Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to najwyraźniej coś się zmieniło - jak pisałem wyżej - przedłużyłem w listopadzie umowę, która miała się kończyć za 6 miesięcy (w momencie przedłużania) - i to na zupełnie indywidualnych warunkach - bez żadnych kar za zerwanie umowy (gdzie de facto umowa skróciła się o te pół roku).

 

Tyle, że pozwoliłem sobie w czasie rozmowy wyrazić zdziwienie tym, że nowi abonenci mają znacznie lepsze warunki, niż wstępnie proponowane abonentowi, który jest z C+ już kilka lat i że niestety - ale najbardziej korzystną opcją jest dla mnie zerwanie umowy (wraz z zapłaceniem kary) i podpisanie jej od nowa na nowych warunkach - i poprosiłem o przełączenie do osoby, która może przyjąć ode mnie zerwanie umowy. W tym momencie całkowicie zmieniła się rozmowa - pierwsza propozycja to był jeszcze Prestiżowy HD+ w cenie Prestiżowego+ (ale zwykła cena bez obniżki), nie zgodziłem się i otrzymałem ofertę, o której pisałem wyżej - przy czym po otrzymaniu propozycji - Prestiżowy HD+ za 129 PLN + dzierżawa PVR HD podtrzymałem zdanie, że w takim razie wypowiadam umowę i podpisuję nowy - i okazało się, że PVR HD otrzymam za darmo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem dzisiaj Cyfrę+ z promocji "Świąteczne Doładowania" na 18 miesięcy i z tego co mówili Sprzedawcy też wynikało, że nie ma haczyków. Sprzedawca sprostował mi jedynie, że to nie jest tak, że Komfortowy+ kosztuje 49,9 zł, a Canal+ jest gratis. Komfortowy kosztuje tak naprawdę 39,9 zł, a Canal+ jest za 10zł, ale wychodzi przecież na to samo :)

Jednak gdy zacząłem czytać umowę, to jest dla mnie kilka niezrozumiałych rzeczy. Podpisałem umowę na następujący pakiet i opcje:

cyfra.png

(skan z umowy)

 

Sprzedawca zapewniał mnie, że Canal+, opcje HD i Filmbox są za darmo przez całą umowę, natomiast opcja HBO jest gratis przez 5 miesięcy, a potem można z niej zrezygnować. Tymczasem w umowie jest taki zapis:

Artykuł 2. AKCJA OPCJA

1. W ramach akcji promocyjnej "OPCJA" Abonament nabywa prawo do odbioru wybranych w Umowie Opcji po uwzględnieniu rabatu:

- dla Opcji "C+HBO" ze zniżką w wysokości 100% aktualnej wartości Abonamentowej Opłaty Uzupełniającej za tę Opcję oraz w cenie 10 zł przez okres 5 kolejnych miesięcy, a następnie 39,90 zł przez kolejne 13 miesięcy dla Raty Miesięcznej

Czyli HBO miało być za darmo przez 5 miesięcy, a tu tymczasem w umowie jest napisane, że przez 5 miesięcy za 10 zł, a za kolejne 13 miesięcy aż 39,90 zł! Czy tak rzeczywiście jest, że trzeba płacić 10 zł, a potem 39, 90 zł za HBO?

Jest jeszcze kwesta tego co stanie się po rezygnacji z HBO? W ogóle co to znaczy "Opcja C+ HBO"? To należy w końcu Canal+ i HBO traktować jako dwie oddzielne opcje, czy jako jedną?

 

No ale może niepotrzebnie panikuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie martw się HBO można odłączyć po 5 ,miesiącach i canal + Ci zostanie z ta samą ceną,

natomiast nie chce Cie straszyć ale jeśli to twoje opcje dodatkowe z umowy to nie będziesz miał ani kanałów canal+HD ani HBO HD,

gdyż powinny być one zawarte w opcjach dodatkowych lub ewentualnie jako Premium HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie martw się HBO można odłączyć po 5 ,miesiącach i canal + Ci zostanie z ta samą ceną,

Mam taką nadzieję :) ale o co chodzi z tymi 10 zł i 39 zł? Może po prostu źle rozumiem ten zapis i dotyczy on czegoś innego?

 

natomiast nie chce Cie straszyć ale jeśli to twoje opcje dodatkowe z umowy to nie będziesz miał ani kanałów canal+HD ani HBO HD,

gdyż powinny być one zawarte w opcjach dodatkowych lub ewentualnie jako Premium HD

Czy chodzi o ten zapis "OPCJA DODATKOWA I HD:FILMBOX" który jest na załączony skanie? Czy nie będę miał tych kanałów przez całe 18 miesięcy, czy tylko po tym jak zrezygnuję z HBO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Podpisałem umowę na 13msc w ramach świątecznej promocji na pakiet podstawowy+ wraz z opcjami CANAL+, HBO, CANAL+ HBO CINEMAX oraz opcją HBO DIGITAL płacąc przy tym 50% przez 9msc. Czy jeżeli przed upływem promocji na opcję zrezygnuję z opcji po których upływie promocji będę płacił normalną stawkę (CANAL+, HBO, CANAL+ HBO CINEMAX oraz HBO DIGITAL) to czy stracę również 50% zniżkę na abonament? Kiedy najlepiej powinienem zrezygnować z powyższych opcji? Dodam, że mam jeszcze czas zmienić umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie martw się HBO można odłączyć po 5 ,miesiącach i canal + Ci zostanie z ta samą ceną,

Mam taką nadzieję :) ale o co chodzi z tymi 10 zł i 39 zł? Może po prostu źle rozumiem ten zapis i dotyczy on czegoś innego?

natomiast nie chce Cie straszyć ale jeśli to twoje opcje dodatkowe z umowy to nie będziesz miał ani kanałów canal+HD ani HBO HD,

gdyż powinny być one zawarte w opcjach dodatkowych lub ewentualnie jako Premium HD

Czy chodzi o ten zapis "OPCJA DODATKOWA I HD:FILMBOX" który jest na załączony skanie? Czy nie będę miał tych kanałów przez całe 18 miesięcy, czy tylko po tym jak zrezygnuję z HBO?

Z tego co pamiętam to kanałów HD też chyba Ci nie wpisał bo powinno być na umowie "5xHD"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafiłeś na jakiegoś niekumatego faceta. Opcje 5xHD (Eurosport 1 i 2, Animal Planet , National G., MTVN HD) są gratis i w umowie powinno być napisane 5XHD, Filmoboxy też są gratis do umowy(ale to chyba masz wpisane) , No i kanały Canal+ HD i HBO HD powinny być wpisane w opcjach dodatkowych lub wpisane jako Premium HD

 

P.S. Na stronie 482 masz linka z umową jak to powinno wyglądać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech się cyferka buja dalej,widać jej rekordy sprzedaży miała być promocja do 23 teraz jest do 24,a jak tak dalej pójdzie to będzie do wiosny.Bo nikt pracownikom w galeriach za grę w pasjansa nie będzie płacił.A przy standardowych cenach cyfry,to tylko dla pracownika Piwko i spać http://www.cyfra.tv/cyfra_plus_3.html .I gitara byle do marca jak ruszy liga Polska :brawo: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem dziś umowę. Podstawowy+ oraz Canal+ za 29zł przez 18 miesięcy i do tego tuner SD (Pace) za 79zł na własność (mogę go odebrać do końca stycznia). Podczas rozmowy z konsultantem zapomniałem zapytać co teraz będzie z moim Strongiem, który rok temu otrzymałem w darmowe użytkowanie.

W związku z tym mam mały problem i kieruję dwa krótkie pytanka do ekhm:

1. Czy muszę zdać ten stary dekoder, a jeśli tak to do kiedy?

2. Czy może jednak zostać u mnie i dalej spełniać rolę sprzętu zapasowego, a jeśli tak to czy zapłacę coś za jego użytkowanie?

Nowy dekoder mam zamiar sprzedać, a z tego co pamiętam to podczas odczytywania nowych warunków umowy nie było nic mówione na temat tego starego Stronga.

 

ps.Osoby, które chcą wyłączyć od stycznia paczkę Canal+ mogą w CTA uzyskać 50% zniżki na tą opcję w zamian za jej pozostawienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem dziś nową umowę "świąteczne doładowanie" 13 m-cy komfort. Na umowie w Opcji zaznaczono "C+HBO", a w opcjach dodatkowych: 5xHD, Filmbox, Premium HD. Dystrybutor robił różne symulacje, bo bałem się tego Premium HD, ale system nie puszczał go z zaznaczonymi oddzielnie C+HD i HBOHD (sam widziałem). Moje wątpliwości interpretacyjne budzi art. 2 pkt 2 umowy (ostatnie zdanie). "Rezygnacja w okresie promocyjnym z którejkolwiek z Opcji otrzymanej w ramch Akcji Opcja, oznacza utratę promocji na tę Opcję" :> . Dystrybutor dzwonił do CYFRY na swoją infolinię i gość potwierdził, że moja rezygnacja z HBO po 3 miesiącach nie spowoduje odłączenia C+ ani C+HD, kwotowo też pozostanie na poziomie 54,90 zł m-c. Zapewnienie "na [beep]" - zobaczymy. Mam nadzieję, że tak jak przy podobnym układzie promocji z grudnia ub. roku, też rezygnacja z HBO przejdzie bez problemów.

Jeszcze ciekawostka, ponieważ mam własny dekoder hd, nie chciałem wynajmować PVR za 10 m-c. Dystrybutor zaproponował sagema sd za grosz, ale wtedy system wywalał mu błąd w umowie. Moim zdaniem pewnie przez zazanczony w opcjach dodatkowych Filmbox (w ulotce zaznaczono* , że wymagane jest użykowanie dekodera HD). Ostatecznie podziękowałem za tunerek.

Jeszcze jedno, 4 warianty propozycji przedłużeniowych okazały się mniej korzystne niż zawarcie nowej umowy (na żonę). Maksimum co uzyskałem to warunki świątecznego doładowania na 18 m-cy, na 13 m-cy nie dali się tknąć. Sytuacja trochę podobna jak z operatorami komórkowymi, nowi klienci mają lepiej, bo ze starych klientów i tak z 50 % przedłuży umowy nawet na gorszych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jutro z rana jade podpisać umowe na komfort na 18 miesięcy biore wszystko co dają oprócz Opcji HBO (nie chce ryzykować a i tak mi to niepotrzebne)

 

Mam takie pytanie odnośnie opcji multiroom...Ona jest gratis przez caly okres umowy?

 

Proszę o odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kanały Canal+ HD i HBO HD powinny być wpisane w opcjach dodatkowych lub wpisane jako Premium HD

opcji Canal+HD oraz HBO HD zaznaczonej razem system nie przepuści bo próbowałem tak robić wpuszcza albo samo Canal+HD albo opcję premium HD, nie wiem czemu tak jest, ale ja w związku z tym wziełem tylko Canal+HD, bo premium sie traci jeśli się po gratisowym okresie odłączy HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystrybutor dzwonił do CYFRY na swoją infolinię i gość potwierdził, że moja rezygnacja z HBO po 3 miesiącach nie spowoduje odłączenia C+ ani C+HD, kwotowo też pozostanie na poziomie 54,90 zł m-c. Zapewnienie "na [beep]" - zobaczymy. Mam nadzieję, że tak jak przy podobnym układzie promocji z grudnia ub. roku, też rezygnacja z HBO przejdzie bez problemów.

Muszę Cię zmartwić, ale po wyłączeniu HBO, tracisz 100% zniżki na "Premium HD" co za tym idzie, pozostaje Canal+ ale tracisz opcję HD. Mam to na piśmie, jeżeli chcesz podeślę Ci kopię maila z Cyfry +. Złożyłem reklamację na nierzetelną obsługę autoryzowanego dystrybutora, zobaczymy co z tego wyjdzie, mają 30 dni na ustosunkowanie się do niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku w grudniu też była jedna opcja C+HBO a dało się po 4 miesiącach wyłączyć HBO nie tracąc gratisowego Canal+ wbrew czarnowidztwu niektórych. Tak samo z opcją Multipremium czyli Canal+HBO Cinemax. Pożyjemy zobaczymy, strata Canal+HD na 2 miechy nie będzie i tak bardzo bolesna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj byłem świadkiem rozmowy klienta u autoryzowanego dystrybutara w związku z wątpliwościami odnośnie rezygnacji z opcji HBO. Klient (mimo zapewnień miłej pani) nie wierzył na słowo, iż nie następuje automatyczna utrata kanału Canal + HD po rezygnacji z HBO po trzech miesiącach. Pani aby być wiarygodna zadzwoniła na swoją infolinię do Cyfry (oczywiście podając m.in nr dystrybutora)i uzyskała zapewnienie, że po okresie gratisowym i rezygnacji z opcji HBO klient traci tylko HBO HD. Pozostałe kanały (również Canal + HD) pozostają do końca umowy free.

Na umowie musi być opcja Premium. gdyż system innej możliwości nie przepuści (już wcześniej było to pisane). Pradwopodobnie w kwietniu 2010 dowiemy się jak faktycznie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejam kopię pisma od Cyfry+

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że ramach promocji

otrzymał Pan bezpłatny dostęp do odbioru opcji premium HBO na okres 5

pełnych miesięcy, czyli do 31 maja 2010 roku.

Od 1 czerwca 2010 roku opłata za opcję będzie zgodna ze stawką

standardową, czyli 29 zł 90 gr.

Jeżeli nie będzie Pan zainteresowany odbiorem opcji po zakończeniu

zniżki, proszę o kontakt w maju 2010 roku.

 

Wyjaśniam, że odłączenie ww. opcji spowoduje utratę zniżki w

wysokości 100% na 18 pełnych miesiecy na opcję dodatkową Premium HD

(CANAL+ Film HD, CANAL+ Sport HD, HBO HD).

Zniżka na opcję premium CANAL+ pozostanie, dlatego opłata za jej

odbiór będzie na kwotę 10 zł przez 18 pełnych miesięcy.

Modyfikacja z zakresu opcji premium HBO nie będzie miała wpływu na

pozostałe zniżki.

 

Potwierdzam informację zawartą w poprzedniej wiadomości, że wszystkie

szczegóły oferty promocyjne z jakiej Pan skorzystał są zawarte w

Aneksie do Umowy.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

Piotr W*******

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystrybutor dzwonił do CYFRY na swoją infolinię i gość potwierdził, że moja rezygnacja z HBO po 3 miesiącach nie spowoduje odłączenia C+ ani C+HD, kwotowo też pozostanie na poziomie 54,90 zł m-c. Zapewnienie "na [beep]" - zobaczymy. Mam nadzieję, że tak jak przy podobnym układzie promocji z grudnia ub. roku, też rezygnacja z HBO przejdzie bez problemów.

Muszę Cię zmartwić, ale po wyłączeniu HBO, tracisz 100% zniżki na "Premium HD" co za tym idzie, pozostaje Canal+ ale tracisz opcję HD. Mam to na piśmie, jeżeli chcesz podeślę Ci kopię maila z Cyfry +. Złożyłem reklamację na nierzetelną obsługę autoryzowanego dystrybutora, zobaczymy co z tego wyjdzie, mają 30 dni na ustosunkowanie się do niej.

 

 

Potwierdzam również zostałem oszukany mam włączone Premium HD o którym nie było mowy z konsultantem, a zależało mi na C+HD. Dzwoniąc z reklamacją uzyskałem informacje że po wyłączeniu HBO będę musiał płacić 6zł wiec złożyłem oficjalną reklamacje i mam czekać do 30 dni na decyzje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszcie reklamacje!

Ja również wysłałem maila do cyfry z reklamacją odnośnie kanałów HD (Premium HD).Odpowiedź - 30 dni na rozpatrzenie.

Im więcej takich maili do Cyfry tym większa szansa że po rezygnacji z HBO odłączą tylko HBO HD a kanały Canal+Film i Sport HD zostaną free do końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę na:

podstawowy+ canal+ na 18 mies, cena 39,90

gratis

canal+ film HD

canal sport HD

NationalG HD

eurosport HD

 

dekoder PVR HD 10zł w oczekiwaniu:

 

Moje pytanie odnośnie dekodera ,konsultant mnie poinformował ,że mogę się udać do punktu cyfry i jak będą dekodery to odebrać. Na forum wyczytałem ,że dekodery są tylko dla nowych klientów lub mam czekać na list gdzie Bedzie data i miesce odbioru mojego pvrhd. Ma może ktoś oficjalną odpowiedź od cyfry jak ta sprawa wygląda???

 

HBO-nie chciałem ,by sobie problemów oszczędzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmówca napisał:

Właśnie przedłużyłem umowę na:

podstawowy+ canal+ na 18 mies, cena 39,90

gratis

canal+ film HD

canal sport HD

NationalG HD

eurosport HD

przecież przy przedłużeniu umowy na podstawowy + canal + na 18 miesięcy opłata jest 29 zł, a za kanały HD każą płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie przed chwilą znowu dzwonili, ciągle te same oferty proponują, jak im się chce dzownić i nic nie zmieniać w ofercie?

Tym razem bardzo mnie namawiano na 18 miesięcy i :

50% za wybrany pakiet przez 11 miesiecy czyli np komfort za 32zl

50% zniżki na canal+ przez caly okres 18miesiecy

5xHD gratis caly okres

C+ HD gratis caly okres

A na pytanie co z tunerem HD otrzymalem odpowiedź że " nie wiem, musi pan sie dowiedzieć w najblizszym punkcie cyfry" - interesujące :)

Nawet nie wiedział czy musze płacić za wynajem i ile :)

Ale przyjmujac ze za tuner doplacalbym 10zl za miesiac to wychodzi sporo powyzej 60zl za miesiac (po usrednieniu), a w swiatecznym doladowaniu wychodzi 59,9zl dla nowych :)

Odmowilem przedluzenia i ma dzwonic znow we poniedzialek - pewnie znow ta sama lub sklonowana oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przeczytałem setki postów na tym forum i rozbolała mnie głowa . . .

chcę jutro iść podpisać umowę na Świąteczne doładowanie za 54,90 na 18 miesięcy z canalem + gratis i opcja HBO 5 mięcy gratis + multiroom

1. czy jeżeli zrezygnuje HBO po 5 miesiącach stracę multiroom ?

2. czy jezeli zrezygnuję z HBO to stracę tez Canal + gratis?

3. jak mają być najlepiej zaznaczone opcje w umowie? bo nie chcę programów HD bo nie posiadam telewizora HD i dekoder chce zwykły za 1 gr

proszę Was o pomoc....

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...