wg. wskazań na stronie, generalnie chcesz dać im więcej kasy, a konsultant ostatecznie jako rozwiązanie podaje ci maila, na który masz napisać trzeci raz to samo...I de facto odchodzisz z kwitkiem. Genialna Obsługa Klienta.

image0.jpg

image1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pawop napisał:
4 godziny temu, grreg2084 napisał:
Widoczne w C+ Online jest jak z Viaplay: wyższe ceny idą w parze z większą liczbą awarii.

Jak na razie to wyższe ceny są tylko w C+

 

Precyzując: po zapowiedzi podwyżek przez Viaplay, liczba awarii uległa znaczącemu wzrostowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Jeśli okaże się, że przyczyną awarii było przeciążenie, nie wróży to zbyt dobrze dla przyszłości streamingu wydarzeń sportowych (takie same problemy odnotowano w przypadku DAZN w Niemczech).

DAZN jednak uruchomił trzy zapasowe linki dla swoich klientów więc ma jakieś procedury w podobnych sytuacjach.

 

Cytat

Przepraszamy wszystkich użytkowników serwisu za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań, aby takie problemy nie wystąpiły w przyszłości. Użytkownicy, którzy ze względu na wczorajsze problemy techniczne nie mogli skorzystać z serwisu, mogą złożyć reklamację w formularzu kontaktowym po zalogowaniu na stronie canalplus.com w zakładce „Moje konto” - przekazał satkurier.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy, dyrektor ds. PR i komunikacji wewnętrznej w CANAL+ Polska.

Canal+ tylko przeprosiny i możliwość skorzystania z reklamacji.

 

Źródło: https://satkurier.pl/news/220913/awaria-canal-online-i-mycanal-podczas-ligi-mistrzow-uefa-akt.html

Edytowane przez Anita Kaźmierska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, rotalplus napisał:

U mnie TVP3 pojawił się w kanałach Live. Wydaje mi się że wcześniej nie było. 

Ten kanał jest co najmniej od kilku miesięcy w ofercie Canal+Online. Nie można przewijać treści, jak przy PSP. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie taka ciekawa sytuacja odnośnie płatności. Pisałem juz tutaj, że przy promocji z Flexa, gdy dodałem hbo, to zamiast 30zł miałem 35zł miesięcznie. Reklamacja złożona, od 2miesięcy nadal jeszcze nierozpatrzona, ale dziś patrzę na swoim koncie i rozliczenie za miesiąc mam już nie 35zł tylko 31zł i w sumie kompletnie nie wiem o co chodzi. Dalej nie jest to 30zł, które powinno być i nie mam pojęcia skąd ten 1zł, ale mniejsza z tym, bardziej ciekawi mnie jakim cudem ta kwota mi spadła, skoro chyba tej reklamacji jeszcze nie rozpatrzyli, w każdym razie żadnego maila nie dostałem.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...