Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Reklamację nie (wysyłałem wcześniej od lipca odnośnie epg i nic to nie dało). Wysłałem wypowiedzenie. Będę walczył o sagemcoma, bo przestałem się już łudzić, że coś pozytywnego odnośnie samsunga zrobią. A Sagemcom podobno jest jeszcze dość przyzwoitym dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczy się ilość reklamacji, może jak ich nimi zasypiemy to coś zrobią. Ostatnio się "chwalili", że mają tylko 4 zgłoszenia w tej sprawie.

Nawet wzór zamieściłem w tym wątku, PROŚBA: napisz, zeskanuj i wyślij za pomocą ICOK-a, może innym przez to pomożesz co mają jeszcze te dekoderki. Ja zawsze oryginał wrzucam od koperty firmowej ze zwrotnym znaczkiem na koszt CP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic to nie da. Moim zdaniem już chwilę temu odpuścili sobie wspomaganie tego dekodera. A nasze zgłoszenia skwitują formułkami typu-ustawienia fabryczne lub APS i wymiana dekodera. Problemy epg już od pół roku, wieszające się kanały już ponad tydzień i co - zero reakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad niczym nie pracują, dekodery Samsung 370 dostały ostatnie oprogramowanie w połowie tamtego roku i więcej nie będzie bo zakończyła się współpraca z Samsungiem. Poprawione oprogramowanie 261 to ostatnie co wyszło. Możliwe że mogą coś zrobić z nadawaniem żeby dostosować do istniejących dekoderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co jeszcze je oferują w APS-ach?

 

Takiego e-maila dostałem:

 

"Szanowny Panie

 

W związku z występującymi problemami zalecamy ręczne zainstalowanie transpondera 12000(10910V).

 

Menu->Instalacja->Skanowanie Transponderów:

Satelita: Hotbird 1-6

Użyj TR: Nowy

Częstotliwość: 10910 MHz

Symbol Rate: 27.500 MS/s

FEC: Automatycznie

Polaryzacja: Pionowa

Tryb Przeszukania: Wszystkie

Modulation: DVB-S2

Przeszukanie sieci: TAK

 

Ważne, aby użyte zostało menu instalacji ręcznej ponieważ zmieniły się parametry modulacji.

 

________________________________________

Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji

Cyfrowy Polsat S.A

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77

kontakt@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl"

 

Myślicie, że to coś pomoże? Jakie parametry modulacji się zmieniły jak jest DVB-S2 jak było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja mam identyczne problemy z moim Samsungiem. Ale wystąpiły dopiero po zeskanowaniu feralnej częstotliwości 10911.

Jeżeli przełączam z kanału który mam dostępny w ramach Mini HD na TVR HD kanał 170 to działa poprawnie ale jeżeli wrzucę kanał 171 Nickelodeon, którego nie ma w mojej umowie i ponownie wrzucę 170 to TVR HD się blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem reklamację przez ICOK, zaczepiłem CP na Facebooku, również pani Zomer otrzymała emaila. Dziś o 14 telefon z CP. Pan twierdził, że dekoder jest starego typu i nie może obsłużyć pewnych funkcji. Zaproponował sprawdzenie dekodera w punkcie oraz ewentualną wymianę. I na tym zakończył sprawę. Ma przyjść oficjalne pismo i żadnych gratisów. Teraz zmieniałem kanały na różne sposoby przez 10 minut i nic się nie blokowało. Tu naprawdę znaleźć jakąś regułę dlaczego się blokują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś musi być faktycznie na rzeczy...Na module CAM CI+ też nie było znaczka '16' (oznaczenie wiekowe) na filmie "Jesteś Bogiem " przez kilka dni a dziś jest. Coś grzebią pod kątem swoich dekoderów i patrzą co się dzieje na Samsungu, Sagemcomie czu module CI+...Tak podejrzewam. Choć myślę, że rewolucja zapoczątkowana przez @Burito i zgłoszenia pisane przez nas też odniosły swój skutek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.............Choć myślę, że rewolucja zapoczątkowana przez @Burito i zgłoszenia pisane przez nas też odniosły swój skutek.

 

No to rewolucjonista ze mnie :)

 

Poruszyłem niebo i ziemię, wszystkie portale o tematyce SAT, bombardowałem Rzecznik CP e-mail'ami, trolowałem na FB oraz dziennie wysyłałem po kilka wiadomości z ICOK-a.

Powiedziałem, że nie odpuszczę, bo mam takie trzy aktywne dekodery i jeden nowy w szafie na "czarną godzinę".

 

edit: 12.12.2013 r.

 

Dziś e-mail z CP:

 

"Szanowny Panie

 

W związku z występującymi problemami prosimy o przeprowadzenie instalacji kanałów.

 

Menu->Instalacja->Skanowanie Sieci.

 

Powinno to rozwiązać występujące problemy."

 

Napisałem o rekompensatę w postaci 1 miesięcznego nadania pakietu Familijny Max HD na moich trzech dekoderach ciekawe czy dadzą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...