JamesBond007 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Czy na testowanych modułach CI Eurosporty działają bez problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Tak jak obiecałem parenaście postów wyżej, sprawdziłem EPG na Eurosportach na innych tunerkach, i na GoldenInterstarze 8300 i Humaxie HDCI2000 też nie wyświetla się nic w EPG czyli wynika z tego że Eurosport nie nadaje EPG i nie ma tu co mieć pretensji do CP. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Po wymianie softu do tunerów CP Eurosporty powinny działać u wszystkich,więc nie ma sensu ciągnąć tego wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Jeszcze jest zbyt młody, aby od razu zamykać? Niech jeszcze sobie będzie. Jakby co? - to jest. -pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamys Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 A ja mam samsunga i jeszcze nie mam eurosportu jestem zły bo słysze że wszyscy mają a ja nie ;( Coś tu chyba jest nie tak aktualizacje włączałem chyba jakieś 20 razy i nic . Mam jeszcze "zeza" i pierwszy konwenter ustawiony na astre może to ma jakieś znaczenie bo ja sie na tym nie znam . Dziex z góry, pozdro !!! NarX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robko3 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Witam na forum.Ja też nie mam Eurosportów,nie mogłem załadować nowego softu w żaden z dostępnych sposobów.W końcu dekoder(a mam Samsunga DSR-7000)- został zablokowany.Kilka razy dzwoniłem do BOK,każdy mówił co innego,w końcu mam czekać na kuriera z nowym? dekoderem.TO,że ma się ustawienia na ASTRE nic nie przszkadza,ja też mam.Mieli wymienić w ciągu 48 godz. ale mają problemy,a kanałów nie mam wogóle od czwartku i to jest właśnie to!!!Zaproponowali mi przesunięcie okresu rozlicz. do czasu wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Może powrót do ustawień fabrycznych coś pomoże bo wiele osób miało problemy z aktualizacją softu i jak przywrócili ustawienia fabryczne to oprogramowanie ładowało się bez przeszkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilardino Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 To już chyba jakieś problemy z poszczególnymi dekoderami bo 99.9% abonentów eurosport świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamys Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Ale jest jeden szczegół bo przez jeden dzień eurosport miałem a ustawień fabrycznych nie mogę przywrócić bo się automatycznie na astre ustawia i nie moge oglądać hotbirda spróbuje ustawić konwenter pierwszy na hotbirda może to coś da ?? CO NIE ?? Bo już mi się zasób pomysłów skończył Już mam zrobiłem tak jak myślałem podłączyłem tylko konwenter od hotbirda i od razu zassał. Ale dzieki za chęci . Pozdro i nara !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Ja mam Samsunga DSB 305 i od początku Eurosporty chodziły dobrze, dopiero od około tygodnia jak chce włączyć Eurosport to wyskakuje "szukam sygnału". Trwa to kilka sekund a wczoraj to nawet do 3 minut. Później Eurosport wskakuje i chodzi dobrze. Wtedy sygnał jest dość duży. Kręcenie anteną nic nie daje. Powiedzcie czym to może być spowodowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slav Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 super, jest eurosport i możemy oglądać tenis, snooker, darts ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 @Kami; - sprawdź, czy nie masz czegoś zgrzebanego w ustawieniach - zwłaszcza jeśli chodzi o częstotliwość - ma być 11.240V - im będziesz dalej od tej wartości tym większe problemy tego typu mogą wystąpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Szkoda że snooker na Eurosporcie się skończył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Już działa dobrze, samo się naprawiło. Ale dzięki za radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Szkoda że snooker na Eurosporcie się skończył Na razie się skończył ale znów będzie około 9.XII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarDor Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 jak zapewne wiecie walcze z polsatem aby zrekompensował mi stratę iż nie miałem eurosportu dostałem taką wiadomość Szanowny Panie, Kanały Eurosport i Eurosport 2 są nowościami w naszej ofercie, które ze względu na uwarunkowania technologiczne były wprowadzane sukcesywnie dla użytkowników poszczególnych modeli dekoderów. Co ważne, zaproponowaliśmy je Państwu nie zmieniając ceny pakietów, nie pobieraliśmy też za nie żadnej dodatkowej opłaty, więc żądanie rekompensaty za możliwość późniejszego, niż inni abonenci, ich odbioru jest bezpodstawne. Przepraszamy Pana za wszelkie niedogodności oraz pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by nasza oferta programowa była coraz bardziej atrakcyjna i łatwo dostępna dla naszych klientów. _________________________ Agnieszka Kosewska Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677 Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa ale ja im nie popuszczę odesłałem wiadomość Szanowna pani Skoro tak stawia pani sprawę więc może ja cos napiszę skoro moja proźba jest bezpodstawna to proszę nie wymagać abym terminowo placil pieniądze nie oglądalem nie place a jak będzie miala pani jakis problem prosze skontaktować sie z moim adwokatem podam namiar jak będzie potrzeba będę was zasypywal reklamacji każdego dnia mam czas Pozdrawiam PS. Macie gdzies swoich abonentow WY macie prawo wymagać wplat a ja nie mogę wymagać rekompensaty za nie oglądanie kanalow żenada Nadal proszę o pozytywne rozpatrzenie prosby oczywiście znowu wysłałem rekelamcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 nie przesadzaj jardor,ja mam polsat i c+.Na c+ do 15 pażdziernika miały być nowe axny gratis nie miałem ich i wojny o to nie rozpoczynam jak ty .Oni ten program wprowadzając mieli problemy natury technicznej,do tej pory ich nie miałeś.Co innego jakby był w pakieci i nagle ci go zakodowali to można mieć pretensje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 JarDor widzę że znów się nie wysilają tylko walą tekst dla każdego z tej samej matrycy ( ja dostałem dokładnie taki sam ) , ale niech nie myślą że to już koniec przynajmniej ze mną, sprawą już zainteresował się Rzecznik Ochrony Konsumentów a jego tak łatwo nie oleją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarDor Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 nie przesadzaj jardor,ja mam polsat i c+.Na c+ do 15 pażdziernika miały być nowe axny gratis nie miałem ich i wojny o to nie rozpoczynam jak ty .Oni ten program wprowadzając mieli problemy natury technicznej,do tej pory ich nie miałeś.Co innego jakby był w pakieci i nagle ci go zakodowali to można mieć pretensje. chłopie tu nie chodzi o to zobacz w drugą stronę nie zapłać im abonamentu i zobaczysz co zrobią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Na razie się skończył ale znów będzie około 9.XII To dobrze bo już myślałem,że nie zobacze snookera w tym roku na Eurosporcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 jak zapewne wiecie walcze z polsatem aby zrekompensował mi stratę iż nie miałem eurosportu dostałem taką wiadomość Szanowny Panie, Kanały Eurosport i Eurosport 2 są nowościami w naszej ofercie, które ze względu na uwarunkowania technologiczne były wprowadzane sukcesywnie dla użytkowników poszczególnych modeli dekoderów. Co ważne, zaproponowaliśmy je Państwu nie zmieniając ceny pakietów, nie pobieraliśmy też za nie żadnej dodatkowej opłaty, więc żądanie rekompensaty za możliwość późniejszego, niż inni abonenci, ich odbioru jest bezpodstawne. Przepraszamy Pana za wszelkie niedogodności oraz pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by nasza oferta programowa była coraz bardziej atrakcyjna i łatwo dostępna dla naszych klientów. _________________________ Agnieszka Kosewska Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677 Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa ale ja im nie popuszczę odesłałem wiadomość Szanowna pani Skoro tak stawia pani sprawę więc może ja cos napiszę skoro moja proźba jest bezpodstawna to proszę nie wymagać abym terminowo placil pieniądze nie oglądalem nie place a jak będzie miala pani jakis problem prosze skontaktować sie z moim adwokatem podam namiar jak będzie potrzeba będę was zasypywal reklamacji każdego dnia mam czas Pozdrawiam PS. Macie gdzies swoich abonentow WY macie prawo wymagać wplat a ja nie mogę wymagać rekompensaty za nie oglądanie kanalow żenada Nadal proszę o pozytywne rozpatrzenie prosby oczywiście znowu wysłałem rekelamcję To już jest przesada ze swojej strony. Faktycznie nie płcimy dodatkowo Eurosportów, więc powinieneś się z tego cieszyć. Zreszta osmieszysz się tylko nic w tej sprawie nie wygrasz. CP miał prawo włączyć nowe kanały kiedy mu się podobało, więc już mają kolejny argument, a kłóć się i zdawaj relacje. Ja się chętnie pośmieje z Ciebie. A co do abonamentu jak się opłaca regularnie, to się nie ma problemów. W przypadku opóźnienia zawsze można zadzwonić i poinformować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin87 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Będe reagował na objawy [beep]twa , wyzywanie się na forum to już gruba przesada a tym bardziej obrażanie innych Takim osobom to tylko bana dać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba_013 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 mam pytanie odnosnie eurosportu. Mam ten kanał ale tylko na liscie Cyfrowy Polsat - czy jest mozliwosc jakosc przeniesc eurosport na swoja liste kanałów ?? W grupie - "wszystkie" jakos eurosportu nie moge znalesc ... Echostar dsb 616 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarDor Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 jak zapewne wiecie walcze z polsatem aby zrekompensował mi stratę iż nie miałem eurosportu dostałem taką wiadomość Szanowny Panie, Kanały Eurosport i Eurosport 2 są nowościami w naszej ofercie, które ze względu na uwarunkowania technologiczne były wprowadzane sukcesywnie dla użytkowników poszczególnych modeli dekoderów. Co ważne, zaproponowaliśmy je Państwu nie zmieniając ceny pakietów, nie pobieraliśmy też za nie żadnej dodatkowej opłaty, więc żądanie rekompensaty za możliwość późniejszego, niż inni abonenci, ich odbioru jest bezpodstawne. Przepraszamy Pana za wszelkie niedogodności oraz pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by nasza oferta programowa była coraz bardziej atrakcyjna i łatwo dostępna dla naszych klientów. _________________________ Agnieszka Kosewska Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677 Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa ale ja im nie popuszczę odesłałem wiadomość Szanowna pani Skoro tak stawia pani sprawę więc może ja cos napiszę skoro moja proźba jest bezpodstawna to proszę nie wymagać abym terminowo placil pieniądze nie oglądalem nie place a jak będzie miala pani jakis problem prosze skontaktować sie z moim adwokatem podam namiar jak będzie potrzeba będę was zasypywal reklamacji każdego dnia mam czas Pozdrawiam PS. Macie gdzies swoich abonentow WY macie prawo wymagać wplat a ja nie mogę wymagać rekompensaty za nie oglądanie kanalow żenada Nadal proszę o pozytywne rozpatrzenie prosby oczywiście znowu wysłałem rekelamcję To już jest przesada ze swojej strony. Faktycznie nie płcimy dodatkowo Eurosportów, więc powinieneś się z tego cieszyć. Zreszta osmieszysz się tylko nic w tej sprawie nie wygrasz. CP miał prawo włączyć nowe kanały kiedy mu się podobało, więc już mają kolejny argument, a kłóć się i zdawaj relacje. Ja się chętnie pośmieje z Ciebie. A co do abonamentu jak się opłaca regularnie, to się nie ma problemów. W przypadku opóźnienia zawsze można zadzwonić i poinformować fajnie że cię będę bawił a to czy nie płacimy za nie dodatkowo to masz rację ale nie ździw się jak zaczniemy poczytaj sobie drogi kolego umowę i zobacz co jest w niej napisane i później komentuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satman777 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Przez takich u[beep]liwych ludzi jak ty w tym kraju żyje się tak ciężko. Każdy tylko patrzy jakby na drugim pojeździć trochę. Daj sobie facet na luz. Też mi się nie podobało że nie miałem Eurosportu ale co ty chcesz osiągnąć? 3zł rekompensaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.