Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od 1 marca wchodzi w życie "specjalna oferta" dla Abonentów Sieci Komórkowej PLUS

Oferty dostępne tylko poprzez kanał sprzedaży TELESPRZEDAŻ.

 

ZIMA Z PLUSEM 18 MIESIĘCY 2010 TELESPRZEDAŻ

DATA ROZPOCZĘCIA: 1 MARCA 2010

DATA MODYFIKACJI:

DATA ZAKOŃCZENIA: DO ODWOŁANIA

OKRES UMOWY 18 MIESIĘCY

FORMY PŁATNOŚCI MIESIĘCZNE (BILING, POLECENIE ZAPŁATY,

KARTA PŁATNICZA)

ZASIĘG: Autoryzowani Dystrybutorzy Cyfry+

Charakterystyka oferty:

CENY PAKIETÓW Z OPCJĄ CANAL+: POWITALNY+ 29,90 zł, PODSTAWOWY+ 39,90 zł, KOMFORTOWY+ 49,90 zł ;

pro rata gratis

OPCJA HBO –3 miesiące z rabatem 100%;

Dla pakietu Powitalnego+ niepełny miesiąc abonamentu (od 2 do 31 dnia miesiąca) dostęp do kanałów z pakietu

Podstawowego+

Dla pakietu Podstawowego+ niepełny miesiąc abonamentu – dostęp do kanałów pakietu Komfortowego+

UŻYTKOWANIE SPRZĘTU:

Dekodery SD – BEZPŁATNE UŻYTKOWANIE

Sprzedaż dekoderów –Strong, Pace, Thompson – 49 zł; SAGEM – za 1 grosz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z umową do konca kwietnia, przedluzyłem w styczniu,

ale dzwoniąc kilka razy pod 0 800 w grudniu i styczniu zawsze słyszałem to samo: nie ma takiej możliwosci,

dopiero po telefonie na 22 310 45 46 i zapytaniu kiedy moge wysłac rezygnacje dostałem to co chciałem, czyli to co mam w podpisie na 18 miesiecy za 49,9

trzeba ich nękać aż do skutku :)

jestem z c+ 10lat

 

kolego, naprawdę udało ci się uzyskać takie warunki? Komfortowy,C+HBO, Filmbox, Premium HD, 5xHD za 50 złotych?! :read::shock:

nie wierzę! albo raczej, chciałbym wierzyć, ale... już bardziej możliwe, że HBO jest free tylko na kilka miesięcy.

napisz koniecznie, jak to rzeczywiście wygląda, bo... po prostu wierzyć się nie chce... :shock:

dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

rozmawiałem z osobą blisko związaną z cyfrą . Jak pytałem o jakieś info to stwierdził że warto poczekać

Było by fajnie jakby Bożonarodzeniową promocję powtórzyli w Wielkanoc ... z kanałami HD gratis w promocji

a odnośnie powyższych pytań i Patio TV to to był przeciez kanał FTA ogólnodostępny na hotbird to nie rozumiem dlaczego cyfra miała by odpowiadać w związku z tym że Patio zaprzestało nadawania sat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra odpowiada tylko za swoją własną ofertę programową, a w jej skład nie wchodzi żaden kanał FTA. kanały FTA stanowią własność swoich nadawców i tylko oni za nie odpowiadają, więc wszelkie zapytania i pretensje odnośnie PatioTV można kierować jedynie do nadawcy tego kanału. nie jest nim Cyfra+, tylko Fabryka Mediów Sp. z o.o. w Łodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z umową do konca kwietnia, przedluzyłem w styczniu,

ale dzwoniąc kilka razy pod 0 800 w grudniu i styczniu zawsze słyszałem to samo: nie ma takiej możliwosci,

dopiero po telefonie na 22 310 45 46 i zapytaniu kiedy moge wysłac rezygnacje dostałem to co chciałem, czyli to co mam w podpisie na 18 miesiecy za 49,9

trzeba ich nękać aż do skutku :)

jestem z c+ 10lat

 

kolego, naprawdę udało ci się uzyskać takie warunki? Komfortowy,C+HBO, Filmbox, Premium HD, 5xHD za 50 złotych?! :read::shock:

nie wierzę! albo raczej, chciałbym wierzyć, ale... już bardziej możliwe, że HBO jest free tylko na kilka miesięcy.

napisz koniecznie, jak to rzeczywiście wygląda, bo... po prostu wierzyć się nie chce... :shock:

dzięki z góry

 

 

mam to co w podpisie za 49,9

oczywiście hbo jest za free na kilka miesięcy, pózniej normalnie 29,9 albo rezygnacja

całość za 5 dych to byłby szoook :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pac

tak właśnie przypuszczałem, ale chciałem się upewnić. :D

 

@admin

wycięliście posty? bo zniknął mój dyskurs z deadprince...cenzura, czy mam omamy? nie widzę powodu, by wywalać to do kosza... chyba, że to forum sponsorowane przez cyferkę...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem na czas nieokreślony, więc umowa przewiduje 3-miesięczny okres wypowiedzenia. dostałem dziś od nich pismo, że otrzymali moją rezygnację i proszą, bym pilnie zadzwonił na 22 310 45 46... czyli tam, gdzie się nie dogadaliśmy, skutkiem czego rozwiązałem umowę! :lol2:

 

btw. czy to prawda, że przedłużając umowę telefonicznie, zgadzasz się USTNIE na warunki umowy, bez żadnego podpisu na umowie? bo ja uznaję tylko umowę na papierze. trzeba będzie zadzwonić z komórki i nagrać taką rozmowę...

 

Oczywiście nie mamy nic do roboty tylko oszukiwać ludzi podczas rejestrowanych rozmów, zatem bój się, bój.

A jeśli już zamierzasz nagrywać konsultanta, to go o tym poinformuj, bo inaczej jest to łamanie prawa. Ale z takim podejściem, że "ja pana nagrywam bo mnie pan oszuka" na start mało ugrasz, cwaniacy zawsze mają pod górkę prędzej czy później. Uznajesz tylko umowę na papierze - ciekawe czy przeczytałeś całą umowę czy zaufałeś w większości temu, co powiedział dystrybutor. Bo takich przypadków jest mnóstwo.

 

A tak poważnie - aneks to warunki promocyjne + kilka wybranych ogólnych punktów Regulaminu i Akcji. Zazwyczaj ich odczytanie trwa nie dłużej niż 2 minuty. Strach się bać.

 

Hmm, ta wypowiedź: Gdybyście byli uczciwi, to nagrywanie rozmowy by Was nie przerażało, przyznajesz tym samym,że czasami obiecujecie cos, czego nie mozecie dotrzymac, bo wiecie, ze abo nie ma potem zadnego dowodu. Sam niedawno to przerabialem. A jesli tylko Wy posiadacie nagranie to zawsze mozecie je zmodyfikowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o samo nagrywanie rozmowy jako środka straszącego, tylko jako dowodu zawarcia umowy, którego ja w takim przypadku bym nie posiadał. nikt nie podważa tutaj uczciwości drugiej strony (sugeruje to deadprince), ale nie oszukujmy się, chodzi tu o pieniądze i poważne zobowiązanie, a żaden rozsądny człowiek nie powinien zobowiązywać się do czegokolwiek, jeśli nie ma nawet możliwości udowodnienia istnienia takiego zobowiązania. zasada uczciwości i przejrzystości nakazuje, aby obie strony miały w posiadaniu dowód zawarcia takiej umowy. a jeżeli nie mam możliwości podpisać takiego aneksu do umowy i widzieć, co podpisuję, to nagranie jest dla mnie jedynym dowodem ewentualnego zawarcia umowy. hipotetyczna manipulacja jest możliwa ze strony cyfry, bo faktycznie to jedynie oni posiadają nagranie. zaś aluzja do nieuczciwości jest krzywdząca i niesprawiedliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

info dla @PAC

 

prawdopodobnie mamy tę samą umowę na :

- pakiet komfortowy+ wraz z C+ za stałą kwotę 54,90

- do tego C+HD, 5xHD, Filmbox i nieszczęsne HBO!!!

zadzwoń lub napisz do ICA, poinformują Cię, że rezygnacja z HBO obetnie Ci C+HD

albo będziesz bulił 6zeta co miesiąc!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, Marek76, celowo wprowadzamy ludzi w błąd. To nasza praca. Tylko jakbyś zechciał podać konkrety, bo równie dobrze mogę powiedzieć, że to Ty chciałeś usłyszeć coś, co nie padło w aneksie. Przecież na końcu aneksu, który konsultant odczytuje, pada pytanie: "Czy akceptuje Pan/Pani te warunki?" i ten sam aneks jest dostarczany pocztą, więc nie rozumiem problemu. Wszystko jest czytane: punkt po punkcie rabaty, ogólne postanowienia Regulaminu. Skoro ktoś nie akceptuje warunków promocyjnych, to zakańcza rozmowę i tyle, co mi się jeszcze nie zdarzyło. Jakoś kilkadziesiąt tysięcy osób przedłuża co miesiąc umowy i żyją.

Szkoda, że nikt nie zauważy, że to wygoda - w ciągu kilku minut od rozmowy telefonicznej są odblokowane dodatkowe kanały, od następnego miesiąca już wchodzą automatycznie rabaty. Rozumiem że wolelibyście czekać na kuriera z umową, płacić wyższe ceny za miesiące starej umowy i potem jeszcze narzekać że to tak długo trwa? Już naprawdę niektórzy nie mają co robić, to narzekają bez sensu i zaśmiecają wątek.

 

@kajagogoo

Nawet nie chce mi się na poprzednią stronę wracać, czy coś napisałeś. Siejesz zamęt, ogólną niechęć do Cyfry+, chyba masz we krwi podjudzanie do kłótni, więc dyskusja z Tobą jest bezcelowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cm812

 

ja mam na 18 miesięcy za 49,9zł

pytałem trzy razy podczas dwóch rozmów telefonicznych czy mogę wyłączyć hbo po okresie promocyjnym bez utraty zniżki,

odpowiedz była 3x tak, zapisałem date i godzine rozmowy z konsultantem,

mniejsza o to, i tak zamierzam sobie zostawić hbo,

ale nawet jak odłącze i doliczą mi te 6zł to będę płacił 55,9 za komfortowy c+ fimboxy i wszystkie hd,

wczesniej płaciłem za podstawowy c+ i 2xhd 79zł,

dla mnie jest ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince : umowe przedluzalem 9 grudnia 2009 roku TYLKO pod zobowiazaniem, ze jak najszybciej dostane wymiane dekodera 250 na 500. Konsultant przyrzekl ze bedzie to NAJPOZNIEJ na poczatku stycznia. Mimo mailowych awantur z dzialem reklamacji do dzis mam stary. I mimo , ze potwierdzili, ze konsultant o przyrzekl jako warunek przedluzenia...

A u profesjonaliżmie Waszych konsultantow swiadczy to, ze gdy zadzwonilem 9 grudnia przedluzyl umowe z emna, mimo ze byla na zone. Czyli swiadomie zlamal prawo, zeby zarobic prowizje. Wiesz chyba, ze moja zona mogla Was po czyms takim pozwac na ogromne odszkodowanie?? A moze bedziesz mi wmawial, ze nie zauwazyl, ze umowa jest na kobiete, a rozmawia z mezczyzna?? Tylko dobrej woli mojje zony zawdzieczacie, ze laskawie, gdy to wyszlo po zlozeniu reklamacji na wymiane dekodera, z ezgodzila sie podmienic nagranie. Ile takich "lewych" umow przechodzi, bo nikt tego nie sprawdza??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nikt nie zauważy, że to wygoda - w ciągu kilku minut od rozmowy telefonicznej są odblokowane dodatkowe kanały, od następnego miesiąca już wchodzą automatycznie rabaty.

Witam

 

26.02.2010 r. przedłużyłem telefonicznie umowę. Konsultantka zaproponowała mi 50% zniżki na odbierany pakiet przez cały okres 18 miesięcy, skracając obecną umowę o 3 ostatnie pełnopłatne miesiące. Dodatkowo miałem otrzymać promocyjnie dostęp do pakietu Canal+ przez cały marzec (od 1 do 31). Ponadto zaoferowano mi dekoder SD w bezpłatne użytkowanie przez cały okres umowy, po który miałem udać się do dystrybutora (obecnie posiadam dekoder na własność, który niestety szwankuje).

 

Pomimo iż dzisiaj jest już 1.03.2010 r. nie mam jeszcze przesłanych uprawnień do odbioru paczki Canal+, pomimo iż robiłem reaktywację karty w ICA.

Udałem się dzisiaj również do dystrybutora w celu odbioru dekodera, ale w systemie dystrybutor ma wpisaną jeszcze moją starą umowę (do końca maja) i nie mógł mi wydać dekodera.

Co ciekawe w ICA w płatnościach rabat już chyba jest, bo mam nadpłatę na następny miesiąc (wpłacona była pełna stawka za marzec).

 

Proszę o info kiedy otrzymam uprawnienia do odbioru paczki Canal+ i kiedy będę mógł odebrać dekoder u dystrybutora.

Czy mam jeszcze cierpliwie poczekać, czy coś jest nie tak i należy jak najszybciej dzwonić, składać reklamację, itp.?

 

Dziękuję za wyjaśnienie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale nowa umowa miała obowiązywać od 1.03.2010 r. i Canal+ miał być promocyjnie włączony od 1 do 31 marca 2010 r.

W odczytanym aneksie nie było co prawda wspomniane o Canal+, ale podczas rozmowy tel. wielokrotnie pytałem się czy na pewno nie będę musiał zapłacić za promocyjnie włączoną paczkę Canal+ i czy muszę zadzwonić i wyłączyć ten pakiet w odpowiednim czasie. Konsultantka twierdziła, że uprawnienia same zgasną i nie będę musiał dzwonić.

Mam nadzieję, że na dniach umowa zostanie wprowadzona do systemu i wtedy włączą mi Canal+. W przeciwnym wypadku będę czuł się oszukany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 1 marca wchodzi w życie "specjalna oferta" dla Abonentów Sieci Komórkowej PLUS

Oferty dostępne tylko poprzez kanał sprzedaży TELESPRZEDAŻ.

 

ZIMA Z PLUSEM 18 MIESIĘCY 2010 TELESPRZEDAŻ

DATA ROZPOCZĘCIA: 1 MARCA 2010

DATA MODYFIKACJI:

DATA ZAKOŃCZENIA: DO ODWOŁANIA

OKRES UMOWY 18 MIESIĘCY

FORMY PŁATNOŚCI MIESIĘCZNE (BILING, POLECENIE ZAPŁATY,

KARTA PŁATNICZA)

ZASIĘG: Autoryzowani Dystrybutorzy Cyfry+

Charakterystyka oferty:

CENY PAKIETÓW Z OPCJĄ CANAL+: POWITALNY+ 29,90 zł, PODSTAWOWY+ 39,90 zł, KOMFORTOWY+ 49,90 zł ;

pro rata gratis

OPCJA HBO –3 miesiące z rabatem 100%;

Dla pakietu Powitalnego+ niepełny miesiąc abonamentu (od 2 do 31 dnia miesiąca) dostęp do kanałów z pakietu

Podstawowego+

Dla pakietu Podstawowego+ niepełny miesiąc abonamentu – dostęp do kanałów pakietu Komfortowego+

UŻYTKOWANIE SPRZĘTU:

Dekodery SD – BEZPŁATNE UŻYTKOWANIE

Sprzedaż dekoderów –Strong, Pace, Thompson – 49 zł; SAGEM – za 1 grosz

 

Jeśli nie jestem abonentem sieci PLUS będę mógł skorzystać z tej promocji ? ,bo jestem

zainteresowany. ale nawet nie wiem na jaka infolinie dzwonić ( na stronie cyfry brak informacji )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tim przepnij karte, zresetuj dekoder i wyszukaj programy na nowo potem zadzwon, wybierz z klawiatury telefonu 5 reaktywacje, pozniej chyba 1 i wpisz 12 pierwszych cyfr z karty. Powinno pomóc a jesli uprawnienia nie dotra po godzinie to zadzwon do dzialu techniczego i popros o reaktywacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, Marek76, celowo wprowadzamy ludzi w błąd. To nasza praca. Tylko jakbyś zechciał podać konkrety, bo równie dobrze mogę powiedzieć, że to Ty chciałeś usłyszeć coś, co nie padło w aneksie. Przecież na końcu aneksu, który konsultant odczytuje, pada pytanie: "Czy akceptuje Pan/Pani te warunki?" i ten sam aneks jest dostarczany pocztą, więc nie rozumiem problemu. Wszystko jest czytane: punkt po punkcie rabaty, ogólne postanowienia Regulaminu. Skoro ktoś nie akceptuje warunków promocyjnych, to zakańcza rozmowę i tyle, co mi się jeszcze nie zdarzyło. Jakoś kilkadziesiąt tysięcy osób przedłuża co miesiąc umowy i żyją.

Szkoda, że nikt nie zauważy, że to wygoda - w ciągu kilku minut od rozmowy telefonicznej są odblokowane dodatkowe kanały, od następnego miesiąca już wchodzą automatycznie rabaty. Rozumiem że wolelibyście czekać na kuriera z umową, płacić wyższe ceny za miesiące starej umowy i potem jeszcze narzekać że to tak długo trwa? Już naprawdę niektórzy nie mają co robić, to narzekają bez sensu i zaśmiecają wątek.

 

@kajagogoo

Nawet nie chce mi się na poprzednią stronę wracać, czy coś napisałeś. Siejesz zamęt, ogólną niechęć do Cyfry+, chyba masz we krwi podjudzanie do kłótni, więc dyskusja z Tobą jest bezcelowa.

człowieku, ty w ogóle nie rozumiesz, o czym była mowa? czytaj ze zrozumieniem, albo zrezygnuj z pracy, do której chyba się nie nadajesz. cały czas obrażasz nas, klientów, zarzucając nam złą wolę, chęć oszustwa. niechęć do waszej firmy? w tekście nie ma absolutnie żadnej niechęci do Cyfry. zachowujesz się w ogóle jak jakiś agent bezpieki Cyfry, we wszystkim dopatrujesz się złej woli abonenta, a twoje insynuacje są obraźliwe i ewidentnie złośliwe, zapewne wynikające ze skazy twojego charakteru, bo nie wierzę, by was w tym szkolili.

jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć prostych i rzeczowych argumentów, to się nie wypowiadaj. jestem z cyfrą od 12 lat, zawsze byłem zadowolony z ich usług, kontakt z ICA i telefoniczny zawsze był ok. nigdy się nie skarżyłem ani nie narzekałem na Cyfrę, za wyjątkiem ostatniego miesiąca, kiedy nie doszliśmy do porozumienia w kwestii nowego aneksu do umowy, czemu dałem na forum wyraz bardzo kulturalnie. moje oczekiwania były nie roszczeniowe, ale całkowicie realistyczne, co możesz sprawdzić na forum, jeśli ci się chce. nawet wysyłając rezygnację z umowy napisałem do ICA z podziękowaniem za miłą współpracę i dobry kontakt. następnie, niewinna wzmianka o nagrywaniu rozmowy z konsultantem spowodowała twój bluzg niechęci i złości, niemalże fochy obrażonego majestatu - zupełnie niezrozumiałe. natomiast w żaden sposób nie odniosłeś się do argumentów, które podniosłem w wypowiedzi. masz mi za złe, że chcę mieć dowód zawarcia umowy? sam przyznajesz, że aneks w formie pisemnej jest tylko potwierdzeniem umowy zawartej telefonicznie - umowy, co do treści której ja nie posiadam w takim przypadku żadnego dowodu! I masz mi to za złe? a ty, na przykład, przez telefon wziąłbyś na słowo pożyczkę z banku? Inna sytuacja, powiesz. tak, bo nie ty jesteś wtedy na pozycji siły. fakt, że żyjemy w państwie "nadopiekuńczym" nie zwalnia człowieka od odpowiedzialności za siebie i dopóki mam jeszcze prawo decydować o sobie i dbać o moje interesy, to zamierzam z tego korzystać. ale sama już wzmianka, że chcę z tego prawa skorzystać nagrywając rozmowę z konsultantem, z takiego samego powodu, dla któreo i wy je nagtywacie, wywołuje twóją histeryczną niemalże reakcję.

to przykre, że Cyfra ma na forum takiego reprezentanta, jak deadprince. na pewno nie jest to świadoma polityka firmy, bo zdecydowanie wystawiasz sobie i jej bardzo złe świadectwo. niechęć do Cyfry? pojawiła się, i owszem, po twoich wypowiedziach i reakcjach. niestety.

ps. proszę admina o nieusuwanie tego postu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przykre, że Cyfra ma na forum takiego reprezentanta, jak deadprince. na pewno nie jest to świadoma polityka firmy, bo zdecydowanie wystawiasz sobie i jej bardzo złe świadectwo. niechęć do Cyfry? pojawiła się, i owszem, po twoich wypowiedziach i reakcjach. niestety.

ps. proszę admina o nieusuwanie tego postu.

Zgadzam się z tym w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kajagogoo

 

BRAWO :brawo:

W końcu ktoś pięknie przedstawił postać Pana konsultanta z Cyfry+.

Zamiast cały czas stawiać potencjalnych klientów (swoich chlebodawców) w rzędzie ze złodziejami i kombinatorami, niech lepiej podciągnie się w swojej "profesji".

 

A co do złości @deadprince na nagrywanie rozmów z naszej strony...

On wie doskonale jak działa jego centrum obsługi abonenta :evil: I tu powstaje nagle FOCH i strach.

Na forach co jakiś czas piszą jak konsultanci potrafią kłamać (oczywiście nie wszyscy). A gdy przy istotnej dla klienta rozmowie ten zażąda powtórzenia danych osobowych konsultanta i powie, że rozmowę rejestruje.

Bardzo często zdarza się nagłe przerwanie połączenia ze strony Cyfry :crazy:

 

Poczytajcie o tym na innych forach...

Przykładem może być ostatnie oszukanie nowego abonenta na TV 23 cale (umowę świąteczną zawarł telefonicznie) lecz nie pomyślał aby zapisać dane konsultanta, godzinę i datę rozmowy :(

Po tym jak po jakimś czasie zadzwonił ździwiony, że nie otrzymał TV. Poinformowano go, że mu on nie przysługuje !!!

I, że z dnia o którym on mówi nie znaleziono takiego nagrania.

ALE UMOWA NA ABO 24m-ce OCZYWIŚCIE GO OBOWIĄZUJE :x

 

 

CHORE ale prawdziwe. Szczegóły sprawy min. na forum LAKI.

 

 

Pozdrawiam.

 

ps. @deadprince. UPS, znowu CV napisałam :jupi: A przecież Ty tego nie lubisz :lol:

 

 

I żeby nie był off-topic.

 

Uważam, że nowa propozycja CYFRY+ i PLUS GSM jest całkiem atrakcyjna :brawo:

Lecz osobiście poczekam jeszcze na promocję z zajączkiem Wielkanocnym. Mam nadzieję, że jak coś to ta z PLUSEM nie wygaśnie.

 

Czy ktoś z Was wie do kiedy dokładnie ma ona obowiązywać ?????????

Bo informacja "do odwołania" to takie nieprecyzyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca maja i zadzwonili do mnie z propozycją :shock::lol2: . Miałbym płacić 97,53 przez 9 miesięcy za Komfort, C+HD, opcje HD i dekoder PVR - to tyle w promocji a potem jeszcze przez 4 miesiące 114,80. Wysłałem Panią na drzewo. Na próbę :) straszenia, że jak nie to będę płacił jeszcze więcej odpowiedziałem, że są inne telewizje. A abonentem Cyferki jestem już 9 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak skoro gość ma umowę na 24 miesiące bez tv i bez rozmowy telefonicznej to w takim razie nie ma podstaw do przedłużenia umowy. Ja raczej sceptycznie podchodzę do takich spraw bo później się okazuje że ktoś sam sobie dopowiedział coś albo źle zrozumiał. A później zaczyna się żalenie na forach. Trochę zaradności ludzie a nie tylko płakać nad swoim losem. Dziwią mnie też takie posty jak kolegi ze strony poprzedniej że nie ma jeszcze canal plus mimo że powinien, a zadzwonić do nich i zapytać nie można? Lepiej zapytać na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...