Skocz do zawartości

Internetowe Centrum Abo. - Cyfra


hubikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z ica. od jakiś 3-4 miesięcy nie mogę zmienić pakietu. Pojawiła mi się nowa zakładka "zostań z cyfrą' wchodzę tam klikam sprawdź ofertę i nic, pusta strona. Umowę mam do końca lipca, wypowiedzenie zarejestrowane w systemie. Jakaś awaria ? czy mają mnie gdzieś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@mk77, @Zbychu51, U mnie smiga (umowe mam do sierpnia tego roku). :D

 

Oferty przygotowane specjalnie dla Ciebie:

:arrow: OFERTA DLA STAŁYCH KLIENTÓW - CANAL+ PRESTIGE HD 12 miesięcy

 

Dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę zawierającą CANAL+ z krótką 12 miesięczną umową oraz atrakcyjną ceną pakietu przez całą długość umowy. W ramach tej oferty wybierając pakiet CANAL+ PRESTIGE HD otrzymujesz 2 miesiące bezpłatnego korzystania z serwisu muzycznego MOOD

 

:arrow: OFERTA DLA STAŁYCH KLIENTÓW - rabat 50% nawet przez 12 miesięcy

 

Dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę z krótką 12 miesięczną umową oraz 50% rabatem na abonament. W ramach tej oferty otrzymujesz 12 miesięcy bezpłatnego oglądania kanałów HD oraz korzystania z serwisu wideo HBO GO a także serwisu muzycznego MOOD

 

:arrow: CANAL+ OFERTA DLA STAŁYCH KLIENTÓW - rabat 50% nawet przez 6 miesięcy

 

Dla naszych stałych Klientów przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę zawierającą CANAL+ z krótką 12 miesięczną umową oraz nawet 50% rabatem na abonament. W ramach tej oferty otrzymujesz 12 miesięcy bezpłatnego oglądania kanałów HD oraz korzystania z serwisu wideo HBO GO a także serwisu muzycznego MOOD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Słuchajcie, jak obecnie zrobić poprawną symulację w ICA ( żeby np. sprawdzić wartość opłaty za następny miesiąc) ?

Kiedyś było prosto, teraz wyskakują nowe okienka i tam jest inna cena za pakiet ( standardowa, a nie ta moja wynegocjowana) więc symulacja nie daje właściwej wartości opłaty :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam chciałem reaktywować kartę ale wyszkoczył mi taki błąd :

 

Operacja nie jest dozwolona.

 

Reaktywacji możesz dokonać nie częściej niż raz na 24 godziny.

 

W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń do

CENTRUM TELEFONICZNEGO ABONENTÓW CYFRY+

tel. 801 066 066, 22 310 45 45

 

Nie robiłem reaktywacji karty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym zapytać Szanownych Forumowiczów, o ew. podanie linka, które wyskakuje wam jako niezależne okno do symulacji w Zostań z Cyfrą+. Czy każdy z nas ma do "tej oferty" swój unikatowy link? Kilka dni temu wyskakujące okno działało dziś nie... Wyłączenie firewalla i zmiana przeglądarki nie pomaga. Dziwne, zwłaszcza teraz kiedy chciałbym przygotować się do rozmowy z BOK przed przedłużaniem umowy. Z góry dziękuję za ów link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Koledzy, miał ktos jakies historie związane z opłacaniem rachunku za Cyfre poprzez ICA i ich szybki przelew?? ostatnia moja wpłata tym systemem szła prawie 6 dni i naliczono mi odsetki za nieterminowy przelew, na szczescie udowodniłem ze to nie moja wina a operatora płatności i odsetki cofnięto. dzis znowu sprawdzam i wpłata nie została zaksięgowana. po co dają możliwość zapłaty w ten sposób, skorto nie działa on jak nalezy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Koledzy, miał ktos jakies historie związane z opłacaniem rachunku za Cyfre poprzez ICA i ich szybki przelew?? ostatnia moja wpłata tym systemem szła prawie 6 dni i naliczono mi odsetki za nieterminowy przelew, na szczescie udowodniłem ze to nie moja wina a operatora płatności i odsetki cofnięto. dzis znowu sprawdzam i wpłata nie została zaksięgowana. po co dają możliwość zapłaty w ten sposób, skorto nie działa on jak nalezy?

Ja z tym przelewem na stronie ica mam problem od 3mcy platnosci dochodza do 7-8dni ! uprzejmy pan z Centrum obslugi abonentow powiedział ze to nie przelew ekspresowy i to normalne ze naliczyli odsetki. Byłam przekonana ze poprzednie moje platnosci zaraz byly odnotowane na koncie abonenckim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Dopiero dziś się zarejestrowałem w „ICA” i w związku z tym mam pytanie.

Otóż w zakładce ‘sprzęt’ widnieją dwie karty oraz dekoder „Sagemcom DSI87”

Ten dekoder kupiłem na własność i nie wiem dlaczego on tam widnieje.

Będę wdzięczny za odpowiedź na moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...