Gość Zuzia Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 Godzinę temu, bredny napisał: Jak masz L3 to oglądasz tylko w 480p Jak ostatnio sprawdzałam pod Androidem było 540p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 24 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2022 8 godzin temu, czerstwy napisał: Szału nie ma ale z 0.85/720 na 6.83/1080 . Spodziewałem się że będzie lepiej. Panie... jak ja na Netflix w 1080p miał bym tyle to życie inaczej bym sobie ułożył... W jakości 1080p nie oglądam nic... bo moje oko krwawi jak widzi bitrate 2-3Mb/s. Tylko 4K... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2022 Panie właczyłem Netflix i blisko 7 mega w bardzo słabej jakości może wina filmu. W Amazonie pierwszy lepszy strzał i 4K 15 mega o cenach za jeden i drugi serwis nawet nie będę wspominał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 (edytowane) Dzisiaj zakupiłem usługę Netflix. Chciałem się dowiedzieć, czy jak zacznę oglądać jakiś film, to po wyłączeniu filmu i włączeniu go następnego dnia... film rozpocznie się od tego samego momentu na którym skończyłem go oglądać? Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez Vampi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Tak rozpocznie się od momentu w którym skończyłeś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 I nawet będzie na liście "Oglądaj dalej". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Dodam jeszcze, że na innym urządzeniu zaczniesz oglądać od momentu co skoczyłeś wcześniej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 (edytowane) Jak wyłączyć spam przychodzący po wygaśnięciu subskrypcji? Kiedy konto miałam aktywne, to informacje interesowały mnie, teraz przeszkadzają. Edytowane 12 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Chyba akurat prościej i przejrzyściej niż jest to do ustawienia w NFLX to się nie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Czyli z poziomu www, aby pominąć ekran z płatnością trzeba znać adres: https://www.netflix.com/youraccount?confirm=emailprefs lub ten: https://www.netflix.com/MarketingCommunications Faktycznie bardzo oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 No myślę, że dla przeciętnego usera na pewno wejście w ustawienia własnego konta, aby znaleźć podaną przeze mnie opcję jest bardziej oczywiste niż np. ustawienie 3/4 rzeczy w KODI . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Zuzia napisał: Jak wyłączyć spam przychodzący po wygaśnięciu subskrypcji? Kiedy konto miałam aktywne, to informacje interesowały mnie, teraz przeszkadzają. Żeby to jeszcze były informacje o nowych treściach, ale to dzień w dzień prośby błagalne o powrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 @k05 właśnie to spamowanie jest irytujące pt. "Daj nam jeszcze jedną szansę. Mamy tysiące nowych filmów, seriali i programów." Za często i za dużo tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Mam to samo bo często mam przerwy z racji że nie ma mnie w domu to nie oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill87 Opublikowano 13 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2022 (edytowane) Od kilku dni na dekoderze c+ box po podłączeniu słuchawek wyskakuje komunikat "Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróboj ponownie lub wybierz inny tytuł". Żadnego filmu nie idzie obejrzeć mając podłączone słuchawki, za to przy dźwięku z tv chodzi bez zarzutu. Da radę coś z tym zrobić ? https://zapodaj.net/1ceaa6142d072.jpg.html Edytowane 14 Sierpnia 2022 przez kamill87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2022 Krótki felieton na temat poprawności politycznej na Netflix.https://www.rp.pl/opinie-polityczno-spoleczne/art36859211-mariusz-cieslik-mamon-z-sitcomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) Przy powyższym, spam dalej dociera, ale w inny deseń np. "Wypróbuj Netflix już dziś" z rozpiską co tam mają popularne. Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Netflix zakomunikował, że jego tańsza wersja z reklamami zostanie wprowadzona w ostatnim kwartale tego roku w sześciu krajach. Nie podano, w jakich, ale na pewno wśród nich są Stany Zjednoczone. Wersja ta będzie kosztować od 7 do 9 dol. miesięcznie. Tymczasem pełna wersja ze wszystkimi udogodnieniami kosztuje 15,49 dol. https://www.press.pl/tresc/72454,netflix-ujawnia-szczegoly---wersja-z-reklamami-prawie-dwa-razy-tansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Planowana ilość reklam: https://www.broadbandtvnews.com/2022/08/30/netflix-will-see-4-minutes-of-commercials-an-hour/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 4 minuty jest akceptowalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 Czy osoby które mają plan HD będą mieli film HD w takiej samej jakości jak ci co opłacają plan 4K? Bo po kilku tygodniach odpaliłem sobie znowu Netflixa odpaliłem film a na Android tv pokazuje mi 0.99 Mb/s 1080 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 Jak masz plan standard, to filmy powinny iść w HD. Chyba, że sprzęt nie spełnia zabezpieczeń. Podobnie masz w C+ Online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 No idzie w HD ale 0.99Mb/s? To sa jakieś żarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 Nie mam jak u siebie zmierzyć, to bym Ci napisał jak u mnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 9 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2022 2 godziny temu, czerstwy napisał: Czy osoby które mają plan HD będą mieli film HD w takiej samej jakości jak ci co opłacają plan 4K? Bo po kilku tygodniach odpaliłem sobie znowu Netflixa odpaliłem film a na Android tv pokazuje mi 0.99 Mb/s 1080 Mam plan 4K, odpaliłem cokolwiek w HD i leci z parametrami różnie - raz 2,49 Mb/s 1080, na innym 3.81 Mb/s 1080. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.