Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Też myślę nad takim manewrem aby podpisać nową umowę w promocji dla innych telewizji w stałej cenie

 

Z tego co mi wiadomo obecnie w tej promocji "Oferta dla Abonentów Innych Telewizji" nie ma umów ze stałą ceną.

 

Podpisywałem taką umowe niecałe 3 tygodnie temu i nie ma w niej mowy o stałej cenie. Ktos juz tu chyba wczesniej wspominał ze stała cena w tej promocji była kiedys ( na poczatku, po wprowadzeniu tej promocji ) . Teraz juz nie ma w tej promocji stałej ceny.

 

PS. Najwazniejszy jest przetarg na Ekstraklase. Jak nie wygrają to trza bedzie zerwac :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze kogos obeznanego w nowych postaowieniac hCyfry+ o napisanie, czy wszystko dobrze rozumiem. Mam umowe podpisana w lutym z promocja dla przechodzacych z innych platform. Za pakiet optimum płaciłem 51zł m/c przez cala umowe ( stała cena. 13,90zł taniej niż normalnie ), paczke Canal+ ze stała obniżka przez cala umowe 25%, czyli 25,90zł i multiroom - stała cena do konca umowy 1zł. Od zmian bede placił za pakiet optimum 69zł - 13,90zł, czyli 55,10zł, za paczke premium Canal+ tyle ile placilem - 25,90zł, gdyż jej cena sie nie zmienia, i za multiroom dalej 1zł, gdyż jego cena sie nie zmienia. Razem 82zł ( ok.6zł wiecej ). DObrze rozumiem? Bardzo prosze o odpowiedz. Dziekuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odniesie się ktoś do tego:

 

Zgodnie z nowym regulaminem :

 

Artykuł 15

§ 7. Regulamin oraz Załącznik nr 1 do Umowy w niniejszej wersji obowiązują od dnia 18 marca 2011 roku, przy czym dla Abonentów, którzy zawarli Umowę do dnia 17 marca 2011 roku – obowiązują od dnia 1 maja 2011 roku.

 

Czyli abonentów z promocją z TV też obowiązuje nowy regulamin zgodnie z tym co jest wyżej napisane....

Ciekawe co na to UOKIK :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam do was jedno pytanie. W lutym skończyła mi się umowa, a więc od marca przeszła na czas nieokreślony. Czy w związku z tym będę nadal otrzymywał magazyn+ wraz z drukami płatnościowymi, czy też będę musiał uregulować wpłaty na własną rękę ? Pytam gdyż do 18 marca muszę wpłacić kwotę, a Cyfra w dalszym ciągu nic mi nie przysłała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zauważyliście że nie będzie już włączania pakietów na początku miesiąca z darmowym pierwszym miesiącem. To samo dotyczy każdej oferty, pakietów też.

 

Prawdopodobnie nic się nie zmieni (ten przepis był zawsze) ale cyfra dawała promocje jeśli się coś uruchomiło później niż pierwszego dnia miesiąca. Pewnie teraz tego nie zmienią i dalej będzie darmowy pierwszy miesiąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zauważyliście że nie będzie już włączania pakietów na początku miesiąca z darmowym pierwszym miesiącem. To samo dotyczy każdej oferty, pakietów też.

Masz jakieś potwierdzone info odnośnie tej wiadomości bo chciałem tak zrobić na początku kolejnego miesiąca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zauważyliście że nie będzie już włączania pakietów na początku miesiąca z darmowym pierwszym miesiącem. To samo dotyczy każdej oferty, pakietów też.

Masz jakieś potwierdzone info odnośnie tej wiadomości bo chciałem tak zrobić na początku kolejnego miesiąca...

 

 

 

 

Nic się w tej kwestii nie zmienia. :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo obecnie w tej promocji "Oferta dla Abonentów Innych Telewizji" nie ma umów ze stałą ceną.

 

W telesprzedaży Cyfry+ w promocji "Oferta dla Abonentów innych Telewizji" zaoferowali mi w umowie zawieranej za ich pośrednictwem gwarancję niezmienności cenny przez cały okres umowy (22 miesiące), dodatkowo do pakietu Prestiżowego HD+ zaoferowali HBO OnDemand za darmo przez cały okres umowy (22 miesiące) a nie jak standardowo u dystrybutora tylko 2 miesiące za darmo. Reszta warunków standardowo jak na stronie www i u dystrybutorów. Rozmowa z z telesprzedażą (22) 411 00 00 przeprowadzona była 10.03.2011r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podpiszesz umowy, u dystrybutora wyskoczy info o tym że jesteś w okresie wypowiedzenia i nie ma możliwości podpisania kolejnej umowy :-(

 

Jest bardzo ważna zmiana dla podpisujących umowę, przy każdej umowie bedziemy sprawdzać w BIG (Baza Informacji Gospodarczej) czy Klient nie widnieje w rejestrze Jeśli tak to nici z umowy z C+ Czyli jeśli ktokolwiek wpisał klienta za niezapłacony rachunek, czy inny dług to lipa, nie bedzie umowy

 

Przecież można wysłać wypowiedzenie, umowa wygasa w maju i w kwietniu inny domownik idzie i bierze nową umowę na siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze rozumiem: Mam umowę do grudnia 2011 rabatową, bo miałem rabat 50% przez 6 miesięcy to mogę wypowiedzieć umowę z racji podwyżki cen oraz zmiany regulaminu? (próbując ugrać coś ciekawego). Dekoder mam na własność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze rozumiem: Mam umowę do grudnia 2011 rabatową, bo miałem rabat 50% przez 6 miesięcy to mogę wypowiedzieć umowę z racji podwyżki cen oraz zmiany regulaminu? (próbując ugrać coś ciekawego). Dekoder mam na własność.

 

 

Możesz wypowiedzieć umowę z powodu zmiany ceny i regulaminu,

ale jeżeli jest to wypowiedzenie z w/w powodów, to nie dostaniesz oferty utrzymaniowej,

po prostu z dniem 1 maja 2011 Twoja umowa wygaśnie.

Oferta utrzymaniowa przygotowana będzie dla Ciebie - o ile dotrwasz - w październiku 2011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zaproponować Ci mogli bo to ich nic nie kosztuje 8) A jak pójdziesz podpisać tą umowę do dystrybutora to będziesz miał w aneksie i tak rabat od ceny standardowej czyli to co wszyscy a nie stałą cenę 8)

 

W call center mogą tylko przyjąć zamówienie na oferty, które są w systemie i nic poza tym 8) Wcisneli Ci zwyły kit :mrgreen:

 

W telesprzedaży Cyfry+ w promocji "Oferta dla Abonentów innych Telewizji" zaoferowali mi w umowie zawieranej za ich pośrednictwem gwarancję niezmienności cenny przez cały okres umowy (22 miesiące), dodatkowo do pakietu Prestiżowego HD+ zaoferowali HBO OnDemand za darmo przez cały okres umowy (22 miesiące) a nie jak standardowo u dystrybutora tylko 2 miesiące za darmo. Reszta warunków standardowo jak na stronie www i u dystrybutorów. Rozmowa z z telesprzedażą (22) 411 00 00 przeprowadzona była 10.03.2011r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...