Skocz do zawartości

Internetowe Centrum Abo. - Cyfra


hubikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nowa strona do kitu. Najbardziej dokuczliwy problem to brak kontaktu e-mail. Wszelkie sprawy załatwiałem głownie przez ten kontakt. Najczęściej prosiłem o podwyższenie pakietu na miesiąc, teraz to ich strata bo dzwonić do nich to mi się nie będzie chciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez płatności online zaksięgowanie wpłaty trwało 3 dni, a jeszcze musieli ponosić koszty udostępnienia tej opcji (pewnie za mało zarabiali w przeciągu tych 3 dni żeby opcję utrzymywać) to teraz zostaje stary, dobry przelew. Nawet CP potrafi zaksięgować wpłatę w kilka minut i uruchomić pakiety prepaid... Pozostaje liczyć, że nc+ przyniesie nową jakość i oby to było na korzyść klienta, a nie zysku platformy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież żeby wysłać email nie trzeba wchodzić wcale do ICA, formularz jest dostępny na stronie Cyfry+.

http://www.cyfraplus.pl/kontakt/abonenci.html

Wiem że jest. Ale ma być też tam gdzie był do tej pory. Po za tym okienko które wyskakuje podczas logowania podaje moje stare nie aktualne dane których nie da się zmienić. Znikła też opcja ofert specjalnych HBO która to najczęściej zamawiałem na okres miesiąca, jest tylko Filmbox i canal+. Nie podoba mi się ta nowa strona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Po za tym okienko które wyskakuje podczas logowania podaje moje stare nie aktualne dane których nie da się zmienić...

Jeżeli dobrze rozumie "podczas logowania" w okienku Pesel:, Hasło: podaje Ci stare nie aktualne dane?

Jeżeli zmienił Ci się wpis w tych formularzach to wyczyść pamięć Twojej przeglądarki, na to nie ma wpływu Cyfra+.

Wydaje mi się że są w trakcie uruchamiania tego nowego ICA i gdy uporają się z problemami jego funkcjonalność wzrośnie. ICA Cyfry+ przypomina obecnie ica.n.pl, po zmianie funkcjonuje nowa aplikacja dopiero dwa dni, dajmy im czas na doszlifowanie szczegółów, a może nie chcą by wszystkie dotychczasowe funkcje były dostępne dla abonentów? Zapewne zmiana wiąże się z powstającym nc+, bo jaki sens miała by modernizacja czegoś co się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Po za tym okienko które wyskakuje podczas logowania podaje moje stare nie aktualne dane których nie da się zmienić...

Jeżeli dobrze rozumie "podczas logowania" w okienku Pesel:, Hasło: podaje Ci stare nie aktualne dane?

Jeżeli zmienił Ci się wpis w tych formularzach to wyczyść pamięć Twojej przeglądarki, na to nie ma wpływu Cyfra+.

Nie chodzi o to. Po zalogowaniu wyskakuje okienko z numerem telefonu oraz adresem e-mail które są dawno nie aktualne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem nową umowę w C+. Zalogowałem się do ICA i tam w wysokości abonamentu za start hd pisze 26 zł. A w umowie mam 14. Czy coś jest nie tak Czy inni też tak mają że ceny w ICA nie uwzględniają rabatów?

 

Cytat z zakłądki "Moja oferta" w ICA:

"Prezentowane ceny nie uwzględniają naliczanych na Twoim kontrakcie rabatów.".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to. Po zalogowaniu wyskakuje okienko z numerem telefonu oraz adresem e-mail które są dawno nie aktualne.

Mnie nie pokazuje się nigdzie nr tel., a mail mogę zmieniać po wybraniu "Dane adresowe", uaktualnij może przestanie się pokazywać stary mail.

Gdy dzwoniłem do BOK miła pani również sprawdzała czy tel. i mail są aktualne.

Nie chciał się ICA zalogować z "www", samo ica.cyfraplus.pl bez problemu, nie dobre są odnośniki na cyfraplus.pl.

EDIT:

Po zalogowaniu i zezwoleniu przeglądarce internetowej na "wyskakujące okienka" mogę wpisać nowy nr tel., e-mail i zaakceptować te dane.

Tylko po co po każdym zalogowaniu, skoro już je zatwierdziłem. System ICA działa bezmyślnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie polepszyli stronę... Pierwszy raz od zmiany strony (od wczoraj) próbuję się tam wbić z różnych komputerów :>

Wczytywanie kolejnej strony czy odświeżanie trwa teraz kilka minut lub kończy się niepowodzeniem. Jak dla mnie ICA stało się bezużyteczne... a stare chodziło pięknie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona jest jeszcze widocznie nie dopracowana , u mnie taka opcja nie swieci , a mam także mr .Możliwe , że jest to mr do przyszłej nc+ .Swego czasu w n przy podpisywaniu umowy także można było deklarować zainteresowanie funkcją mr lub np VOD bez konieczności późniejszego włączenia, a dokładniej:

Deklaracja zainteresowania multiroom i VOD nie oznacza automatycznego włączenia żadnej z tych usług.(przytoczone z innego forum). Jednakże są to jak narazie tylko domysyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...