Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX IP - dyskusja ogólna.


patryk7588
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie "nowości": pojawiły się napisy na kanałach ze stajni polsatu (obejrzałem "Chłopaki do wzięcia" ze zrozumieniem), oraz zacięcia typu czarny ekran - leci audycja parę minut a nagle czarny ekran bez obrazu, dźwięku ani komunikatu o błędzie. Pomaga przewinięcie parę sek w tył i do przodu (i duża doza cierpliwości, bo trzeba proces powtarzać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, wilq79 napisał:

U mnie "nowości": pojawiły się napisy na kanałach ze stajni polsatu (obejrzałem "Chłopaki do wzięcia" ze zrozumieniem), oraz zacięcia typu czarny ekran - leci audycja parę minut a nagle czarny ekran bez obrazu, dźwięku ani komunikatu o błędzie. Pomaga przewinięcie parę sek w tył i do przodu (i duża doza cierpliwości, bo trzeba proces powtarzać).

 

Rzeczywiście na kilku kanałach pojawiła się ta opcja - Polsat, TV4, Polsat Film itd. Na Filmbox Arthouse, gdzie od momentu podmiany na wersje HD (czyli kilka miesięcy) jest tylko wersja oryginalna na razie nie ;).

Ścieżki na razie obie nadają to samo (wybór powoduje zmianę streamu i chwilowe znikniecie obrazu), napisy dość duże i na czarnym tle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak swoją drogą to wymieniając router u znajomych mających Evoboxa IP zauważyłem, że sprzęcik lubi sobie pobierać dane jak jest w trybie czuwania bez oszczędzania energii, i to nawet kilka GB - mimo, że nikt z niego nie korzysta.

Requesty brykają całą dobę po logach routera o godzinach typu 4 rano, a sprzęt w danym dniu był włączony godzinę wieczorem ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do zorientowanych.

Skoro ten evobox IP działa z szerokopasmowym internetem od orange, gdzie można go podpiąć do routera z orange poprzez wi-fi to dlaczego nie miałby działać po mobilnym adresie od orange? Przezcież to też połączenie po wifi z routera... inne pasma czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z żadnego dekodera operatora nie ma takiej możliwości aby przesyłać uprawnienia lub obraz na własny tuner. Byłoby to częściowo możliwe jeśli miałbyś moduł CAM i np. 2x vu+ wtedy można na jednym z dwóch dekoderów w danej chwili oglądać dowolny kanał z oferty operatora. Natomiast do tego co chcesz zrobić oficjalnie jest multiroom jako dodatkowa usługa do abonamentu który posiadasz np. dodatkowy moduł CI+ który uruchamiasz w vu+ jeśli to model z kieszenią na CI.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli znasz numer konta do wpłat i jest zadeklarowany jakiś pakiet, to wystarczy opłacić. Jeśli nie to może w którymś punkcie obsługi coś podpowiedzą co zrobić w takiej sytuacji. Na przyszłość jeśli kupujesz od kogoś moduł to tylko z możliwością cesji, bo tylko wtedy można uniknąć tego typu problemów.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po aktualizacji zaczęły mi świecić brakujące kanały z oferty (tvs, tvp polonia i eski) oraz udało mi się stworzyć i nazwać drugą listę ulubionych. No i zapełnić oczywiście ?

 

PS to nie koniec pozytywów, przy końcu audycji odgrywanej z catchup włącza się po 5 sek następna i nie trzeba nic klikać ... jak jeszcze "ostatnio oglądane" pozwoli nam powracać do audycji i czasu, gdzie przerwaliśmy oglądać to będziemy mieli prawdziwą apkę streamingową  ? ?

Edytowane przez wilq79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proszę ponowić uprawnienia na dekoder, zaloguj się do swojego konta w ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą".

Po ponowieniu uprawnień proszę o przełączenie dekodera na kanał, do którego aktualnie nie ma dostępu. Operacja ponowienia może potrwać do 10 minut. Jeżeli w tym czasie nie pojawi się dostęp do kanału, należy przełączyć dekoder na inny kanał i powrócić na kanał, do którego nie ma dostępu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bugmenot napisał:

Eska Extra HD Wam działa? Bo na dekoderze do którego mam dostęp "tego kanału nie ma..." - i podobno jest już tak od tygodnia.

 

Mam to samo. Kilka razy nadawanie ponownie uprawnień poprzez infolinię oraz samodzielnie z poziomu ICOK - dalej brak uprawnień. Zaproponowali mi wymianę dekodera, również nic nie pomogło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile jestem w stanie zrozumieć niewykorzystane od początku funkcje jak „Pilot mobilny” czy „Multiroom” w menu dekodera o tyle nie jestem w stanie zrozumieć po co wprowadzono na już niedziałające „nPVR” i tą „kropkę” od nagrywania. Jeżeli chcieli wprowadzić to mogli odrazu z funkcjonalnością, nie ma aktywnej subskrypcji, czyli wystarczyłoby chyba stworzyć opcje dodatkowe nPVR. Tym bardziej że taki bogaty CatchUP jak oferuje teraz CP w połączeniu z nPVR gdyby doszła funkcjonalność, byli by na szczycie operatorów z funkcjonalnościami w IPTV.

 

Ciekawe czy coś się ruszy w temacie czy będzie kilkuletni przestój jak w dwóch wcześniej wspomnianych opcjach.

 

Ostatnio były dwie aktualizacje, wcześniejszą znów „zepsuła się” funkcja HDMI-CEC, w tej najnowszej znów jest naprawiona ?

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@support458 Był robiony, jak i to tradycyjne ponawianie uprawnień, ale nic to nie dało.

Będe u znajomych w weekend to zrobię jeszcze trzeci raz :).

Ale poprzednio jak nie mieli kilkunastu kanałów w tym Polsatów Sport na których im zależało to pomógł dopiero jakiś "wyższy level" w BOK do którego zostali przełączeni po paru telefonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.12.2020 o 09:28, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@bugmenot @mariusz0 W tym przypadku sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, proszę wejść w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. 

Niewiele pomogli, dokładnie nic ;) Ponowienie sygnału (chyba już 10 krotnie...). Jak twierdzą, z ich strony wszystko działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...