Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam trzy sztuki na których są umowy:

 

1. Familijny HD z możliwością zamiany na Rodzinny HD,

2. Mini HD,

3. Mini HD z możliwością zmiany na Darmowy HD,

 

Dodatkowo mam w zapasie jeszcze jeden nowy nie aktywowany z 1 miesięcznym pakietem Familijnym + Real Mix.

Na dwóch blokują mi się kanały na TP 10911V i 10757V a na trzecim nie, ponadto moja siostra też ma taki dekoder i jej się kanały blokują, napisałem reklamację w tej sprawie do Cyfrowego Polsatu potrzymałem takie odpowiedzi:

 

1.

"Szanowny Panie

 

W związku z występującymi problemami zalecamy udanie się z dekoderem do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu.

Listę punktów znajdzie Pan na stronie:

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/mult ... e-kupic.cp"

 

2.

"Szanowny Panie

 

W związku z występującymi problemami ponownie zalecamy udanie się z dekoderami do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. W przypadku jakichkolwiek problemów z odbiorem kanałów dekodery zostaną Panu wymienione na sprzęt sprawny umożliwiający korzystanie z oferty Cyfrowego Polsatu.

Listę punktów znajdzie Pan na stronie:

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/mult ... e-kupic.cp"

 

3. (tu napisałem o wymianę dekodera)

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że otrzyma Pan sprawny dekoder, a jego model będzie zależny od stanów magazynowych Punktu Sprzedaży"

 

4. (tu zapytałem o wymianę na moduł CI+)

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że wymiana posiadanego dekodera na moduł CAM nie jest możliwa."

 

To odpisałem im tak:

"To ja dziękuję za inne wasze dekodery nie nadające się na użytkowanie.... "

 

Zachęcam was do pisania reklamacji jak będzie tego więcej to może coś z tym zrobią, ja dziś robiłem dwukrotnie przywracanie ustawień fabrycznych dekodera przez co straciłem swoje listy kanałów za pierwszym razem wydawało się, że problem ustąpił a ja kilka minut znowu się blokowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam tego Samsunga ze względu na to że można w nim swobodnie tworzyć ulubione i ... W niedzielę tj. 1 grudnia znikły mi wszystkie kanały HD. Z kolei wczoraj ( 3 grudnia) , jakby wysiadł sam dekoder. Nie świeci dioda i nic nie mogę zrobić.Żona dzwoniła do CP i oczywiście mantra: proszę ze sprzętem pojawić się w punkcie i możliwe że można wymienić.Nie wiem czy " awaria" po stronie tego egzemplarza , czy to czyjaś robota..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem (mam pewność) wszystkie ostanie problemy z tym doskonałym dekoderem to wina błędów oprogramowania,np.ustawiczny brak EPG.Nie wiem czy ktoś "grzebie" w przesyłach na te dekodery ale u mnie np. od tygodnia czy dwóch dekoder wyraźnie zwolnił.Przełączenie kanału trwa ok. 6 sek! Brak EPG to już niekończąca się opowieść.Dziwi tylko fakt,że odpowiedzialni za ten stan rzeczy pracownicy CP milczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jeszcze mam w zapasie w szafie nówkę Samsunga DSB-H370G z 1 miesięcznym pakietem Familijnym +Relax Mix na start na gorsze czasy a tu masz brak wsparcia, przypomina mi się sytuacja z Fegrusonem HF-8900, który kosztował ok. 1.000 zł a później firma Ferguson się "wypieła" na użytkowników, bo się nie mogła dogadać z producentem do niego softu.

 

Namawiam do pisania reklamacji w tej sprawie ja już wysłałem, nie chcę wymiany na jakiegoś złoma z CPT jak chciałem moduł CI+ to piszą, że nie można wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawa z EPG trwa w najlepsze, do tego problem z kanałami od tygodnia. Według mnie jest to celowy ruch CP aby przejść na ich dekodery. Co do wsparcia Samsunga... hmmm... odkąd producent zaprzestał wsparcia to bodajże dwie aktualizacje wyszły, więc jeśli się chce to można. Co do reklamacji, maili itp to wysyłałem kilka razy i koniec konców zaproponowano mi wymianę na HD 5000 ...chyba najgorszy z możliwych. Co do listy ulubionych to na Polszajsowskich dekoderach jest to możliwe bo w multiroomie mam HD 3000 i można stworzyć swoją listę bez problemu ale NIE INTERESUJE MNIE DEKODER W KTÓRYM LISTA KANAŁÓW UŁOŻONA JEST Z DOŁU DO GÓRY!!!! :read::censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do Samsunga w sprawie wsparcia oto odpowiedzi:

 

1.

"Rozumiem, proszę Pana, nie otrzymaliśmy informacji aby dekoder posiadał fabryczną wadę. W zaistniałej sytuacji konieczna będzie ingerencja techników z autoryzowanego serwisu ponieważ z pozycji użytkownika w warunkach domowych nie mam możliwości zasugerowania innych czynności."

 

2.

"W takim razie proszę bezpośrednio skontaktować się z serwisem:

MIXREMEDIA Sp. z o.o. 00-728 WARSZAWA Al. Wincentego Witosa 31 lokal 56 ( budynek Centrum Handlowego Panorama) 22/841-78-61.

Tak jak wcześniej wspomniałem dekoder nie posiada błędu, dlatego w celu dokładej weryfikacji konieczny jest kontakt z autoryzowanym serwisem.

M"amy jeden autoryzowany serwis zajmujący się dekoderami. Jest to powyższy punkt."

 

3.

"Sprawa wygląda następująco. Dekoder został stworzony dla operatora CP. To on odpowiada za oprogramowanie urządzenia. Dlatego jeśli serwis stwierdzi, że nie jest to kwestia wady samego urządzenia to konieczne będzie zgłoszenie sprawy do operatora. Kontaktował się Pan w ogóle w tej sprawie z operatorem?"

 

4.

"Doskonale Pana rozumiem, natomiast w tej sytuacji wszystko zależy od operatora. Serwis może jedynie sprawdzić poprawność działania dekodera.

Nasza firma nie ma wpływu na obecną ofertę Cyfrowego Polsatu."

 

5. (zapytałem czy jeszcze współpracują z CP):

"Cyfrowy Polsat nie zwrócił się do nas z prośbą o dostarczenie nowych dekoderów ponieważ posiadają własne. Natomiast jeśli dekodery są jeszcze w okresie gwarancyjnym lub po to możliwe jest sprawdzenie urządzenia lub jego naprawienie w autoryzowanym serwisie."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowa sprawa cy w ESI-88 można samemu tworzyć i edytować listy kanałów.

Utworzyć możesz aż 8 list opisanych jako: B,C,D,E,F,G,H,I

Edytować również możesz-jedna sprawa w listach masz na sztywno zaprogramowane 3 kanały polsatowskie,których nie usuniesz/nie przeniesiesz/zamienisz miejscami-na pozycji 23(VOD POLECA),59(Dla Abonentów) i 999(Strefa Abonenta).

Z pozostałymi numerami kanałów możesz robić co chcesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chcę powiedzieć użytkownikom dekodera H370G abyście nie wymieniały na dekodery Made in CP bo to jedna wielka pomyłka i g.... to lepiej wymienić na Sagem ESI-88

A Samsung DSB-H370G już dawno dawno nie ma w APS-ach dla tego informuje Was aby nie chodzić po Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i szukać samsunga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy w przypadku posiadania Samsunga na własność uda się go wymienić na Sagema, który będzie również na własność? Wydaje mi się to średnio realne, a wizja zamiany Samsunga na dekoder z stajni CPT wydaje się być niezbyt ciekawą alternatywą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...