kemir71 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Mam 4 dekodery CP tj. Samsung DSB-H370G, Echostar 606, Sagem ESI-88 i HD-3000 i na wszystkich są problemy z EPG. Codziennie działa inaczej i nigdzie nie działa dobrze. W CP EPG to po prostu kpina. Miałem też wcześniej n-ke przez 2 lata i tam nie pamiętam żeby kiedykolwiek był problem z EPG. Niestety trzeba się do tego przyzwyczaić, bo widać że albo CP nie jest wstanie nic z tym zrobić albo po prostu olewa ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ja już sobie odpuściłem problemy z EPG na tym dekoderze, ważne, że się kanały już nie blokują dzięki "naszej" wywołanej rewolucji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek44 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 A ja nie odpuszczam.Muszą w końcu coś z EPG zrobić mądrego,bo to co się dzieje to nie trzyma normy. Trzeba dalej robić "rewolucję". Mamy rację domagając się tego co jest normalnością. Nie jest to dziwny kaprys znudzonego Jasia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viva-91_91 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 A czy każdy Samsung DSB-H370G ma taki sam numer seryjny S/N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 No nie S/N to unikalny niepowtarzalny numer dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isnard Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 W moim samsungu zadziało się tak... jakieś 6-7 tygodni temu wyjąłem z szafy dekoder spragniony idealnym obrazem, a wiadomo że ten dekoder bije na łeb resztę syfu CP, po podłączeniu o dziwo gdy ponowiłem uprawnienia online do karty wszystkie programy kodowane CP działały mimo że, karta nie była doładowywana przez około 1 rok. Stan taki utrzymywał się 4 tygodnie a później kanały zostały zakodowane. 3 dni temu postanowiłem odpalić dekoder na stałe i doładowałem kartę na pakiet familijny, oczywiście pakiet jest aktywny uprawnienia sygnału nadane, wszystko ze strony CP działa. Ale na dekoderze cisza....wszystkie programy kodowane z pakietu są nieczynne, odbierają tylko programy FTA. Komunikaty, które się wyświetlają to w kolejności jak piszę, pierwszy: dostęp do tego kanału został zablokowany, a drugi to: brak sygnału audio/video. Konsultant CP potwierdził że uprawnienia są i sygnał na kartę jest wysyłany, przeszlismy całą rutynową procedure i nic. Instalacja sprawdzone działa perfekcyjnie. Więc o co chodzi czy rzeczywiście jest to sabotaż czy po prostu awaria odbiornika, może ktoś już rozwiązał tą zagadkę.... proszę o wsparcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Najlepiej sprzęt pod pachę i do sprawdzenia w APS. U mnie kiedyś tak po umowie miałem full pakiet nadawany, nie protestowałem, bo było mi to na rękę Siła i jakość sygnału rozumiem, że jest na odpowiednim poziomie? Zadzwoń do TCOK i poproś z działem nadawania uprawnień, oni dezaktywują i nadadzą od nowa uprawnienia. Płacisz to wymagaj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
isnard Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Siła sygnału jest ok, uprawnienia były już resetowane 2 razy przez dział techniczny. Wydaje mi się że wina leży gdzieś indziej, spacer do APS zakończy się pewnie wymianą dekodera na gorszy a mi zależy na reaktywowaniu tego dekodera. Więc poczekam z wizytą w APS może ktoś już opanował ten problem tym bardziej że nie jest on odosobniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Idziesz do APS i się upierasz, że nie chcesz wymiany tylko usunięcia problemu. Mam 4 te dekoderki ale na żadnym nie miałem takiego problemu. Moim zdaniem wina jest ewidentnie po stronie Cyfrowego Polsatu a odbiornik jest sprawny. Taki komunikat się wyświetla jak abonament nie jest opłacony. Napisz reklamację i wyślij tu: http://media.cyfrowypolsat.pl/pl/contacts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Kilka lat temu miałem podobny problem , też z Samsungiem - po kilku telefonach już nie tak miłych z mojej strony ( dostałem miesiąc za frico ) wreszcie rozwiązali ten problem . Tu nie jest winny tuner , ani instalacja ponieważ odbierasz kanały FTA. Tylko stanowcza Twoja postawa przyczyni sie do szybiego rozwiązania zaistniałego problemu . Interweniuj , za to bądź co bądź płacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja tam zawsze pisze reklamację do Cyfrowego Polsatu jak coś nie działa jak powinno. Zawsze dostaję jakąś rekompensatę, np. w postaci nadania pakietu za darmo na 1 miesiąc. Trzeba ich nękać, w końcu płacisz i wymagasz. Wina jest ewidentna po ich stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 To nie nękanie tylko pilnowanie swojego interesu. Płacimy- mamy umowę- są dwie strony tej umowy. Jeśli jedna ze stron nawali to musi dać coś drugiej stronie tytułem naprawy swojego błędu. To czysty biznes. Żadnych skrupułów tu nie ma - zwykły handel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Witam. Zgłasza z Was jeszcze ktoś te problemy z epg, które występują co tydzień. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszcz33 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 U mnie dziś występuje dziwny problem: oglądamy np Dinsey Chnnel i po kilku minutach ginie obraz oraz wyskakuje komunikat brak sygnału audio/video przełączamy na Polsat Sport HD i wszystko hula . Po powrocie na poprzedni kanał znów to samo : działa i nagle czarny ekran . O co biega ? Na Polsat Sport HD jak widzę nie występuje ten problem . Może to jakieś ruchy CP ponieważ wczoraj telefonicznie przedłużyłem umowę i doszedł mi pakiet Cinemax HD ?? pozdr leszcz edit . niestety na różnych kanałach pojawia się problem . Wyłączenie dekodera i ponowne włączenie (z pilota) rozwiązuje problem na jakiś czas. Co się mogło stać ? Dekoder się psuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek44 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Co się mogło stać ? Dekoder się psuje ? To jest dobra diagnoza. Ja też miałem dziwne zachowania i wymieniłem elektrolity w zasilaczu. Jak ręką czarodzieja pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 No i idą na "rekord" Trzeci dzień z rzędu epg szwankuje. Do tej pory przynajmniej po dwóch dniach wracało do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Ja już na EPG nie patrzę, ważne, że się kanały nie blokują już.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Jest może ktoś komu EPG na tym dekoderze nie szwankuje ? Czy to dotyczy wszystkich egzemplarzy bo mi konsultant zasugerował że na innej sztuce tego dekodera może być dobrze. Nie bardzo w to wierzę bo konsultanci potrafią różne bzdury wymyślać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zauważ, że do żadnych dekoderów, których już nie ma w ofercie nie jest tworzona żadna aktualizacja. Przykładem może być choćby Echostar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Jak zerwali umowy z Samsungiem i producentem Echostara to nie ma. Teraz moją swoją fabrykę Cyfrowy Polsat Technology. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remulus Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Brak 4 kanałów, między innymi tvnhd,tvn7hd... wszystkie z transpondera 11508, ktoś też tak ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja polecałbym wymienić na inny dekoder na hd 6000 lub na hd 7000 problem sam się rozwiązał tak sam zrobiłem wymieniłem na hd 6000 po awarii Samsung DSB-H370G teraz mam hd 7000 i mam te kanały chodzą bez problemu a przy tym dekoderze Samsung DSB-H370G nie działały a mówili że mam złe ustawienie anteny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 U mnie TVN HD i reszta z tego transpondera działa bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Brak 4 kanałów, między innymi tvnhd,tvn7hd... wszystkie z transpondera 11508, ktoś też tak ma? Radzę ponownie ustawić antenę, wiaterek mógł zrobić swoje a TP 11508V to jeden z najsłabszych transponderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remulus Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Na esi-88 wszystko jest ok, sprawdzając w tej chwili, programy na samsungu działają, mój ojciec twierdzi(on go użytkuje) że to się dzieje od kilku dni,kanały najczęściej nie działają w godzinach dopołudniowych, trochę to dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.