Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Ozzy666 napisał(a):

ale od aktualizacji chyba zniknęła bo jej nie dostrzegam. Chyba jednak coś naprawili.

Kiedy miałeś aktualizacje ja jeszcze nie mam tej aktualizacji.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2023 o 17:45, sławek72 napisał(a):

Chyba sobie jaja robią, nic nie naprawili, na C+ Kuchnia i C+ Domo pikseloza jak się patrzy co chwilę zakłócenia... 

Panie i Panowie po tym co napisałem powyżej zaraz po otrzymaniu aktualizacji wykonałem na deku przywrócenie do fabryki i nie chcąc zapeszać chyba nowy soft naprawił błędy gdyż mija trzecia doba i pikselozy czy rwania dźwięku nie zauważył do tej pory nikt z domowników (tv u nas gra średnio około 14 godzin na dobę na różnych kanałach). To na razie tyle ode mnie, obserwujemy dalej.

PS.

To że niby tryb HDR/HLG ustawiony na ADAPTACYJNY lub ZAWSZE (o czym wspominali koledzy wcześniej) miało jakiekolwiek znaczenie dla naprawy błędów pikselozy można według mnie włożyć między bajki gdyż testowałem przez ponad dobę na ustawieniu NIGDY i błędów też nie wykazywało.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, miniupiniu napisał(a):

Wyłącz z prądu. Wciśnij +i- podłącz zasilanie i trzymaj przyciski do momentu pojawienia się ekranu aktualizacji .
 

Już tak robiłem zrobię jeszcze raz tak robiłeś  miałeś aktualizacje dekodera tak to nie miałeś nawet jak ją wyszukiwałeś 

Godzinę temu, miniupiniu napisał(a):

Wyłącz z prądu. Wciśnij +i- podłącz zasilanie i trzymaj przyciski do momentu pojawienia się ekranu aktualizacji .
 

A ja z tyłu dekodera zasilanie wyłączam i włączam ponownie wtyczkę do dekodera 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem aktualizacja trzy dni temu,i po trzech dniach oglądania PIKSELOZa znikła w 90 %,ale żeby nie było tak miło małą.PIKSELOZE mam koło 21/23 wieczorem.Ogolnie PIKSELOZa pojawia się raz na 1h.Zobaczymy co będzie dalej.Wiem jedno ciężko będzie to całkowicie wyeliminować,ja mam jeszcze rok umowy potem zmieniam dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, miniupiniu napisał(a):

Wyłącz z prądu. Wciśnij +i- podłącz zasilanie i trzymaj przyciski do momentu pojawienia się ekranu aktualizacji .
 

Też tak robiłem - niby dekoder pokazał, że aktualizacja została przeprowadzona, ale to nie jest prawda, bo numery, które pisaliście wcześniej - wciąż stare (czyli "2" z przodu, a nie "3"). Poza tym komunikat po aktualizacji wskazywał na zmiany, które zostały dokonane po poprzedniej aktualizacji. Więc wygląda to tak, jakby dekoder wgrał mi to samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, k05 napisał(a):

 Poza tym komunikat po aktualizacji wskazywał na zmiany, które zostały dokonane po poprzedniej aktualizacji.

@k05 u mnie pomimo że mam nowy soft od czwartku 06.07 , po aktualizacji i włączeniu dekodera też pojawił się stary komunikat bez info o wprowadzeniu trybu HDR/HLG, nie ma również daty aktualizacji w zakładce Informacje w menu dotyczącym oprogramowania. Dziwna ta aktualizacja ale dla mnie najważniejszy jest jak pisałem wyżej brak pikselozy i rwania dźwięku i to (jak na razie, oby nie zapeszyć) w 100% , tryb wyboru HDR/HLG to tylko dodatek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, miniupiniu napisał(a):

Wyłącz z prądu. Wciśnij +i- podłącz zasilanie i trzymaj przyciski do momentu pojawienia się ekranu aktualizacji .
 

To wygląda na procedurę wymuszenia pobrania oprogramowania a nie aktualizację. Jeśli dekoder w menu aktualizacji nie wykrywa nowego softu, to jakim cudem ma go pobrać?Pobiera to co jest aktualnie dostępne dla danego modelu czyli stary soft. Dlatego po rzekomej aktualizacji nic się nie zmienia.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy czy ta aktualizacja rozwiąże też inne problemy, jak np. poruszanie się po menu z szczególnym uwzględnieniem nagrań. To jak tam się "muli" przy próbie włączenia czegokolwiek to istny dramat. Nie wspomnę o sytuacjach przy zmianie kanału typu dźwięk jest, obrazu nie ma, itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Saturn45 napisał(a):

Niestety u mnie ostatnia aktualizacja dekodera sprzed paru dni nie usunęła pikselozy

Zrób ustawienia fabryczne po kilku dniach robi się ustawienia fabryczne po aktualizacji 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...