lj9 Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Porównanie dekoderów https://i.ibb.co/cyyVSXD/20201110-185230.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 U mnie "nowości": pojawiły się napisy na kanałach ze stajni polsatu (obejrzałem "Chłopaki do wzięcia" ze zrozumieniem), oraz zacięcia typu czarny ekran - leci audycja parę minut a nagle czarny ekran bez obrazu, dźwięku ani komunikatu o błędzie. Pomaga przewinięcie parę sek w tył i do przodu (i duża doza cierpliwości, bo trzeba proces powtarzać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) Na jakim kanale masz błąd? Czy błąd jest w regularnej emisji czy dopiero po odtwarzaniu materiału który już był w ramach CatchUP? Edytowane 11 Listopada 2020 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 14 godzin temu, wilq79 napisał: U mnie "nowości": pojawiły się napisy na kanałach ze stajni polsatu (obejrzałem "Chłopaki do wzięcia" ze zrozumieniem), oraz zacięcia typu czarny ekran - leci audycja parę minut a nagle czarny ekran bez obrazu, dźwięku ani komunikatu o błędzie. Pomaga przewinięcie parę sek w tył i do przodu (i duża doza cierpliwości, bo trzeba proces powtarzać). Rzeczywiście na kilku kanałach pojawiła się ta opcja - Polsat, TV4, Polsat Film itd. Na Filmbox Arthouse, gdzie od momentu podmiany na wersje HD (czyli kilka miesięcy) jest tylko wersja oryginalna na razie nie ;). Ścieżki na razie obie nadają to samo (wybór powoduje zmianę streamu i chwilowe znikniecie obrazu), napisy dość duże i na czarnym tle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 12 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2020 23 godziny temu, apj napisał: Na jakim kanale masz błąd? Czy błąd jest w regularnej emisji czy dopiero po odtwarzaniu materiału który już był w ramach CatchUP? Głównie w kombinacji napisy+catchup. Na żywo idzie ok a z catchupu zwieszka co minutę. Polsat Film, Super Polsat... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2020 (edytowane) Tak swoją drogą to wymieniając router u znajomych mających Evoboxa IP zauważyłem, że sprzęcik lubi sobie pobierać dane jak jest w trybie czuwania bez oszczędzania energii, i to nawet kilka GB - mimo, że nikt z niego nie korzysta. Requesty brykają całą dobę po logach routera o godzinach typu 4 rano, a sprzęt w danym dniu był włączony godzinę wieczorem ;). Edytowane 14 Listopada 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesker_ Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Mam pytanie do zorientowanych. Skoro ten evobox IP działa z szerokopasmowym internetem od orange, gdzie można go podpiąć do routera z orange poprzez wi-fi to dlaczego nie miałby działać po mobilnym adresie od orange? Przezcież to też połączenie po wifi z routera... inne pasma czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Po prostu nie działa. Różne zakresy IP, hosty itd i dostęp dla tych z mobilnego Orange, do dziś identyfikujących się jako public-gprsX.centertel.pl jest zablokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonblausport Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Witam Mam pytanie czy jest mozliwosc po sieci domowej puscic kanaly z tego evoboxa ktory jest w kuchni do vu+ w salonie Ewentualnie jakas inna mozliwosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) Z żadnego dekodera operatora nie ma takiej możliwości aby przesyłać uprawnienia lub obraz na własny tuner. Byłoby to częściowo możliwe jeśli miałbyś moduł CAM i np. 2x vu+ wtedy można na jednym z dwóch dekoderów w danej chwili oglądać dowolny kanał z oferty operatora. Natomiast do tego co chcesz zrobić oficjalnie jest multiroom jako dodatkowa usługa do abonamentu który posiadasz np. dodatkowy moduł CI+ który uruchamiasz w vu+ jeśli to model z kieszenią na CI. Edytowane 22 Listopada 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonblausport Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Mam modul ci posatu z karta ale ta karte i modul nie chca mi zarejestrowac bo twierdz a ze jest na kogos innego Ja nabylem na ebayu i sprzedawca mnie wyrulowal bo twierdzil ze nie jest zarejestrowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 (edytowane) Jeśli znasz numer konta do wpłat i jest zadeklarowany jakiś pakiet, to wystarczy opłacić. Jeśli nie to może w którymś punkcie obsługi coś podpowiedzą co zrobić w takiej sytuacji. Na przyszłość jeśli kupujesz od kogoś moduł to tylko z możliwością cesji, bo tylko wtedy można uniknąć tego typu problemów. Edytowane 22 Listopada 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonblausport Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Wlasnie ze nie znam konta wplat do tej karty Sprobuje tak jak radzisz spytam w punkcie czy da rade cos zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Wyszła dziś aktualizacja softu dla Evoboxa IP. Z widocznych zmian doszła opcja nagrywania (na razie nie działa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 (edytowane) Po aktualizacji zaczęły mi świecić brakujące kanały z oferty (tvs, tvp polonia i eski) oraz udało mi się stworzyć i nazwać drugą listę ulubionych. No i zapełnić oczywiście PS to nie koniec pozytywów, przy końcu audycji odgrywanej z catchup włącza się po 5 sek następna i nie trzeba nic klikać ... jak jeszcze "ostatnio oglądane" pozwoli nam powracać do audycji i czasu, gdzie przerwaliśmy oglądać to będziemy mieli prawdziwą apkę streamingową Edytowane 4 Grudnia 2020 przez wilq79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Eska Extra HD Wam działa? Bo na dekoderze do którego mam dostęp "tego kanału nie ma..." - i podobno jest już tak od tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Proszę ponowić uprawnienia na dekoder, zaloguj się do swojego konta w ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po ponowieniu uprawnień proszę o przełączenie dekodera na kanał, do którego aktualnie nie ma dostępu. Operacja ponowienia może potrwać do 10 minut. Jeżeli w tym czasie nie pojawi się dostęp do kanału, należy przełączyć dekoder na inny kanał i powrócić na kanał, do którego nie ma dostępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz0 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 5 godzin temu, bugmenot napisał: Eska Extra HD Wam działa? Bo na dekoderze do którego mam dostęp "tego kanału nie ma..." - i podobno jest już tak od tygodnia. Mam to samo. Kilka razy nadawanie ponownie uprawnień poprzez infolinię oraz samodzielnie z poziomu ICOK - dalej brak uprawnień. Zaproponowali mi wymianę dekodera, również nic nie pomogło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 @mariusz0 o, dzięki za info. Czyli trzeba poprosić @hupatek to może sprawdzi bliżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilq79 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Hmm, ja miałem sytuację odwrotną - przed aktualizacją na wersję oprogramowania "z kropką" czyli funkcją nagrywania nie miałem kilku kanałów włącznie z eskami. Po tej aktualizacji wszystkie eski działają. Tak że różnie bywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 (edytowane) O ile jestem w stanie zrozumieć niewykorzystane od początku funkcje jak „Pilot mobilny” czy „Multiroom” w menu dekodera o tyle nie jestem w stanie zrozumieć po co wprowadzono na już niedziałające „nPVR” i tą „kropkę” od nagrywania. Jeżeli chcieli wprowadzić to mogli odrazu z funkcjonalnością, nie ma aktywnej subskrypcji, czyli wystarczyłoby chyba stworzyć opcje dodatkowe nPVR. Tym bardziej że taki bogaty CatchUP jak oferuje teraz CP w połączeniu z nPVR gdyby doszła funkcjonalność, byli by na szczycie operatorów z funkcjonalnościami w IPTV. Ciekawe czy coś się ruszy w temacie czy będzie kilkuletni przestój jak w dwóch wcześniej wspomnianych opcjach. Ostatnio były dwie aktualizacje, wcześniejszą znów „zepsuła się” funkcja HDMI-CEC, w tej najnowszej znów jest naprawiona Edytowane 17 Grudnia 2020 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 @bugmenot @mariusz0 W tym przypadku sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, proszę wejść w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 W dniu 16.12.2020 o 12:08, bugmenot napisał: Eska Extra HD Wam działa? Bo na dekoderze do którego mam dostęp "tego kanału nie ma..." - i podobno jest już tak od tygodnia. Restart zasilaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 @support458 Był robiony, jak i to tradycyjne ponawianie uprawnień, ale nic to nie dało. Będe u znajomych w weekend to zrobię jeszcze trzeci raz :). Ale poprzednio jak nie mieli kilkunastu kanałów w tym Polsatów Sport na których im zależało to pomógł dopiero jakiś "wyższy level" w BOK do którego zostali przełączeni po paru telefonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz0 Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 W dniu 17.12.2020 o 09:28, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @bugmenot @mariusz0 W tym przypadku sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, proszę wejść w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Niewiele pomogli, dokładnie nic Ponowienie sygnału (chyba już 10 krotnie...). Jak twierdzą, z ich strony wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.