sasza Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nie wiem, czy to tylko chwilowa poprawa blokujących się kanałów, ale u mnie działają dzisiaj bez zacięć. Testowałem kilkakrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Spróbuj z różnych kanałów przełączać na kanały z TP 10911V 10758V, bo u mnie też z określonych przechodziło bez zacięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Zwiechy jak były, tak są. Mam wrażenie, że oni nie tyle nie wiedzą, lecz nie chcą nic z tym zrobić (jak i z epg). Powinni wydać jakieś oficjalne info, a nie każdemu wciskać inną bajkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 @raafmix wysłałeś reklamację w tej sprawie? Może jak będzie więcej to będą to traktować poważniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Reklamację nie (wysyłałem wcześniej od lipca odnośnie epg i nic to nie dało). Wysłałem wypowiedzenie. Będę walczył o sagemcoma, bo przestałem się już łudzić, że coś pozytywnego odnośnie samsunga zrobią. A Sagemcom podobno jest jeszcze dość przyzwoitym dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymonRDM Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Dobra panowie, oficjalnie nie mamy od dwóch tygodni kanałów które mamy jednak gwarantowane... tak czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Liczy się ilość reklamacji, może jak ich nimi zasypiemy to coś zrobią. Ostatnio się "chwalili", że mają tylko 4 zgłoszenia w tej sprawie. Nawet wzór zamieściłem w tym wątku, PROŚBA: napisz, zeskanuj i wyślij za pomocą ICOK-a, może innym przez to pomożesz co mają jeszcze te dekoderki. Ja zawsze oryginał wrzucam od koperty firmowej ze zwrotnym znaczkiem na koszt CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Musicie sin w końcu pogodzić z tą sytuację, że już nie wsparcia ze strony Samsunga do tego dekodera. Był fajny do tej pory, ale już nie jest. Po prostu jest za stary, mimo tego, że dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nic to nie da. Moim zdaniem już chwilę temu odpuścili sobie wspomaganie tego dekodera. A nasze zgłoszenia skwitują formułkami typu-ustawienia fabryczne lub APS i wymiana dekodera. Problemy epg już od pół roku, wieszające się kanały już ponad tydzień i co - zero reakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Na forum cyfrowypolsatnews.pl admin napisał: "Z informacji do których dotarłem wynika, że CP pracuje już nad tym problemem. Tak więc proponuję uzbroić się w cierpliwość." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Nad niczym nie pracują, dekodery Samsung 370 dostały ostatnie oprogramowanie w połowie tamtego roku i więcej nie będzie bo zakończyła się współpraca z Samsungiem. Poprawione oprogramowanie 261 to ostatnie co wyszło. Możliwe że mogą coś zrobić z nadawaniem żeby dostosować do istniejących dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 To po co jeszcze je oferują w APS-ach? Takiego e-maila dostałem: "Szanowny Panie W związku z występującymi problemami zalecamy ręczne zainstalowanie transpondera 12000(10910V). Menu->Instalacja->Skanowanie Transponderów: Satelita: Hotbird 1-6 Użyj TR: Nowy Częstotliwość: 10910 MHz Symbol Rate: 27.500 MS/s FEC: Automatycznie Polaryzacja: Pionowa Tryb Przeszukania: Wszystkie Modulation: DVB-S2 Przeszukanie sieci: TAK Ważne, aby użyte zostało menu instalacji ręcznej ponieważ zmieniły się parametry modulacji. ________________________________________ Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji Cyfrowy Polsat S.A ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 801 08 08 08; fax: (22) 356 66 77 kontakt@cyfrowypolsat.pl http://www.cyfrowypolsat.pl" Myślicie, że to coś pomoże? Jakie parametry modulacji się zmieniły jak jest DVB-S2 jak było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyflex Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Moi Drodzy, ale w czym jest problem? Przecież Kolega podał rozwiązanie. Nie ma co prawda paska sygnału podczas przełączania, ale zacięcia już nie występują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 I ja mam identyczne problemy z moim Samsungiem. Ale wystąpiły dopiero po zeskanowaniu feralnej częstotliwości 10911. Jeżeli przełączam z kanału który mam dostępny w ramach Mini HD na TVR HD kanał 170 to działa poprawnie ale jeżeli wrzucę kanał 171 Nickelodeon, którego nie ma w mojej umowie i ponownie wrzucę 170 to TVR HD się blokuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Gamonie z Cyfrowego Polsatu wydzwaniają do ludzi i twierdzą, że to wina instalacji antenowej lub dekodera, że nie sprawny i proponują wymianę na dekoder ze stajni CPT. Nie przyznają się, że to wina softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Napisałem reklamację korzystając z Twojego wzoru @Burito. To- zdaje się - będę piąty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Ja zmobilizowałem siostrę i szwagra i też wysłali ale zaraz telefon z CP macie źle ustawione anteny lub niesprawne dekodery. Fakt dekodery są niesprawne ale nie sprzętowo a oprogramowanie szwankuje, piszcie jeszcze do rzecznik Cyfrowego Polsatu Pani Olgi Zomer: ozomer@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Napisałem reklamację przez ICOK, zaczepiłem CP na Facebooku, również pani Zomer otrzymała emaila. Dziś o 14 telefon z CP. Pan twierdził, że dekoder jest starego typu i nie może obsłużyć pewnych funkcji. Zaproponował sprawdzenie dekodera w punkcie oraz ewentualną wymianę. I na tym zakończył sprawę. Ma przyjść oficjalne pismo i żadnych gratisów. Teraz zmieniałem kanały na różne sposoby przez 10 minut i nic się nie blokowało. Tu naprawdę znaleźć jakąś regułę dlaczego się blokują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Ale jakich funkcji jak on ich nie posiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 @marka Rzeczywiście kanały nie zacinają się. Wróciły też kanały Vod poleca i Dla abonentów na listę ulubionych. Może w końcu naprawili? Tylko ciekawe na jak długo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Coś musi być faktycznie na rzeczy...Na module CAM CI+ też nie było znaczka '16' (oznaczenie wiekowe) na filmie "Jesteś Bogiem " przez kilka dni a dziś jest. Coś grzebią pod kątem swoich dekoderów i patrzą co się dzieje na Samsungu, Sagemcomie czu module CI+...Tak podejrzewam. Choć myślę, że rewolucja zapoczątkowana przez @Burito i zgłoszenia pisane przez nas też odniosły swój skutek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artsky Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 A ja mam od 18 mscy Samsunga odziedziczonego po kims kto zrezygnował z usług CP. Zero problemów i nie chcę wymieniać na żadne nowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 .............Choć myślę, że rewolucja zapoczątkowana przez @Burito i zgłoszenia pisane przez nas też odniosły swój skutek. No to rewolucjonista ze mnie Poruszyłem niebo i ziemię, wszystkie portale o tematyce SAT, bombardowałem Rzecznik CP e-mail'ami, trolowałem na FB oraz dziennie wysyłałem po kilka wiadomości z ICOK-a. Powiedziałem, że nie odpuszczę, bo mam takie trzy aktywne dekodery i jeden nowy w szafie na "czarną godzinę". edit: 12.12.2013 r. Dziś e-mail z CP: "Szanowny Panie W związku z występującymi problemami prosimy o przeprowadzenie instalacji kanałów. Menu->Instalacja->Skanowanie Sieci. Powinno to rozwiązać występujące problemy." Napisałem o rekompensatę w postaci 1 miesięcznego nadania pakietu Familijny Max HD na moich trzech dekoderach ciekawe czy dadzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko07 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Problem z blokującymi się kanałami na chwilę obecną został rozwiązany, nie była konieczna powtórna instalacja kanałów. EPG od kilku dni działa bez zarzutu. Czyli jednak można, a jak długo będzie dobrze czas pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 A jak się coś znowu zepsuje zachęcam do reklamowania i nękania Cyfrowego Polsatu. W końcu płacimy i wymagamy Obroniliśmy się przed wymianą na dekoder z CPT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.