Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ja mam 2 konta na siebie - i na nich jest możliwość zamówienia gazety z programem, co oczywiście uczyniłam. Mój mąż ma też zarejestrowany i czynny moduł - na jego koncie nie ma tej opcji dotyczącej zamówienia gazetki. Widocznie na początku nie wszystkich obejmuje ta opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz umowę na czas określony?

 

Opcja z programem jak najbardziej działa, bo godzinę temu sam to aktywowałem. Musisz zaakceptować postanowienia regulaminu i po wciśnięciu przycisku (nie pamiętam nazwy) pojawi się strona z data podpisania zgody na otrzymywanie gazety, a poniżej opcja rezygnacji z zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem w tej sprawie na formularz kontaktowy Cyfrowego Polsatu w ICOK i tam ostatecznie potwierdziłem zamówienie a co do ICOK to tam chyba opcja "Rezygnuj" jeszcze nie działa i chyba do czasu wydania pierwszego numeru się nie aktywuje :)

Jeżeli chodzi o mnie to mam umowę na czas określony tzn. około 29 miesięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz umowę na czas określony?

 

Opcja z programem jak najbardziej działa, bo godzinę temu sam to aktywowałem. Musisz zaakceptować postanowienia regulaminu i po wciśnięciu przycisku (nie pamiętam nazwy) pojawi się strona z data podpisania zgody na otrzymywanie gazety, a poniżej opcja rezygnacji z zamówienia.

Zaznaczam kratkę TAK, ale nic się nie dzieje. Żadnej nowej strony z potwierdzeniem. Zero reakcji systemu. Mam umowę na czas określony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie do czasu wydania gazety ta opcja jest tymczasowo nieaktywna :)

 

Opcja jest aktywna. Wychodzi na to, że nie działa poprawnie we wszystkich przegladarkach. W Google Chrome po zaznaczenie opcji TAK nie pojawił mi się przycisk Zatwierdź (czy jakiś podobny potwierdzający). Natomiast w Mozilli już wszystko zadzaiałało i po potwierdzeniu pojawił się komunikat o dacie przyjęcia zgody i przycisk Rezygnuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed chwilą zalogowałem się do "ICOKu" i (na konto abonamentowe i "prepaid") i mimo szczerych chęci nie zauważyłem możliwości aktywacji w "płatnościach elektronicznych" tych nowych pakietów hd, które podobno wprowadzili...

 

Czyżby trzeba to było załatwiać przez infolinię, albo e-mail, a może to tylko dla nowych abonentów (jak zwykle...)???

 

Z góry dzięki za wyjaśnienia :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie do czasu wydania gazety ta opcja jest tymczasowo nieaktywna :)

 

Opcja jest aktywna. Wychodzi na to, że nie działa poprawnie we wszystkich przegladarkach. W Google Chrome po zaznaczenie opcji TAK nie pojawił mi się przycisk Zatwierdź (czy jakiś podobny potwierdzający). Natomiast w Mozilli już wszystko zadzaiałało i po potwierdzeniu pojawił się komunikat o dacie przyjęcia zgody i przycisk Rezygnuj

Korzysłałem z Chrome i wszystko u mnie działa, pojawił się przycisk Zatwierdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie można aktywować tych promocji w pre-paidzie

z resztą jak będzie można to ceny będą astronomiczne bo na nieokreślony familijny HD kosztuje... 50 zł, czyli pre-paid będzie kosztował kilka, kilkanaście złotych więcej

 

Ale problem w tym, że na koncie abonamentowym też nie ma opcji aktywacji tych pakietów hd.

Jak zawsze, pomysł oferty dobry (kiedyś im coś takiego nawet proponowałem w mailu, tzn., żeby opcje hd były dostępne na takich samych zasadach jak pakiety dodatkowe :D ), ale dostępny tylko dla nowych abonentów, albo dla wybranych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ta opcja jest. Jest też pole "TAK" do zaznaczenia, ale po jego zaznaczeniu , nic się nie zmienia. Nie ma żadnego potwierdzenia. Wydaje mi się, że to nie działa.

U mnie właśnie tak było - jakby co korzystam z Opery a sprawę już sobie załatwiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz nawet jakbym był zainteresowany to nie mogę wykupić pakietów.

Ale na pewno nie będę wykupywał za jakieś astronomiczne ceny.

 

U mnie też 2-3 miesiące temu wyłączyli możliwość dokupienia wybranych pakietów przez iCOK.

 

A jeśli chodzi ogólnie o te broszurę tv2. To nie wiem czy dokładnie czytaliście zgodę, którą trzeba wyrazić, piszą tam o przysyłaniu wraz z tv2 także ulotek reklamowych. Nie chcę, żeby moja skrzynka była zarzucana jakimiś śmieciami, więc nie ma mowy, żebym na to wyraził kiedykolwiek zgodę. Potem można się wycofać z otrzymywania tv2, ale już nie piszą, czy wraz z tym przestaną przysyłać reklamy. Najlepszy program tv jest w Internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...