Skocz do zawartości

Multipakiet Canal+


peyton
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Bo myslenie nie boli. Jak mozna kogos wprowadzać w błąd, że człowiek ma składać wypowiedzenie? Owszem C+ przyjmie i albo odpisze, że będzie umowa rozwiązana po okresie minimalnym, albo rowiąże odrazu i kolega bedzie musiał zapłacić karę umowną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze- kolego "audib6" nie pytałem o możliwość rozwiązania umowy tylko o możliwości czegoś "wytargowania".

Po drugie- każda zmiana w umowie nawet najmniejsza jest podstawą do wypowiedzenia umowy bez płacenia kar umownych.Zapraszam do lektury KC :read: "myślenie nie boli" .A jeżeli KC jest za trudny dla szanownego kolegi to zawsze jest czas na naukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Witam

30.06.2012 kończy mi się umowa na Multi pakiet w wersji SD.

6.05. napisałem maila do Cyfry+ że chętnie przedłużę umowę na nowych zasadach (35 zł) i otrzymałem odpowiedz :

 

...odpowiadając na e-mail uprzejmie informuję, że CYFRA+ nie posiada ofert promocyjnych związanych z kontynuowaniem

Multipakietu CANAL+.

 

W przypadku pojawienia się pytań proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

.................

 

Po kilku dniach od maila dostałem SMS`a z numerem telefonu że została przygotowana dla mnie oferta przedłużeniowa :).

Przy okazji zakupów wstąpiłem do punktu dystrybucyjnego gdzie miła Pani wykonała telefon do C+ (ten z sms) w moim imieniu i usłyszała że

6.05 (moja korespondencja powyżej w której nie otrzymałem żadnej oferty) została wysłana do mnie mailem oferta na przedłużenie umowy :( .

Pani była przełączana pomiędzy kilkoma pracownikami C+ i wyszło na to że lipa nic nie ma.

W piątek 25.05 wysłałem wypowiedzenie umowy i zobaczę co się wydarzy.

Jakie są wasze doświadczenia w temacie ???. Może ktoś z C+ tu czasami zagląda i coś poradzi.

 

Pzdr.

Lakers67

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię aby mieli jakąś propozycje dla ciebie, zobacz, że teraz nawet dla nowych klientów nie ma żadnej promocji. Jakieś 2 lata temu jak kończyła mi się umowa też mi nic nie zaproponowali, a nowy klient miał wtedy 3 miesiące za pół ceny. Poradzono mi abym rozwiązał starą umowę i podpisał nową. Wychodzi na to, że klient multipakietu nie jest dla nich godnym uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...