Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

deadprice mam do ciebie pytanko jako pracownika cyfry. Dostaje telefony od was (poznaje po zastrzezonym numerze), odbieram, leci muzyczka przez okolo 30s i sie rozlacza. Przerabialem to juz z 8-10 razy. O co chodzi? Przed swietami tez dzwoniliscie i ze dwa razy podobna sytuacja, w koncu za trzecim razem odezwal sie konsultant. Oczywiscie nie dogadalismy sie bo dawal to co nowym a nawet gorzej. NO i mial oddzwonic za tydzien i tak jakos probuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, nie mam zielonego pojęcia, nie jestem specjalistą od IT, bo z tego, co opisujesz, to raczej ich działka.

Bardzo wątpliwe, czy dawał konsultant gorsze warunki od nowych klientów, bo mamy wręcz takie same, a nawet warianty, których nie ma dla nowych; zwłaszcza że dekodery są bezpłatnie na użytkowanie tylko dla przedłużeniowych (w większości wariantów), czyli nawet jak dawał Ci to samo, to masz już 130zł do przodu, no ale kto co lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, nie mam zielonego pojęcia, nie jestem specjalistą od IT, bo z tego, co opisujesz, to raczej ich działka.

Bardzo wątpliwe, czy dawał konsultant gorsze warunki od nowych klientów, bo mamy wręcz takie same, a nawet warianty, których nie ma dla nowych; zwłaszcza że dekodery są bezpłatnie na użytkowanie tylko dla przedłużeniowych (w większości wariantów), czyli nawet jak dawał Ci to samo, to masz już 130zł do przodu, no ale kto co lubi.

 

uwierz że dawał gorsze, dopiero jak zaczałem wymieniać oferty dla nowych z ulotek to zaproponowal mi to samo. Kompletnie odrzucona byla moja prosba o darmowy najem tunera HD (0becnie mam SD na wynajem gratis). NIe mam zadnych przywilejow mimo ze umowe mam 13ty miesiac (teraz juz ostatni bo umowa wypowiedziana do konca stycznia). NIe wiem skad te 130zl bo nie zyskałbym ani zlotowki przedluzajac dzisiaj umowe, dostalbym identyczne warunki jak gosc z ulicy.

Oczywiscie caly czas mowa o pakietach z HD bo wiadomo że oferty 18miesieczne SD za 29zl i 42zl są lepsze ale one mnie nie interesują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince napisał

 

Faktycznie strasznie marnie. To, co masz w standardzie za 72,80zł dostajesz za 29. Lipa straszna. Rozumiem, że niektórzy są bardzo rozpieszczeni po okrągłych urodzinach Cyfry+ w 2008, ale takie posty to już chyba przesada. Nic lepszego nie będzie. Czekaj dalej, jak znikną promocje.

 

Zeszłego roku miałem Podstawowy z Canal+ wychodziło średnio z kilkoma większymi miesiącami abonamentu średnio 29zł na miesiąc ale umowa na 13 a teraz jest w tej cenie na 18 miesięcy dla starych abonentów.

 

Muszę cie zripostować twój komentarz do tego użytkownika jest nie ok

Ja też czekam bo w Cyfrze oprócz meczy piłkarskich nie ma nic a na tym mi zależy najbardziej kanały typu Mini Mini to sobie niech w D... wsadzą albo wymienią na Bumeranga

 

Jak podniosą ceny to ludzie odejdą do N więc na to się nie zanosi ceny będą trwać

 

Jeśli miałbym płacić za standard to wolę taki pakiecik

N za 48zł plus Pakiet Premium z Canal+

 

jeśli poprawią ofertę wybiorę Cyfrę,więc nie strasz innych ceny w tym roku utrzymają się do świąt wielkanocnych.

 

Lepiej mieć 10 abonentów za połowę ceny niż za pełną jednego

I cyfra i N to zrozumiały i oto chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego marne? Zadzwoń i spróbuj 22 310 45 65

No to zadzwoniłem. "Nie ma takiej możliwości, nie tylko ja ale NIKT tutaj nie przedłuży umowy kończącej się w maju. Kwietniowe bez problemu". Nie pomogło nawet straszenie przejściem do n-ki :>

Może jutro trafię na łaskawszego konsultanta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak jeden powiedział czemu cyfra dzwoni z zastrzeżonego numeru,ja też tak miałem mają jakieś ciemne interesy do ukrycia.Mi się wydaje po to by nie można było składać reklamacji.Raz taka sama sytuacja była z operatorem telefonicznym który wymusił zmianę pakietu,a jak abonent chciał reklamować pani się go spytała z jakiego numeru dzwonił konsultant

 

Odnośnie innych z Cyfrą nawet 10 umów możecie podpisać to leży w ich interesie

 

RKStefan wierz mi w marcu i tak będziesz miał te same zasady co teraz.Ale jak chcesz bulić za infolinie i ciągłe pogaduszki z Cyfrą to proszę bardzo.

 

Pracownicy cyfry też działają na tym forum,czysty marketing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że niektórym ciężko zrozumieć, że w zeszłym roku z racji okrągłych urodzin C+ było tyle rabatów, no ale cóż...

"Pracownicy cyfry też działają na tym forum,czysty marketing."

Nie rozumiem co ma wolność słowa do marketingu. No ale każdy ma prawo do własnego świata. Szkoda, że zawiść przesłania Ci ten swój świat i nie odbierasz tego inaczej - że staramy się udzielić konkretnych informacji i odpowiadać na pytania.

@bogdan425

Przecież Ty też masz numer C+ - pojawia się na każdym rachunku. Poza tym łacząc się przez system internetowy, ciężko żeby się wyświetlał konkretny numer telefonu, zwłaszcza, że konsultantów są setki i jest jeden domyślny numer telefonu, który na forum się pojawił. Nie musiałeś podawać numeru telefonu przy umowie, więc nie rozumiem problemu.

A już w ogóle ta teoria spiskowa, że dzwonimy z zastrzeżonego, bo chcemy oszukać ludzi... Jezu, nie wychodźcie z domów i nie odbierajcie telefonów! Zło czai się tuż tuż :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pakiet powitalny+.Umowa przeszła na czas nieokreślony.Zadzwoniłem na infolinię i zapytałem się tak: czy jak przedłużę umowę to dostanę jakiś rabat.Pan konsultant sprawdził i dostałem rabat 30% przy abonamencie na 18 miesięcy i teraz będę płacił 13,90zł przez cały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przepadło by ci 10k koło nosa, a dokładniej koło ucha

Żeby "przepadło" - najpierw musiałbym się zabawić, jak małe dziecko :P

 

Tak dla zwykłej przyzwoitości, to mógłby się wyświetlić numer infolinii. Wtedy nie ma mowy o „tragedii” o której, z wielką "troską" - wspomniałeś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już w ogóle ta teoria spiskowa, że dzwonimy z zastrzeżonego, bo chcemy oszukać ludzi... Jezu, nie wychodźcie z domów i nie odbierajcie telefonów! Zło czai się tuż tuż :lol2:

Nigdy nie korzystam z opcji zastrzeżony. A, jeśli już dzwonię, to z pełnym szacunkiem do odbierającego - drugiego człowieka.

I tego od innych wymagam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli uważasz, że dzwoniący poprzez zastrzeganie numeru Cię lekceważy, to nawet nie wiem jak to zripostować. Powiem tak: to ja jestem lekceważony średnio kilkadziesiąt razy dziennie, właśnie przez abonentów. Nie powinieneś tego brać do siebie, tym bardziej, że tak jak mówię, zastrzeżenie numeru jest związane z komputerowym wybieraniem abonentów, a nie z widzimisie C+. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprice mam do ciebie pytanko jako pracownika cyfry. Dostaje telefony od was (poznaje po zastrzezonym numerze), odbieram, leci muzyczka przez okolo 30s i sie rozlacza. Przerabialem to juz z 8-10 razy. O co chodzi? Przed swietami tez dzwoniliscie i ze dwa razy podobna sytuacja, w koncu za trzecim razem odezwal sie konsultant. Oczywiscie nie dogadalismy sie bo dawal to co nowym a nawet gorzej. NO i mial oddzwonic za tydzien i tak jakos probuje...

 

 

Bo tak działa system dla połączeń wychodzących - automat wybiera numer co jakiś czas i przełącza do wolnego konsultanta, jeśli wszyscy są zajęci, to oczekujesz w kolejce, albo gdy jest więcej oczekujących to rozłącza rozmowę. Działa to bardzo dziwnie, bo w większości cc kolejny numer jest wybierany dopiero po zakończeniu rozmowy, a nie w jej trakcie.

Zastrzeżenie numeru nie ma nic do wybierania numerów przez system - zobacz chociażby obecna akcja dotycząca braku płatności i braku uprawnień z tego powodu - oni mają prezentacje numeru, z tym, że można też się do nich dodzwonić. Brak prezentacji wynika z prostego powodu - i tak nie dodzwonisz się pod ten numer bo większość akcji, zwłaszcza teraz te przedłużeniowe, ma zablokowane przyjmowanie połączeń przychodzących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Przeglądam forum od dawna, pisze po raz pierwszy.

 

Przeglądnąłem kilkanaście ostatnich stron, nie widzę odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, więc pytam.

 

W grudniu 2009 przedłużyłem poprzednią umowę z grudnia 2008 obowiązującą do 31.01.2010. Z konsultantem uzgodniłem, że "nowa umowa" będzie obowiązywać od 1.01.2010 i będzie trwała 13 miesięcy - standardowo jak u wielu forumowiczów.

 

Wczoraj dostałem list z cyfry. Spodziewałem się aneksu do umowy, ale dostałem coś co nazywa się "Regulamin Akcji promocyjnej Zostań z Cyfrą". Zakładam, że to standard. Wszelkie zapisy regulaminu są zgodne z ustaleniami, jednak moje wątpliwości budzi fragment "... oświadczyli, że wyrażają wolę kontynuowania Umowy o Abonament przez Okres Minimalny, który rozpoczyna się od dnia złożenia powyższego oświadczenia i obowiązuje do 28.02.2011"

 

I tu moja wątpliwość. Jak dla mnie od 1.01.2010 do 28.02.2011 to 14 miesięcy. Jakie daty końcowe macie w regulaminach przedłużeniowych obowiązujących od 1.01.2010 i trwających 13 miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...