Skocz do zawartości

Multipakiet Canal+


peyton
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marekpolek

jeżeli chodzi o Multipakiet zazwyczaj rozwiązywane są umowy, brak ofert na przedłużenie nawet na tych samych warunkach. Po prostu trzeba rozwiązać umowę i najwyżej podpisać nową...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, czy posiadając multipakiet jest dostęp do Cyfry+ online ? Pytam ponieważ ostatnio rozwiązałem umowę i podpisałem nową (ze względu na kanały HD) i obecnie nie mogę zarejestrować się na cyfra online. Przy poprzedniej umowie korzystałem z tego serwisu bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Od wczoraj zaprzestano sprzedaży Multipakietu (sam Canal+ za 35 zł ewentualnie z HBO za 65 zł.) ciekawe co zrobią z Nami po zaprezentowaniu wspólnej nowej oferty. Zostawia nam ten Multipakiet czy zlikwidują i każą wsiąść inną opcję (pakietową)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj dzwoniłem pod numer 22-310-45-46 i bez zbędnego oczekiwania połączyłem się z konsultantem, który stwierdził, że dla osób które maja sam Canal+ (Multipakiet) nie ma możliwości migracji do nc+ trzeba rozwiązać umowę i wtedy wziąć nową ofertę. Po oczekiwaniu około 5 minut i rozmowie konsultanta z kierownikiem powiedziano mi że od 5 kwietnia dostanę nowe C+ family film itp i będę miał je co najmniej do maja - czerwca. Potem albo dostanę nową cenę, albo ten pakiet zlikwidują. Na razie nic nie wiadomo. Po południu zadzwoniłem jeszcze raz i inny konsultant po konsultacji powiedział mi to samo.

Na stronie nc+ w zakładce dokumenty jest cena za sam pakiet platinum C+ - 70 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam n oraz multipakiet canal + wraz ze swoim dekoderem, chciałbym zmigrować do nc+, lecz co zrobić z multipakietem ? Muszę pisać wypowiedzenie umowy, które trwa 3 miesiące? Bo zanim miną 3 miesiące, to ja już z musu będę musiał migrować do nc+...czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Czy przy zmianie oferty mogę zrezygnować z Multipakietu bez 3 miesięcznego okresu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem dziś w APS na temat Canal + Premium. Od strony cyfry dla nas nie ma oferty migracji. Ja posiadam umowę na czas nieokreślony i nie powiem, cena 39 zł bardzo mi odpowiada:) W n korzystam tylko z wpt więc przymusowej migracji raczej nie zrobią. Zaczekam az sami wypowiedzą umowę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...