Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Radze wam jak bierzecie cyfre to bierzcie przez telesprzedaz i potem do dystrybutora ,bo ja jak poszedłem do dystrybutora po odbiór umowy to na początku twierdzil ze canal+ jest tylko do końca roku gratis ,a ja powiedzilem że na telesprzedaży inaczej uzgadniałem i wtedy gość zmiekł i powiedział że jest na 12 miesięcy.Chiał mi jeszcze wcisnac umowe na 18 miesiecy ,ale powiedziełem że miałą być na 13.Za 18 mesieczne mają chyba lepsze prowizje dlatego trzeba uważac i czytac umowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powrócę jeszcze do umowy z cyfrą i kwestią zapisu na temat multipakietu i rezygnacji z HBO i cinemaxów po 4 miesiącach. Powiem szczerze, że mimo zaryzykowałem i wziąłem to według zapisu i mojej interpretacji mają prawo wyłaczyć i Canal+. Wziąłem ponieważ dystrybutorem jest mój znajomy który mnie zapewnił że mozna zrezygnować, więc uwierzyłem, ale czytając umowę raczej wynika z niej że w kwietniu może być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] według zapisu i mojej interpretacji mają prawo wyłaczyć i Canal+.

Szczerze mówiąc, to czytając aneks mam dokładnie takie same odczucia. Ale jeśli Cyferka zrobi w kwietniu przekręt (to znaczy zachowa się zgodnie z zapisami w umowie), to niech nawet do mnie nie dzwonią jak złożę w grudniu wypowiedzenie umowy, bo tylko im się zaśmieję w słuchawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety bardzo mało sprzedawców podpowiada że najlepiej wziąć pakiet komfortowy o do tego wszystkie opcje gratis ktore mozna wyłaczyc.Nie mają w tym interesu.Choć punkt Cyfry w King Crossie pod tym względem jest bardzo profesjonalny.

Ważna rzecz:sprawdzajcie na miejscu czy dekodery HD działają.Często jest tak że wyborze POŁACZENIE HDMI w tunerze nie ma ani wizji ani fonii.Wtedy trzeba wybrać DVI - jest wizja a fonia idzie przez inny kabel.Trochę to dziwne ale teraz mają jakieś szajsowate tunery HD.Abo kiepski producet albo coś z softem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie dostałem Orange sport gratis czemu? (reszta jest) można to jeszcze uaktywnić? w końcu za free jest na 4 miesiące.

nie dostałeś bo może nie chciałeś ?

zadzwoń na infolinie i podpytaj czy dołączą

sam jestem ciekaw co w tej sytuacji zrobią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie dostałem Orange sport gratis czemu? (reszta jest) można to jeszcze uaktywnić? w końcu za free jest na 4 miesiące.

nie dostałeś bo może nie chciałeś ?

zadzwoń na infolinie i podpytaj czy dołączą

sam jestem ciekaw co w tej sytuacji zrobią

 

A nie pytali :) , dołączyli to co jest gratis i tyle, potem sobie przeglądam ulotkę i Orange Sport niby gratis, a mi nie działa xD zadzwonię na infolinię. Ktoś we wcześniejszych postach napisał, że filmboxa nie dostał :mrgreen: w kulki sobie lecą jak się człowiek nie upomni to oferta jest różna, a nie ogólnopolska :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja trafiłem na "bardzo ukierunkowaną na klienta" panią, w punkcie w Vobisie, która sama zapytała jaką chcę umowę, sama wspomniała o smartczeku Sodexho, dołączyła bez pytania C+, HBO, Cinemaxy, Orange sport, i nawet napisała mi na odwrocie regulaminu, w których miesiącach mam z czego zrezygnować. Dodała, że lubi klientów, którzy, tak jak ja, biorą tylko kartę, bo ma wtedy mniej papierkowej roboty.

@NooExist: ja miałem tylko dowód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również dystrybutor nie włączył filboxów i Orange Sport :/ W sumie to i tak nie ma tam za bardzo co oglądać ale skoro są za darmo przez 4 miechy to troche mi tego szkoda.

Nie wie ktoś czy to można jeszcze jakoś dołączyć??

Ja słyszałem, że można ale trzeba będzie od stycznia normalnie opłacać, więc raczej nie skorzystam no chyba że istnieje możliwość darmowego podłączenia do 4 miesięcy i później będzie można wypowiedzieć.

Można tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja trafiłem na "bardzo ukierunkowaną na klienta" panią, w punkcie w Vobisie, która sama zapytała jaką chcę umowę, sama wspomniała o smartczeku Sodexho, dołączyła bez pytania C+, HBO, Cinemaxy, Orange sport, i nawet napisała mi na odwrocie regulaminu, w których miesiącach mam z czego zrezygnować. Dodała, że lubi klientów, którzy, tak jak ja, biorą tylko kartę, bo ma wtedy mniej papierkowej roboty.

@NooExist: ja miałem tylko dowód.

Ta piękna Pani daleko zajdzie - powodzenia :wink:

Jednak są jakieś pozytywne zmiany w C+ :idea:

Do kiedy jest ta promocja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również dystrybutor nie włączył filboxów i Orange Sport :/ W sumie to i tak nie ma tam za bardzo co oglądać ale skoro są za darmo przez 4 miechy to troche mi tego szkoda.

Nie wie ktoś czy to można jeszcze jakoś dołączyć??

Ja słyszałem, że można ale trzeba będzie od stycznia normalnie opłacać, więc raczej nie skorzystam no chyba że istnieje możliwość darmowego podłączenia do 4 miesięcy i później będzie można wypowiedzieć.

Można tak??

 

Zadzwoń i powiedz, że ci nie dołączyli i czy mogliby włączyć, ja staram się tam dodzwonić ale póki co ciągle brak wolnych konsultantów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ,zajdzie jakakolwiek pomyłka czy niedomówienie w umowie, można ją przecież zmodyfikować w ciągu 48 godzin włącznie z jej anulowaniem.

Co do promocji i gratisowych kanałów ,to czasami dystrybutorzy "dmuchają na zimne".Bardzo znamienną sprawą jest fakt o którym pisze - mars28."moje" dziewczyny podczas każdej promocji na maxa starają się informować klienta o konieczności wypowiedzenia opcji gratisowych,(jesli nie chce płacić) włącznie z wypisywaniem markerem drukowanymi literami :read:

A kończy się to zazwyczaj tak, że abonent przychodzi po kilku miesiącach z pretensjami że on nic nie wiedział, a fora internetowe huczą że cyfra jest złodziejem i oszukuje ludzi. Niestety smutne ale przawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ,zajdzie jakakolwiek pomyłka czy niedomówienie w umowie, można ją przecież zmodyfikować w ciągu 48 godzin włącznie z jej anulowaniem.

Co do promocji i gratisowych kanałów ,to czasami dystrybutorzy "dmuchają na zimne".Bardzo znamienną sprawą jest fakt o którym pisze - mars28."moje" dziewczyny podczas każdej promocji na maxa starają się informować klienta o konieczności wypowiedzenia opcji gratisowych,(jesli nie chce płacić) włącznie z wypisywaniem markerem drukowanymi literami :read:

A kończy się to zazwyczaj tak, że abonent przychodzi po kilku miesiącach z pretensjami że on nic nie wiedział, a fora internetowe huczą że cyfra jest złodziejem i oszukuje ludzi. Niestety smutne ale przawdziwe.

 

GREGORF1, czy Ty jesteś dystrybutorem? Jaka jest Twoja wiedza na temat opcji Canal+ HBO Cinemax i zachowaniem Canal+? Czemu jest taki zapis w umowie, który daje Cyfrze prawo w przypadku rezygnacji z Hbo wyłączyć Canal+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...