Skocz do zawartości

Jak znalezć Eurosport


trojan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak obiecałem parenaście postów wyżej, sprawdziłem EPG na Eurosportach na innych tunerkach, i na GoldenInterstarze 8300 i Humaxie HDCI2000 też nie wyświetla się nic w EPG czyli wynika z tego że Eurosport nie nadaje EPG i nie ma tu co mieć pretensji do CP. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam samsunga i jeszcze nie mam eurosportu :/ jestem zły bo słysze że wszyscy mają a ja nie ;( Coś tu chyba jest nie tak :/ aktualizacje włączałem chyba jakieś 20 razy i nic . Mam jeszcze "zeza" i pierwszy konwenter ustawiony na astre może to ma jakieś znaczenie bo ja sie na tym nie znam . Dziex z góry, pozdro !!!

NarX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum.Ja też nie mam Eurosportów,nie mogłem załadować nowego softu w żaden z dostępnych sposobów.W końcu dekoder(a mam Samsunga DSR-7000)- został zablokowany.Kilka razy dzwoniłem do BOK,każdy mówił co innego,w końcu mam czekać na kuriera z nowym? dekoderem.TO,że ma się ustawienia na ASTRE nic nie przszkadza,ja też mam.Mieli wymienić w ciągu 48 godz. ale mają problemy,a kanałów nie mam wogóle od czwartku i to jest właśnie to!!!Zaproponowali mi przesunięcie okresu rozlicz. do czasu wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest jeden szczegół bo przez jeden dzień eurosport miałem a ustawień fabrycznych nie mogę przywrócić bo się automatycznie na astre ustawia i nie moge oglądać hotbirda :/ spróbuje ustawić konwenter pierwszy na hotbirda może to coś da ?? CO NIE ?? :/ Bo już mi się zasób pomysłów skończył :/

 

Już mam zrobiłem tak jak myślałem podłączyłem tylko konwenter od hotbirda i od razu zassał. Ale dzieki za chęci . Pozdro i nara !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Samsunga DSB 305 i od początku Eurosporty chodziły dobrze, dopiero od około tygodnia jak chce włączyć Eurosport to wyskakuje "szukam sygnału". Trwa to kilka sekund a wczoraj to nawet do 3 minut. Później Eurosport wskakuje i chodzi dobrze. Wtedy sygnał jest dość duży. Kręcenie anteną nic nie daje. Powiedzcie czym to może być spowodowane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zapewne wiecie walcze z polsatem aby zrekompensował mi stratę iż nie miałem eurosportu dostałem taką wiadomość

 

Szanowny Panie,

 

Kanały Eurosport i Eurosport 2 są nowościami w naszej ofercie, które ze względu na uwarunkowania technologiczne były wprowadzane sukcesywnie dla użytkowników poszczególnych modeli dekoderów. Co ważne, zaproponowaliśmy je Państwu nie zmieniając ceny pakietów, nie pobieraliśmy też za nie żadnej dodatkowej opłaty, więc żądanie rekompensaty za możliwość późniejszego, niż inni abonenci, ich odbioru jest bezpodstawne.

 

Przepraszamy Pana za wszelkie niedogodności oraz pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by nasza oferta programowa była coraz bardziej atrakcyjna i łatwo dostępna dla naszych klientów.

 

 

_________________________

Agnieszka Kosewska

Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta

tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

 

ale ja im nie popuszczę odesłałem wiadomość

 

Szanowna pani

Skoro tak stawia pani sprawę więc może ja cos napiszę skoro moja proźba jest bezpodstawna to proszę nie wymagać abym terminowo placil pieniądze nie oglądalem nie place a jak będzie miala pani jakis problem prosze skontaktować sie z moim adwokatem podam namiar jak będzie potrzeba będę was zasypywal reklamacji każdego dnia mam czas

 

Pozdrawiam

 

PS.

Macie gdzies swoich abonentow WY macie prawo wymagać wplat a ja nie mogę wymagać rekompensaty za nie oglądanie kanalow żenada

Nadal proszę o pozytywne rozpatrzenie prosby

 

 

 

oczywiście znowu wysłałem rekelamcję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj jardor,ja mam polsat i c+.Na c+ do 15 pażdziernika miały być nowe axny gratis nie miałem ich i wojny o to nie rozpoczynam jak ty .Oni ten program wprowadzając mieli problemy natury technicznej,do tej pory ich nie miałeś.Co innego jakby był w pakieci i nagle ci go zakodowali to można mieć pretensje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JarDor widzę że znów się nie wysilają tylko walą tekst dla każdego z tej samej matrycy ( ja dostałem dokładnie taki sam ) , ale niech nie myślą że to już koniec przynajmniej ze mną, sprawą już zainteresował się Rzecznik Ochrony Konsumentów a jego tak łatwo nie oleją :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj jardor,ja mam polsat i c+.Na c+ do 15 pażdziernika miały być nowe axny gratis nie miałem ich i wojny o to nie rozpoczynam jak ty .Oni ten program wprowadzając mieli problemy natury technicznej,do tej pory ich nie miałeś.Co innego jakby był w pakieci i nagle ci go zakodowali to można mieć pretensje.

 

 

chłopie tu nie chodzi o to zobacz w drugą stronę nie zapłać im abonamentu i zobaczysz co zrobią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zapewne wiecie walcze z polsatem aby zrekompensował mi stratę iż nie miałem eurosportu dostałem taką wiadomość

 

Szanowny Panie,

 

Kanały Eurosport i Eurosport 2 są nowościami w naszej ofercie, które ze względu na uwarunkowania technologiczne były wprowadzane sukcesywnie dla użytkowników poszczególnych modeli dekoderów. Co ważne, zaproponowaliśmy je Państwu nie zmieniając ceny pakietów, nie pobieraliśmy też za nie żadnej dodatkowej opłaty, więc żądanie rekompensaty za możliwość późniejszego, niż inni abonenci, ich odbioru jest bezpodstawne.

 

Przepraszamy Pana za wszelkie niedogodności oraz pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by nasza oferta programowa była coraz bardziej atrakcyjna i łatwo dostępna dla naszych klientów.

 

 

_________________________

Agnieszka Kosewska

Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta

tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

 

ale ja im nie popuszczę odesłałem wiadomość

 

Szanowna pani

Skoro tak stawia pani sprawę więc może ja cos napiszę skoro moja proźba jest bezpodstawna to proszę nie wymagać abym terminowo placil pieniądze nie oglądalem nie place a jak będzie miala pani jakis problem prosze skontaktować sie z moim adwokatem podam namiar jak będzie potrzeba będę was zasypywal reklamacji każdego dnia mam czas

 

Pozdrawiam

 

PS.

Macie gdzies swoich abonentow WY macie prawo wymagać wplat a ja nie mogę wymagać rekompensaty za nie oglądanie kanalow żenada

Nadal proszę o pozytywne rozpatrzenie prosby

 

 

 

oczywiście znowu wysłałem rekelamcję

 

To już jest przesada ze swojej strony. Faktycznie nie płcimy dodatkowo Eurosportów, więc powinieneś się z tego cieszyć. Zreszta osmieszysz się tylko nic w tej sprawie nie wygrasz. CP miał prawo włączyć nowe kanały kiedy mu się podobało, więc już mają kolejny argument, a kłóć się i zdawaj relacje. Ja się chętnie pośmieje z Ciebie. A co do abonamentu jak się opłaca regularnie, to się nie ma problemów. W przypadku opóźnienia zawsze można zadzwonić i poinformować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zapewne wiecie walcze z polsatem aby zrekompensował mi stratę iż nie miałem eurosportu dostałem taką wiadomość

 

Szanowny Panie,

 

Kanały Eurosport i Eurosport 2 są nowościami w naszej ofercie, które ze względu na uwarunkowania technologiczne były wprowadzane sukcesywnie dla użytkowników poszczególnych modeli dekoderów. Co ważne, zaproponowaliśmy je Państwu nie zmieniając ceny pakietów, nie pobieraliśmy też za nie żadnej dodatkowej opłaty, więc żądanie rekompensaty za możliwość późniejszego, niż inni abonenci, ich odbioru jest bezpodstawne.

 

Przepraszamy Pana za wszelkie niedogodności oraz pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by nasza oferta programowa była coraz bardziej atrakcyjna i łatwo dostępna dla naszych klientów.

 

 

_________________________

Agnieszka Kosewska

Sekcja Obsługi Klienta, Dział Obsługi Klienta

tel: +48 0-801-08-08-08, fax: +48 (22) 3566677

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

 

ale ja im nie popuszczę odesłałem wiadomość

 

Szanowna pani

Skoro tak stawia pani sprawę więc może ja cos napiszę skoro moja proźba jest bezpodstawna to proszę nie wymagać abym terminowo placil pieniądze nie oglądalem nie place a jak będzie miala pani jakis problem prosze skontaktować sie z moim adwokatem podam namiar jak będzie potrzeba będę was zasypywal reklamacji każdego dnia mam czas

 

Pozdrawiam

 

PS.

Macie gdzies swoich abonentow WY macie prawo wymagać wplat a ja nie mogę wymagać rekompensaty za nie oglądanie kanalow żenada

Nadal proszę o pozytywne rozpatrzenie prosby

 

 

 

oczywiście znowu wysłałem rekelamcję

 

To już jest przesada ze swojej strony. Faktycznie nie płcimy dodatkowo Eurosportów, więc powinieneś się z tego cieszyć. Zreszta osmieszysz się tylko nic w tej sprawie nie wygrasz. CP miał prawo włączyć nowe kanały kiedy mu się podobało, więc już mają kolejny argument, a kłóć się i zdawaj relacje. Ja się chętnie pośmieje z Ciebie. A co do abonamentu jak się opłaca regularnie, to się nie ma problemów. W przypadku opóźnienia zawsze można zadzwonić i poinformować

 

 

fajnie że cię będę bawił a to czy nie płacimy za nie dodatkowo to masz rację ale nie ździw się jak zaczniemy

poczytaj sobie drogi kolego umowę i zobacz co jest w niej napisane i później komentuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...