Krisss16 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Poczekaj do poniedziałku - podobno od tego dnia mają być zmiany w ramach których także w pre-paidzie można będzie zamawiać pakiety z Nowego Cyfrowego Polsatu - i zobacz, jak to będzie wyglądać w iCOK, bo jest to możliwe, że chodzi o te zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BINGO25 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Ja też mam prepaid w CP i to jest tak że jak się złoży deklaracje zmiany opcji programowej to rzeczywiście znikają wszystkie pakiety w opcji płatności elektroniczne,nie można niczego opłacić poprzez te płatności w iCOK.Dopiero ponownie od nowego okresu rozliczeniowego pojawjają się opcje pakietów które można opłacić w płatnościach elektronicznych,ale tylko te które się zamówiło.Według mnie to jest dziwne,bo jak się będzie chciało dokupić dodatkowy pakiet to nie ma takiej opcji w płatnościach elektronicznych w iCOK żeby za ten pakiet zapłacić,i niestety trzeba iść do banku z blankietem wpłat albo płacić poprzez normalne konto internetowe.Ja zmieniałem opcje pakietów pare razy i tak zawsze miałem,musiałem robić wpłaty poprzez własne konto internetowe a nie poprzez iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Możecie się logować do ICOK ? U mnie po wpisaniu nr karty i hasła pojaiwa siesłowo "undefined" i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serialnik Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 U mnie to samo. Może coś majstrują w związku z wprowadzeniem Nowego Cyfrowego Polsatu do prepaida? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undertaker the Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Ja mogę się logować nie mogłem do południa teraz już ok, żadnych zmian w pakietach nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Mi już miesiąc aktualizują sekcję "następna płatność" przez to muszę płacić zwykłym przelewem co jest dla mnie mniej wygodne. Ciekawe ile jeszcze im to zajmie, bo pewnie cały czas nad tym pracują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam! Ja zawarłam nową umowę z Cyfrowym Polsatem, jeszcze 20.12.10. Pakiet Familijny z możliwością zejścia do końca 3 m-ca do Pakietu Mini Max lub Mini. Nauczona doświadczeniem, że na innych kontach mam wszystko aktualizowane "od ręki" - tzn jeszcze na 2 kontach, w styczniu, monitowałam czemu dane nie są zaktualizowane. Wyjaśniono mi, że skoro jestem w okresie darmowym, to oni "mają jeszcze czas". Do tej pory dane mam jeszcze z okresu wakacyjnego, gdzie korzystałam z Wakacji z Polsatem. Nie ma żadnej wzmianki o nowych płatnościach i nowej umowie. Przez brak harmonogramu płatności, w styczniu zapłaciłam już z "góry" za kwiecień...;. Szkoda, bo do tej pory chwaliłam szybkość aktualizowania danych w ICOK. Ale widocznie nie w tym przypadku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Przeglądając tą ich śmieszną stronę zauważyłem ciekawą informację: Cyba jestem bankrutem:P Też tak macie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 @marrak, masz spóźniony zapłon. Już wielokrotnie było o tym mówione, że to błąd systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Nie spóźniony zapłon, tylko CP od 3 dni:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufi Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam, jaki ma adres icok? Niestety na https://icok.cyfrowypolsat.pl/ nie moge sie dostac jak i na caly serwis cyfrowypolsat.pl cos popsute maja czy to u mnie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 U mnie dziala bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieloo Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 To raczej problem u ciebie bo mi również działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufi Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Tak, to u mnie na routerze byl zablokowany, z reszta nie wiem czemu. Już działa, dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Ustawienia pewnych funkcji czy przyzwyczajeń są w iCOK CP nierefolmowalne. Płatność za usługi mam ustaloną 26 dzień każdego miesiąca. Natomiast jeżeli w 21 dniu danego m-ca nie mają w swoim systemie zarejestrowanej mojej płatności, to tego dnia po godz. 20-tej, pojawia się komunikat o obowiązku uregulowania płatności. Kiedyś nawet straszyli uruchomieniem procedur windykacyjnych. Na 5 dni przed nie dokonanym przestępstwem!. Kilka m-cy wstecz dzwoniłem w tej sprawie na info.Ostatnią wpłatę dokonałem 20 b.m przez Inteligo. Nie pomogło. .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Szkoda pieniędzy na telefony. Kiedyś próbowałem załatwić pewną sprawę z ICOK poprzez konsultanta i usłyszałem że winny jest system. A z systemem raczej nie porozmawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 winny jest system. W Tunezji, Libii i Egipcie już znaleźli rozwiązanie tego problemu Dziwne że niektórych nie straszą a innych co chwilę atakują jakimis komunikatami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 W moim przypadku jak na razie tylko straszą i prawdę mówiąc nie przejmuję się za bardzo tymi komunikatami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 21 lutego br. rozwiązałem umowę z CP i dostałem pismo w tej sprawie. Jest tam taki fragment: Po rozwiązaniu umowy moduł umożliwia odbiór kanałów ogólnodostępnych bez konieczności wnoszenia opłat abonamentowych. Jednocześnie ma Pan możliwość korzystania z płatnej oferty programowej w wybranych przez siebie miesiącach, po złożeniu deklaracji drogą pisemną, telefoniczną bądź za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na iCOK i z racji tego, że na koncie ma jeszcze pieniądze chciałbym je wykorzystać i oglądać przez miesiąc pakiet familijny. I teraz pytanie gdzie jest ten formularz zgłoszeniowy na iCOK bo nigdzie go nie mogę znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serialnik Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Chodzi zapewne o zwykły formularz kontaktowy, który znajduje się w iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 OK dzięki. Ja myślałem, że jest jakiś specjalny odnośnie. tej sprawy o której pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żαℓ мι ¢ιę Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam. gdzie moge zobaczyc w ICOk do kiedy mi sie konczy umowa? Wiem, że konczy sie 22 kwietnia i wypowiedzenie wyslane i wplynel, bo pani dzwonila na poczatku stycznia. Jednak pozniej 0 kontaktu, więc nie wiem co robić. Prosze o jakas rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 W ICOK tego nie zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 żulwicio masz na umowie napisane kiedy była rozpoczęta, oraz terminy wpłat, na tej podstawie sprawdzasz do kiedy masz umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam.Mam pytanie.Jak sie chce zalogowac w icok to wyskakuje mi blad #1.Co to znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.