Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od lipca jestem abonentem pakietu C+Start. Ostatnio chciałem podwyższyć sobie na krótki okres ten pakiet do C+Kompakt, jednak przeglądając umowę, zauważyłem że nie ma możliwości zmiany pakietu na niższy, a co najwyżej na wyższy (Artykuł 2. Akcja RABAT, punkt 7: Abonentowi nie przysługuje w okresie minimalnym prawo do zmiany Zestawu Promocyjnego na Zestaw Promocyjny, za który Opłata Miesięczna jest niższa od Opłaty Miesięcznej za aktualnie odbierany zestaw promocyjny). Dlaczego więc strona Cyfry wprowadza w błąd, informując w zakładce z pytaniami, że abonentowi przysługuje raz w miesiącu zmiana pakietu zarówno na wyższy jak i na niższy ? Mieliście również z tym problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie chodzi o to że podwyzszając pakiet na wyższy nie bedziesz miał promocji, będziesz płacił za ten pakiet wg cenika z regulaminu.

Pozniejszy powrót do pakietu objetego promocja powinien byc mozliwy, chodzi tu zapewne o sytuację jeżli ktos ma pakiet wyzszy niz start na okres minimalny np. Kompakt - to wtedy w tym okresie nie ma mozliwosci zmniejszenia pakietu na mniejszy. Może ktos z forum miał takie sytuacje w praktyce to potwierdzi lub podpowie jak to ugrś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kibic229 Zmiana pakietu na wyszy zawsze jest mozliwa, na mniejszy rozpiszę jeszcze to tak:

- Start (pakiet najmniejszy nie ma juz mniejszego) - zmiana do niego zawsze mozliwa, ponieważ płacisz tu wymagane minimum okresu obowiazywania umowy i jest to zgodnie z cytowanym regulamonem.

- pakiet Kompakt - zmiana bezproblemowa do pakietu Start,

- pakiet Optimum - - " - - " - - " - Kompakt lub Start,

- pakiet Superpremium - " - - " - - " - Optimum, Kompakt lub Start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjasnie krotko bo widze, że jeden lepszy znawca od drugiego. To czy mozesz zmienic pakiet na nizszy decyduje zapis w Aneksie do umowy. W starych umowach po upgradowaniu na wyzszy w wiekszosci przypadkow dalo sie wrocic do poprzednio odbieranego pakietu juz po jednym miesiacu (ale ponizej tego co mielismy wczesniej nie!). W przypadku nowych umowów - (od maja tego roku) nie ma mozliwosci downgrade pakietu i tyle. Taki zapis jest w Aneksie. Ludzie czytajcie co podpisujecie i nie bedzie zbednych pytań.

 

Po okresie minimalnym umowy mozna dowolnie zmieniac pakiety i w gore i w dól/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał problem z dołączeniem do pakietu OPTIMUM cena 50zł pakiet HD za te 11zł. U mowa przejściowa z polsatu tegoroczna.Niechca właczyć HD za 11zł a proponuja dopiero w styczniu 2013! Gdy już nie ma znimi umowy.Dawają wzamian,animal planet hd 5zł,bbc hd 5zł,4x hd 14,90zł,5xhd 16,90zł,3xhd 12zl,mtv hd 5zł, ngch hd 5zł,eurosport hd/2hd po 5zł, mam rozumieć że im źle że w rodzinie osoba przeszła z polsatu!?już nic tu nie rozumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11.02.11r.

 

ale dostała jeszcze taka odp:

 

Wyjaśniam, że opcja dodatkowa HD Optimum dostępna jest w aktualnej

ofercie promocyjnej związanej z przedłużeniem Umowy.

 

Okres Minimalny Pani kontraktu upływa 31 grudnia 2012 roku. W celu

zapoznania się z ofertą promocyjną proszę o kontakt w październiku

2012 roku.

 

:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam konkretny problem. Otóż musiałem wyjechać za granicę i miałem bilet na 7 października.

28 września wysłałem list polecony priorytet do Cyfry z prośbą o przedterminowe rozwiązanie umowy (przed okresem minimalnym) ze względu na wyjazd, że nie będę mógł odbierać programów za granicą itp.

Załączyłem bilet i wysłałem pocztą. Cyfra po 5 dniach (3 października) twierdziła, że nie zarejestrowała listu, chociaż Poczta sprawdziła i stwierdziła, że 3 października list został przekazany do doręczenia w Warszawie.

Będąc już za granicą 10 października nadal twierdzili że nie otrzymali. Dziś mijają 2 tygodnie - chciałem wysłać kogoś z rodziny na pocztę, aby zgłosić reklamację, na wszelki wypadek spytałem mailowo Cyfry czy list doszedł, odpisała dziś że otrzymali list...

 

Zależało mi specjalnie, żeby załatwić wszystkie formalności do wyjazdu (zwrot dekodera, rozliczenie itp.), prosiłem o wyrozumiałość itp, a Cyfra celowo moim zdaniem przetrzymywała list...

Jak uważacie, czy to się nadaje do zgłoszenia do UOKiKu lub jakiejś innej instytucji? Czy też mogę domagać się jakiś innych roszczeń z tego tytułu?

 

Wiem, że mają 30 dni na odpowiedź, ale dlaczego kłamią o terminie doręczenia przesyłki? Próbują oczernić Pocztę Polską za 2 tygodniowe doręczanie Priorytetu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...