Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Nie pamiętam kiedy pakiet RelaxMixFilm został zlikwidowany, ale wszyscy wiemy, że umowy w CP są dosyć długie i są jeszcze pewnie abonenci, którzy mają ten pakiet. Dlatego pakiet "duch" jeszcze widnieje w ICOK-u właśnie dla tych abonentów co przypuszczalnie mają jeszcze umowę na ten pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i nieistnieje i jest "duchem", ale mi go dziś popołudniu włączyli (facet z "CP" odpisał, że ten pakiet to "Relax Mix" + "Cinemaxy", ani słowem nie pisząc, że on już nieistnieje) :jupi:!

 

Może to też dlatego, że już ponad rok (prawie dwa lata jak mnie pamięć nie myli) nie mam obowiązkowej umowy, a cały czas płacę regularnie (nawet z lekkim wyprzedzeniem :D ) i nie chcieli, żebym to zmienił :D ...

 

Na przyszłość jednak dla pewności będę wykupywał pakiety osobno (w zestawieniu moich pakietów w "ICOK`u" cały czas nazwy "Relax Mix Film" nie widać) :D ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Umowa z CP kończy mi się w grudniu. Wypowiedzenie już wysłane i zatwierdzone przez CP (dostałem od nich list). Czyli do grudnia normalnie powinienem płacić za Familijny 37,90 zł, a później już nie. Mam jednak zonka. Wszedłem na iCOK, a tam informacja, że jeszcze teraz mam dopłacić 4,90 zł, a cena pakietu Familijnego wynosi 42,80 zł. To jakiś błąd na iCOK, czy mam się martwić i zacząć dzwonić do nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam kiedy pakiet RelaxMixFilm został zlikwidowany, ale wszyscy wiemy, że umowy w CP są dosyć długie i są jeszcze pewnie abonenci, którzy mają ten pakiet. Dlatego pakiet "duch" jeszcze widnieje w ICOK-u właśnie dla tych abonentów co przypuszczalnie mają jeszcze umowę na ten pakiet.

 

Ja nigdy nie miałem umowy na Relax Mix Film (mało tego - zostałem abonentem Polsatu już po likwidacji tego pakietu) a jednak mam go w płatnościach elektronicznych iCOK. Wiem nawet kiedy dokładnie się tam pojawił ;-) Było to w dniu kiedy podpisałem porozumienie na HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejo, powiedzcie mi chłopaki, bo mam problem, nie mogę uiścić opłaty za CP .... Termin minął mi 18 sierpnia, zaspałem wiem moja wina. Ale teraz chciałem wpłacić, loguję się i nie mam tej opcji elektronicznych przelewów.... Pozatym jakieś dziwne kwiatki są, bo raz pisze że mam zaległość a na innej karcie że nie mam, no i nie mam historii wpłat ani nic i data ostatniego logowania to 2005 rok a polsat mam od 2007 .....

icok1.th.jpg icok2.th.jpg icok3.th.jpg icok4.th.jpg

Nie wiem jak im to teraz niby mam zapłacić, a dekoder mam już zablokowany i kiszka nie pooglądam sobie Braveheart :D:D

 

Poradzcie coś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplac drukiem od CP lub przelewem twojego banku, kiedys jak mi sie tez tak zdazylo co przelalem kase wyslalem potwierdzenie do cp zadzwonilem i w ciagu 2 godz. mialek dekoder odblokowany. :mrgreen: U mnie tez jest napisane ostatnia wplata brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim koncie ICOK Cyfrowego Polsatu jest podobnie. Ostatnie logowanie to bodajże 07.11.2005. mimo, że logowałem się ostatnio wczoraj. Gdy chodzi o ostatnią wpłatę, to wyświetla się informacja "brak', chociaż pieniądze przelałem tydzień temu i 6 dni temu ICOK pokazywał mi tą wpłatę. Teraz gdzieś nagle zniknęła, chociaż mam wolne środki w kwocie 58,90 zl, czyli tej, którą wpłaciłem tydzień temu. Nie przejmuję sitym póki co, bo jest to najprawdopodobniej awaria po ich stronie i tak długo jak będę odberał sygnał, to może w ICOK-u być napisane cokolwiek. Inna sprawa, gdy okaże się, że mają awarię systemu i nie prześlą mi uprawnień na następny okres rolzliczeniowy. Wtedy zacznę się martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W ICOK pojawiła się wersja :

Cennik pakietów

Pakiet Cena

Pakiet Bajeczka 5,20 zł

Pakiet Cinemax 15,00 zł

Pakiet Familijny 37,90 zł

Pakiet Film 15,80 zł

Pakiet HBORX 20,00 zł

Pakiet Hustler 9,99 zł

Pakiet Muzyka 4,90 zł

Pakiet Sport 13,90 zł

Pakiet XXX Xtreme 20,00 zł

 

Czy można nadal opłacać pakiet hustler? czy zostanie tylko pakiet XXX Xtreme?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka małych pytanek i mam nadzieję, że ktoś będzie tak miły, aby udzielić mi na nie odpowiedzi :D .

Otóż dziś nabyłem drugi moduł "CI" "CP" w systemie "prepaid" i po aktywacji, która przebiegła ekspresowo jak na "Polsat" (około pół godziny :D ) chciałem założyć konto w "icoku", żeby rozeznać się czy są jakieś różnice w stosunku do abonamentu, ale taki mi się pech zdarzył, że kilka razy źle przepisałem "kod z obrazka" i dostęp do "icoku" został zablokowany, tzn. wyświetla mi się komunikat "zbyt wiele prób" (jeśli mnie pamięć nie myli)... Czy teraz muszę dzwonić na infolinię, żeby to odblokować, czy wystarczy odczekać pewien czas???

 

Poza tym chciałbym wyjaśnić jak to dokładnie wygląda, jeśli chodzi o tą opcję "prepaid", tzn. czy po 4 miesiącach mogę przez "icok" opłacać sobie pakiet "Familijny" + inne pakiety dowolnie, tzn. tylko za te miesiące kiedy chcę z nich korzystać (podobnie jak w "TNK"), czy trzeba być bardziej systematycznym (aktywując moduł powiedziałem, że po 4 miesiącach chcę dalej go używać jako "prepaid") :D???

 

Z góry dzięki za odpowiedzi (jakoś Wam "forumowiczom" ufam bardziej, niż paniom na infolinii "CP" :D ) :D!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...