Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 4 dekodery CP tj. Samsung DSB-H370G, Echostar 606, Sagem ESI-88 i HD-3000 i na wszystkich są problemy z EPG.

Codziennie działa inaczej i nigdzie nie działa dobrze. W CP EPG to po prostu kpina. Miałem też wcześniej n-ke przez 2 lata i tam nie pamiętam żeby kiedykolwiek był problem z EPG.

Niestety trzeba się do tego przyzwyczaić, bo widać że albo CP nie jest wstanie nic z tym zrobić albo po prostu olewa ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim samsungu zadziało się tak... jakieś 6-7 tygodni temu wyjąłem z szafy dekoder spragniony idealnym obrazem, a wiadomo że ten dekoder bije na łeb resztę syfu CP, po podłączeniu o dziwo gdy ponowiłem uprawnienia online do karty wszystkie programy kodowane CP działały mimo że, karta nie była doładowywana przez około 1 rok. Stan taki utrzymywał się 4 tygodnie a później kanały zostały zakodowane. 3 dni temu postanowiłem odpalić dekoder na stałe i doładowałem kartę na pakiet familijny, oczywiście pakiet jest aktywny uprawnienia sygnału nadane, wszystko ze strony CP działa. Ale na dekoderze cisza....wszystkie programy kodowane z pakietu są nieczynne, odbierają tylko programy FTA. Komunikaty, które się wyświetlają to w kolejności jak piszę, pierwszy: dostęp do tego kanału został zablokowany, a drugi to: brak sygnału audio/video. Konsultant CP potwierdził że uprawnienia są i sygnał na kartę jest wysyłany, przeszlismy całą rutynową procedure i nic. Instalacja sprawdzone działa perfekcyjnie. Więc o co chodzi czy rzeczywiście jest to sabotaż czy po prostu awaria odbiornika, może ktoś już rozwiązał tą zagadkę.... proszę o wsparcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprzęt pod pachę i do sprawdzenia w APS. U mnie kiedyś tak po umowie miałem full pakiet nadawany, nie protestowałem, bo było mi to na rękę :)

Siła i jakość sygnału rozumiem, że jest na odpowiednim poziomie?

Zadzwoń do TCOK i poproś z działem nadawania uprawnień, oni dezaktywują i nadadzą od nowa uprawnienia. Płacisz to wymagaj....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siła sygnału jest ok, uprawnienia były już resetowane 2 razy przez dział techniczny. Wydaje mi się że wina leży gdzieś indziej, spacer do APS zakończy się pewnie wymianą dekodera na gorszy a mi zależy na reaktywowaniu tego dekodera. Więc poczekam z wizytą w APS może ktoś już opanował ten problem tym bardziej że nie jest on odosobniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz do APS i się upierasz, że nie chcesz wymiany tylko usunięcia problemu. Mam 4 te dekoderki ale na żadnym nie miałem takiego problemu.

Moim zdaniem wina jest ewidentnie po stronie Cyfrowego Polsatu a odbiornik jest sprawny. Taki komunikat się wyświetla jak abonament nie jest opłacony. Napisz reklamację i wyślij tu: http://media.cyfrowypolsat.pl/pl/contacts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu miałem podobny problem , też z Samsungiem - po kilku telefonach już nie tak miłych z mojej strony ( dostałem miesiąc za frico ) wreszcie rozwiązali ten problem . Tu nie jest winny tuner , ani instalacja ponieważ odbierasz kanały FTA. Tylko stanowcza Twoja postawa przyczyni sie do szybiego rozwiązania zaistniałego problemu . Interweniuj , za to bądź co bądź płacisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie nękanie tylko pilnowanie swojego interesu. Płacimy- mamy umowę- są dwie strony tej umowy. Jeśli jedna ze stron nawali to musi dać coś drugiej stronie tytułem naprawy swojego błędu. To czysty biznes. Żadnych skrupułów tu nie ma - zwykły handel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie dziś występuje dziwny problem: oglądamy np Dinsey Chnnel i po kilku minutach ginie obraz oraz wyskakuje komunikat brak sygnału audio/video przełączamy na Polsat Sport HD i wszystko hula . Po powrocie na poprzedni kanał znów to samo : działa i nagle czarny ekran . O co biega ? Na Polsat Sport HD jak widzę nie występuje ten problem .

 

Może to jakieś ruchy CP ponieważ wczoraj telefonicznie przedłużyłem umowę i doszedł mi pakiet Cinemax HD ??

 

pozdr leszcz

 

edit . niestety na różnych kanałach pojawia się problem . Wyłączenie dekodera i ponowne włączenie (z pilota) rozwiązuje problem na jakiś czas.

Co się mogło stać ? Dekoder się psuje ? :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecałbym wymienić na inny dekoder na hd 6000 lub na hd 7000 problem sam się rozwiązał tak sam zrobiłem wymieniłem na hd 6000 po awarii Samsung DSB-H370G teraz mam hd 7000 i mam te kanały chodzą bez problemu a przy tym dekoderze Samsung DSB-H370G nie działały a mówili że mam złe ustawienie anteny.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...