swojadroga Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Również u mnie wyskakuje ten błąd. Konto na ICOKu zakładałem około 2,5 roku temu. Znajomi co mają problemy te same od 1,5 roku do 5 lat są abonamentami CP. U mnie także wywala błąd w tym miejscy. Działa Wam w ICOKu kategoria Usługi >>> Zobacz szczegóły ?? Wchodząc w zobacz szczegóły kręcą się wiatraczki a potem wywala błąd u mnie. Czy macie jakiś pakiet lub pakiety dodatkowe włączone i są one aktualnie gratis? Dzisiaj na infolinii taką otrzymałem informację, że winna u mnie jest aktywacja pakietu, który jest obecnie gratis. Aby było zabawniej, to na infolinii również nie mogą przyjąć deklaracji wyłączenia u mnie pakietu z końcem okresu promocyjnego. Ponoć ma to być w ICOK u mnie możliwe (zniknie błąd) 9 marca, zgodnie z moim cyklem rozliczeniowym. Szkopuł w tym, że już mi się pojawia opłata za pakiet. Edytowane 2 Marca 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Aby było zabawniej, to na infolinii również nie mogą przyjąć deklaracji wyłączenia u mnie pakietu Dzwoniłem dzisiaj na infolinie w tej sprawie, konsultant miał problem z zmianą pakietyzacji, została przyjęta reklamacja. Pakiet jest płatny a z usług gratisowych mam dołączony "Katalog treści online" ale z niego nie korzystam. Dodam, że dodatkowo pojawił się problem z zaksięgowaniem płatności pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, świeciło na czerwono że pakiet jest nieopłacony mimo dostępnych wolnych środków. Dopiero w następnej dobie ściągnęło środki i odświeżyło poprawnie płatność. Na drugim kontrakcie wszystko działa poprawnie. Edytowane 2 Marca 2018 przez marenss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Złożyłem telefonicznie reklamacje na problemy z ICOKiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) Wczoraj w południe w APS nowa umowa, pojawiła się w ICOK wieczorem. Z ciekawości spróbowałem wyłączyć gratisowy pakiet i mam komunikat: - trwa przetwarzanie zmian. Spróbuj ponownie później. Wziąłem elastyczną ofertę Rodzinny HD z Cinemax / Familijny HD z Cinemax z opłatą 20/40 24 miesiące pierwsze 6 gratis. Dodam też że przy umowie w APS w systemie wyskakiwał błąd dopiero po chwili udało się wydrukować umowę. Edytowane 3 Marca 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 A to akurat jest normalne. Z najbliższym cyklem rozliczeniowym dopiero będziesz mógł dokonywać zmian, czyli jak pakiety z nowej umowy oficjalnie wejdzą w życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Wydawało mi się że wcześniej była możliwa zmiana od razu jak pojawiła się umowa w ICOK. Jednak nie pamiętam. Wtedy (w zeszłym roku) zmieniłem pakiet na mniejszy w ramach elastyczności chyba coś koło 4 miesiąca że skutkiem na koniec 6 darmowego miesiąca. A Pani w APS też twierdziła że jak pojawi się w ICOK umowa po kilku godzinach już mogę to zrobić. W każdym razie mam na decyzję 6 miesięcy darmowego okresu. Rozumiem że jak zgłoszę dyspozycję włączenia Rodzinnego HD od 7 już płatnego miesiąca i jeśli ją wycofam później to wtedy będzie aktywny Familijny HD. I tak w związku z tym że mam 6 miesięcy gratis zgloszenie będzie czekać na realizację z końcem 6 miesiąca czyli cyklu rozliczeniowego. W sumie zmiana pakietu jest najprostsza do zgłoszenia poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Normalnie deklaracja zmiany pakietu wchodzi w życie z najbliższym cyklem rozliczeniowym. Wyjątkiem jest właśnie okres promocyjny, wtedy taka deklaracja wchodzi w życie z końcem okresu promocyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Wczoraj w południe w APS nowa umowa, pojawiła się w ICOK wieczorem. Z ciekawości spróbowałem wyłączyć gratisowy pakiet i mam komunikat: - trwa przetwarzanie zmian. Spróbuj ponownie później. Wziąłem elastyczną ofertę Rodzinny HD z Cinemax / Familijny HD z Cinemax z opłatą 20/40 24 miesiące pierwsze 6 gratis. Dodam też że przy umowie w APS w systemie wyskakiwał błąd dopiero po chwili udało się wydrukować umowę. Dziś sprawdziłem ICOK i już prawidłowo pokazuje dane nowej umowy, jednak nie musiałem czekać do początku nowego okresu rozliczeniowego.W dekoderze na kanale 999 też pojawił się numer konta do wpłat.Jedynie pokazuje błąd przy ostatniej wpłacie: 01-01-2000, to można zrozumieć ponieważ jeszcze żadnej wpłaty nie było. Edytowane 6 Marca 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Poprawili u mnie i już wszystko wyświetla się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Potwierdzam u mnie też wszystko w ICOKu OK (błędów brak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Nawet deklarację zmiany pakietu mi przyjęło. Zdecydowanie udało się technikom znaleźć rozwiązanie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Zapomniałem hasła do ICOK, zrobiłem odzyskiwanie, wygenerowałem nowe hasło i teraz mam komunikat, że konto zostało zablokowane. O co może chodzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Z tego co kojarzę to przed odzyskiwaniem prawdopodobnie zablokowałeś konto bo zdaje się, że 3 razy można wpisać hasło i blokuje konto. Odzyskiwanie później nic już nie da, trzeba odblokować konto na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Wpisałem więcej niż 3 razy błędnie, ale komunikatu o zablokowanym koncie nie było, tylko pojawił się po odzyskaniu hasła. Zadzwonię na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Nie działa ICOK wyskakuje info: Chwilowy problem techniczny, spróbuj ponownie później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 To raczej problem z Twoim kontem bo właśnie sprawdziłem i wszystko śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 U mnie też działa normalnie, może problem był tylko przez krótką chwilę lub tylko u @maks27. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Nie działa ICOK wyskakuje info: Chwilowy problem techniczny, spróbuj ponownie później. U mnie też w ICOKu ponownie pojawiają się problemy wskakuje błąd. Może coś w systemie grzebią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 U mnie też działa normalnie, może problem był tylko przez krótką chwilę lub tylko u @maks27. No jakiś problem był, ponieważ od godziny 9 nie można było się zalogować na CPGO, ani tym bardziej na ICOK. Ale teraz chyba wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Właśnie sprawdziłem i działa OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 U mnie teraz komunikat Cytuję "Ze względu na prowadzone prace serwisowe mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług. Za utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do skorzystania z usługi w późniejszym terminie." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 @Marko 345 Prosimy, napisz nam, czy opisywana przez Ciebie sytuacja nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 U mnie icok bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 @Marko 345 Prosimy, napisz nam, czy opisywana przez Ciebie sytuacja nadal występuje. Na chwilę obecną Ok choć wczytuje dane dłużej (wiatraczki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) Cykl rozliczeniowy jutro, a dziś pobrane pieniądze z wolnych środków. Zawsze były pobierane w 1 dniu cyklu, a teraz w ostatnim dniu już są pobierane są kolejny. Zauważyłem to już na 2 swoim kontrakcie. Skoro termin mam 21 to w ten dzień powinny być rozliczane. Edit: pieniądze pobrane 20, a dziś 21 zmienił się okres rozliczeniowy na 21 marzec - 21 kwiecień. Edytowane 21 Marca 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.