Skocz do zawartości

Nowe karty CP


raafmix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To co wygadują konsultanci z BOK przechodzi ludzkie pojęcie. Dodzwoniłem sie do trzech różnych osób.Pierwszy mówił o godzinie do trzech drugi o do godziny a dzisiaj o trzech dniach. Jeden mowi włoż kartę i czekaj a drugi że czekanie nie ma sensu bo jest dużo zgłoszeń i tak długo trwa przetwarzanie danych. Na pytanie jak długo jest aktywna stara karta nie wiemy ,czy przyjdzie informacja o włączonym sygnale na nowa kartę nie .Polsat zabrał się do tego co przerosło jego możliwosci.Poblokował do siebie połączenia bo coraz więcej wkurzonych ludzi do nich dzwoni.jeżeli się dodzwoni.Jednym słowem dziadostwo.TO oni nie wiedzą ile kart wysłali . Jeżeli tak długo ma trwać aktywacja to po co wysyłają następne.Ciekaw jestem czy to faktycznie jest to takie pracochłonne czy to robienie z ludzi idiotów i zabranie jeszcze dużych pieniędzy za połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...hmm... aktywowałem już tak trzy karty na echostarach 606 i poszło bez problemu:

1. przełączam na listę polastu

2. kanał 10 (dla abonentów)

3. wejście do menu - spr. czy jest najnowszy soft (zwykle jest)

4. wymiana karty

5. wyjście z menu (komunikat że dekoder zablokowany)

6. odczekanie 10-15 minut

7. ponowienie sygnału z satelity przez internetowy ICOK

8. po kolejnych kilku minutach wskakuje obraz i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj zadzwoniłem do BOK I powiedziano mi ze do 48h powinien pojwić sie obraz

 

Widzę że telefon nie pomógł mówiłem że CP kładzie lachę na swoich abonentów. Spróbuj samemu aktywować kartę po czytaj troszkę na ten temat na stronie CP. Znajdz tam swój dekoder wszystko opisali dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem z aktywacją nowej karty która byyła u mnie a nie mieli jej w systemie tłumaczyli to tym że poczta polska się pośpieszyła a oni dają sobie czas 5 dni od daty wysłania na puszczenie uprawniwń na nową kartę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polsat zabronił swoim abonentom wkładanie nowych kart N3.Oto komunikat zamieszczony na stronie Cyfrowego Polsatu. Ważny komunikat techniczny.Uwaga!Nie wymieniaj karty abonenckiej!Nowe karty mogą działać niepoprawnie z powodów technicznych.Jeśli zachowałeś starą kartę,użyj jej.Bardzo przepraszamy za niedogodności.O możliwości wymiany poinformujemy wkrótce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wazny komunikat na stronie polsatu

Uprzejmie informujemy, iż z powodu zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy postanowiliśmy wstrzymać proces wymiany kart. Jednocześnie prosimy tych z Państwa, którzy otrzymali nowe karty, o wstrzymanie się z ich wymianą. UWAGA! Karty wymienione przed Świętami mogą nie zostać aktywowane, wówczas należy do dekodera włożyć starą kartę. Wymianę karty na nową należy powtórzyć według załączonej w liście instrukcji w okresie poświątecznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...